Hee, dat klinkt goed! Ik koop op de één of ander manier altijd ballerina's die m'n voeten afknellen óf die niet goed om m'n voet heen sluiten. Loopt allebei niet lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kom er zowat elke week, maar ze hadden al een hele tijd niks leuks meer. Gister loop ik binnen en had deze al meteen te pakkenBleek bij het afrekenen dat al het vrouwlijke personeel ze ook hadden gekocht (en aan hadden) omdat ze zo lekker zitten. Ik heb een paar slippers van hun die ik niet weg wil doen, zo leuk vind ik ze. Maar ik kan er niet meer op lopen, de zool is te dun.
Leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:31 schreef Syrena het volgende:
Deez!
[ afbeelding ]
In het echt wel stukken leuker dan op deze foto zie ik nu
Nee geen teen-decolleté! Dat zei mijn moeder ook, voordat ik ze ging passen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Vorig jaar lang naar zoiets gezocht en niet gevonden.
Maar zijn deze met een teen-decolleté? Want dat vind ik dan weer nogal lelijk en wil ik niet.
Ik moet tijd schrijven, das nog veel ergerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:52 schreef Syrena het volgende:
Oh ik moet echt snel motivatie vinden om weer aan m'n werk te gaan. Het begint op te vallen dat ik al de hele morgen met hetzelfde stapeltje papier voor mijn neus zit.
En Fok openstaat
Dat is echt klote, bij welke baan dan ook, hoewel je daar na loop van tijd creatiever in wordt en niet meer denkt in kwartiertjes maar in urenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik moet tijd schrijven, das nog veel erger
Verstandige moeder heb je.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:47 schreef Syrena het volgende:
Nee geen teen-decolleté! Dat zei mijn moeder ook, voordat ik ze ging passen.
Maar ze bedekken alles
En gisteren wilde je nog wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
check!
een vrouwentopic is écht handig zomzjullie zijn geweldig!
Jij werkt beduidend sneller dan ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:57 schreef Muis006 het volgende:
Mijn schoolwerk is af wahoe! Het ging sneller dan verwacht.
Oh mommy, oh daddy, I am a big old baddy!
quote:De examenresultaten worden hier getoond vanaf vrijdag 13 februari 2009
Heb gisteren ook de hele dag lopen te F5-en op studieresultatensitequote:
Dan ga je allemaal fouten ontdekken enzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Goodbye het volgende:
Ieks, ik heb hem ingeleverd!![]()
Nu niet meer naar die opdracht kijken, anders word ik paranoia
Bij mij staat er in het rood onder dat je na het inleveren geen veranderingen meer kan aanbrengenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ga je allemaal fouten ontdekken enzo.
Wat ik eens gedaan heb: opdracht ingeleverd (in het postvakje van de docent), vervolgens bedacht ik me dat ik het anders had willen doen en toen mailde ik de docent of hij de opdracht ongelezen weer in z'n postvakje wilde leggen zodat ik hem er weer uit kon halen en een verbeterde versie in kon leveren. En zo geschiedde het
.
Die bedoelde ik idd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je dat als: "Als je in Zwolle bent, denk je dat je al bijna in Groningen bent"? Dat heb ik wel nml.
Als ik gemotiveerd ben werk ik als een Razende Roeland!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij werkt beduidend sneller dan ik
Ja, echt een kutgevoel is dat. Dan duurt het zo lahaaangggggquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die bedoelde ik idd!![]()
Het regende trouwens tijdens het hardlopen! Maar mijn conditie en snelheid komt wel weer terug.
* zwahiel moet juist tienen in dit gekke puntenstelsel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mij staat er in het rood onder dat je na het inleveren geen veranderingen meer kan aanbrengen![]()
Ach, ik haal vast geen tien, maar als dit geen voldoende is... dan moet ik maar naar het MBO ofzo![]()
Hoezo faalangst?![]()
Ja mijn appeltje en R toets zijn ook flink aan het verslijten nu. Ze zeggen dat om 15 uur de punten komen op de site zelf, maar de onderwijsadministratie roept tussen 2 en 3...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb gisteren ook de hele dag lopen te F5-en op studieresultatensite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |