abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:47:23 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66017453
Om my, wat vreselijk, ik kan slechte nieuwsberichten al niet zo goed handelen momenteel .

PF, ik vind het vreemd dat je moeder pas na 8 dagen belt .

Moblo, wat een énig rokje! Echt!

Over de liefde .

Wij waren ook súúúúperverliefd, zo ongeveer een maand, en toen bleek ik ongeplanned zwanger .

Sindsdien is het met vlagen best moeilijk geweest tussen ons, en toch kan ik zeggen dat we nog NOOIT ruzie hebben gehad. Dat is zo fijn, dat we zo veel respect voor elkaar kunnen opbrengen dat we ondanks alle heftige dingen die we in een heel korte tijd hebben meegemaakt en alle emoties die daarmee gepaard gaan toch rekening kunnen, en willen, houden met de gevoelens van de ander.

En nu gaat het eigenlijk heel goed, alsof alle ellende (en dan bedoel ik niet Dean, want dat is echt een cadeautje) ons alleen maar dichterbij elkaar heeft gebracht. En wat ik nu het toppunt van romantiek vind is dat ie gisteren op eigen initiatief naar mijn moeder is gereden om een mooie film van haar te maken voor "later" en dat ie dan zegt dat het zo'n mooie avond was en dat ze samen een traantje hebben weggepinkt.

Klinkt heel stom misschien, maar door dat soort dingen voel ik dus "extra" hoeveel ik van hem houd .

En soms is ie gruwelijk irritant hoor, als ie heel langdradig over zijn motor aan het O.H.-en is, maar goed, dat doorsta ik dan ook wel weer .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:48:29 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66017491
Greysje, succes met kladderen liefie!
pi_66017521
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nou, ik denk bij mezelf dus dat als mijn schoonma nog even zo doorgaat hij op een gegeven moment zegt: Bekijk het! En dan helemaal niks meer laat horen Dat zou ik doen denk ik, maar mijn moeder houdt helemaal niet van dwingen, dus die lijdt maar in stilte. En schoonbroer heeft een vriendin die met 15 al het huis uit was, dus die heeft ook al zoiets van WTF zeg, moeten we alweer komen opdraven.
Tja, dat krijg je ervan. Op zo'n zeurende moeder kun je nog boos worden en met een gerust hart wegblijven, als iemand in stilte lijdt voel ik me nog veel schuldiger. Lastig is het wel, erheen gaan kost je je hele weekend maar thuisblijven voelt dan ook niet helemaal lekker.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66017564
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef Vivi het volgende:
Om my, wat vreselijk, ik kan slechte nieuwsberichten al niet zo goed handelen momenteel .

Nou ja 1 a 2 x in 10 dagen, het liefst zou ik iedere dag over en weer smsen. Ik bel mijn ouders ook wel bijna iedere dag, maar zij mij niet echt, alleen als ze iets nodig hebben of iets willen weten Smalltalk hebben we niet echt..

Ik vind het zo leuk dat de ouders van mijn mr aan hem vragen van: wanneer kom je weer, hoe laat ga je weg, en hoe *hele planning*

En die van mij: O ja we zien wel, in begin december weet ik nog niet wat ik met kerst doe hoor..
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:52:18 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017597
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:13 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ow! Ik ging altijd met de trein naar Heerlen voor mn werk. Eens per 2 maanden ofzo.
Teringeind reizen overigens.
Eindhoven is een beetje het Zwolle van het zuiden. Je denkt dat je er al bijna bent, maar je hebt gewoon nog een uur te gaan tot je eindbestemming!

Zo, en nu hardlopen. In de regen geloof ik.
Bedoel je dat als: "Als je in Zwolle bent, denk je dat je al bijna in Groningen bent"? Dat heb ik wel nml .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:52:45 #106
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66017608
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:50 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja 1 a 2 x in 10 dagen, het liefst zou ik iedere dag over en weer smsen. Ik bel mijn ouders ook wel bijna iedere dag, maar zij mij niet echt, alleen als ze iets nodig hebben of iets willen weten Smalltalk hebben we niet echt..

Ik vind het zo leuk dat de ouders van mijn mr aan hem vragen van: wanneer kom je weer, hoe laat ga je weg, en hoe *hele planning*

En die van mij: O ja we zien wel, in begin december weet ik nog niet wat ik met kerst doe hoor..
Jeetje, vind dat best een beetje zielig voor je, zo "niet warm" komt dat over .
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:54:01 #107
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66017642
tvp vandaag weer late dienst...

zijn er hier nog belangrijke dingen gebeurt?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_66017643
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je ervan. Op zo'n zeurende moeder kun je nog boos worden en met een gerust hart wegblijven, als iemand in stilte lijdt voel ik me nog veel schuldiger. Lastig is het wel, erheen gaan kost je je hele weekend maar thuisblijven voelt dan ook niet helemaal lekker.
Ja precies. En ik moet dan weer aanhoren dat we nog steeds niks van je zus hebben gehoord.
Boaahh.
Soms denk ik dat er echt wat fout is met mij, het onderhouden van sociale contacten & relaties. I suck at it.
Ik heb wel vriendinnen, maar zie ze nooit, omdat ik te schijterig ben om wat met ze af te spreken.
Zo van: ze zijn nu nog mijn vriendinnen, maar als ze me beter leren kennen is het vast zo afgelopen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:54:03 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017645
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef Anosmie het volgende:
Holy Moly zeg.. Hier word ik dus echt intens verdrietig van.
De daders mogen van mij gedeporteerd worden naar een Russisch strafkamp oid.
Oh my God .
Niet meer actief op Fok!
pi_66017679
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66017680
Oja, ik ga beginnen aan:

L: Drie snee-en met rookvleesch
Tot over 30 min.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66017698
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja nou ja ik ben het wel gewend, en ik heb jullie als ik m'n verhalen kwijt wil!

M'n vader kan alleen maar over zijn dingen (motor, muziekinstallatie, koffiebonen) praten, maar niet over dingen die anderen bezighouden. Ook vervelend dat hij mijn mannelijke vrienden helemaal claimt, want een installatie van een x aantal 1000 euro is natuurlijk muchacho impressive. En een enorm dikke motor ook.

Tegenwoordig zeg ik tegen vriendje: Ja hoi, als je met m'n vader wil praten spreek je toch een keer met hem af

En met m'n moeder heb ik het over mooie spulletjes of mooie kleding, een beetje shallow
pi_66017705
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja precies. En ik moet dan weer aanhoren dat we nog steeds niks van je zus hebben gehoord.
Boaahh.
Soms denk ik dat er echt wat fout is met mij, het onderhouden van sociale contacten & relaties. I suck at it.
Ik heb wel vriendinnen, maar zie ze nooit, omdat ik te schijterig ben om wat met ze af te spreken.
Zo van: ze zijn nu nog mijn vriendinnen, maar als ze me beter leren kennen is het vast zo afgelopen
Tegen jou zeggen heeft zo weinig zin, dat moet ze tegen je zus zeggen.
Dat heb ik ook hoor... het gevoel dat je er hard voor moet werken en geen initiatief durven te nemen. Zo zou vriendschap eigenlijk niet moeten zijn. Of het is gewoon geen vriendschap.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:56:28 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017708
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Idd.
Mijn moeder stuitert als ze een sms'je van me krijgt .

Zo, ik heb bijgelezen en nu ga ik afwassen, want dat doen ze in Duitsland kennelijk niet .

En o ja, ik wilde nog even zeggen dat ik voor het eerst sinds de operatie weer gefietst heb vandaag . Ging best goed. De eerste minuten brak het zweet me uit, maar het ging al snel beter .
Niet meer actief op Fok!
pi_66017758
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef Vivi het volgende:

Moblo, wat een énig rokje! Echt!

Over de liefde .

Wij waren ook súúúúperverliefd, zo ongeveer een maand, en toen bleek ik ongeplanned zwanger .

Sindsdien is het met vlagen best moeilijk geweest tussen ons, en toch kan ik zeggen dat we nog NOOIT ruzie hebben gehad. Dat is zo fijn, dat we zo veel respect voor elkaar kunnen opbrengen dat we ondanks alle heftige dingen die we in een heel korte tijd hebben meegemaakt en alle emoties die daarmee gepaard gaan toch rekening kunnen, en willen, houden met de gevoelens van de ander.

En nu gaat het eigenlijk heel goed, alsof alle ellende (en dan bedoel ik niet Dean, want dat is echt een cadeautje) ons alleen maar dichterbij elkaar heeft gebracht. En wat ik nu het toppunt van romantiek vind is dat ie gisteren op eigen initiatief naar mijn moeder is gereden om een mooie film van haar te maken voor "later" en dat ie dan zegt dat het zo'n mooie avond was en dat ze samen een traantje hebben weggepinkt.

Klinkt heel stom misschien, maar door dat soort dingen voel ik dus "extra" hoeveel ik van hem houd .

En soms is ie gruwelijk irritant hoor, als ie heel langdradig over zijn motor aan het O.H.-en is, maar goed, dat doorsta ik dan ook wel weer .
Klinkt niet stom, juist heel mooi
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66017787
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd.
Mijn moeder stuitert als ze een sms'je van me krijgt .

Zo, ik heb bijgelezen en nu ga ik afwassen, want dat doen ze in Duitsland kennelijk niet .
Ik kreeg woensdag een smsje van mijn moeder en ik zat echt van WOWOWOWOWOW
pi_66017814
Mijn BFF zat/zit blijkbaar in Parijs, waarom wist ik dat niet
pi_66017863
Ik heb enorm lieve ouders, maar spreek ze ook gerust af en toe een maand niet hoor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:02:29 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66017867
Wat lief, Vivi!

Die film is dan ook vast heel fijn voor Dean later!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66017886
Ja, zeker een lief en mooi idee!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:03:59 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66017914
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat lief, Vivi!

Die film is dan ook vast heel fijn voor Dean later!
Wat zij zegt .

En nu afwassen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66017976
Vivi: die film vind ik echt heel lief van je vriend (of man?), dat hij dat uit zichzelf doet.
Sommige mannen laten emotionele dingen liever aan een vrouw over, de jouwe doet het gewoon.
pi_66018100
Ik heb ook enorm lieve ouders, maar ik vergeet echt altijd te bellen.. gelukkig belt mijn moeder dan zelf wel Of we msn'en of mailen

Ga er gemiddeld 1x in de maand langs, soms vaker..
Ik heb een druk leven, maar zij hebben ook nog een druk leven.. en ze wonen 1 uur rijden bij me vandaan, geen drama, maar dan ga je niet even voor 10 minuten langs
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:15:07 #124
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66018247
Mijn moeder is dus terug uit Chicago, en ik heb van een van haar collega's een laptoptas gekregen

Ze had hem zelf ook al en toen ik hem zag een tijd terug riep ik "oh die is mooi!". Dus die collega: nou dan neem ik hem in februari wel voor je mee uit de VS. En ze heeft het gedaan ook nog

Het is deze:

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:15:56 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66018271
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:56 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja nou ja ik ben het wel gewend, en ik heb jullie als ik m'n verhalen kwijt wil!

M'n vader kan alleen maar over zijn dingen (motor, muziekinstallatie, koffiebonen) praten, maar niet over dingen die anderen bezighouden. Ook vervelend dat hij mijn mannelijke vrienden helemaal claimt, want een installatie van een x aantal 1000 euro is natuurlijk muchacho impressive. En een enorm dikke motor ook.

Tegenwoordig zeg ik tegen vriendje: Ja hoi, als je met m'n vader wil praten spreek je toch een keer met hem af

En met m'n moeder heb ik het over mooie spulletjes of mooie kleding, een beetje shallow
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')