Je moet er niet te lang naar kijkenquote:
Sittard. En daar werk ik ook. Als m'n nieuwe functie doorgaat worden de werkplekken Heerlen, Maastricht en Sittard. En mijn vriend werkt in Roermond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat leuk, Moblo!Heel elegant.
Syrena: waar woon je nu dan?
Limburg heeft toch geen groot fileprobleem, of mis ik wat? Ik denk dat die vriend van je et z'n lease auto alles prima kan bereizenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Sittard. En daar werk ik ook. Als m'n nieuwe functie doorgaat worden de werkplekken Heerlen, Maastricht en Sittard. En mijn vriend werkt in Roermond.
Hm, Roermond-Maastricht is inderdaad best wel een afstand. Maarja, als je vriend geen reiskosten meer heeft omdat hij dichtbij z'n werk woont terwijl jij juist verder moet, is het toch best redelijk dat hij wat bijdraagt aan jouw reiskosten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Sittard. En daar werk ik ook. Als m'n nieuwe functie doorgaat worden de werkplekken Heerlen, Maastricht en Sittard. En mijn vriend werkt in Roermond.
Ik moet gewoon met hem praten over wat me dwars zit. Maar dat durf ik niet, omdat ik veel te bang ben dat hem nog veel meer dwars zit aan mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
*burp*
Net mijn middageten op, en nu ben ik misselijk. Helemaal als ik naar dat plaatje kijk.
@syrena: is dit echt wat je wilt? En zo nee, kun je er iets aan veranderen? Zo, nee, kun je daar mee leven? Is het uiteindelijke antwoord nee? Dan weet je zelf wel wat de oplossing is
Maar dat is toch ook allemaal prima te treinen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Succes!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:05 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga ervandoor. Heb ik 13:00u scriptiewerkgroep. Ben benieuwd wat het wordt
Als dat al zo is, wordt het er echt niet beter op als je je kop in het zand steekt. Als je het weet kun je er iets aan doen voor het te laat is, tenzij je eigenlijk gewoon zit te wachten tot hij ook weggaat zodat jij het niet hoeft te doen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moet gewoon met hem praten over wat me dwars zit. Maar dat durf ik niet, omdat ik veel te bang ben dat hem nog veel meer dwars zit aan mijEn bij vorige relaties kwam het nooit zo ver, die kerels maakten het gewoon uit. En dan was ik keiverdrietig, ondanks dat ik al maanden zoiets had van dit-en-dit-en-zus-en-zo bevalt me heul niet
Kan hij ook. Maar zijn ouders wonen in Venlo. En hij wil uiteraard ook dichter bij zijn ouders wonen, net als ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Limburg heeft toch geen groot fileprobleem, of mis ik wat? Ik denk dat die vriend van je et z'n lease auto alles prima kan bereizen
Nou, ik kreeg laatst anders de vraag wanneer ik van plan was om meer te gaan verdienenquote:Hm, Roermond-Maastricht is inderdaad best wel een afstand. Maarja, als je vriend geen reiskosten meer heeft omdat hij dichtbij z'n werk woont terwijl jij juist verder moet, is het toch best redelijk dat hij wat bijdraagt aan jouw reiskosten?
Thinkgeek heeft zoveel leuke "nerd" shirtsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh god, geniaal! Dat zou mijn vriend echt geweldig vinden
49 kilometer is toch niet zo ver? Dat doet mijn vader iedere dag twee keer..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, Roermond-Maastricht is inderdaad best wel een afstand. Maarja, als je vriend geen reiskosten meer heeft omdat hij dichtbij z'n werk woont terwijl jij juist verder moet, is het toch best redelijk dat hij wat bijdraagt aan jouw reiskosten?
Ik had mijn vriend voor kerst o.a. de Mr.T. in your pocket van retrorush gegeven, en hij jubelt er nog steeds overquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:06 schreef progje het volgende:
[..]
Thinkgeek heeft zoveel leuke "nerd" shirts
Tja, da's toch iets Limburgs. Als je in Heerlen geboren bent en verhuist naar Sittard (30km ofzo?) vindt de familie dat je zo ver weg woont. In de Randstad zijn mensen denk ik meer gewend aan grote afstanden, bij ons speelt het leven zich vaak af in een kleinere cirkel rond je huis.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:07 schreef P.F het volgende:
Syrena, hoe ver is ver? Ik woon 150 kilometer van mijn schoonouders en ik zie ze toch wel 5 dagen per maand![]()
[..]
49 kilometer is toch niet zo ver? Dat doet mijn vader iedere dag twee keer..
Echt? Waar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een "Have you seen my stapler" shirtje gezien die ik wil hebben![]()
misschien binnenkort maar echt bestellen
Hm.. Oké.. Ja ik woon nu 37 kilometer van mijn ouders af en vind dat eigenlijk super dichtbij! Ik twijfel soms of ik niet semi ver weg had moeten studeren, in Groningen of zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, da's toch iets Limburgs. Als je in Heerlen geboren bent en verhuist naar Sittard (30km ofzo?) vindt de familie dat je zo ver weg woont. In de Randstad zijn mensen denk ik meer gewend aan grote afstanden, bij ons speelt het leven zich vaak af in een kleinere cirkel rond je huis.
Openbaar vervoer, nog zoiets dat totaal niet ingeburgerd is in Limburg.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook allemaal prima te treinen?
Vouwfietsje meenemen en je bent ontzettend mobiel!
Ik zou het liefst vandaag nog weer in m'n ouwe dorp gaan wonenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Anosmie het volgende:
Oh Syrena, wat herkenbaar. Ik woon op 5 minuten fietsen van mn mams en ik pieker er niet over om te gaan verhuizen. Sinds mijn vader is overleden kruip ik het liefst in mn familie. Nouja. Ik wil ze gewoon dichtbij hebben, meemaken en regelmatig kletsen en zo. Ze zijn het meest belangrijk voor me.
Jah! Daar kwam dat ding vandaan! Dankje muisjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik had mijn vriend voor kerst o.a. de Mr.T. in your pocket van retrorush gegeven, en hij jubelt er nog steeds overhij heeft hem ook aan al zijn studiegenoten (elektrotechniek) laten zien en nu is ie helemaal stoer daar
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Echt? Waar?
Die wil ik ook! Ik zie jou toch nooit dus dan ziet toch niemand dat ik je nageaapt heb.
Oh! Dan heb ik een innerLimbo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, da's toch iets Limburgs. Als je in Heerlen geboren bent en verhuist naar Sittard (30km ofzo?) vindt de familie dat je zo ver weg woont. In de Randstad zijn mensen denk ik meer gewend aan grote afstanden, bij ons speelt het leven zich vaak af in een kleinere cirkel rond je huis.
Ow!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Openbaar vervoer, nog zoiets dat totaal niet ingeburgerd is in Limburg.
Misschien ook omdat het totaal niet werkt daar.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jah! Daar kwam dat ding vandaan! Dankje muisje, ik wist het de naam niet meer. En ik wilde iets origineels voor het broertje bestellen.
*even gaat E-shoppen*
Ja maar jij hebt geen onthechtingsissues en een symbiotische relatie met je moeder waardoor je therapie nodig hebtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Oké.. Ja ik woon nu 37 kilometer van mijn ouders af en vind dat eigenlijk super dichtbij! Ik twijfel soms of ik niet semi ver weg had moeten studeren, in Groningen of zo.
Ach, 37km is genoeg om je eigen leven te hebben, je kunt toch zelf beslissen hoe vaak je naar huis gaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Oké.. Ja ik woon nu 37 kilometer van mijn ouders af en vind dat eigenlijk super dichtbij! Ik twijfel soms of ik niet semi ver weg had moeten studeren, in Groningen of zo.
Oh wat cool, een rode nog wel.quote:
Dan gingen we lekker in Utrecht wonen ipv Roermondquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, 37km is genoeg om je eigen leven te hebben, je kunt toch zelf beslissen hoe vaak je naar huis gaat.
Ik zou willen dat mijn ouders iets dichterbij woonden, dan kon ik gewoon een keertje bij ze gaan eten ofzo zonder gelijk 4 uur (6 met OV) te moeten reizen. Niet dat ik dan vaker zou gaan, maar dan kon het wat meer spontaan of meer korte bezoekjes in plaats van 1 lange. Eigenlijk zou ik gewoon willen dat Utrecht in Limburg lag.![]()
Mijn moeder heeft zich 5 jaar geleden al van mij onthechtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen onthechtingsissues en een symbiotische relatie met je moeder waardoor je therapie nodig hebt![]()
Misschien moet ik gewoon alleen gaan wonen en een hond nemen. En een rits seksuele hulpstukken
M of Squote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik weet niet welke maat ik moet bestellen
Ik wil 'm ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik weet niet welke maat ik moet bestellen
Ben je al bij het zussie??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
TuhVuhPuh
En ver van je familie af wonen sucks.
Ik moet altijd minstens anderhalf uur in de auto voordat ik een familielid kan zien. Blergh.
Tot Heerlen is het prima te doen, maar als je dan nog ergens naartoe moet dat niet in de buurt van het station ligt is het echt een ramp. De bus rijdt als je geluk hebt 2x per uur en dan rijdt hij gelijk half Limburg door omdat ze alle buslijnen hebben samengevoegd tot een paar lijnen met enorme routes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow!Ik ging altijd met de trein naar Heerlen voor mn werk. Eens per 2 maanden ofzo.
Teringeind reizen overigens.
Eindhoven is een beetje het Zwolle van het zuiden. Je denkt dat je er al bijna bent, maar je hebt gewoon nog een uur te gaan tot je eindbestemming!
Zo, en nu hardlopen. In de regen geloof ik.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook
Zijn het Amerikaanse maten? (heb de site-link gemist)
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Echt? Waar?
Die wil ik ook! Ik zie jou toch nooit dus dan ziet toch niemand dat ik je nageaapt heb.
Nee ik zit nu nog bij de beessies, ik ga om 13.00 uur rijden! (Twee uur rijden bijnaquote:
Jaa.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dan gingen we lekker in Utrecht wonen ipv Roermond![]()
Ohhh elke dag even naar de Slegte
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik had mijn vriend voor kerst o.a. de Mr.T. in your pocket van retrorush gegeven, en hij jubelt er nog steeds overhij heeft hem ook aan al zijn studiegenoten (elektrotechniek) laten zien en nu is ie helemaal stoer daar
O das echt best ver rijden!! Wel gezellig, samen klussen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik zit nu nog bij de beessies, ik ga om 13.00 uur rijden! (Twee uur rijden bijna)
Anders zitten ze te lang alleen tot Heer G thuis komt en mijn zus kwam dat goed uit, want er is nu iemand bij haar het plafond aan het witten en dan is het lullig dat we die alleen laten om lekker verf te gaan shoppen
Nee ik ben all yours vanavond!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, ik neem mijn Puppelbook mee, zij heeft in haar huidige huurhokje draadloos internet van de verhuurders dus dan kan ik lekker Fok!-en onder X-factorOf ben je weer uit eten?
echt wat enorm verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef Anosmie het volgende:
Holy Moly zeg.. Hier word ik dus echt intens verdrietig van.
De daders mogen van mij gedeporteerd worden naar een Russisch strafkamp oid.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef Anosmie het volgende:
omgquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef Anosmie het volgende:
Oh, zo herkenbaar... Mijn schoonfamilie doet dat ook. Nu is hun andere zoon ook nog naar Leiden verhuisd en volgend jaar komt de jongste dochter ook naar Utrecht, dat wordt nog wat. En ze vinden het maar vanzelfsprekend dat we regelmatig 'naar beneden komen' (quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:20 schreef Syrena het volgende:
Ik heb gewoon veel te veel last van schuldgevoelens ofzo denk ik. En mijn zus woont al ver weg, en daar werd natuurlijk al over gejammerd thuis, dus onbewust?
Overigens woont de broer van mijn vriend ook ver weg (Rotterdam) en zijn moeder jammert daar ook over. Die dwingt 'm gewoon om naar huis te komen en minstens 1 keer in de week te bellen
Zo ver gaat mijn moeder nou ook weer niet.
Tja, we zijn allebei de oudste, dus guilt trips all over.
Omg... inderdaad. Eigenlijk is het gewoon moord.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef Anosmie het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef Anosmie het volgende:
Nou, ik denk bij mezelf dus dat als mijn schoonma nog even zo doorgaat hij op een gegeven moment zegt: Bekijk het! En dan helemaal niks meer laat horenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, zo herkenbaar... Mijn schoonfamilie doet dat ook. Nu is hun andere zoon ook nog naar Leiden verhuisd en volgend jaar komt de jongste dochter ook naar Utrecht, dat wordt nog wat. En ze vinden het maar vanzelfsprekend dat we regelmatig 'naar beneden komen' (), terwijl het toch best wel een dure reis is, terwijl zij misschien 2x per jaar naar Utrecht komen omdat ze het zo'n wereldreis vinden. Daar kan ik me echt dood aan ergeren.
Mijn ouders doen gelukkig niet zo moeilijk, die zijn allebei op kamers geweest als student en het is altijd de bedoeling geweest dat wij dat ook zouden doen, maar ik voel me toch schuldig. Vind het zelf ook heel jammer dat ik ze zo weinig zie. In de eerste jaren dat ik studeerde niet, maar nu zou ik haast overwegen om terug naar het zuiden te verhuizen.
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Co, gezellig! Heb je het voorstukje gezien van die drie meiden die 'All my life' zingen?![]()
Ze moeten die drie dames samen gooien, niets solo! Gewoon een groepje van drie prachtige dames, het klonk echt té goed gewoon!
Groningen, want dan kun je naar Waterhouse in het Groningen en bij mij theeleutenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat jouw lief niet aan de lijn doet
Ik ga morgen een dagje naar Maastricht met mijn lief. Of is Groningen leuker?
Wat wil je precies weten Vik? Hoe je het beste een les kunt opzetten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Groningen, want dan kun je naar Waterhouse in het Groningen en bij mij theeleuten.
Ik had net bij Humanitas overleg met een andere vrijwilligster die me een beetje op weg zou helpen. Dat was de bedoeling iig. Wat een dikke "". "Ik kan heel goed lesgeven, maar wat jij mij mailde (over onregelmatige en regelmatige ww) gaat mij boven de pet."
OK dan. Haar advies kwam er eigenlijk op neer dat ik maar wat moest doen, maar daar ben ik een te grote controlfreak voor
.
Ik heb ook diepvriesframbozen gekocht bij de AH en die ga ik morgen door m'n yoghurt doen.
Ja tuurlijk, het zijn nog de theaterrondes! En er moeten er drie samen die eigenlijk solo zangeressen zijn. Alledrie wat oudere dames (nou ja, van onze leeftijd dus eigenlijk piepjongquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:36 schreef conleche het volgende:
[..]
NeeIk heb de TV nog niet aangehad deze week geloof ik. En xfactor heb ik ook al een paar weken gemist. Maar goed, ik kan er wel weer inkomen toch!?
![]()
En ik heb niet op die link geklikt, was bang voor nog meer koala-drama, maar dit is ook niet best zo te horen, *toch maar even gaat lezen.........
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:38 schreef laziness het volgende:
Ik moet nu al een uur naar mijn mams en nu wil ze 2,5 uur weg gaan wonen
Nou, in het bijzonder hoe ik de verleden tijd kan introduceren (want dan krijg je regelmatig vs onregelmatig, 't kofschip, onvoltooid, voltooid...). Een hele kluif dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten Vik? Hoe je het beste een les kunt opzetten?
We hebben in onze bieb boeken gehad over NT2, maar dat geven ze niet meer hier (en alles wat echt ontzettend verouderd)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, in het bijzonder hoe ik de verleden tijd kan introduceren (want dan krijg je regelmatig vs onregelmatig, 't kofschip, onvoltooid, voltooid...). Een hele kluif dus. Maar ik denk dat ik gewoon ergens ga beginnen, maar of ik met de onregelmatige ww (want hoogfrequent) begin of met de regelmatige ww (want makkelijker te leren), daar ben ik nog niet helemaal uit
.
Tja, dat krijg je ervan. Op zo'n zeurende moeder kun je nog boos worden en met een gerust hart wegblijven, als iemand in stilte lijdt voel ik me nog veel schuldiger. Lastig is het wel, erheen gaan kost je je hele weekend maar thuisblijven voelt dan ook niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, ik denk bij mezelf dus dat als mijn schoonma nog even zo doorgaat hij op een gegeven moment zegt: Bekijk het! En dan helemaal niks meer laat horenDat zou ik doen denk ik, maar mijn moeder houdt helemaal niet van dwingen, dus die lijdt maar in stilte. En schoonbroer heeft een vriendin die met 15 al het huis uit was, dus die heeft ook al zoiets van WTF zeg, moeten we alweer komen opdraven.
Nou ja 1 a 2 x in 10 dagen, het liefst zou ik iedere dag over en weer smsen. Ik bel mijn ouders ook wel bijna iedere dag, maar zij mij niet echt, alleen als ze iets nodig hebben of iets willen wetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef Vivi het volgende:
Om my, wat vreselijk, ik kan slechte nieuwsberichten al niet zo goed handelen momenteel.
PF, ik vind het vreemd dat je moeder pas na 8 dagen belt.
Bedoel je dat als: "Als je in Zwolle bent, denk je dat je al bijna in Groningen bent"? Dat heb ik wel nmlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow!Ik ging altijd met de trein naar Heerlen voor mn werk. Eens per 2 maanden ofzo.
Teringeind reizen overigens.
Eindhoven is een beetje het Zwolle van het zuiden. Je denkt dat je er al bijna bent, maar je hebt gewoon nog een uur te gaan tot je eindbestemming!
Zo, en nu hardlopen. In de regen geloof ik.
Jeetje, vind dat best een beetje zielig voor je, zo "niet warm" komt dat overquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja 1 a 2 x in 10 dagen, het liefst zou ik iedere dag over en weer smsen. Ik bel mijn ouders ook wel bijna iedere dag, maar zij mij niet echt, alleen als ze iets nodig hebben of iets willen wetenSmalltalk hebben we niet echt..
Ik vind het zo leuk dat de ouders van mijn mr aan hem vragen van: wanneer kom je weer, hoe laat ga je weg, en hoe *hele planning*
En die van mij: O ja we zien wel, in begin december weet ik nog niet wat ik met kerst doe hoor..
Ja precies. En ik moet dan weer aanhoren dat we nog steeds niks van je zus hebben gehoord.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je ervan. Op zo'n zeurende moeder kun je nog boos worden en met een gerust hart wegblijven, als iemand in stilte lijdt voel ik me nog veel schuldiger. Lastig is het wel, erheen gaan kost je je hele weekend maar thuisblijven voelt dan ook niet helemaal lekker.
Oh my Godquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef Anosmie het volgende:
Ja nou ja ik ben het wel gewend, en ik heb jullie als ik m'n verhalen kwijt wil!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeetje, vind dat best een beetje zielig voor je, zo "niet warm" komt dat over.
Tegen jou zeggen heeft zo weinig zin, dat moet ze tegen je zus zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja precies. En ik moet dan weer aanhoren dat we nog steeds niks van je zus hebben gehoord.
Boaahh.
Soms denk ik dat er echt wat fout is met mij, het onderhouden van sociale contacten & relaties. I suck at it.
Ik heb wel vriendinnen, maar zie ze nooit, omdat ik te schijterig ben om wat met ze af te spreken.
Zo van: ze zijn nu nog mijn vriendinnen, maar als ze me beter leren kennen is het vast zo afgelopen
Idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeetje, vind dat best een beetje zielig voor je, zo "niet warm" komt dat over.
Klinkt niet stom, juist heel mooiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef Vivi het volgende:
Om my, wat vreselijk, ik kan slechte nieuwsberichten al niet zo goed handelen momenteel.
PF, ik vind het vreemd dat je moeder pas na 8 dagen belt.
Moblo, wat een énig rokje! Echt!
Over deliefde
.
Wij waren ook súúúúperverliefd, zo ongeveer een maand, en toen bleek ik ongeplanned zwanger.
Sindsdien is het met vlagen best moeilijk geweest tussen ons, en toch kan ik zeggen dat we nog NOOIT ruzie hebben gehad. Dat is zo fijn, dat we zo veel respect voor elkaar kunnen opbrengen dat we ondanks alle heftige dingen die we in een heel korte tijd hebben meegemaakt en alle emoties die daarmee gepaard gaan toch rekening kunnen, en willen, houden met de gevoelens van de ander.
En nu gaat het eigenlijk heel goed, alsof alle ellende (en dan bedoel ik niet Dean, want dat is echt een cadeautje) ons alleen maar dichterbij elkaar heeft gebracht. En wat ik nu het toppunt van romantiek vind is dat ie gisteren op eigen initiatief naar mijn moeder is gereden om een mooie film van haar te maken voor "later" en dat ie dan zegt dat het zo'n mooie avond was en dat ze samen een traantje hebben weggepinkt.
Klinkt heel stom misschien, maar door dat soort dingen voel ik dus "extra" hoeveel ik van hem houd.
En soms is ie gruwelijk irritant hoor, als ie heel langdradig over zijn motor aan het O.H.-en is, maar goed, dat doorsta ik dan ook wel weer.
Ik kreeg woensdag een smsje van mijn moeder en ik zat echt van WOWOWOWOWOWquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Mijn moeder stuitert als ze een sms'je van me krijgt.
Zo, ik heb bijgelezen en nu ga ik afwassen, want dat doen ze in Duitsland kennelijk niet.
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat lief, Vivi!![]()
Die film is dan ook vast heel fijn voor Dean later!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja nou ja ik ben het wel gewend, en ik heb jullie als ik m'n verhalen kwijt wil!
M'n vader kan alleen maar over zijn dingen (motor, muziekinstallatie, koffiebonen) praten, maar niet over dingen die anderen bezighouden. Ook vervelend dat hij mijn mannelijke vrienden helemaal claimt, want een installatie van een x aantal 1000 euro is natuurlijk muchacho impressive. En een enorm dikke motor ook.
Tegenwoordig zeg ik tegen vriendje: Ja hoi, als je met m'n vader wil praten spreek je toch een keer met hem af![]()
En met m'n moeder heb ik het over mooie spulletjes of mooie kleding, een beetje shallow
Wauw! Wat een mooiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:15 schreef Muis006 het volgende:
Mijn moeder is dus terug uit Chicago, en ik heb van een van haar collega's een laptoptas gekregen
Ze had hem zelf ook al en toen ik hem zag een tijd terug riep ik "oh die is mooi!". Dus die collega: nou dan neem ik hem in februari wel voor je mee uit de VS. En ze heeft het gedaan ook nog
Het is deze:
[ afbeelding ]
Ik ben er helemaal vlieft opquote:
Ik vond het zwarte truitje leuker! Maar dat is vooral omdat er al patroon op de rok zit en dit truitje ook een patroon heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is trouwens het andere truitje dat ik gisteren bij de WE heb gekocht
misschien kunnen jullie zo even zeggen of het ook op die rok zou kunnen?
[ afbeelding ]
Nee, is niet mooi op de rok.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Op de rok is het misschien minder omdat je dan idd 2 patroontjes op elkaar hebt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Niks "quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
check!
een vrouwentopic is écht handig zomzjullie zijn geweldig!
ik ga zo maar 's metnaar het winkelcentrum: hij wil nog een nette blouse kopen en ik een zwart truitje
Op die rok niet, maar op deze broek staat iequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, en luister naar Muis!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niks ":@"!
Emrace your shoppingsk1llz woman! Je hebt voor je centen gewerkt en je wil dat truitje kopen. Dus, kin omhoog, tieten vooruit en geld uitgeven
goeiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niks ""!
Emrace your shoppingsk1llz woman! Je hebt voor je centen gewerkt en je wil dat truitje kopen. Dus, kin omhoog, tieten vooruit en geld uitgeven
Aldus Muis Helwegenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niks ""!
Ik kom er zowat elke week, maar ze hadden al een hele tijd niks leuks meer. Gister loop ik binnen en had deze al meteen te pakkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:33 schreef Vivi het volgende:
Van Haren toch? Die hebben altijd leuke zomerschoentjes idd, ik sla er ook altijd grof in.
En het mooie is; Als je ze 1 keer hebt gedragen heb je de prijs er al uit.
Hee, dat klinkt goed! Ik koop op de één of ander manier altijd ballerina's die m'n voeten afknellen óf die niet goed om m'n voet heen sluiten. Loopt allebei niet lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kom er zowat elke week, maar ze hadden al een hele tijd niks leuks meer. Gister loop ik binnen en had deze al meteen te pakkenBleek bij het afrekenen dat al het vrouwlijke personeel ze ook hadden gekocht (en aan hadden) omdat ze zo lekker zitten. Ik heb een paar slippers van hun die ik niet weg wil doen, zo leuk vind ik ze. Maar ik kan er niet meer op lopen, de zool is te dun.
Leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:31 schreef Syrena het volgende:
Deez!
[ afbeelding ]
In het echt wel stukken leuker dan op deze foto zie ik nu
Nee geen teen-decolleté! Dat zei mijn moeder ook, voordat ik ze ging passen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Vorig jaar lang naar zoiets gezocht en niet gevonden.
Maar zijn deze met een teen-decolleté? Want dat vind ik dan weer nogal lelijk en wil ik niet.
Ik moet tijd schrijven, das nog veel ergerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:52 schreef Syrena het volgende:
Oh ik moet echt snel motivatie vinden om weer aan m'n werk te gaan. Het begint op te vallen dat ik al de hele morgen met hetzelfde stapeltje papier voor mijn neus zit.
En Fok openstaat
Dat is echt klote, bij welke baan dan ook, hoewel je daar na loop van tijd creatiever in wordt en niet meer denkt in kwartiertjes maar in urenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik moet tijd schrijven, das nog veel erger
Verstandige moeder heb je.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:47 schreef Syrena het volgende:
Nee geen teen-decolleté! Dat zei mijn moeder ook, voordat ik ze ging passen.
Maar ze bedekken alles
En gisteren wilde je nog wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
check!
een vrouwentopic is écht handig zomzjullie zijn geweldig!
Jij werkt beduidend sneller dan ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:57 schreef Muis006 het volgende:
Mijn schoolwerk is af wahoe! Het ging sneller dan verwacht.
Oh mommy, oh daddy, I am a big old baddy!
quote:De examenresultaten worden hier getoond vanaf vrijdag 13 februari 2009
Heb gisteren ook de hele dag lopen te F5-en op studieresultatensitequote:
Dan ga je allemaal fouten ontdekken enzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Goodbye het volgende:
Ieks, ik heb hem ingeleverd!![]()
Nu niet meer naar die opdracht kijken, anders word ik paranoia
Bij mij staat er in het rood onder dat je na het inleveren geen veranderingen meer kan aanbrengenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ga je allemaal fouten ontdekken enzo.
Wat ik eens gedaan heb: opdracht ingeleverd (in het postvakje van de docent), vervolgens bedacht ik me dat ik het anders had willen doen en toen mailde ik de docent of hij de opdracht ongelezen weer in z'n postvakje wilde leggen zodat ik hem er weer uit kon halen en een verbeterde versie in kon leveren. En zo geschiedde het
.
Die bedoelde ik idd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je dat als: "Als je in Zwolle bent, denk je dat je al bijna in Groningen bent"? Dat heb ik wel nml.
Als ik gemotiveerd ben werk ik als een Razende Roeland!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij werkt beduidend sneller dan ik
Ja, echt een kutgevoel is dat. Dan duurt het zo lahaaangggggquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die bedoelde ik idd!![]()
Het regende trouwens tijdens het hardlopen! Maar mijn conditie en snelheid komt wel weer terug.
* zwahiel moet juist tienen in dit gekke puntenstelsel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mij staat er in het rood onder dat je na het inleveren geen veranderingen meer kan aanbrengen![]()
Ach, ik haal vast geen tien, maar als dit geen voldoende is... dan moet ik maar naar het MBO ofzo![]()
Hoezo faalangst?![]()
Ja mijn appeltje en R toets zijn ook flink aan het verslijten nu. Ze zeggen dat om 15 uur de punten komen op de site zelf, maar de onderwijsadministratie roept tussen 2 en 3...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb gisteren ook de hele dag lopen te F5-en op studieresultatensite
Je hebt de laatste tijd dan ook wel andere dingen aan je hoofd gehad (letterlijk)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ik gemotiveerd ben werk ik als een Razende Roeland!
Maar ik ben de laatste tijd niet zo vaak gemotiveerd![]()
En dankjewel iedereen voor de complimentjes
In uren denken kan hier echt niet. Kleine klantjes waar maar een kwartier a half uur voor staat. Bij meer schrijven gaan ze stijgeren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is echt klote, bij welke baan dan ook, hoewel je daar na loop van tijd creatiever in wordt en niet meer denkt in kwartiertjes maar in uren
Bij ons zou de uitslag 16 februari bekend worden, maar ze zijn altijd eerder. Dus dan kun je een week lang die site checkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef zwahiel het volgende:
Ja mijn appeltje en R toets zijn ook flink aan het verslijten nu. Ze zeggen dat om 15 uur de punten komen op de site zelf, maar de onderwijsadministratie roept tussen 2 en 3...Spannund!
Ik heb 'm gezien!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:07 schreef Viking84 het volgende:
Mark gaat vanavond naar The Yes Man met z'n moesje, over een man die een jaar lang alleen maar overal 'ja' op zegtDat icm het feit dat Jim Carrey de hoofdrol speelt maakt dat ik die film nooit wil zien
.
En het beeld veranderd maar niet héquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij ons zou de uitslag 16 februari bekend worden, maar ze zijn altijd eerder. Dus dan kun je een week lang die site checkenOverigens is een 6 hier gelukkig voldoende en dat had ik dan ook maar gehaald
Geweldigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:11 schreef Muis006 het volgende:
Iedereen is bang voor nummer der-tien
bang voor zwarte katten en ladders op straat
Iedereen is bang voor nummer der-tien
baaaang baaang baaang
Je bent niet goed bij je hoofd als je die lariekoek gelooft!
Het duurt helemaal een eeuwigheid als je ook nog moet staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Ja, echt een kutgevoel is dat. Dan duurt het zo lahaaangggggVooral het laatste stukje vanaf Assen
.
Als 'ie niet roze was geweest had ik ook wat aardigs over de tas gezegd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Muis006 het volgende:
En dankjewel iedereen voor de complimentjes
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als 'ie niet roze was geweest had ik ook wat aardigs over de tas gezegd.![]()
Roze is voor ondergoed enSnoopy
-pyjama's.
Gefeli!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Anosmie het volgende:![]()
Ik heb ws een tijdelijke job! Ik laf mn oude baas.
Yeah!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Anosmie het volgende:![]()
Ik heb ws een tijdelijke job! Ik laf mn oude baas.
Ik vind het gewéldig voor jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Cool he! Ik ben ineens weer stukken meer Zen..
Meer sollitijd, holadijeeeeeee!!
Geen saté nemen danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef Anosmie het volgende:
Gofter. Vanaaf met de hele familie uit eten om mn papa's verjaardag te 'vieren'. Is mn broertje aan de spetterpoep.
En hoe heb jij daar last van?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef Anosmie het volgende:
Gofter. Vanaaf met de hele familie uit eten om mn papa's verjaardag te 'vieren'. Is mn broertje aan de spetterpoep.
Erm.. geen idee.quote:
Jij weet dat ik altijd nogal laat lunch hè???quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef Anosmie het volgende:
Vertelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een "Have you seen my stapler" shirtje gezien die ik wil hebben![]()
misschien binnenkort maar echt bestellen
Nou. Het is niet zo gezellig als hij op de wc dineert of helemaal thuisblijft.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En hoe heb jij daar last van?
()
Feli met je tijdelijke klus!
Toch vind ik jou niet zo'n meisje meisjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef Viking84 het volgende:
@ VMW:. Ik heb een roze iPod, een roze telefoon, een roze laptopsleeve, roze kleren...
Of op de mijne.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]dan moet je echt nóóit op mijn slaapkamer komen!
Ben ik ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Toch vind ik jou niet zo'n meisje meisje
Sorry honey! Ik zal het voor je fiksen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij weet dat ik altijd nogal laat lunch hè???![]()
Feli met je nieuwe job, however!!
Een roze gangquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Of op de mijne.Mijn gang is dan ook een no go area trouwens!
Ik ben tot de slaapkamer gegaan, verder wilde ik niet toegeven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een roze gangik denk niet dat ik mijn mister later zo ver krijg!
Je bent een meisje-meisje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef Viking84 het volgende:
@ VMW:. Ik heb een roze iPod, een roze telefoon, een roze laptopsleeve, roze kleren...
Daarom moet je je eigen huisje nemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat lief van je!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben tot de slaapkamer gegaan, verder wilde ik niet toegeven.
Gewoon een willekeurig Valentijnsdag in de toekomst vrijnemen, de gang roze verven en een strik op de voordeur plakken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, maar op de slaapkamer komen geen vrienden, dus dan kan het best.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat lief van je!
Echte mannen zijn niet bang voor een beetje roze
Hahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig Valentijnsdag in de toekomst vrijnemen, de gang roze verven en een strik op de voordeur plakken.
Als je maar met genoeg overtuigingVERRASSING
weet uit te brengen. En volhoudt dat je het speciaal voor hem hebt gedaan. Dan kan hij het toch heus wel waarderen. (lees: tolereren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
My thoughts exactly! Vaag verhaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:36 schreef P.F het volgende:
Alleen, je ziet nog dat ze zwanger is, de wonden lijken geheeld, maar de zwangerschap is afgebroken? Moet ze de kinderen nog uitdragen?
Als je samenwoont is het niet tof als iemand opeens in zijn eentje de boel een andere kleur verft inderdaad. Tenzij je zeker weet dat de ander de kleur kan waarderen maar smaak is zo persoonlijk en je moet je er allebei in kunnen vinden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat zou ik dus nooit in mijn huis tolereren. Maar ieder z'n smaak
.
Getuige haar glimlach op die laatste foto vermoed ik dat dat een foto van voor het incident is. Je ziet op die foto ook geen krassen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
My thoughts exactly! Vaag verhaal.
Nee maar op de kras foto's is ze ook nog zwanger. Ik neem aan dat door het gebeuren de baby's in de buik gestorven zijn en dat daarom binnenkort de bevalling opgewekt wordt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Getuige haar glimlach op die laatste foto vermoed ik dat dat een foto van voor het incident is. Je ziet op die foto ook geen krassen.
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Getuige haar glimlach op die laatste foto vermoed ik dat dat een foto van voor het incident is. Je ziet op die foto ook geen krassen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:45 schreef Viking84 het volgende:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece
Wtfdat joch is zelf nog een kind.
Op die buikfoto's is de S in spiegelbeeld geschreven. Daar krijg ik een raar gevoel bij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat snap ik welMaar ook bij de bekraste foto lijkt ze nog zwanger. En de gaten lijken nou ook niet zo diep dat de zwangerschap afgebroken zou moeten... Ik vind het ergens een beetje klinken als zo'n 'OMG OMG de wereld is gek geworden'-hype die dan later een hoax blijkt
Maar als het wel echt zo is: vreselijk
Zijn je plafonds ook niet wit, maar donker ofzo om een kamer lager te doen lijken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef conleche het volgende:
Ik heb geeneen muur in huis wit! Het lichtste, is de woonkamer waar zandgeel op zit. En dat ben ik eigenlijk al weer zat.
Slaapkamer: licht oud roze
Gang: donker oudroze
WC: roze
Bureaukamertje: groen zoiets: [ afbeelding ]
Woonkamer: zandgeel
Die zijn wel wit!! Behalve die in de WC. Want die is ook roze!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn je plafonds ook niet wit, maar donker ofzo om een kamer lager te doen lijken?
Ik geloof dat het daar ipv 1-10 van 1-20 gaat dus hij heeft op die vakken niet zo fantastisch gescoord.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat betekenen die punten, Zwahiel?
Nja. En het is zondag gebeurd he. Ik vind die krassen op haar benen wel eng, maar die op haar buik lijken niet bepaald diep of ernstig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Op die buikfoto's is de S in spiegelbeeld geschreven. Daar krijg ik een raar gevoel bij.
Bij een gewone bevalling krampt de baarmoeder samen waardoor deze slinkt, na een ingreep duurt dit langer. En de buik plooit ook niet meteen terug, dat kan het wel verklaren.
Wilde ik ook net zeggen idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:09 schreef loveli het volgende:
De wonden hoeven niet ernstig te zijn om schade aan het kind te doen. Een te hoge bloeddruk is ook schadelijk voor een ongeboren kind. En daar kan ik me wel wat bij voorstellen, dat je bloeddruk omhoog schiet door de stress van 3 skinheads met een mes.
Het zou niet de eerste bekrassings-hoax zijn, that's all. Weet je deze nog?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wilde ik ook net zeggen idd.
Ik vind het een beetje triest dat jullie hier zo cynisch lopen te doen.
Ja en d'r eierstokken mogen dan op het perron achterblijven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:27 schreef Anosmie het volgende:
Ik ga er vooralsnog vanuit dat het waar is. Als het een hoax is dan mag mevrouw op hetzelfde transport waar ik de daders op gewenst heb.
Doe je dat echt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:28 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga collecteren (voor Amnesty)
Doooeeei!
oh, met zo'n bus langs de deur is wel netjes!quote:
Ja duhh langs de deurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
oh, met zo'n bus langs de deur is wel netjes!
leden werven in de stad is verwerpelijk
Nee, dat is eerzaam en die krijgen ook altijd watquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja duhh langs de deuren ik ben altijd vriendelijk hoor, ook als ze niks geven!
Als je dan maar niet vanavond nog gaat reageren als het onderwerp al is afgerondquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Ja.
en nu ben ik weg voor er een nutteloze "ik vind dat geen goed doel" discussie komt
Ik maak even een mental note!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je dan maar niet vanavond nog gaat reageren als het onderwerp al is afgerond.
Ik ben donateur van Amnesty...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Ja.
en nu ben ik weg voor er een nutteloze "ik vind dat geen goed doel" discussie komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben donateur van Amnesty...Spookbetaler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Fok!bejaarde
Plaats eens een foto?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]dan moet je echt nóóit op mijn slaapkamer komen!
Ik heb dat ooit gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
leden werven in de stad is verwerpelijk
Ik had hetzelfde met SOS kinderdorpenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Anosmie het volgende:
Ik was donateur van het AIDSfonds totdat ze me te frequent gingen lastigvallen over extra donaties en het verhogen van mn vaste donatie. daar werd ik zo sjaggo van. Alsof hetgeen ze van je krijgen niet gewaardeerd wordt. Nou prima, dan krijg je toch lekker niks.
Dan heb je niet aan de lopende band gestaan om koekjes in te pakkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit gedaan
Met stip het kutste baantje ever.
Ik heb ooit voor de grap uitgerekend hoeveel geld er van elke donateur ook werkelijk naar het goede doel gingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb je niet aan de lopende band gestaan om koekjes in te pakken.
En dat heb ik dus ooit gedaan
ik was een stuitkindje, mét heupdysplasie... mn gewricht is nog steeds raar (beetje misvomd) dus ik kan mn heup eruit "poppen" een soort... darom mócht ik juist niet op ballet...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb een kind, maar ik weet er geen bal van.Wel handig, als je dan balletdanseres wil worden!
Mietjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voor mij is Limburg één pot natquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zou het liefst vandaag nog weer in m'n ouwe dorp gaan wonen![]()
Maar ja, dat heeft hij dus ook. En R'mond ligt precies op de helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Met koeienlijken zeulen in de vleesverwerkende industrie was ook niet mijn boeiendste vakantiebaantjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef kwakveense het volgende:
en ik moet ineens aan een hele flauwe limburg mop denken...sorrydie van:
Ik ken die in de variant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik heb een zomer in de wasserette van een psychiatrische instelling gewerkt... Dat was, ondanks dat het veel lopende-bandwerk was, echt het leukste vakantiebaantje everquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met koeienlijken zeulen in de vleesverwerkende industrie was ook niet mijn boeiendste vakantiebaantje
Of de mijnequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Of op de mijne.Mijn gang is dan ook een no go area trouwens!
Mij! Zeg maar dat je me stralend en slank vindtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:51 schreef kwakveense het volgende:
o en vivi, wat mooi, van die film!
moblo, wat zie je er stralend en slank uit!
ik vergeet vast allerlei mensensorry ...
Dat was m'n eerste baantjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat had ik bij Artsen zonder Grenzen en ik baalde sws van de hoeveelheid post die ik van ze kreeg, dat geld kan je beter besteden aan de mensen die het nodig hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Anosmie het volgende:
Ik was donateur van het AIDSfonds totdat ze me te frequent gingen lastigvallen over extra donaties en het verhogen van mn vaste donatie. daar werd ik zo sjaggo van. Alsof hetgeen ze van je krijgen niet gewaardeerd wordt. Nou prima, dan krijg je toch lekker niks.
Told ya soquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:52 schreef Anosmie het volgende:
Volgens de Zwitserse krant Blick is het een hoax.
http://www.blick.ch/news/schweiz/zuerich/ritz-artikel-112095
Wat een kuwijf..
Ik doe niet cynisch, ik wil gewoon weten hoe het zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wilde ik ook net zeggen idd.
Ik vind het een beetje triest dat jullie hier zo cynisch lopen te doen.
Waarom doen mensen zulke dingen.... zijn ze zo zwaar wanhopig of is het een psychose ofzoquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:52 schreef Anosmie het volgende:
Wat een kuwijf..
Ik vroeg me al af hoe ze zo netjes die teksten er in hebben kunnen schrijven, want dat is best lastig!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:52 schreef Anosmie het volgende:
Wat een kuwijf..
I hate to say it, but...quote:
Preciesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef P.F het volgende:
[..]
I hate to say it, but...
Oh, ons een beetje voor zure cynische wijven uit maken he![]()
Nee, ik hoopte dat het niet waar was, en de tekenen waren daar!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geweldige invulling van m'n dag. Janken en chips eten..
Het laatste is wel OK (ik had net een zakje paprikachips bij de lunchquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
DaD! Watisserdan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat die kutwinter maar niet voorbij gaat. Algehele somberheid en het opspelen van oude angsten. Bleh.quote:
O, ik ken dat. Zo'n bui heb ik nu ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat die kutwinter maar niet voorbij gaat. Algehele somberheid en het opspelen van oude angsten. Bleh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |