abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66015634
Omdat ik er nogal een handje van heb om door slotjes heen te posten...

Plaatje weg voor we allemaal gek worden!

Het vorige deel: < Slank #555 waar de rust is wedergekeerd

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66015639
dat plaatje
Ja doei.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:53:30 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_66015664
psychedelic
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:53:32 #4
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66015666
Psychedelic baby!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66015674
Blokjes.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:54:04 #6
148689 Muis006
pi_66015694
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:53 schreef Adelante het volgende:
psychedelic
GMTA
pi_66015697
wow als ik te lang naar dat plaatje blijf kijken gaat mijn hele scherm bewegen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66015718
Huh? . Ik had een heel ander plaatje uitgezocht! Van een slotje!
pi_66015728
maar deze is toffer
Ja doei.
pi_66015741
tvp
pi_66015772
Wat leuk, Moblo! Heel elegant.

Syrena: waar woon je nu dan?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66015783
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
dat plaatje
Je moet er niet te lang naar kijken *misselijk*

P.F> Ik rij wel autoweg, maar met een hartslag van 220 en overal zweten. Ik heb nogal een rammelende auto.
En een oogafwijking. Snelheid inschatten is moeilijk (maar niet onmogelijk nog nooit een ongeluk gehad *afklopt*). En in het donker rijden als het een beetje geregend heeft of regent

Dus verder weg wonen van werk zou betekenen dat ik een nieuwe auto moet kopen, en dus maandelijks ook veel meer kosten heb dan nu. Terwijl hij dan in de plaats woont waar hij werkt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66015790
dank

kan niet wachten tot ik 't aan kan vanavond
Ja doei.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:56:42 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66015794
*burp*
Net mijn middageten op, en nu ben ik misselijk. Helemaal als ik naar dat plaatje kijk.
@syrena: is dit echt wat je wilt? En zo nee, kun je er iets aan veranderen? Zo, nee, kun je daar mee leven? Is het uiteindelijke antwoord nee? Dan weet je zelf wel wat de oplossing is
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66015829
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat leuk, Moblo! Heel elegant.

Syrena: waar woon je nu dan?
Sittard. En daar werk ik ook. Als m'n nieuwe functie doorgaat worden de werkplekken Heerlen, Maastricht en Sittard. En mijn vriend werkt in Roermond.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:58:42 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_66015863
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:57 schreef Syrena het volgende:

[..]

Sittard. En daar werk ik ook. Als m'n nieuwe functie doorgaat worden de werkplekken Heerlen, Maastricht en Sittard. En mijn vriend werkt in Roermond.
Limburg heeft toch geen groot fileprobleem, of mis ik wat? Ik denk dat die vriend van je et z'n lease auto alles prima kan bereizen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66015867
Welk plaatje? Ik heb 'em gemist.

Leuke kleren hoor.
pi_66015898
Die TT Ik wilde het al zeggen: eindelijk eens NIET door een slotje heen posten
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66015901
Ik vond NeMo ook geweldig leuk! Ben er jaren geleden een keer geweesw met vrienden, lekker overal aanzitten enzo.

Wanneer is je date principessa?
Als ie morgen is kun je 's avonds naar Artis!
Anders vrees ik dat je veroordeelt bent tot rondstruinen over de grachten en ergens lekker gaan eten!
pi_66015921
Valentijnsdag is de eerste keer dat mijn vriend en ik gezoend hebben echt zo heerlijk fout... en nee we hadden geen date, we waren gewoon saai aan het overwerken (yep ik weet het ook zo slecht )
pi_66015929
De 9 straatjes zijn ook erg leuk.
pi_66015970
quote:

[..]

Hm, Roermond-Maastricht is inderdaad best wel een afstand. Maarja, als je vriend geen reiskosten meer heeft omdat hij dichtbij z'n werk woont terwijl jij juist verder moet, is het toch best redelijk dat hij wat bijdraagt aan jouw reiskosten?
pi_66016001
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
*burp*
Net mijn middageten op, en nu ben ik misselijk. Helemaal als ik naar dat plaatje kijk.
@syrena: is dit echt wat je wilt? En zo nee, kun je er iets aan veranderen? Zo, nee, kun je daar mee leven? Is het uiteindelijke antwoord nee? Dan weet je zelf wel wat de oplossing is
Ik moet gewoon met hem praten over wat me dwars zit. Maar dat durf ik niet, omdat ik veel te bang ben dat hem nog veel meer dwars zit aan mij En bij vorige relaties kwam het nooit zo ver, die kerels maakten het gewoon uit. En dan was ik keiverdrietig, ondanks dat ik al maanden zoiets had van dit-en-dit-en-zus-en-zo bevalt me heul niet
pi_66016039
quote:

[..]

Maar dat is toch ook allemaal prima te treinen?
Vouwfietsje meenemen en je bent ontzettend mobiel!
pi_66016060
Praten over de dingen die je dwars zit is nooit makkelijk.. Maar het beste moment voor dit soort dingen vind ik zelf vaak op een dag dat je allebei gewoon goed in je vel zit, en dan kan je er tenminste een normaal gesprek over voeren Mijn ervaring is dat je, jezelf erna alleen maar opgelucht voelt. Op deze manier doorgaan schiet je natuurlijk ook niks mee op
pi_66016089

voor valentijn
Ja doei.
pi_66016099
Ik ga ervandoor. Heb ik 13:00u scriptiewerkgroep. Ben benieuwd wat het wordt
pi_66016115
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:05 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga ervandoor. Heb ik 13:00u scriptiewerkgroep. Ben benieuwd wat het wordt
Succes!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:05:49 #29
148689 Muis006
pi_66016120
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

voor valentijn
Oh god, geniaal! Dat zou mijn vriend echt geweldig vinden
pi_66016130
quote:
[ afbeelding ]

voor valentijn
wat een heerlijk nerd t-shirt haha
pi_66016131
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik moet gewoon met hem praten over wat me dwars zit. Maar dat durf ik niet, omdat ik veel te bang ben dat hem nog veel meer dwars zit aan mij En bij vorige relaties kwam het nooit zo ver, die kerels maakten het gewoon uit. En dan was ik keiverdrietig, ondanks dat ik al maanden zoiets had van dit-en-dit-en-zus-en-zo bevalt me heul niet
Als dat al zo is, wordt het er echt niet beter op als je je kop in het zand steekt. Als je het weet kun je er iets aan doen voor het te laat is, tenzij je eigenlijk gewoon zit te wachten tot hij ook weggaat zodat jij het niet hoeft te doen...

Sittard-Roermond is trouwens wel prima te doen dus eigenlijk moet hij niet zeuren.
Grappig hoe Limburgers soms zo moeilijk kunnen doen over afstanden, sommige mensen denken echt dat de andere kant van Limburg de andere kant van de wereld is. (Niet jij hoor! Ik moest er alleen even aan denken omdat je vriend moeilijk doet over Sittard-Roermond terwijl dat voor mij toch ongeveer dezelfde plaats is. ) Ik woon nu in Utrecht en mijn schoonouders in Landgraaf vinden dat ook een totaal andere wereld. Ze hebben me al een paar keer gevraagd of de mensen hier niet anders zijn, ze denken dat Hollanders arrogant zijn.
pi_66016140
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

Limburg heeft toch geen groot fileprobleem, of mis ik wat? Ik denk dat die vriend van je et z'n lease auto alles prima kan bereizen
Kan hij ook. Maar zijn ouders wonen in Venlo. En hij wil uiteraard ook dichter bij zijn ouders wonen, net als ik.
quote:
Hm, Roermond-Maastricht is inderdaad best wel een afstand. Maarja, als je vriend geen reiskosten meer heeft omdat hij dichtbij z'n werk woont terwijl jij juist verder moet, is het toch best redelijk dat hij wat bijdraagt aan jouw reiskosten?
Nou, ik kreeg laatst anders de vraag wanneer ik van plan was om meer te gaan verdienen (zo bot stelde hij het niet, maar het kwam er wel op neer). Toen heb ik gezegd dat als wij een huis gaan kopen hij echt niet moest verwachten dat ik 50/50 zou blijven meebetalen (wat ik nu wel doe). Ik ben van plan om een stuk van mijn spaargeld in de hypotheek te steken, maar 50/50 blijven verdelen van de kosten kan gewoon niet. Zeker niet als we kinderen gaan krijgen, want dan wil ik naar drie dagen werken in de week.

Ennnn sindsdien krijg ik geen antwoord meer als ik zeg dat ik een leuk huis heb gezien. Of dat is mss omdat die allemaal in het zuiden liggen
pi_66016148
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh god, geniaal! Dat zou mijn vriend echt geweldig vinden
Thinkgeek heeft zoveel leuke "nerd" shirts
pi_66016149
quote:
[ afbeelding ]

voor valentijn
Die vind ik serieus heel romantisch.
pi_66016152
quote:
[ afbeelding ]

voor valentijn
Geweldig!
pi_66016162
tof hè?
Ja doei.
pi_66016171
nerd-love
Ja doei.
pi_66016179
Syrena, hoe ver is ver? Ik woon 150 kilometer van mijn schoonouders en ik zie ze toch wel 5 dagen per maand
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

49 kilometer is toch niet zo ver? Dat doet mijn vader iedere dag twee keer..
pi_66016201
Roermond-Maastricht vind ik echt een eitje
Ja doei.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:08:33 #40
148689 Muis006
pi_66016203
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:06 schreef progje het volgende:

[..]

Thinkgeek heeft zoveel leuke "nerd" shirts
Ik had mijn vriend voor kerst o.a. de Mr.T. in your pocket van retrorush gegeven, en hij jubelt er nog steeds over hij heeft hem ook aan al zijn studiegenoten (elektrotechniek) laten zien en nu is ie helemaal stoer daar
pi_66016221
Leuk shirt
pi_66016232
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:07 schreef P.F het volgende:
Syrena, hoe ver is ver? Ik woon 150 kilometer van mijn schoonouders en ik zie ze toch wel 5 dagen per maand
[..]

49 kilometer is toch niet zo ver? Dat doet mijn vader iedere dag twee keer..
Tja, da's toch iets Limburgs. Als je in Heerlen geboren bent en verhuist naar Sittard (30km ofzo?) vindt de familie dat je zo ver weg woont. In de Randstad zijn mensen denk ik meer gewend aan grote afstanden, bij ons speelt het leven zich vaak af in een kleinere cirkel rond je huis.
pi_66016233
ik heb een "Have you seen my stapler" shirtje gezien die ik wil hebben

misschien binnenkort maar echt bestellen
Ja doei.
pi_66016242
Oh Syrena, wat herkenbaar. Ik woon op 5 minuten fietsen van mn mams en ik pieker er niet over om te gaan verhuizen. Sinds mijn vader is overleden kruip ik het liefst in mn familie. Nouja. Ik wil ze gewoon dichtbij hebben, meemaken en regelmatig kletsen en zo. Ze zijn het meest belangrijk voor me.
Fok!bejaarde
pi_66016272
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:

Echt? Waar?
Die wil ik ook! Ik zie jou toch nooit dus dan ziet toch niemand dat ik je nageaapt heb.
pi_66016281
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tja, da's toch iets Limburgs. Als je in Heerlen geboren bent en verhuist naar Sittard (30km ofzo?) vindt de familie dat je zo ver weg woont. In de Randstad zijn mensen denk ik meer gewend aan grote afstanden, bij ons speelt het leven zich vaak af in een kleinere cirkel rond je huis.
Hm.. Oké.. Ja ik woon nu 37 kilometer van mijn ouders af en vind dat eigenlijk super dichtbij! Ik twijfel soms of ik niet semi ver weg had moeten studeren, in Groningen of zo.
pi_66016304
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook allemaal prima te treinen?
Vouwfietsje meenemen en je bent ontzettend mobiel!
Openbaar vervoer, nog zoiets dat totaal niet ingeburgerd is in Limburg.
Misschien ook omdat het totaal niet werkt daar.
pi_66016307
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Anosmie het volgende:
Oh Syrena, wat herkenbaar. Ik woon op 5 minuten fietsen van mn mams en ik pieker er niet over om te gaan verhuizen. Sinds mijn vader is overleden kruip ik het liefst in mn familie. Nouja. Ik wil ze gewoon dichtbij hebben, meemaken en regelmatig kletsen en zo. Ze zijn het meest belangrijk voor me.
Ik zou het liefst vandaag nog weer in m'n ouwe dorp gaan wonen
Maar ja, dat heeft hij dus ook. En R'mond ligt precies op de helft.
pi_66016321
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik had mijn vriend voor kerst o.a. de Mr.T. in your pocket van retrorush gegeven, en hij jubelt er nog steeds over hij heeft hem ook aan al zijn studiegenoten (elektrotechniek) laten zien en nu is ie helemaal stoer daar
Jah! Daar kwam dat ding vandaan! Dankje muisje , ik wist het de naam niet meer. En ik wilde iets origineels voor het broertje bestellen.
*even gaat E-shoppen*
Fok!bejaarde
pi_66016347
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Echt? Waar?
Die wil ik ook! Ik zie jou toch nooit dus dan ziet toch niemand dat ik je nageaapt heb.
Ja doei.
pi_66016358
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh! Dan heb ik een innerLimbo. .
Fok!bejaarde
pi_66016363
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Openbaar vervoer, nog zoiets dat totaal niet ingeburgerd is in Limburg.
Misschien ook omdat het totaal niet werkt daar.
Ow! Ik ging altijd met de trein naar Heerlen voor mn werk. Eens per 2 maanden ofzo.
Teringeind reizen overigens.
Eindhoven is een beetje het Zwolle van het zuiden. Je denkt dat je er al bijna bent, maar je hebt gewoon nog een uur te gaan tot je eindbestemming!

Zo, en nu hardlopen. In de regen geloof ik.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:14:36 #53
148689 Muis006
pi_66016381
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Jah! Daar kwam dat ding vandaan! Dankje muisje , ik wist het de naam niet meer. En ik wilde iets origineels voor het broertje bestellen.
*even gaat E-shoppen*
graag gedaan! Hij is echt heel gaaf
pi_66016383
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.. Oké.. Ja ik woon nu 37 kilometer van mijn ouders af en vind dat eigenlijk super dichtbij! Ik twijfel soms of ik niet semi ver weg had moeten studeren, in Groningen of zo.
Ja maar jij hebt geen onthechtingsissues en een symbiotische relatie met je moeder waardoor je therapie nodig hebt

Misschien moet ik gewoon alleen gaan wonen en een hond nemen. En een rits seksuele hulpstukken
pi_66016390
De brinta is op dus nu heb ik geen eten Grrr
pi_66016397
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Ach, 37km is genoeg om je eigen leven te hebben, je kunt toch zelf beslissen hoe vaak je naar huis gaat.
Ik zou willen dat mijn ouders iets dichterbij woonden, dan kon ik gewoon een keertje bij ze gaan eten ofzo zonder gelijk 4 uur (6 met OV) te moeten reizen. Niet dat ik dan vaker zou gaan, maar dan kon het wat meer spontaan of meer korte bezoekjes in plaats van 1 lange. Eigenlijk zou ik gewoon willen dat Utrecht in Limburg lag.
pi_66016421
maar ik weet niet welke maat ik moet bestellen
Ja doei.
pi_66016427
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Oh wat cool, een rode nog wel.
Straks thuis eens even kijken hoe je moet bestellen.
pi_66016432
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ach, 37km is genoeg om je eigen leven te hebben, je kunt toch zelf beslissen hoe vaak je naar huis gaat.
Ik zou willen dat mijn ouders iets dichterbij woonden, dan kon ik gewoon een keertje bij ze gaan eten ofzo zonder gelijk 4 uur (6 met OV) te moeten reizen. Niet dat ik dan vaker zou gaan, maar dan kon het wat meer spontaan of meer korte bezoekjes in plaats van 1 lange. Eigenlijk zou ik gewoon willen dat Utrecht in Limburg lag.
Dan gingen we lekker in Utrecht wonen ipv Roermond
Ohhh elke dag even naar de Slegte
pi_66016434
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:14 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt geen onthechtingsissues en een symbiotische relatie met je moeder waardoor je therapie nodig hebt

Misschien moet ik gewoon alleen gaan wonen en een hond nemen. En een rits seksuele hulpstukken
Mijn moeder heeft zich 5 jaar geleden al van mij onthecht Ik ben nu op mezelf gaan wonen omdat ik het anders nooit doe
Toen ik (zomer 2007) voor het eerst alleen op vakantie ging, belde m'n moeder pas na 8 dagen of ik wel veilig geland was (eerste keer vliegen)

De ouders van vriendje bellen super vaak en regelen super veel, best tof
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 februari 2009 @ 12:16:22 #61
163650 Greys
pi_66016437
TuhVuhPuh

En ver van je familie af wonen sucks.
Ik moet altijd minstens anderhalf uur in de auto voordat ik een familielid kan zien. Blergh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66016444
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
M of S
pi_66016446
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil 'm ook
Zijn het Amerikaanse maten? (heb de site-link gemist)
pi_66016453
Holy Moly zeg.. Hier word ik dus echt intens verdrietig van.
De daders mogen van mij gedeporteerd worden naar een Russisch strafkamp oid.
Fok!bejaarde
pi_66016464
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
TuhVuhPuh

En ver van je familie af wonen sucks.
Ik moet altijd minstens anderhalf uur in de auto voordat ik een familielid kan zien. Blergh.
Ben je al bij het zussie??
pi_66016483
ik woon 150> km van mn familie vandaan en vind 't echt niet erg

heb schatten van ouders, maar spreek ze soms 2 weken niet ofzo, heerlijk, m'n eigen ding doen en mn eigen leven hebben...

Zou denk ik ook zonder moeite naar het buitenland verhuizen. Mailcontact is ook mogelijk daar als het goed is,en ook de wereldreis zie ik niet echt als 'eng' omdat ik dan mn moeder niet meer zou zien: die komen wel een keer op vakantie als we ergens langere tijd zullen zijn

Ja doei.
pi_66016487
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:13 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ow! Ik ging altijd met de trein naar Heerlen voor mn werk. Eens per 2 maanden ofzo.
Eindhoven is een beetje het Zwolle van het zuiden. Je denkt dat je er al bijna bent, maar je hebt gewoon nog een uur te gaan tot je eindbestemming!

Tot Heerlen is het prima te doen, maar als je dan nog ergens naartoe moet dat niet in de buurt van het station ligt is het echt een ramp. De bus rijdt als je geluk hebt 2x per uur en dan rijdt hij gelijk half Limburg door omdat ze alle buslijnen hebben samengevoegd tot een paar lijnen met enorme routes.
Er zit ook bijna niemand in, maar ik vraag me af of dat oorzaak is van het schrappen of gevolg.
pi_66016498
De rest van mijn familie woont 77 kilometer van mijn ouders vandaan. Ik woon er nu nog maar 58 kilometer vandaan en ik zit nu met mijn nichtje op school !!
pi_66016519
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik wil 'm ook
Zijn het Amerikaanse maten? (heb de site-link gemist)
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Echt? Waar?

ik gok amerikaans ja, maar heb nog noooooooooooooooooooit kleding besteld
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 februari 2009 @ 12:19:44 #70
163650 Greys
pi_66016539
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben je al bij het zussie??
Nee ik zit nu nog bij de beessies, ik ga om 13.00 uur rijden! (Twee uur rijden bijna )
Anders zitten ze te lang alleen tot Heer G thuis komt en mijn zus kwam dat goed uit, want er is nu iemand bij haar het plafond aan het witten en dan is het lullig dat we die alleen laten om lekker verf te gaan shoppen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66016557
Ik heb gewoon veel te veel last van schuldgevoelens ofzo denk ik. En mijn zus woont al ver weg, en daar werd natuurlijk al over gejammerd thuis, dus onbewust?

Overigens woont de broer van mijn vriend ook ver weg (Rotterdam ) en zijn moeder jammert daar ook over. Die dwingt 'm gewoon om naar huis te komen en minstens 1 keer in de week te bellen Zo ver gaat mijn moeder nou ook weer niet.

Tja, we zijn allebei de oudste, dus guilt trips all over.
pi_66016571
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dan gingen we lekker in Utrecht wonen ipv Roermond
Ohhh elke dag even naar de Slegte
Jaa.
Helaas kun je Nederland niet even opvouwen zodat Utrecht en Sittard naast elkaar komen te liggen.

De nerd in mij denkt nu: het wordt tijd dat ze de transporter uitvinden.
pi_66016580
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 februari 2009 @ 12:21:23 #74
163650 Greys
pi_66016585
Oh en Co, ik neem mijn Puppelbook mee, zij heeft in haar huidige huurhokje draadloos internet van de verhuurders dus dan kan ik lekker Fok!-en onder X-factor Of ben je weer uit eten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66016599
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee ik zit nu nog bij de beessies, ik ga om 13.00 uur rijden! (Twee uur rijden bijna )
Anders zitten ze te lang alleen tot Heer G thuis komt en mijn zus kwam dat goed uit, want er is nu iemand bij haar het plafond aan het witten en dan is het lullig dat we die alleen laten om lekker verf te gaan shoppen
O das echt best ver rijden!! Wel gezellig, samen klussen!

Mijn zusje woont ook echt heel ver. Ben er zelfs nog nooit geweest en zij niet bij mij. We zien elkaar soms bij mijn vader en vorig jaar is ze een weekje bij me in Frankrijk geweest.
pi_66016615
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, ik neem mijn Puppelbook mee, zij heeft in haar huidige huurhokje draadloos internet van de verhuurders dus dan kan ik lekker Fok!-en onder X-factor Of ben je weer uit eten?
Nee ik ben all yours vanavond!!
pi_66016628
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef Anosmie het volgende:
echt wat enorm verschrikkelijk
kan hier inderdaad ook enorm verdrietig en kwaad over worden
pi_66016633
quote:

Pff, en die woorden zijn ook nog vrij netjes opgebracht, leesbaar en zo Wat ze bewusteloos of zo

pi_66016671
quote:
omg
Ja doei.
pi_66016754
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:20 schreef Syrena het volgende:
Ik heb gewoon veel te veel last van schuldgevoelens ofzo denk ik. En mijn zus woont al ver weg, en daar werd natuurlijk al over gejammerd thuis, dus onbewust?

Overigens woont de broer van mijn vriend ook ver weg (Rotterdam ) en zijn moeder jammert daar ook over. Die dwingt 'm gewoon om naar huis te komen en minstens 1 keer in de week te bellen Zo ver gaat mijn moeder nou ook weer niet.

Tja, we zijn allebei de oudste, dus guilt trips all over.
Oh, zo herkenbaar... Mijn schoonfamilie doet dat ook. Nu is hun andere zoon ook nog naar Leiden verhuisd en volgend jaar komt de jongste dochter ook naar Utrecht, dat wordt nog wat. En ze vinden het maar vanzelfsprekend dat we regelmatig 'naar beneden komen' ( ), terwijl het toch best wel een dure reis is, terwijl zij misschien 2x per jaar naar Utrecht komen omdat ze het zo'n wereldreis vinden. Daar kan ik me echt dood aan ergeren.

Mijn ouders doen gelukkig niet zo moeilijk, die zijn allebei op kamers geweest als student en het is altijd de bedoeling geweest dat wij dat ook zouden doen, maar ik voel me toch schuldig. Vind het zelf ook heel jammer dat ik ze zo weinig zie. In de eerste jaren dat ik studeerde niet, maar nu zou ik haast overwegen om terug naar het zuiden te verhuizen.
pi_66016771
quote:
Omg... inderdaad. Eigenlijk is het gewoon moord.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 februari 2009 @ 12:31:16 #82
163650 Greys
pi_66016889
Jakkie, die zwangere dame Hoe enorm ZIEK in je hoofd ben je dan als je zoiets doet?
En ik vind het ook moord, aangezien hierdoor de zwangerschap is afgebroken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:31:48 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66016911
quote:

Bejeezus.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 februari 2009 @ 12:32:20 #84
163650 Greys
pi_66016934
Co, gezellig! Heb je het voorstukje gezien van die drie meiden die 'All my life' zingen?
Ze moeten die drie dames samen gooien, niets solo! Gewoon een groepje van drie prachtige dames, het klonk echt té goed gewoon!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66016935
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh, zo herkenbaar... Mijn schoonfamilie doet dat ook. Nu is hun andere zoon ook nog naar Leiden verhuisd en volgend jaar komt de jongste dochter ook naar Utrecht, dat wordt nog wat. En ze vinden het maar vanzelfsprekend dat we regelmatig 'naar beneden komen' ( ), terwijl het toch best wel een dure reis is, terwijl zij misschien 2x per jaar naar Utrecht komen omdat ze het zo'n wereldreis vinden. Daar kan ik me echt dood aan ergeren.

Mijn ouders doen gelukkig niet zo moeilijk, die zijn allebei op kamers geweest als student en het is altijd de bedoeling geweest dat wij dat ook zouden doen, maar ik voel me toch schuldig. Vind het zelf ook heel jammer dat ik ze zo weinig zie. In de eerste jaren dat ik studeerde niet, maar nu zou ik haast overwegen om terug naar het zuiden te verhuizen.
Nou, ik denk bij mezelf dus dat als mijn schoonma nog even zo doorgaat hij op een gegeven moment zegt: Bekijk het! En dan helemaal niks meer laat horen Dat zou ik doen denk ik, maar mijn moeder houdt helemaal niet van dwingen, dus die lijdt maar in stilte. En schoonbroer heeft een vriendin die met 15 al het huis uit was, dus die heeft ook al zoiets van WTF zeg, moeten we alweer komen opdraven.
pi_66016945
En die tekst is ook zo goed leesbaar Gadverdamme
pi_66017008
Ik ga niet op die link klikken
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:35:46 #88
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66017040
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66017043
Hm, morgen avond is alleen het planetarium geopend.
pi_66017060
Alleen, je ziet nog dat ze zwanger is, de wonden lijken geheeld, maar de zwangerschap is afgebroken? Moet ze de kinderen nog uitdragen?
pi_66017065
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Co, gezellig! Heb je het voorstukje gezien van die drie meiden die 'All my life' zingen?
Ze moeten die drie dames samen gooien, niets solo! Gewoon een groepje van drie prachtige dames, het klonk echt té goed gewoon!
Nee Ik heb de TV nog niet aangehad deze week geloof ik. En xfactor heb ik ook al een paar weken gemist. Maar goed, ik kan er wel weer inkomen toch!?

En ik heb niet op die link geklikt, was bang voor nog meer koala-drama, maar dit is ook niet best zo te horen, *toch maar even gaat lezen.........
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:38:03 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017111
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat jouw lief niet aan de lijn doet

Ik ga morgen een dagje naar Maastricht met mijn lief. Of is Groningen leuker?
Groningen, want dan kun je naar Waterhouse in het Groningen en bij mij theeleuten .

Ik had net bij Humanitas overleg met een andere vrijwilligster die me een beetje op weg zou helpen. Dat was de bedoeling iig. Wat een dikke " ". "Ik kan heel goed lesgeven, maar wat jij mij mailde (over onregelmatige en regelmatige ww) gaat mij boven de pet." OK dan. Haar advies kwam er eigenlijk op neer dat ik maar wat moest doen, maar daar ben ik een te grote controlfreak voor .

Ik heb ook diepvriesframbozen gekocht bij de AH en die ga ik morgen door m'n yoghurt doen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:38:24 #93
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_66017122
Ik moet nu al een uur naar mijn mams en nu wil ze 2,5 uur weg gaan wonen
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_66017178
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Groningen, want dan kun je naar Waterhouse in het Groningen en bij mij theeleuten .

Ik had net bij Humanitas overleg met een andere vrijwilligster die me een beetje op weg zou helpen. Dat was de bedoeling iig. Wat een dikke " ". "Ik kan heel goed lesgeven, maar wat jij mij mailde (over onregelmatige en regelmatige ww) gaat mij boven de pet." OK dan. Haar advies kwam er eigenlijk op neer dat ik maar wat moest doen, maar daar ben ik een te grote controlfreak voor .

Ik heb ook diepvriesframbozen gekocht bij de AH en die ga ik morgen door m'n yoghurt doen .
Wat wil je precies weten Vik? Hoe je het beste een les kunt opzetten?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:40:21 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017198
O wat heeft Tink een geweldig huwelijk Zo'n relatie wil ik ook .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 februari 2009 @ 12:41:48 #96
163650 Greys
pi_66017243
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee Ik heb de TV nog niet aangehad deze week geloof ik. En xfactor heb ik ook al een paar weken gemist. Maar goed, ik kan er wel weer inkomen toch!?

En ik heb niet op die link geklikt, was bang voor nog meer koala-drama, maar dit is ook niet best zo te horen, *toch maar even gaat lezen.........
Ja tuurlijk, het zijn nog de theaterrondes! En er moeten er drie samen die eigenlijk solo zangeressen zijn. Alledrie wat oudere dames (nou ja, van onze leeftijd dus eigenlijk piepjong ) die samen ineens Beyoncee er uit zingen zeg maar. Nou ja, bijna En Gordon gaat weer uit zijn plaat er van en zelf dat blonde ijskonijn uit de jury zag ik soort-van-janken er van!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66017250
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:38 schreef laziness het volgende:
Ik moet nu al een uur naar mijn mams en nu wil ze 2,5 uur weg gaan wonen
Niet leuk!
Maar als de mijne zouden verhuizen, dan lag het niet aan mij
Als het aan mij lag gingen we met de hele familie en met zijn familie bij elkaar wonen. Iedereen dichtbij. KLAAR
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:41:56 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017251
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat wil je precies weten Vik? Hoe je het beste een les kunt opzetten?
Nou, in het bijzonder hoe ik de verleden tijd kan introduceren (want dan krijg je regelmatig vs onregelmatig, 't kofschip, onvoltooid, voltooid...). Een hele kluif dus . Maar ik denk dat ik gewoon ergens ga beginnen, maar of ik met de onregelmatige ww (want hoogfrequent) begin of met de regelmatige ww (want makkelijker te leren), daar ben ik nog niet helemaal uit .
Niet meer actief op Fok!
pi_66017390
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, in het bijzonder hoe ik de verleden tijd kan introduceren (want dan krijg je regelmatig vs onregelmatig, 't kofschip, onvoltooid, voltooid...). Een hele kluif dus . Maar ik denk dat ik gewoon ergens ga beginnen, maar of ik met de onregelmatige ww (want hoogfrequent) begin of met de regelmatige ww (want makkelijker te leren), daar ben ik nog niet helemaal uit .
We hebben in onze bieb boeken gehad over NT2, maar dat geven ze niet meer hier (en alles wat echt ontzettend verouderd) Maar er zijn wel veel boeken over te krijgen, en zelfs een tijdschrift (het heet Les).
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:47:14 #100
236335 neen
schone schijn
pi_66017443
Als het aan mij lag woonde mijn familie verspreid over de hele wereld zodat je overal plekken hebt om te crashen
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:47:23 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66017453
Om my, wat vreselijk, ik kan slechte nieuwsberichten al niet zo goed handelen momenteel .

PF, ik vind het vreemd dat je moeder pas na 8 dagen belt .

Moblo, wat een énig rokje! Echt!

Over de liefde .

Wij waren ook súúúúperverliefd, zo ongeveer een maand, en toen bleek ik ongeplanned zwanger .

Sindsdien is het met vlagen best moeilijk geweest tussen ons, en toch kan ik zeggen dat we nog NOOIT ruzie hebben gehad. Dat is zo fijn, dat we zo veel respect voor elkaar kunnen opbrengen dat we ondanks alle heftige dingen die we in een heel korte tijd hebben meegemaakt en alle emoties die daarmee gepaard gaan toch rekening kunnen, en willen, houden met de gevoelens van de ander.

En nu gaat het eigenlijk heel goed, alsof alle ellende (en dan bedoel ik niet Dean, want dat is echt een cadeautje) ons alleen maar dichterbij elkaar heeft gebracht. En wat ik nu het toppunt van romantiek vind is dat ie gisteren op eigen initiatief naar mijn moeder is gereden om een mooie film van haar te maken voor "later" en dat ie dan zegt dat het zo'n mooie avond was en dat ze samen een traantje hebben weggepinkt.

Klinkt heel stom misschien, maar door dat soort dingen voel ik dus "extra" hoeveel ik van hem houd .

En soms is ie gruwelijk irritant hoor, als ie heel langdradig over zijn motor aan het O.H.-en is, maar goed, dat doorsta ik dan ook wel weer .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:48:29 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66017491
Greysje, succes met kladderen liefie!
pi_66017521
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nou, ik denk bij mezelf dus dat als mijn schoonma nog even zo doorgaat hij op een gegeven moment zegt: Bekijk het! En dan helemaal niks meer laat horen Dat zou ik doen denk ik, maar mijn moeder houdt helemaal niet van dwingen, dus die lijdt maar in stilte. En schoonbroer heeft een vriendin die met 15 al het huis uit was, dus die heeft ook al zoiets van WTF zeg, moeten we alweer komen opdraven.
Tja, dat krijg je ervan. Op zo'n zeurende moeder kun je nog boos worden en met een gerust hart wegblijven, als iemand in stilte lijdt voel ik me nog veel schuldiger. Lastig is het wel, erheen gaan kost je je hele weekend maar thuisblijven voelt dan ook niet helemaal lekker.
pi_66017564
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef Vivi het volgende:
Om my, wat vreselijk, ik kan slechte nieuwsberichten al niet zo goed handelen momenteel .

Nou ja 1 a 2 x in 10 dagen, het liefst zou ik iedere dag over en weer smsen. Ik bel mijn ouders ook wel bijna iedere dag, maar zij mij niet echt, alleen als ze iets nodig hebben of iets willen weten Smalltalk hebben we niet echt..

Ik vind het zo leuk dat de ouders van mijn mr aan hem vragen van: wanneer kom je weer, hoe laat ga je weg, en hoe *hele planning*

En die van mij: O ja we zien wel, in begin december weet ik nog niet wat ik met kerst doe hoor..
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:52:18 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017597
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:13 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Bedoel je dat als: "Als je in Zwolle bent, denk je dat je al bijna in Groningen bent"? Dat heb ik wel nml .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:52:45 #106
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66017608
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:50 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja 1 a 2 x in 10 dagen, het liefst zou ik iedere dag over en weer smsen. Ik bel mijn ouders ook wel bijna iedere dag, maar zij mij niet echt, alleen als ze iets nodig hebben of iets willen weten Smalltalk hebben we niet echt..

Ik vind het zo leuk dat de ouders van mijn mr aan hem vragen van: wanneer kom je weer, hoe laat ga je weg, en hoe *hele planning*

En die van mij: O ja we zien wel, in begin december weet ik nog niet wat ik met kerst doe hoor..
Jeetje, vind dat best een beetje zielig voor je, zo "niet warm" komt dat over .
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:54:01 #107
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66017642
tvp vandaag weer late dienst...

zijn er hier nog belangrijke dingen gebeurt?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_66017643
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je ervan. Op zo'n zeurende moeder kun je nog boos worden en met een gerust hart wegblijven, als iemand in stilte lijdt voel ik me nog veel schuldiger. Lastig is het wel, erheen gaan kost je je hele weekend maar thuisblijven voelt dan ook niet helemaal lekker.
Ja precies. En ik moet dan weer aanhoren dat we nog steeds niks van je zus hebben gehoord.
Boaahh.
Soms denk ik dat er echt wat fout is met mij, het onderhouden van sociale contacten & relaties. I suck at it.
Ik heb wel vriendinnen, maar zie ze nooit, omdat ik te schijterig ben om wat met ze af te spreken.
Zo van: ze zijn nu nog mijn vriendinnen, maar als ze me beter leren kennen is het vast zo afgelopen
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:54:03 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017645
quote:
Oh my God .
Niet meer actief op Fok!
pi_66017679
pi_66017680
Oja, ik ga beginnen aan:

L: Drie snee-en met rookvleesch
Tot over 30 min.
pi_66017698
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja nou ja ik ben het wel gewend, en ik heb jullie als ik m'n verhalen kwijt wil!

M'n vader kan alleen maar over zijn dingen (motor, muziekinstallatie, koffiebonen) praten, maar niet over dingen die anderen bezighouden. Ook vervelend dat hij mijn mannelijke vrienden helemaal claimt, want een installatie van een x aantal 1000 euro is natuurlijk muchacho impressive. En een enorm dikke motor ook.

Tegenwoordig zeg ik tegen vriendje: Ja hoi, als je met m'n vader wil praten spreek je toch een keer met hem af

En met m'n moeder heb ik het over mooie spulletjes of mooie kleding, een beetje shallow
pi_66017705
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja precies. En ik moet dan weer aanhoren dat we nog steeds niks van je zus hebben gehoord.
Boaahh.
Soms denk ik dat er echt wat fout is met mij, het onderhouden van sociale contacten & relaties. I suck at it.
Ik heb wel vriendinnen, maar zie ze nooit, omdat ik te schijterig ben om wat met ze af te spreken.
Zo van: ze zijn nu nog mijn vriendinnen, maar als ze me beter leren kennen is het vast zo afgelopen
Tegen jou zeggen heeft zo weinig zin, dat moet ze tegen je zus zeggen.
Dat heb ik ook hoor... het gevoel dat je er hard voor moet werken en geen initiatief durven te nemen. Zo zou vriendschap eigenlijk niet moeten zijn. Of het is gewoon geen vriendschap.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:56:28 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017708
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Idd.
Mijn moeder stuitert als ze een sms'je van me krijgt .

Zo, ik heb bijgelezen en nu ga ik afwassen, want dat doen ze in Duitsland kennelijk niet .

En o ja, ik wilde nog even zeggen dat ik voor het eerst sinds de operatie weer gefietst heb vandaag . Ging best goed. De eerste minuten brak het zweet me uit, maar het ging al snel beter .
Niet meer actief op Fok!
pi_66017758
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef Vivi het volgende:

Moblo, wat een énig rokje! Echt!

Over de liefde .

Wij waren ook súúúúperverliefd, zo ongeveer een maand, en toen bleek ik ongeplanned zwanger .

Sindsdien is het met vlagen best moeilijk geweest tussen ons, en toch kan ik zeggen dat we nog NOOIT ruzie hebben gehad. Dat is zo fijn, dat we zo veel respect voor elkaar kunnen opbrengen dat we ondanks alle heftige dingen die we in een heel korte tijd hebben meegemaakt en alle emoties die daarmee gepaard gaan toch rekening kunnen, en willen, houden met de gevoelens van de ander.

En nu gaat het eigenlijk heel goed, alsof alle ellende (en dan bedoel ik niet Dean, want dat is echt een cadeautje) ons alleen maar dichterbij elkaar heeft gebracht. En wat ik nu het toppunt van romantiek vind is dat ie gisteren op eigen initiatief naar mijn moeder is gereden om een mooie film van haar te maken voor "later" en dat ie dan zegt dat het zo'n mooie avond was en dat ze samen een traantje hebben weggepinkt.

Klinkt heel stom misschien, maar door dat soort dingen voel ik dus "extra" hoeveel ik van hem houd .

En soms is ie gruwelijk irritant hoor, als ie heel langdradig over zijn motor aan het O.H.-en is, maar goed, dat doorsta ik dan ook wel weer .
Klinkt niet stom, juist heel mooi
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66017787
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd.
Mijn moeder stuitert als ze een sms'je van me krijgt .

Zo, ik heb bijgelezen en nu ga ik afwassen, want dat doen ze in Duitsland kennelijk niet .
Ik kreeg woensdag een smsje van mijn moeder en ik zat echt van WOWOWOWOWOW
pi_66017814
Mijn BFF zat/zit blijkbaar in Parijs, waarom wist ik dat niet
pi_66017863
Ik heb enorm lieve ouders, maar spreek ze ook gerust af en toe een maand niet hoor.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:02:29 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66017867
Wat lief, Vivi!

Die film is dan ook vast heel fijn voor Dean later!
pi_66017886
Ja, zeker een lief en mooi idee!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:03:59 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017914
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat lief, Vivi!

Die film is dan ook vast heel fijn voor Dean later!
Wat zij zegt .

En nu afwassen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66017976
Vivi: die film vind ik echt heel lief van je vriend (of man?), dat hij dat uit zichzelf doet.
Sommige mannen laten emotionele dingen liever aan een vrouw over, de jouwe doet het gewoon.
pi_66018100
Ik heb ook enorm lieve ouders, maar ik vergeet echt altijd te bellen.. gelukkig belt mijn moeder dan zelf wel Of we msn'en of mailen

Ga er gemiddeld 1x in de maand langs, soms vaker..
Ik heb een druk leven, maar zij hebben ook nog een druk leven.. en ze wonen 1 uur rijden bij me vandaan, geen drama, maar dan ga je niet even voor 10 minuten langs
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:15:07 #124
148689 Muis006
pi_66018247
Mijn moeder is dus terug uit Chicago, en ik heb van een van haar collega's een laptoptas gekregen

Ze had hem zelf ook al en toen ik hem zag een tijd terug riep ik "oh die is mooi!". Dus die collega: nou dan neem ik hem in februari wel voor je mee uit de VS. En ze heeft het gedaan ook nog

Het is deze:

vrijdag 13 februari 2009 @ 13:15:56 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66018271
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:56 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja nou ja ik ben het wel gewend, en ik heb jullie als ik m'n verhalen kwijt wil!

M'n vader kan alleen maar over zijn dingen (motor, muziekinstallatie, koffiebonen) praten, maar niet over dingen die anderen bezighouden. Ook vervelend dat hij mijn mannelijke vrienden helemaal claimt, want een installatie van een x aantal 1000 euro is natuurlijk muchacho impressive. En een enorm dikke motor ook.

Tegenwoordig zeg ik tegen vriendje: Ja hoi, als je met m'n vader wil praten spreek je toch een keer met hem af

En met m'n moeder heb ik het over mooie spulletjes of mooie kleding, een beetje shallow
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:16:19 #126
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66018287
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:15 schreef Muis006 het volgende:
Mijn moeder is dus terug uit Chicago, en ik heb van een van haar collega's een laptoptas gekregen

Ze had hem zelf ook al en toen ik hem zag een tijd terug riep ik "oh die is mooi!". Dus die collega: nou dan neem ik hem in februari wel voor je mee uit de VS. En ze heeft het gedaan ook nog

Het is deze:

[ afbeelding ]
Wauw! Wat een mooie !
pi_66018296
wat mooi Vief superlief
Ja doei.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:17:04 #128
148689 Muis006
pi_66018312
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wauw! Wat een mooie !
Ik ben er helemaal vlieft op ik neem hem ook gewoon mee naar de uni als mijn laptop niet mee hoeft hij is te mooi om thuis te laten staan!
pi_66018388
Dit is trouwens het andere truitje dat ik gisteren bij de WE heb gekocht
misschien kunnen jullie zo even zeggen of het ook op die rok zou kunnen?

Ja doei.
pi_66018429
Ohh da's een mooie laptoptas!

Mijn lijstje van gisteren, was een dagje uit, dus niet extra gezond gegeten:
O: 2 boterhammen met sandwichspread
L: broodje gezond met kaas, achterham, tomaat en komkommer
A: saté met frietjes

Vandaag ben ik ziekjes, de griep heeft hier toegeslagen. Heb tot nu toe een beschuitje gehad, maar dat smaakte niet. Zal een dagje worden van beschuitjes en bouillon.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:20:53 #131
148689 Muis006
pi_66018437
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vond het zwarte truitje leuker! Maar dat is vooral omdat er al patroon op de rok zit en dit truitje ook een patroon heeft.
pi_66018479
quote:

[ afbeelding ]
Nee, is niet mooi op de rok.
pi_66018507
ok, doe ik het niet

(ik zou het rustig doen en dan iedereen raar kijken ik denken: wat kijken ze raar? )
Ja doei.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:23:33 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66018520
Leuk truitje mo! Maar op een beige met zwarte rok zou ik het niet doen, omdat hier blauw in zit.

Maar goed, ik ben ook een fashion disaster XD Ik heb momenteel een oversized koekie-monster-kleurige fleecetrui met capuchon aan
pi_66018548
quote:

[ afbeelding ]
Op de rok is het misschien minder omdat je dan idd 2 patroontjes op elkaar hebt.
Ik vind het wel heel mooi staan!
pi_66018573
check!
een vrouwentopic is écht handig zomz

jullie zijn geweldig!

ik ga zo maar 's met naar het winkelcentrum: hij wil nog een nette blouse kopen en ik een zwart truitje
Ja doei.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:27:01 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66018634
Ik ben weg voor het weekend, naar buddies om geeky dingen te doen! Baaaai !

pi_66018665
Mijn opdracht is af

En nu durf ik hem niet (digitaal) in te leveren
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:28:05 #139
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66018667
M'n ouders hebben er helemaal geen problemen mee dat ik zo ver weg woon, en ik ook niet. Op sommige momenten mis ik ze absoluut, maar dan is er altijd skype. Op dit moment spreek ik ze ongeveer 1x per week, en ik zie ze denk ik 1-2x per 6 maand. Toen ik in Maastricht woonde sprak ik m'n moeder ongeveer om de dag, en zag ik ze 1x in de 3 maand ofzo....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:28:25 #140
148689 Muis006
pi_66018669
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
check!

jullie zijn geweldig!

ik ga zo maar 's met naar het winkelcentrum: hij wil nog een nette blouse kopen en ik een zwart truitje
Niks " "!

Emrace your shoppingsk1llz woman! Je hebt voor je centen gewerkt en je wil dat truitje kopen. Dus, kin omhoog, tieten vooruit en geld uitgeven
pi_66018670
quote:

[ afbeelding ]
Op die rok niet, maar op deze broek staat ie
Je ziet er super uit Mooi, haske SLANK!! en vrolijk
pi_66018703
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Niks ":@"!

Emrace your shoppingsk1llz woman! Je hebt voor je centen gewerkt en je wil dat truitje kopen. Dus, kin omhoog, tieten vooruit en geld uitgeven
Oja, en luister naar Muis!
Ik heb gisteren zomerschoenen gekocht. Ik was er al jaren naar op zoek
Zal een foto zoeken.
pi_66018720
quote:

[..]

Niks " "!

goeie ik ga er NU op af

dank allen!

Ja doei.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:29:43 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_66018725
quote:

[..]

Niks " "!

Aldus Muis Helwegen
pi_66018789
Deez!

In het echt wel stukken leuker dan op deze foto zie ik nu
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:31:42 #146
148689 Muis006
pi_66018799
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:29 schreef Adelante het volgende:

[..]

Aldus Muis Helwegen
you got that right baby!

Mo, veel plezier!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:32:24 #147
148689 Muis006
pi_66018826
En nu moeten jullie even stil zijn want ik moet iets voor school doen maar het is veel te leuk hier
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:33:22 #148
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66018852
Van Haren toch? Die hebben altijd leuke zomerschoentjes idd, ik sla er ook altijd grof in.

En het mooie is; Als je ze 1 keer hebt gedragen heb je de prijs er al uit .
pi_66018900
Ieks, ik heb hem ingeleverd!

Nu niet meer naar die opdracht kijken, anders word ik paranoia
pi_66018905
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:33 schreef Vivi het volgende:
Van Haren toch? Die hebben altijd leuke zomerschoentjes idd, ik sla er ook altijd grof in.

En het mooie is; Als je ze 1 keer hebt gedragen heb je de prijs er al uit .
Ik kom er zowat elke week, maar ze hadden al een hele tijd niks leuks meer. Gister loop ik binnen en had deze al meteen te pakken Bleek bij het afrekenen dat al het vrouwlijke personeel ze ook hadden gekocht (en aan hadden) omdat ze zo lekker zitten. Ik heb een paar slippers van hun die ik niet weg wil doen, zo leuk vind ik ze. Maar ik kan er niet meer op lopen, de zool is te dun.
pi_66018979
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik kom er zowat elke week, maar ze hadden al een hele tijd niks leuks meer. Gister loop ik binnen en had deze al meteen te pakken Bleek bij het afrekenen dat al het vrouwlijke personeel ze ook hadden gekocht (en aan hadden) omdat ze zo lekker zitten. Ik heb een paar slippers van hun die ik niet weg wil doen, zo leuk vind ik ze. Maar ik kan er niet meer op lopen, de zool is te dun.
Hee, dat klinkt goed! Ik koop op de één of ander manier altijd ballerina's die m'n voeten afknellen óf die niet goed om m'n voet heen sluiten. Loopt allebei niet lekker
pi_66019019
Wat een mooie laptoptas Muis! I'm in luv
pi_66019181
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:31 schreef Syrena het volgende:
Deez!
[ afbeelding ]

In het echt wel stukken leuker dan op deze foto zie ik nu
Leuk.
Vorig jaar lang naar zoiets gezocht en niet gevonden.
Maar zijn deze met een teen-decolleté? Want dat vind ik dan weer nogal lelijk en wil ik niet.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:42:44 #154
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66019193
ik wil ook zomerschoentjes voor 17 euro kunnen kopen. Ik kom nooit goedkoper dan 40-50 euro uit. En dan heb ik al geluk.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66019244
Mooie tas, Muis!
We zijn allemaal jaloers geloof ik.
pi_66019356
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Leuk.
Vorig jaar lang naar zoiets gezocht en niet gevonden.
Maar zijn deze met een teen-decolleté? Want dat vind ik dan weer nogal lelijk en wil ik niet.
Nee geen teen-decolleté! Dat zei mijn moeder ook, voordat ik ze ging passen.
Maar ze bedekken alles
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:48:22 #157
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66019384
mooooooi die tas muis liefffff

en MoBlo dat truitje staat je mooi hoor, maar idd niet echt een goede combi met die rok...

mijn pakje van esprit is ook gekomen en die broek die ik poste is moooooooooi had hem in 2 kleuren en 2 maten besteld en het wordt de donkere (grijs/zwart/ blauw) in maatje 36 (en lengte 36)
blij mee
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_66019530
Oh ik moet echt snel motivatie vinden om weer aan m'n werk te gaan. Het begint op te vallen dat ik al de hele morgen met hetzelfde stapeltje papier voor mijn neus zit.

En Fok openstaat
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:55:00 #159
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66019625
Owkee...

Punten deel een...

Kwalitatieve onderzoeksmethoden 9
Statistiek 0
(punten zijn op 20, waarbij een 10 een voldoende is)
Bij KOM heb ik dus één lausy puntje te weinig

Maar gelukkig is dat een deel examen, ik heb vanmorgen een taak ingeleverd welke het andere deel van het totale punt moet zijn, daarnaast zijn er ook nog werkjes die al eerder ingeleverd zijn. Daar moeten we de punten nog van krijgen. Statistiek jah, ach. Dat heb ik als een baksteen laten vallen en had me geconcentreerd op de andere vakken.

Straks tussen 2 en 3 en zeker na drie uur staan de andere punten online.
Hoorde net van de prof van Visuele Communicatie dat 33% gebuisd is, hopelijk zit ik daar niet bij...

Spannend!
overigens staat mijn besluit al zo goed als vast, maar daarover later meer
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:57:06 #160
244125 laziness
pi_66019704
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:52 schreef Syrena het volgende:
Oh ik moet echt snel motivatie vinden om weer aan m'n werk te gaan. Het begint op te vallen dat ik al de hele morgen met hetzelfde stapeltje papier voor mijn neus zit.

En Fok openstaat
Ik moet tijd schrijven, das nog veel erger
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:57:55 #161
148689 Muis006
pi_66019730
Mijn schoolwerk is af wahoe! Het ging sneller dan verwacht.

Oh mommy, oh daddy, I am a big old baddy!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:58:54 #162
3185 Adelante
To let it go now
pi_66019768
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:57 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik moet tijd schrijven, das nog veel erger
Dat is echt klote, bij welke baan dan ook, hoewel je daar na loop van tijd creatiever in wordt en niet meer denkt in kwartiertjes maar in uren
pi_66019776
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:47 schreef Syrena het volgende:
Nee geen teen-decolleté! Dat zei mijn moeder ook, voordat ik ze ging passen.
Maar ze bedekken alles
Verstandige moeder heb je.
Ik loop binnenkort ook eens bij Van Haren binnen.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:59:25 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66019788
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
check!

jullie zijn geweldig!

En gisteren wilde je nog weg . Iets met bladeren, bomen en omdraaien .

Mooie tas Muis! . Ik heb sortbetijs. Een kwart uit het bakje met mango en een kwart uit het bakje met citroen. Zo lekker . But nothing beats Australian's natuurlijk. Mark heeft de helft uit elk bakje gehad en dat was iets meer dan 'ie in gedachten had .
Niet meer actief op Fok!
pi_66019804
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:57 schreef Muis006 het volgende:
Mijn schoolwerk is af wahoe! Het ging sneller dan verwacht.

Oh mommy, oh daddy, I am a big old baddy!
Jij werkt beduidend sneller dan ik
pi_66019828
Mobo: leuk truitje, ik zou het zelf niet op die rok dragen, en wat zie je er enorm slank en vrolijk uit

Muis: wat een gave tas

Syrena: leuke schoentjes
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:01:41 #167
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66019875
Goddamn!

KOM NOUWWWWW!!!!
quote:
De examenresultaten worden hier getoond vanaf vrijdag 13 februari 2009
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:02:19 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_66019911
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:01 schreef zwahiel het volgende:
Goddamn!

KOM NOUWWWWW!!!!
[..]

Heb gisteren ook de hele dag lopen te F5-en op studieresultatensite
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:02:24 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66019917
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Goodbye het volgende:
Ieks, ik heb hem ingeleverd!

Nu niet meer naar die opdracht kijken, anders word ik paranoia
Dan ga je allemaal fouten ontdekken enzo .

Wat ik eens gedaan heb: opdracht ingeleverd (in het postvakje van de docent), vervolgens bedacht ik me dat ik het anders had willen doen en toen mailde ik de docent of hij de opdracht ongelezen weer in z'n postvakje wilde leggen zodat ik hem er weer uit kon halen en een verbeterde versie in kon leveren . En zo geschiedde het .
Niet meer actief op Fok!
pi_66019975
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan ga je allemaal fouten ontdekken enzo .

Wat ik eens gedaan heb: opdracht ingeleverd (in het postvakje van de docent), vervolgens bedacht ik me dat ik het anders had willen doen en toen mailde ik de docent of hij de opdracht ongelezen weer in z'n postvakje wilde leggen zodat ik hem er weer uit kon halen en een verbeterde versie in kon leveren . En zo geschiedde het .
Bij mij staat er in het rood onder dat je na het inleveren geen veranderingen meer kan aanbrengen

Ach, ik haal vast geen tien, maar als dit geen voldoende is... dan moet ik maar naar het MBO ofzo

Hoezo faalangst?
pi_66019989
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bedoel je dat als: "Als je in Zwolle bent, denk je dat je al bijna in Groningen bent"? Dat heb ik wel nml .
Die bedoelde ik idd!

Het regende trouwens tijdens het hardlopen! Maar mijn conditie en snelheid komt wel weer terug.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:04:19 #172
148689 Muis006
pi_66019992
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jij werkt beduidend sneller dan ik
Als ik gemotiveerd ben werk ik als een Razende Roeland!

Maar ik ben de laatste tijd niet zo vaak gemotiveerd

En dankjewel iedereen voor de complimentjes
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:05:22 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66020041
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Die bedoelde ik idd!

Het regende trouwens tijdens het hardlopen! Maar mijn conditie en snelheid komt wel weer terug.
Ja, echt een kutgevoel is dat. Dan duurt het zo lahaaanggggg Vooral het laatste stukje vanaf Assen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:05:38 #174
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66020053
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bij mij staat er in het rood onder dat je na het inleveren geen veranderingen meer kan aanbrengen

Ach, ik haal vast geen tien, maar als dit geen voldoende is... dan moet ik maar naar het MBO ofzo

Hoezo faalangst?
* zwahiel moet juist tienen in dit gekke puntenstelsel.
Die 9 is gewoon een nét onvoldoende
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef Adelante het volgende:

[..]

Heb gisteren ook de hele dag lopen te F5-en op studieresultatensite
Ja mijn appeltje en R toets zijn ook flink aan het verslijten nu. Ze zeggen dat om 15 uur de punten komen op de site zelf, maar de onderwijsadministratie roept tussen 2 en 3... Spannund!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:05:57 #175
148689 Muis006
pi_66020066
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:06:37 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66020087
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Als ik gemotiveerd ben werk ik als een Razende Roeland!

Maar ik ben de laatste tijd niet zo vaak gemotiveerd

Je hebt de laatste tijd dan ook wel andere dingen aan je hoofd gehad (letterlijk) .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:07:31 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66020120
Mark gaat vanavond naar The Yes Man met z'n moesje, over een man die een jaar lang alleen maar overal 'ja' op zegt Dat icm het feit dat Jim Carrey de hoofdrol speelt maakt dat ik die film nooit wil zien .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:08:21 #178
244125 laziness
pi_66020143
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dat is echt klote, bij welke baan dan ook, hoewel je daar na loop van tijd creatiever in wordt en niet meer denkt in kwartiertjes maar in uren
In uren denken kan hier echt niet. Kleine klantjes waar maar een kwartier a half uur voor staat. Bij meer schrijven gaan ze stijgeren.
En teveel op intern schrijven kan ook niet want als je niet 80% of meer declarabel bent krijg je minder winstdeling
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:08:42 #179
3185 Adelante
To let it go now
pi_66020156
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef zwahiel het volgende:

Ja mijn appeltje en R toets zijn ook flink aan het verslijten nu. Ze zeggen dat om 15 uur de punten komen op de site zelf, maar de onderwijsadministratie roept tussen 2 en 3... Spannund!
Bij ons zou de uitslag 16 februari bekend worden, maar ze zijn altijd eerder. Dus dan kun je een week lang die site checken Overigens is een 6 hier gelukkig voldoende en dat had ik dan ook maar gehaald
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:11:47 #180
148689 Muis006
pi_66020265
Iedereen is bang voor nummer der-tien
bang voor zwarte katten en ladders op straat
baaaang baaang baaang

Je bent niet goed bij je hoofd als je die lariekoek gelooft!
pi_66020280
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:07 schreef Viking84 het volgende:
Mark gaat vanavond naar The Yes Man met z'n moesje, over een man die een jaar lang alleen maar overal 'ja' op zegt Dat icm het feit dat Jim Carrey de hoofdrol speelt maakt dat ik die film nooit wil zien .
Ik heb 'm gezien! Ik haat Jim Carrey in Ace Ventura en The Mask enzo, maar hier in is ie best te doen

En in Eternal Sunshine of the spotless mind issie natuurlijk geweldig
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:12:27 #182
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66020295
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:08 schreef Adelante het volgende:

[..]

Bij ons zou de uitslag 16 februari bekend worden, maar ze zijn altijd eerder. Dus dan kun je een week lang die site checken Overigens is een 6 hier gelukkig voldoende en dat had ik dan ook maar gehaald
En het beeld veranderd maar niet hé

Ik heb dus nu een 9/20 van een deelexamen, daarbij komen nog werkjes en een taak. Dus voor die twee dingen moet ik dus minimaal een 11/20 halen. Dan zit ik op 10/20 en heb ik voldoende.

Maar sprak een profke straks en die deelde me mede dat 33% van de studenten voor een vak gebuisd waren en daarop zit ik nu te wachten. Het punt van o.a. dat vak en nog een ander vak. Oef!
pi_66020326
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:11 schreef Muis006 het volgende:
bang voor zwarte katten en ladders op straat
baaaang baaang baaang

Je bent niet goed bij je hoofd als je die lariekoek gelooft!
Geweldig

Ik had vroeger zo'n KVK videoband (ik wilde dvd typen ) met Sylvia Millecam waar dit liedje ook op stond
pi_66020437
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Ja, echt een kutgevoel is dat. Dan duurt het zo lahaaanggggg Vooral het laatste stukje vanaf Assen .
Het duurt helemaal een eeuwigheid als je ook nog moet staan.
En er een stel asociale Polen zit te roken op het veel te volle balkon.
Zo ging het met kerst.
pi_66020523
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Muis006 het volgende:
Als 'ie niet roze was geweest had ik ook wat aardigs over de tas gezegd.

Roze is voor ondergoed en Snoopy -pyjama's.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:20:21 #186
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66020576
Ik heb ws een tijdelijke job! Ik laf mn oude baas.
Fok!bejaarde
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:20:56 #187
148689 Muis006
pi_66020600
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Als 'ie niet roze was geweest had ik ook wat aardigs over de tas gezegd.

Roze is voor ondergoed en Snoopy -pyjama's.
dan moet je echt nóóit op mijn slaapkamer komen!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:21:15 #188
148689 Muis006
pi_66020614
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Anosmie het volgende:
Gefeli!!!!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:21:50 #189
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66020640
Gofter. Vanaaf met de hele familie uit eten om mn papa's verjaardag te 'vieren'. Is mn broertje aan de <insert willekeurige benaming voor een labiel darmstelsel. Bij voorkeur een nette, non plastische naam want Co zit te eten. BvD. En een kusje.>.

[ Bericht 25% gewijzigd door Anosmie op 13-02-2009 14:30:05 ]
Fok!bejaarde
pi_66020661
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Anosmie het volgende:
Yeah!
Wat ga je doen?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:22:26 #191
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66020673
Nice Anosmie!

GRBLS

* zwahiel appeltje R't nog steeds die blackboardpagina maar geen nieuws...

Frusty!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:22:40 #192
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66020681
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Gefeli!!!!
Cool he! Ik ben ineens weer stukken meer Zen. .
Meer sollitijd, holadijeeeeeee!!
Fok!bejaarde
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:23:14 #193
148689 Muis006
pi_66020706
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:22 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Cool he! Ik ben ineens weer stukken meer Zen. .
Meer sollitijd, holadijeeeeeee!!
Ik vind het gewéldig voor je

Wat voor baan is het?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:23:39 #194
148689 Muis006
pi_66020720
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef Anosmie het volgende:
Gofter. Vanaaf met de hele familie uit eten om mn papa's verjaardag te 'vieren'. Is mn broertje aan de spetterpoep.
Geen saté nemen dan
pi_66020731
quote:
Gofter. Vanaaf met de hele familie uit eten om mn papa's verjaardag te 'vieren'. Is mn broertje aan de spetterpoep.
En hoe heb jij daar last van?
( )

Feli met je tijdelijke klus!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:24:28 #196
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66020753
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Yeah!
Wat ga je doen?
Erm.. geen idee. . iets met promotie. Details volgen. Maar ach, hij kent me. En diegene waar die job is kent me ook. Dus ik hoef iig niet nakend of met de auto. Verder maakt het me niet zoveel uit.
Fok!bejaarde
pi_66020817
quote:
Jij weet dat ik altijd nogal laat lunch hè???

Feli met je nieuwe job, however!!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:26:39 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66020846
@ VMW: . Ik heb een roze iPod, een roze telefoon, een roze laptopsleeve, roze kleren...
Niet meer actief op Fok!
pi_66020852
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:

Vertel Ik wil oooooook
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:27:30 #200
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66020892
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:23 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

En hoe heb jij daar last van?
( )

Feli met je tijdelijke klus!
Nou. Het is niet zo gezellig als hij op de wc dineert of helemaal thuisblijft.
Ik heb gezegd dat ie een hand Imodium moest nemen en zich verder niet zo moest aanstellen.
Tough love heet dat.
Fok!bejaarde
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:27:40 #201
244125 laziness
pi_66020895
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef Viking84 het volgende:
@ VMW: . Ik heb een roze iPod, een roze telefoon, een roze laptopsleeve, roze kleren...
Toch vind ik jou niet zo'n meisje meisje
pi_66020902
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Of op de mijne. Mijn gang is dan ook een no go area trouwens!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:28:30 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66020923
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef laziness het volgende:

[..]

Toch vind ik jou niet zo'n meisje meisje
Ben ik ook niet Maar: roze .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:28:34 #204
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66020926
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij weet dat ik altijd nogal laat lunch hè???

Feli met je nieuwe job, however!!
Sorry honey! Ik zal het voor je fiksen!
Fok!bejaarde
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:30:19 #205
148689 Muis006
pi_66020981
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Een roze gang ik denk niet dat ik mijn mister later zo ver krijg!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:31:29 #206
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66021038
Ik ben dus écht niet van het roze. Ik heb één roze pyjamabroek (omdat m'n vriend dat leuk vindt ) en een hempje dat ik ooit aan moest op een feest met een roze thema. That's it.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:31:39 #207
3185 Adelante
To let it go now
pi_66021042
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik ben tot de slaapkamer gegaan, verder wilde ik niet toegeven.
pi_66021057
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Je bent een meisje-meisje.

Mijn iPod is gifgroen.
pi_66021058
quote:

[..]

Daarom moet je je eigen huisje nemen.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:32:19 #210
148689 Muis006
pi_66021068
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik ben tot de slaapkamer gegaan, verder wilde ik niet toegeven.
Wat lief van je!

Echte mannen zijn niet bang voor een beetje roze
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:32:54 #211
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66021091
quote:

[..]

Gewoon een willekeurig Valentijnsdag in de toekomst vrijnemen, de gang roze verven en een strik op de voordeur plakken.
Als je maar met genoeg overtuiging VERRASSING weet uit te brengen. En volhoudt dat je het speciaal voor hem hebt gedaan. Dan kan hij het toch heus wel waarderen. (lees: tolereren)
Fok!bejaarde
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:32:57 #212
3185 Adelante
To let it go now
pi_66021094
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wat lief van je!

Echte mannen zijn niet bang voor een beetje roze
Nee, maar op de slaapkamer komen geen vrienden, dus dan kan het best.
pi_66021117
Ik heb dan weer niks met roze gadgets. Die heb ik gaarne zwart. Roze kleren heb ik ook niet geloof ik. Wel een ondergoedsetje.

Maar in huis vind ik het leuk.

O plus dat de gang heel donkerroze is. Daar kan je heel makkelijk een andere naam voor bedenken...
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:33:37 #214
148689 Muis006
pi_66021118
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Gewoon een willekeurig Valentijnsdag in de toekomst vrijnemen, de gang roze verven en een strik op de voordeur plakken.
Als je maar met genoeg overtuiging VERRASSING weet uit te brengen. En volhoudt dat je het speciaal voor hem hebt gedaan. Dan kan hij het toch heus wel waarderen. (lees: tolereren)
Hahaha ik zal het onthouden!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:33:54 #215
236335 neen
schone schijn
pi_66021134
Ik drink nu koffie uit een roze koffiebeker!
pi_66021139
Mijn slaapkamer is zwart-wit-paars.

Roze.
Paars.
pi_66021202
Jullie kennen m'n behang? (1 muur)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66021225
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:36 schreef P.F het volgende:
Alleen, je ziet nog dat ze zwanger is, de wonden lijken geheeld, maar de zwangerschap is afgebroken? Moet ze de kinderen nog uitdragen?
My thoughts exactly! Vaag verhaal.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:36:17 #219
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66021227
Dat zou ik dus nooit in mijn huis tolereren . Maar ieder z'n smaak .
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:39:19 #220
244125 laziness
pi_66021361
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat zou ik dus nooit in mijn huis tolereren . Maar ieder z'n smaak .
Als je samenwoont is het niet tof als iemand opeens in zijn eentje de boel een andere kleur verft inderdaad. Tenzij je zeker weet dat de ander de kleur kan waarderen maar smaak is zo persoonlijk en je moet je er allebei in kunnen vinden.
pi_66021371
Alle muren in mijn huis zijn wit. Met uitzondering van de badkamer waar één muur donkerbruin betegeld is in plaats van gebroken wit

Ik wil nog wel ergens een muur een kleurtje geven, maar ik weet niet welke kleur en welke muur
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:40:15 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66021400
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

My thoughts exactly! Vaag verhaal.
Getuige haar glimlach op die laatste foto vermoed ik dat dat een foto van voor het incident is. Je ziet op die foto ook geen krassen.
Niet meer actief op Fok!
pi_66021472
Hebben jullie trouwens allemaal al de World Press Photo website bekeken?
Ik vind het altijd leuk om dat even door te bladeren!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:42:07 #224
244125 laziness
pi_66021476
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Getuige haar glimlach op die laatste foto vermoed ik dat dat een foto van voor het incident is. Je ziet op die foto ook geen krassen.
Nee maar op de kras foto's is ze ook nog zwanger. Ik neem aan dat door het gebeuren de baby's in de buik gestorven zijn en dat daarom binnenkort de bevalling opgewekt wordt.
pi_66021540
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat snap ik wel Maar ook bij de bekraste foto lijkt ze nog zwanger. En de gaten lijken nou ook niet zo diep dat de zwangerschap afgebroken zou moeten... Ik vind het ergens een beetje klinken als zo'n 'OMG OMG de wereld is gek geworden'-hype die dan later een hoax blijkt

Maar als het wel echt zo is: vreselijk
pi_66021549
Ik heb geeneen muur in huis wit! Het lichtste, is de woonkamer waar zandgeel op zit. En dat ben ik eigenlijk al weer zat.

Slaapkamer: licht oud roze
Gang: donker oudroze
WC: roze
Bureaukamertje: groen zoiets:
Woonkamer: zandgeel
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:45:48 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66021613
Niet meer actief op Fok!
pi_66021643
Oh en Syrena: ik moet er werkelijk niet aan denken om bij mijn ouders in de buurt te wonen Het is niet dat we elkaar niet kunnen uitstaan, maar het is allemaal wel gecompliceerd en gespannen enzo. En ik ben blij dat ik altijd het verste weg woonde van de kinderen.

Maarre... Moeten jij en je meneer niet eens wat opener worden? Ik herinner me nog dat kloonverhaal
pi_66021676
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:45 schreef Viking84 het volgende:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece

Wtf dat joch is zelf nog een kind.

Daar is in NWS een topic over!
13-jarige wordt vader
  Vis een optie? vrijdag 13 februari 2009 @ 14:49:54 #230
70532 loveli
N
pi_66021768
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat snap ik wel Maar ook bij de bekraste foto lijkt ze nog zwanger. En de gaten lijken nou ook niet zo diep dat de zwangerschap afgebroken zou moeten... Ik vind het ergens een beetje klinken als zo'n 'OMG OMG de wereld is gek geworden'-hype die dan later een hoax blijkt

Maar als het wel echt zo is: vreselijk
Op die buikfoto's is de S in spiegelbeeld geschreven. Daar krijg ik een raar gevoel bij.

Bij een gewone bevalling krampt de baarmoeder samen waardoor deze slinkt, na een ingreep duurt dit langer. En de buik plooit ook niet meteen terug, dat kan het wel verklaren.
crap in = crap out
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:50:56 #231
3185 Adelante
To let it go now
pi_66021803
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef conleche het volgende:
Ik heb geeneen muur in huis wit! Het lichtste, is de woonkamer waar zandgeel op zit. En dat ben ik eigenlijk al weer zat.

Slaapkamer: licht oud roze
Gang: donker oudroze
WC: roze
Bureaukamertje: groen zoiets: [ afbeelding ]
Woonkamer: zandgeel
Zijn je plafonds ook niet wit, maar donker ofzo om een kamer lager te doen lijken?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:53:16 #232
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66021883
*zucht *

Media, Rhetoric and Democracy (2BPSW-16E) 7
programma: Voorbereidingsprogramma communicatiewetenschappen (VP-COMW)
kenindicator: S (vak afgelegd semestrieel)
Kwalitatieve Onderzoeksmethoden (2BPSW-03) 11
programma: Voorbereidingsprogramma communicatiewetenschappen (VP-COMW)
kenindicator: S (vak afgelegd semestrieel)
Theorie van de visuele communicatie (2BPSW-15) 4

bah!
pi_66021943
Wat betekenen die punten, Zwahiel?
pi_66021986
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:50 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zijn je plafonds ook niet wit, maar donker ofzo om een kamer lager te doen lijken?
Die zijn wel wit!! Behalve die in de WC. Want die is ook roze!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:59:02 #235
236335 neen
schone schijn
pi_66022092
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat betekenen die punten, Zwahiel?
Ik geloof dat het daar ipv 1-10 van 1-20 gaat dus hij heeft op die vakken niet zo fantastisch gescoord.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:59:27 #236
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66022110
Je hebt er dus maar eentje gehaald, zwahiel..?
pi_66022147
Die KOM dan toch ook gehaald?
pi_66022190
Balen Zwahiel.
Kun je al snel herkansen?
pi_66022320
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Op die buikfoto's is de S in spiegelbeeld geschreven. Daar krijg ik een raar gevoel bij.

Bij een gewone bevalling krampt de baarmoeder samen waardoor deze slinkt, na een ingreep duurt dit langer. En de buik plooit ook niet meteen terug, dat kan het wel verklaren.
Nja. En het is zondag gebeurd he. Ik vind die krassen op haar benen wel eng, maar die op haar buik lijken niet bepaald diep of ernstig.
Nou ja, het kan natuurlijk dat ze geslagen en geschopt is.
En ze had natuurlijk niet zelf haar rug kunnen bekrassen!
  Vis een optie? vrijdag 13 februari 2009 @ 15:09:33 #240
70532 loveli
N
pi_66022438
De wonden hoeven niet ernstig te zijn om schade aan het kind te doen. Een te hoge bloeddruk is ook schadelijk voor een ongeboren kind. En daar kan ik me wel wat bij voorstellen, dat je bloeddruk omhoog schiet door de stress van 3 skinheads met een mes.
crap in = crap out
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:10:16 #241
3185 Adelante
To let it go now
pi_66022466
I believe in yesterday...
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:10:44 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66022480
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:09 schreef loveli het volgende:
De wonden hoeven niet ernstig te zijn om schade aan het kind te doen. Een te hoge bloeddruk is ook schadelijk voor een ongeboren kind. En daar kan ik me wel wat bij voorstellen, dat je bloeddruk omhoog schiet door de stress van 3 skinheads met een mes.
Wilde ik ook net zeggen idd.

Ik vind het een beetje triest dat jullie hier zo cynisch lopen te doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66022749
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het zou niet de eerste bekrassings-hoax zijn, that's all. Weet je deze nog?

Nogmaals: als het echt zo is, is het vreselijk. Maar ik vind het een vaag verhaal. En: geen van de andere nieuwssites maakt nog melding, enkel de Telegraaf en HLN. Terwijl het zondag is gebeurd.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:19:02 #244
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66022813
Ik denk niet dat het cynisme is Vikje. Maar er zijn teveel voorbeelden geweest van skinhead-aanvallen die achteraf verzonnen bleken te zijn door mensen met een ziekelijke drang naar aandacht.
Ik snap wel dat mensen zich dan bij een dergelijk voorval gaan afvragen of het wel waar is..
Fok!bejaarde
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:21:17 #245
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66022925
Voor hetzelfde geld heeft de vrouw abortus laten plegen om welke reden dan ook en heeft ze het nodig gevonden om een dergelijk verhaal op te hangen aan haar familie om de waarheid te verbergen. Mensen zijn tot zulke gekke dingen in staat tegenwoordig. .
Fok!bejaarde
  Vis een optie? vrijdag 13 februari 2009 @ 15:24:20 #246
70532 loveli
N
pi_66023075
Yup, ik herinner me ook hakenkruizen die op armen zouden zijn gekerfd. Verder zou ik van een zwangere vrouw verwachten dat ze vecht om vrij te komen, dit ziet er te symmetrisch uit. Bah, verder wil ik er eigenlijk niet over nadenken.
crap in = crap out
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:27:22 #247
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66023209
Ik ga er vooralsnog vanuit dat het waar is. Als het een hoax is dan mag mevrouw op hetzelfde transport waar ik de daders op gewenst heb.
Fok!bejaarde
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:28:12 #248
3185 Adelante
To let it go now
pi_66023256
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:27 schreef Anosmie het volgende:
Ik ga er vooralsnog vanuit dat het waar is. Als het een hoax is dan mag mevrouw op hetzelfde transport waar ik de daders op gewenst heb.
Ja en d'r eierstokken mogen dan op het perron achterblijven.

Zo en nu tijd voor iets vrolijks
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:28:31 #249
148689 Muis006
pi_66023272
Ik ga collecteren (voor Amnesty)

Doooeeei!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:29:12 #250
3185 Adelante
To let it go now
pi_66023299
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:28 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga collecteren (voor Amnesty)

Doooeeei!
Doe je dat echt?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:29:44 #251
3185 Adelante
To let it go now
pi_66023315
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:

[..]

Doe je dat echt?
oh, met zo'n bus langs de deur is wel netjes!
leden werven in de stad is verwerpelijk
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:29:58 #252
148689 Muis006
pi_66023326
Ja.

en nu ben ik weg voor er een nutteloze "ik vind dat geen goed doel" discussie komt
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:30:20 #253
148689 Muis006
pi_66023341
quote:

[..]

oh, met zo'n bus langs de deur is wel netjes!
Ja duhh langs de deur en ik ben altijd vriendelijk hoor, ook als ze niks geven!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:30:47 #254
3185 Adelante
To let it go now
pi_66023366
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:30 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja duhh langs de deur en ik ben altijd vriendelijk hoor, ook als ze niks geven!
Nee, dat is eerzaam en die krijgen ook altijd wat
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:31:09 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66023382
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Ja.

en nu ben ik weg voor er een nutteloze "ik vind dat geen goed doel" discussie komt
Als je dan maar niet vanavond nog gaat reageren als het onderwerp al is afgerond .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:31:39 #256
148689 Muis006
pi_66023405
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je dan maar niet vanavond nog gaat reageren als het onderwerp al is afgerond .
Ik maak even een mental note!

Adios
pi_66023470
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Ja.

Ik ben donateur van Amnesty...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:34:42 #258
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66023519
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben donateur van Amnesty...
SPOILER
Spookbetaler! .
Fok!bejaarde
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:37:31 #259
236335 neen
schone schijn
pi_66023629
Ik ben ook donateur van iets, boeiend die paar euro kan ik wel missen en collectanten krijgen ook altijd
pi_66023668
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Plaats eens een foto?

Anosmie, gefeliciteerd

Mijn scriptiewerkgroep was saaaaaaaaaaaaai
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:39:08 #261
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66023688
Ik was donateur van het AIDSfonds totdat ze me te frequent gingen lastigvallen over extra donaties en het verhogen van mn vaste donatie. daar werd ik zo sjaggo van. Alsof hetgeen ze van je krijgen niet gewaardeerd wordt. Nou prima, dan krijg je toch lekker niks.
Fok!bejaarde
pi_66023710
quote:

[..]

Ik heb dat ooit gedaan

Met stip het kutste baantje ever.
pi_66023750
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Anosmie het volgende:
Ik was donateur van het AIDSfonds totdat ze me te frequent gingen lastigvallen over extra donaties en het verhogen van mn vaste donatie. daar werd ik zo sjaggo van. Alsof hetgeen ze van je krijgen niet gewaardeerd wordt. Nou prima, dan krijg je toch lekker niks.
Ik had hetzelfde met SOS kinderdorpen Meteen opgezegd na de smeekbedes om een extra donatie en dan daarna, waarna ik al had aangegeven dat ik mijn donatie per maand hoog genoeg vond, vragen om een verhoging van de vaste donatie. En maar doorzeiken.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:42:14 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66023800
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb dat ooit gedaan

Met stip het kutste baantje ever.
Dan heb je niet aan de lopende band gestaan om koekjes in te pakken .

En dat heb ik dus ooit gedaan
Niet meer actief op Fok!
pi_66023881
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb ooit voor de grap uitgerekend hoeveel geld er van elke donateur ook werkelijk naar het goede doel ging Toen was de motivatie wel weg
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:46:58 #266
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66023972
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:23 schreef Laureline het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik heb een kind, maar ik weet er geen bal van. Wel handig, als je dan balletdanseres wil worden!
ik was een stuitkindje, mét heupdysplasie... mn gewricht is nog steeds raar (beetje misvomd) dus ik kan mn heup eruit "poppen" een soort... darom mócht ik juist niet op ballet...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66023976
quote:

[..]

Mietje Ik heb uien gepeld aan de lopende band In een koelhal-ding, 7 graden
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:49:33 #268
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66024062
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik zou het liefst vandaag nog weer in m'n ouwe dorp gaan wonen
Maar ja, dat heeft hij dus ook. En R'mond ligt precies op de helft.
voor mij is Limburg één pot nat t is allemaal "bijna belgie" (net als alles voorbij eindhoven)..ben een beetje noordelijk georienteerd... maar ik word wel een beete verdreitig als ik lees over schuldgevoelens en moeite met je vrienden vragen enzo... dat is zo zonde

en ik moet ineens aan een hele flauwe limburg mop denken...sorry die van:
SPOILER
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:49:35 #269
3185 Adelante
To let it go now
pi_66024064
quote:

[..]

Met koeienlijken zeulen in de vleesverwerkende industrie was ook niet mijn boeiendste vakantiebaantje
pi_66024117
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef kwakveense het volgende:

en ik moet ineens aan een hele flauwe limburg mop denken...sorry die van:
SPOILER
Ik ken die in de variant:
SPOILER
pi_66024138
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

Met koeienlijken zeulen in de vleesverwerkende industrie was ook niet mijn boeiendste vakantiebaantje
Ik heb een zomer in de wasserette van een psychiatrische instelling gewerkt... Dat was, ondanks dat het veel lopende-bandwerk was, echt het leukste vakantiebaantje ever
pi_66024141
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Of de mijne !
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:51:40 #273
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66024143
o en vivi, wat mooi, van die film!

moblo, wat zie je er stralend en slank uit!

ik vergeet vast allerlei mensen sorry ...
pi_66024175
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:51 schreef kwakveense het volgende:
o en vivi, wat mooi, van die film!

moblo, wat zie je er stralend en slank uit!

ik vergeet vast allerlei mensen sorry ...
Mij! Zeg maar dat je me stralend en slank vindt

Oh, mijn kamergenoten waren helemaal onder de indruk van de roze kasjmieren trui Vast omdat ik nooit roze draag
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:52:38 #275
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66024181
Volgens de Zwitserse krant Blick is het een hoax.
http://www.blick.ch/news/schweiz/zuerich/ritz-artikel-112095

Wat een kuwijf. .
Fok!bejaarde
  Vis een optie? vrijdag 13 februari 2009 @ 15:52:45 #276
70532 loveli
N
pi_66024183
quote:

[..]

Dat was m'n eerste baantje Een dag waren de koekjes te dik omdat er te veel chocladevulling in zat, alles werd gestort (net van de band, dus nog vloeibaar, mjam). En dan die avond voetballen, ik ben nog nooit zo misselijk geweest.
crap in = crap out
pi_66024190
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Anosmie het volgende:
Dat had ik bij Artsen zonder Grenzen en ik baalde sws van de hoeveelheid post die ik van ze kreeg, dat geld kan je beter besteden aan de mensen die het nodig hebben.
pi_66024212
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:52 schreef Anosmie het volgende:

Wat een kuwijf. .
Told ya so
  Vis een optie? vrijdag 13 februari 2009 @ 15:54:48 #279
70532 loveli
N
pi_66024249
Die heeft heel hard hulp nodig.
crap in = crap out
pi_66024280
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik doe niet cynisch, ik wil gewoon weten hoe het zit.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:55:34 #281
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66024281
oh CF wat ben je stralend en slank!

ik ben donateur van natuurmonumenten en ik geef aan collectes die langs de deur komen of in t winkelcentrum.
pi_66024282
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:54 schreef loveli het volgende:
Die heeft heel hard hulp nodig.
Waarom doen mensen zulke dingen.... zijn ze zo zwaar wanhopig of is het een psychose ofzo
pi_66024288
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Told ya so

Je vergeet:" I hate to say it, but I..." ervoor te plakken!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:55:49 #284
244125 laziness
pi_66024290
Soms zijn collega's echt
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:57:53 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66024380
quote:

Wat een kuwijf. .
.
Niet meer actief op Fok!
pi_66024450
quote:

Wat een kuwijf. .
Ik vroeg me al af hoe ze zo netjes die teksten er in hebben kunnen schrijven, want dat is best lastig!
pi_66024488
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
I hate to say it, but...

Oh, ons een beetje voor zure cynische wijven uit maken he

Nee, ik hoopte dat het niet waar was, en de tekenen waren daar!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:00:45 #288
236335 neen
schone schijn
pi_66024496
Die post inderdaad, wat een boel zooi krijg ik van Unicef

Mijn ouders waren tot een tijd terug van zo'n Friese Natuurmonumenten ding, weet niet hoe dat heet. Werden ze in een brief uitgenodigd voor een of andere bijeenkomst maar er stond wel op een vervelende manier in dat je het maar moest accepteren dat er alleen Fries werd gesproken (dus ook door sprekers) toen hebben ze het meteen opgezegd mijn moeder vond het maar ongastvrij.
pi_66024670
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef P.F het volgende:

[..]

I hate to say it, but...

Oh, ons een beetje voor zure cynische wijven uit maken he

Nee, ik hoopte dat het niet waar was, en de tekenen waren daar!
Precies
Zo cynisch ben ik echt niet. Hoor
pi_66024712
Geweldige invulling van m'n dag. Janken en chips eten. .
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:06:13 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66024745
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom moet je janken? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66024749
Als je veel post wil, neem een abonnement op de Reader's Digest Ik heb een abonnement genomen zodat ik ze kan opsparen en dan lekker lezen op vakantie en om het jeugdsentiment, mijn oma had ook een abonnement

Maar die oeverloze enveloppenlawine met "U HEEFT EEN PRIJZ GEWONNEN 1!11111111111!!!!"
Dude echt.
pi_66024776

een paar prachtige schoenen rijker

deed ze aan en zaten heerlijk! Meteen voor gala enzo 29 euro bij diezelfde winkel

Verder bij de Zeeman nog twee truitjes, bij de C&A een Little Miss Sunshine shirte en een vestje (zwart, voor op mn rok) bij de WE

en nu ben ik blut
Ja doei.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:07:41 #294
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66024802
Tegenwoordig haalt de kankerstichting zijn belarchief bij de Wehkamp vandaan .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66024804
quote:
Het laatste is wel OK (ik had net een zakje paprikachips bij de lunch ), maar waarom janken? Toch niet om de braadpannen?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:08:07 #296
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66024824
quote:
DaD! Watisserdan?

*kroelt door je haartjes*

*chips afpakt*

*tomaatje geeft*
Fok!bejaarde
pi_66024833
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom moet je janken? .
Omdat die kutwinter maar niet voorbij gaat. Algehele somberheid en het opspelen van oude angsten. Bleh.
pi_66024898
Lieverds. .
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:10:12 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66024916
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Omdat die kutwinter maar niet voorbij gaat. Algehele somberheid en het opspelen van oude angsten. Bleh.
O, ik ken dat. Zo'n bui heb ik nu ook . Alleen jank ik niet zo gauw. Maar ik wou dat het 22:30 was, zodat ik m'n bed in kan en deze dag kan vergeten .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:10:29 #300
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66024924
dikke kussiekroel voor DaD
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:10:40 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66024933
vol.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')