Tja, dat krijg je ervan. Op zo'n zeurende moeder kun je nog boos worden en met een gerust hart wegblijven, als iemand in stilte lijdt voel ik me nog veel schuldiger. Lastig is het wel, erheen gaan kost je je hele weekend maar thuisblijven voelt dan ook niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, ik denk bij mezelf dus dat als mijn schoonma nog even zo doorgaat hij op een gegeven moment zegt: Bekijk het! En dan helemaal niks meer laat horenDat zou ik doen denk ik, maar mijn moeder houdt helemaal niet van dwingen, dus die lijdt maar in stilte. En schoonbroer heeft een vriendin die met 15 al het huis uit was, dus die heeft ook al zoiets van WTF zeg, moeten we alweer komen opdraven.
Nou ja 1 a 2 x in 10 dagen, het liefst zou ik iedere dag over en weer smsen. Ik bel mijn ouders ook wel bijna iedere dag, maar zij mij niet echt, alleen als ze iets nodig hebben of iets willen wetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef Vivi het volgende:
Om my, wat vreselijk, ik kan slechte nieuwsberichten al niet zo goed handelen momenteel.
PF, ik vind het vreemd dat je moeder pas na 8 dagen belt.
Bedoel je dat als: "Als je in Zwolle bent, denk je dat je al bijna in Groningen bent"? Dat heb ik wel nmlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow!Ik ging altijd met de trein naar Heerlen voor mn werk. Eens per 2 maanden ofzo.
Teringeind reizen overigens.
Eindhoven is een beetje het Zwolle van het zuiden. Je denkt dat je er al bijna bent, maar je hebt gewoon nog een uur te gaan tot je eindbestemming!
Zo, en nu hardlopen. In de regen geloof ik.
Jeetje, vind dat best een beetje zielig voor je, zo "niet warm" komt dat overquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja 1 a 2 x in 10 dagen, het liefst zou ik iedere dag over en weer smsen. Ik bel mijn ouders ook wel bijna iedere dag, maar zij mij niet echt, alleen als ze iets nodig hebben of iets willen wetenSmalltalk hebben we niet echt..
Ik vind het zo leuk dat de ouders van mijn mr aan hem vragen van: wanneer kom je weer, hoe laat ga je weg, en hoe *hele planning*
En die van mij: O ja we zien wel, in begin december weet ik nog niet wat ik met kerst doe hoor..
Ja precies. En ik moet dan weer aanhoren dat we nog steeds niks van je zus hebben gehoord.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je ervan. Op zo'n zeurende moeder kun je nog boos worden en met een gerust hart wegblijven, als iemand in stilte lijdt voel ik me nog veel schuldiger. Lastig is het wel, erheen gaan kost je je hele weekend maar thuisblijven voelt dan ook niet helemaal lekker.
Oh my Godquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef Anosmie het volgende:
Holy Moly zeg.. Hier word ik dus echt intens verdrietig van.
De daders mogen van mij gedeporteerd worden naar een Russisch strafkamp oid.
Ja nou ja ik ben het wel gewend, en ik heb jullie als ik m'n verhalen kwijt wil!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeetje, vind dat best een beetje zielig voor je, zo "niet warm" komt dat over.
Tegen jou zeggen heeft zo weinig zin, dat moet ze tegen je zus zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja precies. En ik moet dan weer aanhoren dat we nog steeds niks van je zus hebben gehoord.
Boaahh.
Soms denk ik dat er echt wat fout is met mij, het onderhouden van sociale contacten & relaties. I suck at it.
Ik heb wel vriendinnen, maar zie ze nooit, omdat ik te schijterig ben om wat met ze af te spreken.
Zo van: ze zijn nu nog mijn vriendinnen, maar als ze me beter leren kennen is het vast zo afgelopen
Idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeetje, vind dat best een beetje zielig voor je, zo "niet warm" komt dat over.
Klinkt niet stom, juist heel mooiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef Vivi het volgende:
Om my, wat vreselijk, ik kan slechte nieuwsberichten al niet zo goed handelen momenteel.
PF, ik vind het vreemd dat je moeder pas na 8 dagen belt.
Moblo, wat een énig rokje! Echt!
Over deliefde
.
Wij waren ook súúúúperverliefd, zo ongeveer een maand, en toen bleek ik ongeplanned zwanger.
Sindsdien is het met vlagen best moeilijk geweest tussen ons, en toch kan ik zeggen dat we nog NOOIT ruzie hebben gehad. Dat is zo fijn, dat we zo veel respect voor elkaar kunnen opbrengen dat we ondanks alle heftige dingen die we in een heel korte tijd hebben meegemaakt en alle emoties die daarmee gepaard gaan toch rekening kunnen, en willen, houden met de gevoelens van de ander.
En nu gaat het eigenlijk heel goed, alsof alle ellende (en dan bedoel ik niet Dean, want dat is echt een cadeautje) ons alleen maar dichterbij elkaar heeft gebracht. En wat ik nu het toppunt van romantiek vind is dat ie gisteren op eigen initiatief naar mijn moeder is gereden om een mooie film van haar te maken voor "later" en dat ie dan zegt dat het zo'n mooie avond was en dat ze samen een traantje hebben weggepinkt.
Klinkt heel stom misschien, maar door dat soort dingen voel ik dus "extra" hoeveel ik van hem houd.
En soms is ie gruwelijk irritant hoor, als ie heel langdradig over zijn motor aan het O.H.-en is, maar goed, dat doorsta ik dan ook wel weer.
Ik kreeg woensdag een smsje van mijn moeder en ik zat echt van WOWOWOWOWOWquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Mijn moeder stuitert als ze een sms'je van me krijgt.
Zo, ik heb bijgelezen en nu ga ik afwassen, want dat doen ze in Duitsland kennelijk niet.
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat lief, Vivi!![]()
Die film is dan ook vast heel fijn voor Dean later!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja nou ja ik ben het wel gewend, en ik heb jullie als ik m'n verhalen kwijt wil!
M'n vader kan alleen maar over zijn dingen (motor, muziekinstallatie, koffiebonen) praten, maar niet over dingen die anderen bezighouden. Ook vervelend dat hij mijn mannelijke vrienden helemaal claimt, want een installatie van een x aantal 1000 euro is natuurlijk muchacho impressive. En een enorm dikke motor ook.
Tegenwoordig zeg ik tegen vriendje: Ja hoi, als je met m'n vader wil praten spreek je toch een keer met hem af![]()
En met m'n moeder heb ik het over mooie spulletjes of mooie kleding, een beetje shallow
Wauw! Wat een mooiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:15 schreef Muis006 het volgende:
Mijn moeder is dus terug uit Chicago, en ik heb van een van haar collega's een laptoptas gekregen
Ze had hem zelf ook al en toen ik hem zag een tijd terug riep ik "oh die is mooi!". Dus die collega: nou dan neem ik hem in februari wel voor je mee uit de VS. En ze heeft het gedaan ook nog
Het is deze:
[ afbeelding ]
Ik ben er helemaal vlieft opquote:
Ik vond het zwarte truitje leuker! Maar dat is vooral omdat er al patroon op de rok zit en dit truitje ook een patroon heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is trouwens het andere truitje dat ik gisteren bij de WE heb gekocht
misschien kunnen jullie zo even zeggen of het ook op die rok zou kunnen?
[ afbeelding ]
Nee, is niet mooi op de rok.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Op de rok is het misschien minder omdat je dan idd 2 patroontjes op elkaar hebt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Niks "quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
check!
een vrouwentopic is écht handig zomzjullie zijn geweldig!
ik ga zo maar 's metnaar het winkelcentrum: hij wil nog een nette blouse kopen en ik een zwart truitje
Op die rok niet, maar op deze broek staat iequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, en luister naar Muis!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niks ":@"!
Emrace your shoppingsk1llz woman! Je hebt voor je centen gewerkt en je wil dat truitje kopen. Dus, kin omhoog, tieten vooruit en geld uitgeven
goeiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niks ""!
Emrace your shoppingsk1llz woman! Je hebt voor je centen gewerkt en je wil dat truitje kopen. Dus, kin omhoog, tieten vooruit en geld uitgeven
Aldus Muis Helwegenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niks ""!
Ik kom er zowat elke week, maar ze hadden al een hele tijd niks leuks meer. Gister loop ik binnen en had deze al meteen te pakkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:33 schreef Vivi het volgende:
Van Haren toch? Die hebben altijd leuke zomerschoentjes idd, ik sla er ook altijd grof in.
En het mooie is; Als je ze 1 keer hebt gedragen heb je de prijs er al uit.
Hee, dat klinkt goed! Ik koop op de één of ander manier altijd ballerina's die m'n voeten afknellen óf die niet goed om m'n voet heen sluiten. Loopt allebei niet lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kom er zowat elke week, maar ze hadden al een hele tijd niks leuks meer. Gister loop ik binnen en had deze al meteen te pakkenBleek bij het afrekenen dat al het vrouwlijke personeel ze ook hadden gekocht (en aan hadden) omdat ze zo lekker zitten. Ik heb een paar slippers van hun die ik niet weg wil doen, zo leuk vind ik ze. Maar ik kan er niet meer op lopen, de zool is te dun.
Leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:31 schreef Syrena het volgende:
Deez!
[ afbeelding ]
In het echt wel stukken leuker dan op deze foto zie ik nu
Nee geen teen-decolleté! Dat zei mijn moeder ook, voordat ik ze ging passen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Vorig jaar lang naar zoiets gezocht en niet gevonden.
Maar zijn deze met een teen-decolleté? Want dat vind ik dan weer nogal lelijk en wil ik niet.
Ik moet tijd schrijven, das nog veel ergerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:52 schreef Syrena het volgende:
Oh ik moet echt snel motivatie vinden om weer aan m'n werk te gaan. Het begint op te vallen dat ik al de hele morgen met hetzelfde stapeltje papier voor mijn neus zit.
En Fok openstaat
Dat is echt klote, bij welke baan dan ook, hoewel je daar na loop van tijd creatiever in wordt en niet meer denkt in kwartiertjes maar in urenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik moet tijd schrijven, das nog veel erger
Verstandige moeder heb je.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:47 schreef Syrena het volgende:
Nee geen teen-decolleté! Dat zei mijn moeder ook, voordat ik ze ging passen.
Maar ze bedekken alles
En gisteren wilde je nog wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
check!
een vrouwentopic is écht handig zomzjullie zijn geweldig!
Jij werkt beduidend sneller dan ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:57 schreef Muis006 het volgende:
Mijn schoolwerk is af wahoe! Het ging sneller dan verwacht.
Oh mommy, oh daddy, I am a big old baddy!
quote:De examenresultaten worden hier getoond vanaf vrijdag 13 februari 2009
Heb gisteren ook de hele dag lopen te F5-en op studieresultatensitequote:
Dan ga je allemaal fouten ontdekken enzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Goodbye het volgende:
Ieks, ik heb hem ingeleverd!![]()
Nu niet meer naar die opdracht kijken, anders word ik paranoia
Bij mij staat er in het rood onder dat je na het inleveren geen veranderingen meer kan aanbrengenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ga je allemaal fouten ontdekken enzo.
Wat ik eens gedaan heb: opdracht ingeleverd (in het postvakje van de docent), vervolgens bedacht ik me dat ik het anders had willen doen en toen mailde ik de docent of hij de opdracht ongelezen weer in z'n postvakje wilde leggen zodat ik hem er weer uit kon halen en een verbeterde versie in kon leveren. En zo geschiedde het
.
Die bedoelde ik idd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je dat als: "Als je in Zwolle bent, denk je dat je al bijna in Groningen bent"? Dat heb ik wel nml.
Als ik gemotiveerd ben werk ik als een Razende Roeland!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij werkt beduidend sneller dan ik
Ja, echt een kutgevoel is dat. Dan duurt het zo lahaaangggggquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die bedoelde ik idd!![]()
Het regende trouwens tijdens het hardlopen! Maar mijn conditie en snelheid komt wel weer terug.
* zwahiel moet juist tienen in dit gekke puntenstelsel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mij staat er in het rood onder dat je na het inleveren geen veranderingen meer kan aanbrengen![]()
Ach, ik haal vast geen tien, maar als dit geen voldoende is... dan moet ik maar naar het MBO ofzo![]()
Hoezo faalangst?![]()
Ja mijn appeltje en R toets zijn ook flink aan het verslijten nu. Ze zeggen dat om 15 uur de punten komen op de site zelf, maar de onderwijsadministratie roept tussen 2 en 3...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb gisteren ook de hele dag lopen te F5-en op studieresultatensite
Je hebt de laatste tijd dan ook wel andere dingen aan je hoofd gehad (letterlijk)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ik gemotiveerd ben werk ik als een Razende Roeland!
Maar ik ben de laatste tijd niet zo vaak gemotiveerd![]()
En dankjewel iedereen voor de complimentjes
In uren denken kan hier echt niet. Kleine klantjes waar maar een kwartier a half uur voor staat. Bij meer schrijven gaan ze stijgeren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is echt klote, bij welke baan dan ook, hoewel je daar na loop van tijd creatiever in wordt en niet meer denkt in kwartiertjes maar in uren
Bij ons zou de uitslag 16 februari bekend worden, maar ze zijn altijd eerder. Dus dan kun je een week lang die site checkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef zwahiel het volgende:
Ja mijn appeltje en R toets zijn ook flink aan het verslijten nu. Ze zeggen dat om 15 uur de punten komen op de site zelf, maar de onderwijsadministratie roept tussen 2 en 3...Spannund!
Ik heb 'm gezien!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:07 schreef Viking84 het volgende:
Mark gaat vanavond naar The Yes Man met z'n moesje, over een man die een jaar lang alleen maar overal 'ja' op zegtDat icm het feit dat Jim Carrey de hoofdrol speelt maakt dat ik die film nooit wil zien
.
En het beeld veranderd maar niet héquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij ons zou de uitslag 16 februari bekend worden, maar ze zijn altijd eerder. Dus dan kun je een week lang die site checkenOverigens is een 6 hier gelukkig voldoende en dat had ik dan ook maar gehaald
Geweldigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:11 schreef Muis006 het volgende:
Iedereen is bang voor nummer der-tien
bang voor zwarte katten en ladders op straat
Iedereen is bang voor nummer der-tien
baaaang baaang baaang
Je bent niet goed bij je hoofd als je die lariekoek gelooft!
Het duurt helemaal een eeuwigheid als je ook nog moet staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Ja, echt een kutgevoel is dat. Dan duurt het zo lahaaangggggVooral het laatste stukje vanaf Assen
.
Als 'ie niet roze was geweest had ik ook wat aardigs over de tas gezegd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Muis006 het volgende:
En dankjewel iedereen voor de complimentjes
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als 'ie niet roze was geweest had ik ook wat aardigs over de tas gezegd.![]()
Roze is voor ondergoed enSnoopy
-pyjama's.
Gefeli!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Anosmie het volgende:![]()
Ik heb ws een tijdelijke job! Ik laf mn oude baas.
Yeah!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Anosmie het volgende:![]()
Ik heb ws een tijdelijke job! Ik laf mn oude baas.
Ik vind het gewéldig voor jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Cool he! Ik ben ineens weer stukken meer Zen..
Meer sollitijd, holadijeeeeeee!!
Geen saté nemen danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef Anosmie het volgende:
Gofter. Vanaaf met de hele familie uit eten om mn papa's verjaardag te 'vieren'. Is mn broertje aan de spetterpoep.
En hoe heb jij daar last van?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef Anosmie het volgende:
Gofter. Vanaaf met de hele familie uit eten om mn papa's verjaardag te 'vieren'. Is mn broertje aan de spetterpoep.
Erm.. geen idee.quote:
Jij weet dat ik altijd nogal laat lunch hè???quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef Anosmie het volgende:
Vertelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een "Have you seen my stapler" shirtje gezien die ik wil hebben![]()
misschien binnenkort maar echt bestellen
Nou. Het is niet zo gezellig als hij op de wc dineert of helemaal thuisblijft.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En hoe heb jij daar last van?
()
Feli met je tijdelijke klus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |