Je moet er niet te lang naar kijkenquote:
Sittard. En daar werk ik ook. Als m'n nieuwe functie doorgaat worden de werkplekken Heerlen, Maastricht en Sittard. En mijn vriend werkt in Roermond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat leuk, Moblo!Heel elegant.
Syrena: waar woon je nu dan?
Limburg heeft toch geen groot fileprobleem, of mis ik wat? Ik denk dat die vriend van je et z'n lease auto alles prima kan bereizenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Sittard. En daar werk ik ook. Als m'n nieuwe functie doorgaat worden de werkplekken Heerlen, Maastricht en Sittard. En mijn vriend werkt in Roermond.
Hm, Roermond-Maastricht is inderdaad best wel een afstand. Maarja, als je vriend geen reiskosten meer heeft omdat hij dichtbij z'n werk woont terwijl jij juist verder moet, is het toch best redelijk dat hij wat bijdraagt aan jouw reiskosten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Sittard. En daar werk ik ook. Als m'n nieuwe functie doorgaat worden de werkplekken Heerlen, Maastricht en Sittard. En mijn vriend werkt in Roermond.
Ik moet gewoon met hem praten over wat me dwars zit. Maar dat durf ik niet, omdat ik veel te bang ben dat hem nog veel meer dwars zit aan mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
*burp*
Net mijn middageten op, en nu ben ik misselijk. Helemaal als ik naar dat plaatje kijk.
@syrena: is dit echt wat je wilt? En zo nee, kun je er iets aan veranderen? Zo, nee, kun je daar mee leven? Is het uiteindelijke antwoord nee? Dan weet je zelf wel wat de oplossing is
Maar dat is toch ook allemaal prima te treinen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Succes!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:05 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga ervandoor. Heb ik 13:00u scriptiewerkgroep. Ben benieuwd wat het wordt
Als dat al zo is, wordt het er echt niet beter op als je je kop in het zand steekt. Als je het weet kun je er iets aan doen voor het te laat is, tenzij je eigenlijk gewoon zit te wachten tot hij ook weggaat zodat jij het niet hoeft te doen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moet gewoon met hem praten over wat me dwars zit. Maar dat durf ik niet, omdat ik veel te bang ben dat hem nog veel meer dwars zit aan mijEn bij vorige relaties kwam het nooit zo ver, die kerels maakten het gewoon uit. En dan was ik keiverdrietig, ondanks dat ik al maanden zoiets had van dit-en-dit-en-zus-en-zo bevalt me heul niet
Kan hij ook. Maar zijn ouders wonen in Venlo. En hij wil uiteraard ook dichter bij zijn ouders wonen, net als ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Limburg heeft toch geen groot fileprobleem, of mis ik wat? Ik denk dat die vriend van je et z'n lease auto alles prima kan bereizen
Nou, ik kreeg laatst anders de vraag wanneer ik van plan was om meer te gaan verdienenquote:Hm, Roermond-Maastricht is inderdaad best wel een afstand. Maarja, als je vriend geen reiskosten meer heeft omdat hij dichtbij z'n werk woont terwijl jij juist verder moet, is het toch best redelijk dat hij wat bijdraagt aan jouw reiskosten?
Thinkgeek heeft zoveel leuke "nerd" shirtsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh god, geniaal! Dat zou mijn vriend echt geweldig vinden
49 kilometer is toch niet zo ver? Dat doet mijn vader iedere dag twee keer..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, Roermond-Maastricht is inderdaad best wel een afstand. Maarja, als je vriend geen reiskosten meer heeft omdat hij dichtbij z'n werk woont terwijl jij juist verder moet, is het toch best redelijk dat hij wat bijdraagt aan jouw reiskosten?
Ik had mijn vriend voor kerst o.a. de Mr.T. in your pocket van retrorush gegeven, en hij jubelt er nog steeds overquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:06 schreef progje het volgende:
[..]
Thinkgeek heeft zoveel leuke "nerd" shirts
Tja, da's toch iets Limburgs. Als je in Heerlen geboren bent en verhuist naar Sittard (30km ofzo?) vindt de familie dat je zo ver weg woont. In de Randstad zijn mensen denk ik meer gewend aan grote afstanden, bij ons speelt het leven zich vaak af in een kleinere cirkel rond je huis.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:07 schreef P.F het volgende:
Syrena, hoe ver is ver? Ik woon 150 kilometer van mijn schoonouders en ik zie ze toch wel 5 dagen per maand![]()
[..]
49 kilometer is toch niet zo ver? Dat doet mijn vader iedere dag twee keer..
Echt? Waar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een "Have you seen my stapler" shirtje gezien die ik wil hebben![]()
misschien binnenkort maar echt bestellen
Hm.. Oké.. Ja ik woon nu 37 kilometer van mijn ouders af en vind dat eigenlijk super dichtbij! Ik twijfel soms of ik niet semi ver weg had moeten studeren, in Groningen of zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, da's toch iets Limburgs. Als je in Heerlen geboren bent en verhuist naar Sittard (30km ofzo?) vindt de familie dat je zo ver weg woont. In de Randstad zijn mensen denk ik meer gewend aan grote afstanden, bij ons speelt het leven zich vaak af in een kleinere cirkel rond je huis.
Openbaar vervoer, nog zoiets dat totaal niet ingeburgerd is in Limburg.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook allemaal prima te treinen?
Vouwfietsje meenemen en je bent ontzettend mobiel!
Ik zou het liefst vandaag nog weer in m'n ouwe dorp gaan wonenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Anosmie het volgende:
Oh Syrena, wat herkenbaar. Ik woon op 5 minuten fietsen van mn mams en ik pieker er niet over om te gaan verhuizen. Sinds mijn vader is overleden kruip ik het liefst in mn familie. Nouja. Ik wil ze gewoon dichtbij hebben, meemaken en regelmatig kletsen en zo. Ze zijn het meest belangrijk voor me.
Jah! Daar kwam dat ding vandaan! Dankje muisjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik had mijn vriend voor kerst o.a. de Mr.T. in your pocket van retrorush gegeven, en hij jubelt er nog steeds overhij heeft hem ook aan al zijn studiegenoten (elektrotechniek) laten zien en nu is ie helemaal stoer daar
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Echt? Waar?
Die wil ik ook! Ik zie jou toch nooit dus dan ziet toch niemand dat ik je nageaapt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |