heb nog 3 jaar nodig oid.quote:
Je gaat 9 jaar over je studie doen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:39 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
heb nog 3 jaar nodig oid.
heb balpol kamer trouwens van een open instemming. 1e keer instemming na 3 jaar op zelfde plek te hebben gezeten, en dan binnen 5 min een kamer hebben op de balpol
kweenie. ik maak bachelor af dit jaar. En dan master kiezen. Misschein wel iets heel anders als master. Vind er namelijk geen ene flikker meer aanquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je gaat 9 jaar over je studie doen?![]()
Puick gedaan welKomt er nog wat vrij op de BalPol, de komende tijd, weet jij dat toevallig?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:46 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
kweenie. ik maak bachelor af dit jaar. En dan master kiezen. Misschein wel iets heel anders als master. Vind er namelijk geen ene flikker meer aan
Naar beneden via de trap neem ik dan aan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:51 schreef Mr.G het volgende:
Ik was vandaag in Delft. Wilde iemand van de kerk afspringen op de markt. Ik was net daar aan het lunchen![]()
Hele heisa meteen natuurlijk. Toen ze op een gegeven moment haar benen over de rand sloeg en gevaarlijk bungelend op de rand ging zitten had ik het wel gezien en ging wat afstand opzoeken. Ze is uiteindelijk wel naar beneden gepraat door de politie.
jammerquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:51 schreef Mr.G het volgende:
Ik was vandaag in Delft. Wilde iemand van de kerk afspringen op de markt. Ik was net daar aan het lunchen![]()
Hele heisa meteen natuurlijk. Toen ze op een gegeven moment haar benen over de rand sloeg en gevaarlijk bungelend op de rand ging zitten had ik het wel gezien en ging wat afstand opzoeken. Ze is uiteindelijk wel naar beneden gepraat door de politie.
Als ik het had geweten was ik ook wel ff komen kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:15 schreef Mr.G het volgende:
Jaja met de trap uiteraard.![]()
Heel apart om mee te maken...
Verder vond ik het wel een leuk stadje
Iddquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik het had geweten was ik ook wel ff komen kijken![]()
quote:
We mogen de douche niet onderhuren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:22 schreef warrel het volgende:
[..]Ik kom voortaan altijd bij jullie douchen! Olé olé!!
![]()
![]()
Behalve aan minderjarige meisjes toch?quote:
BalPol.quote:
In jaren of in mensenlevens?quote:
Nee, we weten al jaren dat we er ooit uitmoeten en dat we er 5 juli uit moeten weten we al een jaar ofso, dus het valt allemaal wel meequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie wel de tijd gehad om een woonruimte te zoeken dan? Als je pas 2 weken vantevoren te horen krijgt dat je weg moet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |