quote:Op zondag 22 maart 2009 18:58 schreef Quoi het volgende:
Hey wat een rust hier. Druk weekend aan het houden, denk ik dan maar?
Relaxt. Ik ben vrijdagavond naar de Mustsee gegaan in m'n eentje, heb zo'n kaart gehaald dat je per maand onbeperkt naar de film kan voor maar 18 euro. En vandaag hardlopenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:58 schreef Quoi het volgende:
Hier een beetje bijkomen van wederom een "cater-"weekend, ofwel: borrelen, uit eten, lunchen, terras pakken en dan nog een keer.... Pfff vermoeiend (en heerlijk ;-))
En welke film? Aanrader?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Relaxt. Ik ben vrijdagavond naar de Mustsee gegaan in m'n eentje, heb zo'n kaart gehaald dat je per maand onbeperkt naar de film kan voor maar 18 euro. En vandaag hardlopen
Life Science & Technologyquote:Op zondag 22 maart 2009 20:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
En welke film? Aanrader?
Tentamenweken! Lekker... Succes dan maar. Welke studie doen jullie?
Watchmen is vet jaquote:Op zondag 22 maart 2009 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
Watchmen, duurt wel lang maar t is het waard. Verwacht geen spiderman of x-men
Ik zit nu Herman Brusselmans te lezen, wat kan die kerel lullen
Je valt gewoon in slaap.
Hey, dat lijkt me een erg interessante studie!! Mooie combiquote:Op zondag 22 maart 2009 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Life Science & TechnologyEn wat heb jij voor opleiding gedaan?
googlet op watchmenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
Watchmen, duurt wel lang maar t is het waard. Verwacht geen spiderman of x-men
Ik zit nu Herman Brusselmans te lezen, wat kan die kerel lullen
Je valt gewoon in slaap.
Joah, het is wel tofquote:Op zondag 22 maart 2009 21:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt me een erg interessante studie!! Mooie combi
Geneeskunde & Health Sciences master gedaan met tussenpozen. Nu anderhalf jaar aan t werk. Verlang best wel naar de good old tentamenweken.........
Kon de universiteit toch niet missen, dus aan het promoveren bij ziekenhuis/uni in A'dam...quote:Op zondag 22 maart 2009 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, het is wel tof
Waar of bij wat voor bedrijf werk je nu dan?
Computer Science.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:50 schreef Quoi het volgende:
Tentamenweken! Lekker... Succes dan maar. Welke studie doen jullie?
Net een CTscan en bloedcontrole gehad.....ben ik er weer een maand of 3 vanaf gelukkig.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:58 schreef Quoi het volgende:
Hier een beetje bijkomen van wederom een "cater-"weekend, ofwel: borrelen, uit eten, lunchen, terras pakken en dan nog een keer.... Pfff vermoeiend (en heerlijk ;-))
Een wat minder leuk programma dus. Zit er weer op dus? En hopelijk niet claustrofobisch aangelegd?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:49 schreef mirelia het volgende:
[..]
Net een CTscan en bloedcontrole gehad.....ben ik er weer een maand of 3 vanaf gelukkig.
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:04 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Computer Science.
En wat is je promotieonderwerp?
Nog een poging (zit te frutten op mijn mobiel in de trein).quote:Op zondag 22 maart 2009 22:04 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Computer Science.
En wat is je promotieonderwerp?
In een notendop worden we opgeleid om software te ontwerpen en te programmeren voor de meest uiteenlopende complexe systemen, bijvoorbeeld voor hartmonitoren en magnetrons (bijvoorbeeld: wat moet er gebeuren als je op de AAN-knop drukt en hoe programmeer je dat zodanig dat het weinig tijd en geheugen kost?).quote:Op maandag 23 maart 2009 19:05 schreef Quoi het volgende:
Computer Sciende: Noem es een probleemstelling waar je te maken zou kunnen hebben, in een poging mij te doen snappen wat dat concreet inhoudt?
Tofquote:Op zondag 22 maart 2009 21:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kon de universiteit toch niet missen, dus aan het promoveren bij ziekenhuis/uni in A'dam...
www.duwo.nlquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:32 schreef Jac0bus het volgende:
Even een vraagje: volgend jaar kom ik ook in Delft studeren, dus moet ik ook een kamertje zoeken. Welke kamersite heeft in Delft de beste keuze aan kamers?
Hopelijk 14.30 tot 21 op de Beestenmarktquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:09 schreef Quoi het volgende:
Thuis Werk Dag!
waar is nu dat terrasjesweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |