Nouquote:Op woensdag 8 april 2009 02:28 schreef warrel het volgende:
Een schadeloket!M-kay! Speciaal voor je jas!
En voor mij, omdat de TBS weggaat, was weer genieten he, Bravebartjelief!![]()
Wat is een tuutje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Quoi het volgende:
Ben ik ff blij dat ik binnenkort een tuutje aanschaf. Hoef ik die gehele spoorchaos-zone niet mee te maken.
Hoe is het in smurfenland Bravebart, alles nu een mooi kleurtje? Vind het er erg gezellig uitzien.....mag overal en altijd wel...
Een tuutje is zo'n een huisvrouwenbak. Die lekker makkelijk te parkeren is, en van die lekker hippe vrolijke kleurtjes hebben. Want dat past dan zo leuk bij je vlotte kortgeknipte kapsel als huisvrouw zijndequote:Op woensdag 8 april 2009 10:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is een tuutje?
Ja prima hoor, ze zijn lekker aan het kliederen hierAl een aantal keer blauwe vingers opgeleverd
Zoiets als een Nissan Micra, Mini Cooper of dare I say it: Ford Ka ?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Een tuutje is zo'n een huisvrouwenbak. Die lekker makkelijk te parkeren is, en van die lekker hippe vrolijke kleurtjes hebben. Want dat past dan zo leuk bij je vlotte kortgeknipte kapsel als huisvrouw zijnde![]()
Hihihiihihihihi
![]()
Of werd er iets anders met tuutje bedoeld? Tuutjes zitten ook wel aan tubes namelijk
Thanks voor de uitleg Warrelquote:Op woensdag 8 april 2009 11:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Een tuutje is zo'n een huisvrouwenbak. Die lekker makkelijk te parkeren is, en van die lekker hippe vrolijke kleurtjes hebben. Want dat past dan zo leuk bij je vlotte kortgeknipte kapsel als huisvrouw zijnde![]()
Hihihiihihihihi
![]()
Of werd er iets anders met tuutje bedoeld? Tuutjes zitten ook wel aan tubes namelijk
Nou vertel, welke wil je gaan kopenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg Warrel![]()
Een auto inderdaad, maar....
huisvrouwenbak![]()
hippe vrolijke kleurtjes![]()
vlotte kortgeknipte kapsel als huisvrouw zijnde![]()
Mijn ultieme auto: een 2cv.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou vertel, welke wil je gaan kopen
Fortjes Kaas zijn helemaal niet zo stom, zeker niet als ik er in rijdquote:Op woensdag 8 april 2009 18:09 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Zoiets als een Nissan Micra, Mini Cooper of dare I say it: Ford Ka ?
Welles.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef warrel het volgende:
[..]
Fortjes Kaas zijn helemaal niet zo stom, zeker niet als ik er in rijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damzzz wat ziet het eruit zeg bij jullie M en B![]()
Feli met je karretjequote:Op vrijdag 10 april 2009 20:42 schreef Quoi het volgende:
Vandaag dus auto gekocht, yeeeee! Morgen overschrijven en dan lekker scheuren...
En wat een weertje, vandaag was met recht een goede vrijdag!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:42 schreef Quoi het volgende:
Vandaag dus auto gekocht, yeeeee! Morgen overschrijven en dan lekker scheuren...
En wat een weertje, vandaag was met recht een goede vrijdag!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Vandaaaaaaaag issssssss blauwwwwwwwwwww, de kleur van jouwwwwwwwwwww ogennnnn
Ja echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damzzz wat ziet het eruit zeg bij jullie M en BIk vind het steeds lelijker worden
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ah BalPol, wanneer ga je weg?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:30 schreef Holy_Goat het volgende:
Hej hallo!
Delftenaar meldt.
Woon aan de balthasar van der polweg in een mooie studentenflat.
Ben 25 jaar trouwens, en studeer werktuigbouwkunde. Al veel te lang.
Anything i need to know?
ergens halverwege. 6 jaars.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah BalPol, wanneer ga je weg?
Nee welkomHoe ver ben je met je studie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |