abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66016358
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tja, da's toch iets Limburgs. Als je in Heerlen geboren bent en verhuist naar Sittard (30km ofzo?) vindt de familie dat je zo ver weg woont. In de Randstad zijn mensen denk ik meer gewend aan grote afstanden, bij ons speelt het leven zich vaak af in een kleinere cirkel rond je huis.
Oh! Dan heb ik een innerLimbo. .
Fok!bejaarde
pi_66016363
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Openbaar vervoer, nog zoiets dat totaal niet ingeburgerd is in Limburg.
Misschien ook omdat het totaal niet werkt daar.
Ow! Ik ging altijd met de trein naar Heerlen voor mn werk. Eens per 2 maanden ofzo.
Teringeind reizen overigens.
Eindhoven is een beetje het Zwolle van het zuiden. Je denkt dat je er al bijna bent, maar je hebt gewoon nog een uur te gaan tot je eindbestemming!

Zo, en nu hardlopen. In de regen geloof ik.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:14:36 #53
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66016381
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Jah! Daar kwam dat ding vandaan! Dankje muisje , ik wist het de naam niet meer. En ik wilde iets origineels voor het broertje bestellen.
*even gaat E-shoppen*
graag gedaan! Hij is echt heel gaaf
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66016383
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.. Oké.. Ja ik woon nu 37 kilometer van mijn ouders af en vind dat eigenlijk super dichtbij! Ik twijfel soms of ik niet semi ver weg had moeten studeren, in Groningen of zo.
Ja maar jij hebt geen onthechtingsissues en een symbiotische relatie met je moeder waardoor je therapie nodig hebt

Misschien moet ik gewoon alleen gaan wonen en een hond nemen. En een rits seksuele hulpstukken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66016390
De brinta is op dus nu heb ik geen eten Grrr
pi_66016397
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.. Oké.. Ja ik woon nu 37 kilometer van mijn ouders af en vind dat eigenlijk super dichtbij! Ik twijfel soms of ik niet semi ver weg had moeten studeren, in Groningen of zo.
Ach, 37km is genoeg om je eigen leven te hebben, je kunt toch zelf beslissen hoe vaak je naar huis gaat.
Ik zou willen dat mijn ouders iets dichterbij woonden, dan kon ik gewoon een keertje bij ze gaan eten ofzo zonder gelijk 4 uur (6 met OV) te moeten reizen. Niet dat ik dan vaker zou gaan, maar dan kon het wat meer spontaan of meer korte bezoekjes in plaats van 1 lange. Eigenlijk zou ik gewoon willen dat Utrecht in Limburg lag.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66016421
maar ik weet niet welke maat ik moet bestellen
Ja doei.
pi_66016427
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Oh wat cool, een rode nog wel.
Straks thuis eens even kijken hoe je moet bestellen.
pi_66016432
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ach, 37km is genoeg om je eigen leven te hebben, je kunt toch zelf beslissen hoe vaak je naar huis gaat.
Ik zou willen dat mijn ouders iets dichterbij woonden, dan kon ik gewoon een keertje bij ze gaan eten ofzo zonder gelijk 4 uur (6 met OV) te moeten reizen. Niet dat ik dan vaker zou gaan, maar dan kon het wat meer spontaan of meer korte bezoekjes in plaats van 1 lange. Eigenlijk zou ik gewoon willen dat Utrecht in Limburg lag.
Dan gingen we lekker in Utrecht wonen ipv Roermond
Ohhh elke dag even naar de Slegte
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66016434
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:14 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt geen onthechtingsissues en een symbiotische relatie met je moeder waardoor je therapie nodig hebt

Misschien moet ik gewoon alleen gaan wonen en een hond nemen. En een rits seksuele hulpstukken
Mijn moeder heeft zich 5 jaar geleden al van mij onthecht Ik ben nu op mezelf gaan wonen omdat ik het anders nooit doe
Toen ik (zomer 2007) voor het eerst alleen op vakantie ging, belde m'n moeder pas na 8 dagen of ik wel veilig geland was (eerste keer vliegen)

De ouders van vriendje bellen super vaak en regelen super veel, best tof
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 februari 2009 @ 12:16:22 #61
163650 Greys
pi_66016437
TuhVuhPuh

En ver van je familie af wonen sucks.
Ik moet altijd minstens anderhalf uur in de auto voordat ik een familielid kan zien. Blergh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66016444
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
M of S
pi_66016446
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil 'm ook
Zijn het Amerikaanse maten? (heb de site-link gemist)
pi_66016453
Holy Moly zeg.. Hier word ik dus echt intens verdrietig van.
De daders mogen van mij gedeporteerd worden naar een Russisch strafkamp oid.
Fok!bejaarde
pi_66016464
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
TuhVuhPuh

En ver van je familie af wonen sucks.
Ik moet altijd minstens anderhalf uur in de auto voordat ik een familielid kan zien. Blergh.
Ben je al bij het zussie??
pi_66016483
ik woon 150> km van mn familie vandaan en vind 't echt niet erg

heb schatten van ouders, maar spreek ze soms 2 weken niet ofzo, heerlijk, m'n eigen ding doen en mn eigen leven hebben...

Zou denk ik ook zonder moeite naar het buitenland verhuizen. Mailcontact is ook mogelijk daar als het goed is,en ook de wereldreis zie ik niet echt als 'eng' omdat ik dan mn moeder niet meer zou zien: die komen wel een keer op vakantie als we ergens langere tijd zullen zijn

Ja doei.
pi_66016487
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:13 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ow! Ik ging altijd met de trein naar Heerlen voor mn werk. Eens per 2 maanden ofzo.
Teringeind reizen overigens.
Eindhoven is een beetje het Zwolle van het zuiden. Je denkt dat je er al bijna bent, maar je hebt gewoon nog een uur te gaan tot je eindbestemming!

Zo, en nu hardlopen. In de regen geloof ik.
Tot Heerlen is het prima te doen, maar als je dan nog ergens naartoe moet dat niet in de buurt van het station ligt is het echt een ramp. De bus rijdt als je geluk hebt 2x per uur en dan rijdt hij gelijk half Limburg door omdat ze alle buslijnen hebben samengevoegd tot een paar lijnen met enorme routes.
Er zit ook bijna niemand in, maar ik vraag me af of dat oorzaak is van het schrappen of gevolg.
pi_66016498
De rest van mijn familie woont 77 kilometer van mijn ouders vandaan. Ik woon er nu nog maar 58 kilometer vandaan en ik zit nu met mijn nichtje op school !!
pi_66016519
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik wil 'm ook
Zijn het Amerikaanse maten? (heb de site-link gemist)
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Echt? Waar?
Die wil ik ook! Ik zie jou toch nooit dus dan ziet toch niemand dat ik je nageaapt heb.

ik gok amerikaans ja, maar heb nog noooooooooooooooooooit kleding besteld
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 februari 2009 @ 12:19:44 #70
163650 Greys
pi_66016539
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben je al bij het zussie??
Nee ik zit nu nog bij de beessies, ik ga om 13.00 uur rijden! (Twee uur rijden bijna )
Anders zitten ze te lang alleen tot Heer G thuis komt en mijn zus kwam dat goed uit, want er is nu iemand bij haar het plafond aan het witten en dan is het lullig dat we die alleen laten om lekker verf te gaan shoppen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66016557
Ik heb gewoon veel te veel last van schuldgevoelens ofzo denk ik. En mijn zus woont al ver weg, en daar werd natuurlijk al over gejammerd thuis, dus onbewust?

Overigens woont de broer van mijn vriend ook ver weg (Rotterdam ) en zijn moeder jammert daar ook over. Die dwingt 'm gewoon om naar huis te komen en minstens 1 keer in de week te bellen Zo ver gaat mijn moeder nou ook weer niet.

Tja, we zijn allebei de oudste, dus guilt trips all over.
pi_66016571
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dan gingen we lekker in Utrecht wonen ipv Roermond
Ohhh elke dag even naar de Slegte
Jaa.
Helaas kun je Nederland niet even opvouwen zodat Utrecht en Sittard naast elkaar komen te liggen.

De nerd in mij denkt nu: het wordt tijd dat ze de transporter uitvinden.
pi_66016580
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik had mijn vriend voor kerst o.a. de Mr.T. in your pocket van retrorush gegeven, en hij jubelt er nog steeds over hij heeft hem ook aan al zijn studiegenoten (elektrotechniek) laten zien en nu is ie helemaal stoer daar
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 februari 2009 @ 12:21:23 #74
163650 Greys
pi_66016585
Oh en Co, ik neem mijn Puppelbook mee, zij heeft in haar huidige huurhokje draadloos internet van de verhuurders dus dan kan ik lekker Fok!-en onder X-factor Of ben je weer uit eten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66016599
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee ik zit nu nog bij de beessies, ik ga om 13.00 uur rijden! (Twee uur rijden bijna )
Anders zitten ze te lang alleen tot Heer G thuis komt en mijn zus kwam dat goed uit, want er is nu iemand bij haar het plafond aan het witten en dan is het lullig dat we die alleen laten om lekker verf te gaan shoppen
O das echt best ver rijden!! Wel gezellig, samen klussen!

Mijn zusje woont ook echt heel ver. Ben er zelfs nog nooit geweest en zij niet bij mij. We zien elkaar soms bij mijn vader en vorig jaar is ze een weekje bij me in Frankrijk geweest.
pi_66016615
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, ik neem mijn Puppelbook mee, zij heeft in haar huidige huurhokje draadloos internet van de verhuurders dus dan kan ik lekker Fok!-en onder X-factor Of ben je weer uit eten?
Nee ik ben all yours vanavond!!
pi_66016628
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef Anosmie het volgende:
echt wat enorm verschrikkelijk
kan hier inderdaad ook enorm verdrietig en kwaad over worden
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66016633
quote:

Pff, en die woorden zijn ook nog vrij netjes opgebracht, leesbaar en zo Wat ze bewusteloos of zo

pi_66016671
quote:
omg
Ja doei.
pi_66016754
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:20 schreef Syrena het volgende:
Ik heb gewoon veel te veel last van schuldgevoelens ofzo denk ik. En mijn zus woont al ver weg, en daar werd natuurlijk al over gejammerd thuis, dus onbewust?

Overigens woont de broer van mijn vriend ook ver weg (Rotterdam ) en zijn moeder jammert daar ook over. Die dwingt 'm gewoon om naar huis te komen en minstens 1 keer in de week te bellen Zo ver gaat mijn moeder nou ook weer niet.

Tja, we zijn allebei de oudste, dus guilt trips all over.
Oh, zo herkenbaar... Mijn schoonfamilie doet dat ook. Nu is hun andere zoon ook nog naar Leiden verhuisd en volgend jaar komt de jongste dochter ook naar Utrecht, dat wordt nog wat. En ze vinden het maar vanzelfsprekend dat we regelmatig 'naar beneden komen' ( ), terwijl het toch best wel een dure reis is, terwijl zij misschien 2x per jaar naar Utrecht komen omdat ze het zo'n wereldreis vinden. Daar kan ik me echt dood aan ergeren.

Mijn ouders doen gelukkig niet zo moeilijk, die zijn allebei op kamers geweest als student en het is altijd de bedoeling geweest dat wij dat ook zouden doen, maar ik voel me toch schuldig. Vind het zelf ook heel jammer dat ik ze zo weinig zie. In de eerste jaren dat ik studeerde niet, maar nu zou ik haast overwegen om terug naar het zuiden te verhuizen.
pi_66016771
quote:
Omg... inderdaad. Eigenlijk is het gewoon moord.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 februari 2009 @ 12:31:16 #82
163650 Greys
pi_66016889
Jakkie, die zwangere dame Hoe enorm ZIEK in je hoofd ben je dan als je zoiets doet?
En ik vind het ook moord, aangezien hierdoor de zwangerschap is afgebroken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:31:48 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66016911
quote:

Bejeezus.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 februari 2009 @ 12:32:20 #84
163650 Greys
pi_66016934
Co, gezellig! Heb je het voorstukje gezien van die drie meiden die 'All my life' zingen?
Ze moeten die drie dames samen gooien, niets solo! Gewoon een groepje van drie prachtige dames, het klonk echt té goed gewoon!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66016935
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh, zo herkenbaar... Mijn schoonfamilie doet dat ook. Nu is hun andere zoon ook nog naar Leiden verhuisd en volgend jaar komt de jongste dochter ook naar Utrecht, dat wordt nog wat. En ze vinden het maar vanzelfsprekend dat we regelmatig 'naar beneden komen' ( ), terwijl het toch best wel een dure reis is, terwijl zij misschien 2x per jaar naar Utrecht komen omdat ze het zo'n wereldreis vinden. Daar kan ik me echt dood aan ergeren.

Mijn ouders doen gelukkig niet zo moeilijk, die zijn allebei op kamers geweest als student en het is altijd de bedoeling geweest dat wij dat ook zouden doen, maar ik voel me toch schuldig. Vind het zelf ook heel jammer dat ik ze zo weinig zie. In de eerste jaren dat ik studeerde niet, maar nu zou ik haast overwegen om terug naar het zuiden te verhuizen.
Nou, ik denk bij mezelf dus dat als mijn schoonma nog even zo doorgaat hij op een gegeven moment zegt: Bekijk het! En dan helemaal niks meer laat horen Dat zou ik doen denk ik, maar mijn moeder houdt helemaal niet van dwingen, dus die lijdt maar in stilte. En schoonbroer heeft een vriendin die met 15 al het huis uit was, dus die heeft ook al zoiets van WTF zeg, moeten we alweer komen opdraven.
pi_66016945
En die tekst is ook zo goed leesbaar Gadverdamme
pi_66017008
Ik ga niet op die link klikken
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:35:46 #88
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66017040
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66017043
Hm, morgen avond is alleen het planetarium geopend.
pi_66017060
Alleen, je ziet nog dat ze zwanger is, de wonden lijken geheeld, maar de zwangerschap is afgebroken? Moet ze de kinderen nog uitdragen?
pi_66017065
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Co, gezellig! Heb je het voorstukje gezien van die drie meiden die 'All my life' zingen?
Ze moeten die drie dames samen gooien, niets solo! Gewoon een groepje van drie prachtige dames, het klonk echt té goed gewoon!
Nee Ik heb de TV nog niet aangehad deze week geloof ik. En xfactor heb ik ook al een paar weken gemist. Maar goed, ik kan er wel weer inkomen toch!?

En ik heb niet op die link geklikt, was bang voor nog meer koala-drama, maar dit is ook niet best zo te horen, *toch maar even gaat lezen.........
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:38:03 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017111
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat jouw lief niet aan de lijn doet

Ik ga morgen een dagje naar Maastricht met mijn lief. Of is Groningen leuker?
Groningen, want dan kun je naar Waterhouse in het Groningen en bij mij theeleuten .

Ik had net bij Humanitas overleg met een andere vrijwilligster die me een beetje op weg zou helpen. Dat was de bedoeling iig. Wat een dikke " ". "Ik kan heel goed lesgeven, maar wat jij mij mailde (over onregelmatige en regelmatige ww) gaat mij boven de pet." OK dan. Haar advies kwam er eigenlijk op neer dat ik maar wat moest doen, maar daar ben ik een te grote controlfreak voor .

Ik heb ook diepvriesframbozen gekocht bij de AH en die ga ik morgen door m'n yoghurt doen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:38:24 #93
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_66017122
Ik moet nu al een uur naar mijn mams en nu wil ze 2,5 uur weg gaan wonen
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_66017178
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Groningen, want dan kun je naar Waterhouse in het Groningen en bij mij theeleuten .

Ik had net bij Humanitas overleg met een andere vrijwilligster die me een beetje op weg zou helpen. Dat was de bedoeling iig. Wat een dikke " ". "Ik kan heel goed lesgeven, maar wat jij mij mailde (over onregelmatige en regelmatige ww) gaat mij boven de pet." OK dan. Haar advies kwam er eigenlijk op neer dat ik maar wat moest doen, maar daar ben ik een te grote controlfreak voor .

Ik heb ook diepvriesframbozen gekocht bij de AH en die ga ik morgen door m'n yoghurt doen .
Wat wil je precies weten Vik? Hoe je het beste een les kunt opzetten?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:40:21 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017198
O wat heeft Tink een geweldig huwelijk Zo'n relatie wil ik ook .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 februari 2009 @ 12:41:48 #96
163650 Greys
pi_66017243
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee Ik heb de TV nog niet aangehad deze week geloof ik. En xfactor heb ik ook al een paar weken gemist. Maar goed, ik kan er wel weer inkomen toch!?

En ik heb niet op die link geklikt, was bang voor nog meer koala-drama, maar dit is ook niet best zo te horen, *toch maar even gaat lezen.........
Ja tuurlijk, het zijn nog de theaterrondes! En er moeten er drie samen die eigenlijk solo zangeressen zijn. Alledrie wat oudere dames (nou ja, van onze leeftijd dus eigenlijk piepjong ) die samen ineens Beyoncee er uit zingen zeg maar. Nou ja, bijna En Gordon gaat weer uit zijn plaat er van en zelf dat blonde ijskonijn uit de jury zag ik soort-van-janken er van!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66017250
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:38 schreef laziness het volgende:
Ik moet nu al een uur naar mijn mams en nu wil ze 2,5 uur weg gaan wonen
Niet leuk!
Maar als de mijne zouden verhuizen, dan lag het niet aan mij
Als het aan mij lag gingen we met de hele familie en met zijn familie bij elkaar wonen. Iedereen dichtbij. KLAAR
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:41:56 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017251
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat wil je precies weten Vik? Hoe je het beste een les kunt opzetten?
Nou, in het bijzonder hoe ik de verleden tijd kan introduceren (want dan krijg je regelmatig vs onregelmatig, 't kofschip, onvoltooid, voltooid...). Een hele kluif dus . Maar ik denk dat ik gewoon ergens ga beginnen, maar of ik met de onregelmatige ww (want hoogfrequent) begin of met de regelmatige ww (want makkelijker te leren), daar ben ik nog niet helemaal uit .
Niet meer actief op Fok!
pi_66017390
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, in het bijzonder hoe ik de verleden tijd kan introduceren (want dan krijg je regelmatig vs onregelmatig, 't kofschip, onvoltooid, voltooid...). Een hele kluif dus . Maar ik denk dat ik gewoon ergens ga beginnen, maar of ik met de onregelmatige ww (want hoogfrequent) begin of met de regelmatige ww (want makkelijker te leren), daar ben ik nog niet helemaal uit .
We hebben in onze bieb boeken gehad over NT2, maar dat geven ze niet meer hier (en alles wat echt ontzettend verouderd) Maar er zijn wel veel boeken over te krijgen, en zelfs een tijdschrift (het heet Les).
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:47:14 #100
236335 neen
schone schijn
pi_66017443
Als het aan mij lag woonde mijn familie verspreid over de hele wereld zodat je overal plekken hebt om te crashen
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')