oh, met zo'n bus langs de deur is wel netjes!quote:
Ja duhh langs de deurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
oh, met zo'n bus langs de deur is wel netjes!
leden werven in de stad is verwerpelijk
Nee, dat is eerzaam en die krijgen ook altijd watquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja duhh langs de deuren ik ben altijd vriendelijk hoor, ook als ze niks geven!
Als je dan maar niet vanavond nog gaat reageren als het onderwerp al is afgerondquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Ja.
en nu ben ik weg voor er een nutteloze "ik vind dat geen goed doel" discussie komt
Ik maak even een mental note!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je dan maar niet vanavond nog gaat reageren als het onderwerp al is afgerond.
Ik ben donateur van Amnesty...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Ja.
en nu ben ik weg voor er een nutteloze "ik vind dat geen goed doel" discussie komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben donateur van Amnesty...Spookbetaler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Fok!bejaarde
Plaats eens een foto?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]dan moet je echt nóóit op mijn slaapkamer komen!
Ik heb dat ooit gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
leden werven in de stad is verwerpelijk
Ik had hetzelfde met SOS kinderdorpenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Anosmie het volgende:
Ik was donateur van het AIDSfonds totdat ze me te frequent gingen lastigvallen over extra donaties en het verhogen van mn vaste donatie. daar werd ik zo sjaggo van. Alsof hetgeen ze van je krijgen niet gewaardeerd wordt. Nou prima, dan krijg je toch lekker niks.
Dan heb je niet aan de lopende band gestaan om koekjes in te pakkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit gedaan
Met stip het kutste baantje ever.
Ik heb ooit voor de grap uitgerekend hoeveel geld er van elke donateur ook werkelijk naar het goede doel gingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb je niet aan de lopende band gestaan om koekjes in te pakken.
En dat heb ik dus ooit gedaan
ik was een stuitkindje, mét heupdysplasie... mn gewricht is nog steeds raar (beetje misvomd) dus ik kan mn heup eruit "poppen" een soort... darom mócht ik juist niet op ballet...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb een kind, maar ik weet er geen bal van.Wel handig, als je dan balletdanseres wil worden!
Mietjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voor mij is Limburg één pot natquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zou het liefst vandaag nog weer in m'n ouwe dorp gaan wonen![]()
Maar ja, dat heeft hij dus ook. En R'mond ligt precies op de helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Met koeienlijken zeulen in de vleesverwerkende industrie was ook niet mijn boeiendste vakantiebaantjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef kwakveense het volgende:
en ik moet ineens aan een hele flauwe limburg mop denken...sorrydie van:
Ik ken die in de variant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik heb een zomer in de wasserette van een psychiatrische instelling gewerkt... Dat was, ondanks dat het veel lopende-bandwerk was, echt het leukste vakantiebaantje everquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met koeienlijken zeulen in de vleesverwerkende industrie was ook niet mijn boeiendste vakantiebaantje
Of de mijnequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Of op de mijne.Mijn gang is dan ook een no go area trouwens!
Mij! Zeg maar dat je me stralend en slank vindtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:51 schreef kwakveense het volgende:
o en vivi, wat mooi, van die film!
moblo, wat zie je er stralend en slank uit!
ik vergeet vast allerlei mensensorry ...
Dat was m'n eerste baantjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat had ik bij Artsen zonder Grenzen en ik baalde sws van de hoeveelheid post die ik van ze kreeg, dat geld kan je beter besteden aan de mensen die het nodig hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Anosmie het volgende:
Ik was donateur van het AIDSfonds totdat ze me te frequent gingen lastigvallen over extra donaties en het verhogen van mn vaste donatie. daar werd ik zo sjaggo van. Alsof hetgeen ze van je krijgen niet gewaardeerd wordt. Nou prima, dan krijg je toch lekker niks.
Told ya soquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:52 schreef Anosmie het volgende:
Volgens de Zwitserse krant Blick is het een hoax.
http://www.blick.ch/news/schweiz/zuerich/ritz-artikel-112095
Wat een kuwijf..
Ik doe niet cynisch, ik wil gewoon weten hoe het zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wilde ik ook net zeggen idd.
Ik vind het een beetje triest dat jullie hier zo cynisch lopen te doen.
Waarom doen mensen zulke dingen.... zijn ze zo zwaar wanhopig of is het een psychose ofzoquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:52 schreef Anosmie het volgende:
Wat een kuwijf..
Ik vroeg me al af hoe ze zo netjes die teksten er in hebben kunnen schrijven, want dat is best lastig!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:52 schreef Anosmie het volgende:
Wat een kuwijf..
I hate to say it, but...quote:
Preciesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef P.F het volgende:
[..]
I hate to say it, but...
Oh, ons een beetje voor zure cynische wijven uit maken he![]()
Nee, ik hoopte dat het niet waar was, en de tekenen waren daar!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geweldige invulling van m'n dag. Janken en chips eten..
Het laatste is wel OK (ik had net een zakje paprikachips bij de lunchquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
DaD! Watisserdan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat die kutwinter maar niet voorbij gaat. Algehele somberheid en het opspelen van oude angsten. Bleh.quote:
O, ik ken dat. Zo'n bui heb ik nu ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat die kutwinter maar niet voorbij gaat. Algehele somberheid en het opspelen van oude angsten. Bleh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |