Wauw! Wat een mooiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:15 schreef Muis006 het volgende:
Mijn moeder is dus terug uit Chicago, en ik heb van een van haar collega's een laptoptas gekregen
Ze had hem zelf ook al en toen ik hem zag een tijd terug riep ik "oh die is mooi!". Dus die collega: nou dan neem ik hem in februari wel voor je mee uit de VS. En ze heeft het gedaan ook nog
Het is deze:
[ afbeelding ]
Ik ben er helemaal vlieft opquote:
Ik vond het zwarte truitje leuker! Maar dat is vooral omdat er al patroon op de rok zit en dit truitje ook een patroon heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is trouwens het andere truitje dat ik gisteren bij de WE heb gekocht
misschien kunnen jullie zo even zeggen of het ook op die rok zou kunnen?
[ afbeelding ]
Nee, is niet mooi op de rok.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Op de rok is het misschien minder omdat je dan idd 2 patroontjes op elkaar hebt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Niks "quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
check!
een vrouwentopic is écht handig zomzjullie zijn geweldig!
ik ga zo maar 's metnaar het winkelcentrum: hij wil nog een nette blouse kopen en ik een zwart truitje
Op die rok niet, maar op deze broek staat iequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, en luister naar Muis!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niks ":@"!
Emrace your shoppingsk1llz woman! Je hebt voor je centen gewerkt en je wil dat truitje kopen. Dus, kin omhoog, tieten vooruit en geld uitgeven
goeiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niks ""!
Emrace your shoppingsk1llz woman! Je hebt voor je centen gewerkt en je wil dat truitje kopen. Dus, kin omhoog, tieten vooruit en geld uitgeven
Aldus Muis Helwegenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niks ""!
Ik kom er zowat elke week, maar ze hadden al een hele tijd niks leuks meer. Gister loop ik binnen en had deze al meteen te pakkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:33 schreef Vivi het volgende:
Van Haren toch? Die hebben altijd leuke zomerschoentjes idd, ik sla er ook altijd grof in.
En het mooie is; Als je ze 1 keer hebt gedragen heb je de prijs er al uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |