Dan had je gewoon de Panga Bali moeten nemenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:57 schreef jemoeder125 het volgende:
Jongens, wtf hapened met de Daily Wok?
De chicks waren matig, en de teriakki-beef is flauw
Bijna 3 jaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:13 schreef Waffle het volgende:
Hoe lang stonden jullie ingeschreven bij de duwo voor de balpol? Ik wil er namelijk ook erg graag heen. Ik hoorde van een vriend van me die er al woont met helaas een huisgenoot die de eerste tijd helaas ook niet weggaat, dat er een derde toren gepland staat. Is het al bekend wanneer die ongeveer klaar moet zijn?
Ik denk dat deze het goedkoopst is; 52 euro per nacht en iets van 200 meter lopenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Hallo Delftenaren.
Even een vraag.
Ik ben het weekend van 23 mei van vrijdag tot zondag in Delft. Zaterdag ga ik naar een festivalletje toe in de Korenbeurs ( Koornbeurs? ) en ik zoek eigenlijk een slaapplek. Heeft iemand tips voor een slaapplek die lopend te doen is vanaf de Korenbeurs? Hoeft niet extreem goedkoop te zijn maar ook niet duur.
Volgens mij ben ik de enige die op loop kruip pisafstand woont, maar ik ben er niet dat weekend.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Hallo Delftenaren.
Even een vraag.
Ik ben het weekend van 23 mei van vrijdag tot zondag in Delft. Zaterdag ga ik naar een festivalletje toe in de Korenbeurs ( Koornbeurs? ) en ik zoek eigenlijk een slaapplek. Heeft iemand tips voor een slaapplek die lopend te doen is vanaf de Korenbeurs? Hoeft niet extreem goedkoop te zijn maar ook niet duur.
Dat is toch juist een pre?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die op loopafstand woont, maar ik ben er niet dat weekend.
Dat is waar! Naja ons oude crib op de VLS is dan ook nog wel leeg enzo, maar dat lijkt me wat pijnlijk slapenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef jemoeder125 het volgende:
sja da's dan weer het nadeel van bij een hospita wonen... kan niet zomaar vreemden de sleutel geven!
Wanneer gaan ze eigenlijk met de sloop beginnen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is waar! Naja ons oude crib op de VLS is dan ook nog wel leeg enzo, maar dat lijkt me wat pijnlijk slapen
Half juli is de planning.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:14 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze eigenlijk met de sloop beginnen?
Primaquote:
En ga je je nog vastketenen ofzo?quote:
Neuh, we hebben die Chineesjes gewoon op de VLS achtergelatenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:23 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
En ga je je nog vastketenen ofzo?
(ik neem aan dat je op de BalPol geen ruimte hebt voor die chineesjes)
Daar hebben we een dakgoot voorquote:
Dat willen we allemaal wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:13 schreef Waffle het volgende:
Hoe lang stonden jullie ingeschreven bij de duwo voor de balpol? Ik wil er namelijk ook erg graag heen.
pas je wel op dat ze niet groen worden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 @ 13:41 schreef Bravebart het volgende:
Ach ja, in China drinken ze geel water, dus ze zijn wel wat gewend.
Och zo gek is dat niet; ik ging in het begin ook elk weekend naar mn ouders, 3,5 uur verderopquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Waffle het volgende:
Tsja ik weet dat iedereen daar graag heen wil. Ik sta nu meer dan een jaartje ingeschreven. Misschien over een half jaartje maar weer eens bij de Duwo proberen. Als er mensen voor die appartementen in de balpol gaan die al 3 jaar ingeschreven staan, hoef ik het niet eens te proberenMaar ik heb overigens ook niet echt haast. Binnenkort tentamens en dan ben ik pas weer in september in Delft.
Balpol is overigens wel superdicht bij stationzuid. Maarja daar woon ik nu ook zo ongeveer tegen aan. Ik ben overigens alleen doordeweek in Delft, dus ik heb ook alleen maar een kamer om te slapen. 's Avonds kijk ik filmpje in onze GR en elk weekend vertrek ik weer naar Friesland. De meeste mensen verklaren me voor gek om elke vrijdag en zondag 4 uren in de trein te gaan zitten, maar ja.![]()
Je bent niet de enige die veel moet reizen. Zolang je maar wat te lezen en te luisteren hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Waffle het volgende:
De meeste mensen verklaren me voor gek om elke vrijdag en zondag 4 uren in de trein te gaan zitten, maar ja.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |