Geen idee, maar wel bekend!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:11 schreef heaven7 het volgende:
Oh en waarom wakkert het eten van iets kleins je honger alleen maar aan?
Ik ben ook alweer even constant op 68,5 hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef Levitation het volgende:
Ik val geen gram af, maar doe ook dit topic weer gezellig mee!
Als ik constant was op 68.5 had ik daar ook geen problemen mee, hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer even constant op 68,5 hoor
Ik ga morgen naar de bibliotheek om te kijken of ze een boek hebben over tenen lezen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:08 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, leuk, dan gaan we tijdens het weekend allemaal met de tenen bloot
HIer is de score vandaag 2 appels en 2 beschuitjes met kaasWel een aparte ervaring om eens een dag helemaal geen trek te hebben
Auwe!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef teigan het volgende:
oh, en mijn onzekerheid/angst-teen heb ik vanmorgen onder de deur proberen te schuiven, maar het wilde niet..
En het aankomen, kan je dat inperken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef Levitation het volgende:
Ik val geen gram af, maar doe ook dit topic weer gezellig mee!
Redelijk, al heb ik ontzettende trek in zoetigheid als ik niet voldoende of niet goed slaap. Dus het is momenteel wat lastig beheersen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het aankomen, kan je dat inperken?(en nog
voor je tentamens!)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat je dan uit balans raakt freecell..
Ik wil het stofje wel ontdekken dat er voor zorgt dat je helemaal niet meer hunkert naar eten of zoetigheid en dat je gewoon eet omdat je lichaam voedsel nodig heeft en dat het dan lekker is is mooi meegenomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef Levitation het volgende:
Redelijk, al heb ik ontzettende trek in zoetigheid als ik niet voldoende of niet goed slaap. Dus het is momenteel wat lastig beheersen.Maar 't komt wel weer goed, volgende week heb ik het niet meer zo druk en ga ik weer hardlopen.
Ik ben altijd half aan het hardlopen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil het stofje wel ontdekken dat er voor zorgt dat je helemaal niet meer hunkert naar eten of zoetigheid en dat je gewoon eet omdat je lichaam voedsel nodig heeft en dat het dan lekker is is mooi meegenomen
Zijn we nu allemaal aan het hardlopen?
Welke moet ik nemen dan? Ik heb nu wel een goede gevonden denk ik.. Gewoon om te leren hardlopen en dan 30 minuten leren hardlopen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:12 schreef Levitation het volgende:
Op hardloopschema.nl staan ook puur hardloopschema's. Het schema dat je gevonden hebt is waarschijnlijk het schema voor mensen met overgewicht. Daar gaan ze er vanuit dat je een soort blob bent zonder spieren.
Er is er eentje die heel langzaam begint, met stukjes van 1 minuut... weet niet meer hoe die heet. Daar ben ik vorig jaar ook mee begonnen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Welke moet ik nemen dan? Ik heb nu wel een goede gevonden denk ik.. Gewoon om te leren hardlopen en dan 30 minuten leren hardlopen.
Ik eet ze alleen als mijn man ze meeneemt. Geen idee waarom ik ze lekker vind, ze zijn inderdaad echt mierenzoet! Ik ben verder helemaal geen koekjes-vreter ofzo. Ben meer van de hartige snacks (en chips... )quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef Miss_S het volgende:
roze koeken? die heb ik al jaren niet meer oplijkt me ook niet meer lekker
En TARA maar raar kijkien waarom ik zo hard zit te lachenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat je dan uit balans raakt freecell..
Wie weet maar dan wel in 2010quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:01 schreef omearos het volgende:
Dus gewoon op je eigen tempo leren hardlopen Zesje, dan komt het op den duur wel op het punt dat je buiten gaat hardlopen (en misschien ook de CPC-loop meedoet)
Voor vrouwen vind je daar veel internetlinkjes van en voor mannen kan ik ook niets vindenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:55 schreef dyna18 het volgende:
Weet trouwens iemand waar informatie staat wat de gemiddelde kledingmaat is van mannen? Ik heb geprobeerd te zoeken, maar kan helemaal niets vinden
Netjes!!quote:
Yay!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor vrouwen vind je daar veel internetlinkjes van en voor mannen kan ik ook niets vinden
Volgens mij houden mannen zich gewoon niet zo bezig met al die kledingmaten
Ik ben weer afgevallenHet gaat hier heel goed, ben geloof ik weer een beetje in het sport-gezond eten ritme.
Ik fiets gewoon iedere dag.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:16 schreef Liejannuh het volgende:
Vitamientjes? Buitenlucht? Bewegen?
Als ik moe en brak ben, dan helpt het bij mij erg goed om gewoon te gaan bewegen in de buitenlucht.
Tussen de middag wat zon meepikken? Zou dat werken? Die donkere dagen maken het er meestal niet beter op is mijn ervaring.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik fiets gewoon iedere dag.16km per dag, gisteren iets meer, kleine 30km.
Vitamine, tja, ik eet elke dag fruit en vrijwel elke dag groente. (groente schiet er bij in als ik 's avonds naar school moet, ze verkopen daar alleen broodjes)
Denk dat mijn lijf gewoon moe is, maar dat komt me nu gewoon totaal niet uit. Ik moet toch beter naar mijn lijf gaan luisteren, denk ik.
Net met mijn teamleider afgesproken dat ik vanmiddag thuis werk, kan ik eerst even een uurtje gaan liggen. En lekker in het zonnetje naar huis fietsen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Zon en slapen, dus wat Liejannuh zegt, lijkt mij ook de beste remedie. Ik ben ook de hele dag moe moe moe als ik te weinig slaap of heel slecht slaap en daar helpt niet veel anders dan slapen tegen. En succes met het afkrijgen van je werk
Waarom werd je daar emotioneel van?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:23 schreef teigan het volgende:
mijn klas was niet blij met hun lage cijfers, en ik stond er op een gegeven moment met tranen in mijn ogen, maar ik heb het gelukkig droog kunnen houden,
Hippe winkel waar veel jonge meiden komen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef dyna18 het volgende:
Ow ja... en nog even de verkoper gevraagd welke maat ze nou het meeste verkopen. Broekmaat W34 volgens hem.... damn... daar zit ik met mijn W40 nog flink vanaf....
Voor heren, he? Dat lijkt mij wel realistisch, w34. Mijn meneer draagt 32/33.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hippe winkel waar veel jonge meiden komen?Gemiddelde maat schijnt toch echt maat 42 te zijn namelijk en dat is geloof ik niet hetzelfde als w34
Oei, daar zou ik ook emotioneel van raken...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:23 schreef teigan het volgende:
dyna18, omdat ik mijn stinkende best doe voor die klas, en ze dan bij het teruggeven/nabespreken gaan roepen dat ik belachelijk streng nakijk, en dat ze mij de schuld geven van hun slechte cijfers, en ik trek me dat dan te persoonlijk aan.
Zowel ik als de leerlingen zijn wel aan vakantie toe geloof ik....
Nog twee uurtjes vandaag, en een stapel verslagen, en dan is het vakantie!
jups, en dan ook nog voornamelijk bovenbouw..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:57 schreef heaven7 het volgende:
Is dat amerikaanse maat W34? Of de Nederlandse 34? Ik heb van spijkerbroeken 28 maar ik snap nooit wat van die maten
@Teigan, werk je op het voortgezet onderwijs? Die blagen geven altijd leerkrachten de schuld van alles, ik was zelf ook zo'n vervelend krengPuberteit en hormonen enzo
Dingen die voor mij soms helpen: genoeg zonlicht of eventueel een lichtbad, goede slaap (dus niet alleen lang genoeg maar ook regelmatig, in een frisse, koele ruimte zonder electronica of andere stoorzenders), opstaan met philips wake-up light en gezond eten in die zin dat ik oplet dat ik bepaalde vitamines/mineralen niet te weinig binnenkrijg. Ook magnesium bijslikken helpt voor mij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik fiets gewoon iedere dag.16km per dag, gisteren iets meer, kleine 30km.
Vitamine, tja, ik eet elke dag fruit en vrijwel elke dag groente. (groente schiet er bij in als ik 's avonds naar school moet, ze verkopen daar alleen broodjes)
Denk dat mijn lijf gewoon moe is, maar dat komt me nu gewoon totaal niet uit. Ik moet toch beter naar mijn lijf gaan luisteren, denk ik.
Baal er gewoon enorm van dat ik zo weinig energie heb, altijd eigenlijk. En nu heb ik de afgelopen week veel meer uren gewerkt dan normaal en vervolgens krijg ik nu de klap.Ik wil gewoon niet telkens moe zijn. Ben er al een paar keer voor bij de huisarts geweest, maar die doet het af met "je hebt gewoon een wat kleiner batterijtje dan anderen".
![]()
![]()
Er zit helemaal niks bij wat ik op zou willen etenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:33 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm lekker vet eten....
http://thisiswhyyourefat.com/
eeeeew
Weet hij dat je af wilt vallen? Zo ja, lekker handig bedacht!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:33 schreef Suzanna het volgende:
Help! Mijn man wil iets gaan koken waar ik niet zo blij mee ben. Dus heb ik de keus om iets anders te gaan eten (en dat is toch niet zo leuk voor hem) of zelf voorstellen wat groente toe te voegen (wat hij al afgeslagen heeft, want dat is er niet lekker doorheen volgens hem.
Hij wil namelijk een quiche Lorraine gaan maken (hartige taart met spek, eieren en kaas) en daar zit helemaal geen groente in (en volgens de caloriechecker bevat 1 bord ervan al 865 kcal, bijna de helft van wat ik op een dag op mag hebben. Hij heeft ook alle ingrediënten al in huis gehaald. Wat zouden jullie doen?
(hij is nogal gevoelig op kritiek in de keuken)
Wat is dieet verantwoordelijke nasi? Bijna alle nasi die ik ken zijn veel te veel kcalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:17 schreef freecell het volgende:
Vanavond een zeer dieet-verantwoorde zelfgemaakte nasi gehad.Was erg lekker. (en voor TARA was er een sloot satésaus
)
Even denken hoor....quote:Op zondag 15 februari 2009 00:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat is dieet verantwoordelijke nasi? Bijna alle nasi die ik ken zijn veel te veel kcal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samengevat: ik had nog kip, rijst en groente en kon niks anders verzinnenUbersimpel dus, maar wel lekker.
Omdat het vast geen officiële nasi isquote:Op zondag 15 februari 2009 00:51 schreef Isabeau het volgende:
En waarom staat die nasi niet in het CUL wedstrijdtopic?
[CUL-wedstrijd] CUL in de keuken! Nasi goreng
D'r staat toch best duidelijk in dat topic dat het ook om je eigen gebakken rijst recept gaat en vooral niet om het meest authentieke whatever gerechtquote:Op zondag 15 februari 2009 09:16 schreef freecell het volgende:
Omdat het vast geen officiële nasi is
Waarom kun je niet koken eigenlijk?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:47 schreef Mirjam het volgende:
aangekomen
maarja, zat er wel in, ik kan nog steeds niet bewegen, en ben qua avondeten afhankelijk van wat nmijn vriend voor me haalt/kookt, en daardoor eet ik ook vaak heel laat
we hebben afgesproken dat we ervoor zorgen dat ik sowieso vóór 8 uur eet.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:42 schreef teigan het volgende:
Wat vervelend Mirjam, kan je je vriend ook niet instructies geven over wat je wilt eten? Dan kan je zelf gezondere dingen kiezen, wie weet helpt het..
zit al ruim 5 weken thuis met ernstige rugklachten (hernia)quote:Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Waarom kun je niet koken eigenlijk?
Welke teen is het?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga vandaag ook niet hardlopen! Heb een lunchlezing.
Waardeloos dat je zoveel last hebt van je hak freecell.
Ik ga vanmiddag even langs mijn huisarts vanwege mijn onverklaarbare dikke en pijnlijke teen. Ik verwacht dat ie heel raar gaat kijken en er ook niets van begrijpt.
Het is mijn liefde teen.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Welke teen is het?![]()
Nee grapjebalen! Heb je er ook last van met rennen?
Die hak is echt vervelend ja. Maar er hebben in de afgelopen week 4! mensen tegen me gezegd dat ik eens moest kijken of ik geen steunzolen nodig hebEn TARA heeft dat gehoord en die vindt nu uiteraard ook dat ik daar even naar moet laten kijken
Ehh nou ik vind 40 gram muesli niet zoveel. Of is het dat wel? Vlokken, neem ik aan... Ik zou ook honger hebben.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef heaven7 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Is het normaal dat ik 2.5 uur na het ontbijt wat bestond uit magere yoghurt met 40 gram muesli en een mandarijn alweer honger heb?Heb alweer een pittenbroodje zitten eten maar heb nu nog honger
Ah! Mooi !quote:Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet foto's laten maken van mijn teen!En mijn huisarts heeft me niet uitgelachen.
Aan een stuk aangegroeid bot ofzo!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah! Mooi !
Wat dacht hij er van?
Ik had nog geen last van mijn hak, maar heb wel behoorlijke x-benen waardoor ik niet helemaal recht loop.
Op bepaalde hakschoenen loop ik veel rechter. Daarom dachten ze aan steunzolen
Love you anywayquote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef freecell het volgende:
Ik héb al een spalkje, sproeten en rood haar.
Ik wil geen bril en steunzolen
Whehehequote:Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef Liejannuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er ook gelijk een aapje bij nemen Freecell! Alhoewel, Leander hangt/ligt/zit toch al in de draagdoek, dus die kan dan wel als aapje functioneren!
Het is wel duur en je moet opletten dat je lenzen de goede kant op zitten, maar verder valt het wel mee volgens mij. Een collega van mij had ze en die had minder problemen met haar lenzen dan ikquote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef freecell het volgende:
Mwa, dat gepruts met lenzen is ook niet echt wat voor mij en het schijnt ook niet heel handig te zijn met cilinders.
Met dat soort dingen moet je om 21:00 komen, dan zóu het een verleiding kunnen zijn.quote:
Weet je wel hoe je duizeligheid komt Octo? Wel waardeloos hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef octopussy het volgende:
Oh, Yps wat een schrik van dat ongelukGelukkig maar dat je zelf in orde bent. Wel weer snel gaan rijden hoor
![]()
Emu, ik zou flauw vallen als ik zonder iets te eten zou gaan sporten. Magoed, ik heb de laatste tijd sowieso al last van duizeligheid.en nee, ik ben niet zwanger.
Moet jij dat nu ook al zo vaak en overal bij zeggen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef octopussy het volgende:
Oh, Yps wat een schrik van dat ongelukGelukkig maar dat je zelf in orde bent. Wel weer snel gaan rijden hoor
![]()
Emu, ik zou flauw vallen als ik zonder iets te eten zou gaan sporten. Magoed, ik heb de laatste tijd sowieso al last van duizeligheid.en nee, ik ben niet zwanger.
Och, dat valt wel mee hoor. Het is vooral dat ik nu heel erg NIET zwanger ben op het momentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet jij dat nu ook al zo vaak en overal bij zeggen?
Hier begint het irritant te worden. Afgelopen week 4x gevraagd of ik zwanger was(en nee, niet door mijn buik, haha) Ik heb net een baby van een halfjaar ik ben NIET zwanger, mèn!
Het klopt toch wel degelijk hoor, maar je mag natuurlijk niet naar een te hoge hartslag gaan, want anders ga je inderdaad spierweefsel verliezen. Je moet dit ook doen vrij snel na het opstaan, dus niet bijvoorbeeld 2 uur na het opstaan. Natuurlijk ook niet te lang wachten met eten na het sporten. Aangeraden is dus 45 tot 60 minuten. de eiwitten die je daarna gaat eten in combinatie met de suikers/ananas gaan er voor zorgen dat jou spierweefsel minimaal aangetast zal zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Emu, ik geloof er geen snars van dat het goed wordt gekeurd door sportartsenen succes met het verlies van spierweefsel, want je lijf heeft het veel te moeilijk zonder voedsel om braaf vetweefsel te bewerken (daar is namelijk energie voor nodig: uit voedsel) en gaat dan maar aan de eiwitreserves (lees: je spieren) knabbelen, da's namelijk een stuk eenvoudiger
Wordt je overigens ook lichter van, van spieren afbreken.
Heb je een bron, dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Emu het volgende:
[..]
Het klopt toch wel degelijk hoor, maar je mag natuurlijk niet naar een te hoge hartslag gaan, want anders ga je inderdaad spierweefsel verliezen. Je moet dit ook doen vrij snel na het opstaan, dus niet bijvoorbeeld 2 uur na het opstaan. Natuurlijk ook niet te lang wachten met eten na het sporten. Aangeraden is dus 45 tot 60 minuten. de eiwitten die je daarna gaat eten in combinatie met de suikers/ananas gaan er voor zorgen dat jou spierweefsel minimaal aangetast zal zijn.
Dat sommige voedingsstoffen zo moeilijk te bewerken zijn voor je lijf, dat het meer energie kost dan oplevert. Of het ook echt zo werk, verschillen de meningen over.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:52 schreef Suzanna het volgende:
http://www.smulweb.nl/767307/koken/recept/Soep-Om-Af-Te-Slanken
Soep om af te slanken??? Dit recept claimt dat je deze soep kunt eten naast je gewone eten en dan gaat afslanken. Klinkt als een sprookje. En trouwens, geen calorieën?? 3 eetlepels wortelen bevat volgens caloriechecker.nl 28 kcal. Hoe zit dat dan?
En toch heb ik meer vertrouwen in het verhaal van Isabeau dan van jou, al is het maar om het simpele feit dat Isa een medische opleiding heeft gevolgd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Emu het volgende:
[..]
Het klopt toch wel degelijk hoor, maar je mag natuurlijk niet naar een te hoge hartslag gaan, want anders ga je inderdaad spierweefsel verliezen. Je moet dit ook doen vrij snel na het opstaan, dus niet bijvoorbeeld 2 uur na het opstaan. Natuurlijk ook niet te lang wachten met eten na het sporten. Aangeraden is dus 45 tot 60 minuten. de eiwitten die je daarna gaat eten in combinatie met de suikers/ananas gaan er voor zorgen dat jou spierweefsel minimaal aangetast zal zijn.
Dus ja blijven knokken om te eten en afvallen ho maarquote:Vandaag een ochtendje UMC gehad. Het onderzoek was een beetje vervelend maar niet overdreven ofzo. Toen moesten we wachten op de consult, en ze kunnen waarschijnlijk niets doen. Heb nog wel een buikfoto gehad en moet binnenkort voor een gastroscopie.
Helaas pindakaas dus. De boel terug normaal maken is ook geen oplossing want dan krijg je nog meer littekenweefsel etc en het onderste deel van mijn slokdarm werkt ook niet optimaal. Niet zo erg niet goed dat het mijn klachten verklaard maar wel een deel.
Idd, was het recept ergens anders ook tegengekomen (bijna hetzelfde) en daar stond dat er geen calorieën in zouden zitten (yeah right). Vandaar dat ik even in de war was. Deze dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:04 schreef p-etr-a het volgende:
Er staat 'caloriearm', niet 'calorievrij'. Groentes bevatten inderdaad heel weinig calorieën. Verder ben ik het met je eens dat dit iets té ideaal klinkt. Maar misschien zijn er voedingsdeskundigen die er meer van weten.
Zout heeft geen kcal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef p-etr-a het volgende:
Oja, nu zie ik het ook. Een soep zonder calorieën, haha! Dan moet je gewoon opgewarmd water drinken - zelfs een beetje zout kan niet, toch? Het lijkt me trouwens geen lekkere soep, zo veel groenteprut en verder niks.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je een bron, dan?
Sowieso: waar haalt een mens de tijd vandaan voor zo'n sportschema? Ik word gewoon rond negenen op mijn werk verwacht
Hij doet het dus ook alleen maar in 't weekendquote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Emu het volgende:
Het kan op eender welke dag, maar voor mij enkel mogelijk op zaterdag, zonder extreem vroeg eruit te moeten.
Ha! Nou, ik slaap lekker uit op zaterdag, eet wat fruit of yoghurt en ga om 11 uur naar bodyshape. En dat bevalt ook best. Ookal vliegen de vetlellen er niet meteen afquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef Suzanna het volgende:
[..]
[..]
Hij doet het dus ook alleen maar in 't weekend
hij denkt idd aan een herniaquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:29 schreef zesje het volgende:
Mirjam hoe was jouw bezoek aan de neuroloog?
Ik hoop dat het wat gesputter is van mijn lijf vanwege het overschakelen van nicotine, snoepen en luieren naar geen nicotine, gezond voer en sport. En dat ik straks toch wel sneller kan afvallen want op deze manier hou ik het geen halfjaar vol. Ik weet wel dat het een way of life moet worden maar die fudge, frietjes met mayo en witte wijn ga ik echt niet de rest van mijn leven laten staan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef freecell het volgende:
Zesje 2-3 ons per week is best lekker hoor! Beter langzaam er af dan niet er af (óf snel er af en dan weer er bij)
Nou, ik snap mijn lijf niet meergisteren een snaaidag gehad (lees: stapeltje jodekoeken, fudge en meer van dat soort ongein). En ook nog pannenkoeken als avondeten.....
3 ons er afEn ik dacht dat mijn gewicht van gisteren een eenmalig lage actie was?
Raar lijfNuja, vandaag doe ik weer gezond, dus morgen zal er wel weer 4 kg bij zitten ofzo
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
Fudge is echt mijn grote zwakte
Ik heb gisteren gewoon 3 afgewogen en meegenomen, omdat de zak altijd leeg gaat. Ook al ben ik kotsmisselijk
Het hangt van de sport af die je doet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef zesje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens lekkere sportkleding? Ik moet wat nieuwe dingen hebben. De sportbroeken van Esprit lijken me wel prima maar ik vind die shirtjes allemaal zo ielig en kort. En ik ga deze sport bh bestellen.
Wat mij opvalt is dat die dame alleen maar 1 merk verkoopt en plaatjes van een heel ander merk op haar site heeft staan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef zesje het volgende:
Heb even gezocht Liejannuh en hij is van Royce is wel ff een stukje goedkoper in the UK en geen invoerrechten maar vd andere kant kan je bij kies de juiste sportbh wel ruilen.
Ze omschrijft zichzelf als 'Deskundige en CEO'. Deskundige is echt een flut-omschrijving, dat zegt niets.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat die dame alleen maar 1 merk verkoopt en plaatjes van een heel ander merk op haar site heeft staan.
Maar afijn, je kunt het altijd proberen.Anders even naar een goede lingeriewinkel gaan en daar wat dingen proberen. De ene beha zit ook prettiger dan de andere is mijn ervaring.
Ehm, was dit met opzet? Want het klinkt niet echt gezond en 1200 kcal is ook echt weinig voor een hele dag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Pff nou heb ik vandaag tot 15:00 slechts op karnemelk geleefd (3 keer 250 ml ofzo) en daarna 1 boterham en banaan gehad, avondeten een beetje chili con carne met wat rijst en bem, toch 1200 kcal gehad vandaag
Die snap ik even niet? Ze verkoopt veel merken, Pure Lime, Odlo, Polar, Falke etc. en plaatje en omschrijving komen overeen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef Liejannuh het volgende:
Wat mij opvalt is dat die dame alleen maar 1 merk verkoopt en plaatjes van een heel ander merk op haar site heeft staan.
Maar afijn, je kunt het altijd proberen.Anders even naar een goede lingeriewinkel gaan en daar wat dingen proberen. De ene beha zit ook prettiger dan de andere is mijn ervaring.
Sorry, ik had de merken niet gezien. Wat een onduideljke site zeg!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:39 schreef zesje het volgende:
[..]
Die snap ik even niet? Ze verkoopt veel merken, Pure Lime, Odlo, Polar, Falke etc. en plaatje en omschrijving komen overeen.
Reden waarom ik daar wil kopen en niet in een lingeriewinkel is dat zij uitgebreide keus heeft in maten en ook speciaal voor running en daarnaast vind ik het leuk om een sportief topje te hebben ipv zo'n oma model. De lingeriewinkel waar ik had geinformeerd had maar 1 sport bh in mijn maat (80F).
De Albert Heijn had fudge in de aanbieding en ik liep er om 18:30 rammelend van de trek langsquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
Fudge is echt mijn grote zwakte
Ik heb gisteren gewoon 3 afgewogen en meegenomen, omdat de zak altijd leeg gaat. Ook al ben ik kotsmisselijk
Chili con carne is behoorlijk calorierijk volgens mij. Verder, lijkt het me niet echt lekker voor je lichaam om alleen maar drinken te krijgen een hele tijd? Had je gewoon geen zin in eten of ben je ziek ofzo? Als het echt expres was vind ik het wel apart! Dat zou ik echt niet lang volhouden (en ook niet willenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Pff nou heb ik vandaag tot 15:00 slechts op karnemelk geleefd (3 keer 250 ml ofzo) en daarna 1 boterham en banaan gehad, avondeten een beetje chili con carne met wat rijst en bem, toch 1200 kcal gehad vandaag
Niet stout hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Kneiterhard gezondigd vanavond met een flinke shoarmaschotel![]()
en wijn
![]()
Ben ik nu stout? ik wordt echt helemaal horendol van die lichte maaltijden AAAAARGH!
Dankje!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Niet stout hoor, gewoon morgen een 'Balans-dag'
Nee joh... bonen zijn juist prima... vol vezels en niet te veel kcal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Chili con carne is behoorlijk calorierijk volgens mij. Verder, lijkt het me niet echt lekker voor je lichaam om alleen maar drinken te krijgen een hele tijd? Had je gewoon geen zin in eten of ben je ziek ofzo? Als het echt expres was vind ik het wel apart! Dat zou ik echt niet lang volhouden (en ook niet willen) !
quote:There is the potential for inaccuracy in calculating the calories burned by very heavy individuals. While an individual's weight is used to calculate the number of calories burned, the additional energy required for a very heavy individual to bear their own weight performing weight bearing activities is not factored into the equation. Thus the actual number of calories burned may be higher than estimated.
Ja de chili van caloriechecker wellicht maar de mijne is vrij vetarmquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Chili con carne is behoorlijk calorierijk volgens mij. Verder, lijkt het me niet echt lekker voor je lichaam om alleen maar drinken te krijgen een hele tijd? Had je gewoon geen zin in eten of ben je ziek ofzo? Als het echt expres was vind ik het wel apart! Dat zou ik echt niet lang volhouden (en ook niet willen) !
Anders heb ik nog wel een MP3 speler voor je Teigan. Zat in mijn kerstpakket. In te ruilen tegen Ricotta en mozzarella uit Grootegast.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
mijn mp3 speler kwam gisteravond uit de wasmachine rollen...
Duimen dat hij het nog doet, anders moet ik met mijn telefoon gaan hardlopen, en die past niet zo goed in mijn sportbh...
Heeeeeel goed laten drogen voor je je MP3 speler aanzet. Vlakbij de verwarming leggen en echt een paar dagen laten drogen, liefst (als dit mogelijk is) de boel zoveel mogelijk uit elkaar halen, zodat het echt goed kan drogen. Niet aanzetten voor de MP3 speler door en door droog is, om kortsluiting te voorkomen. En dan hard duimen dat hij het nog doet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
mijn mp3 speler kwam gisteravond uit de wasmachine rollen...
Duimen dat hij het nog doet, anders moet ik met mijn telefoon gaan hardlopen, en die past niet zo goed in mijn sportbh...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:57 schreef zesje het volgende:
[..]
De Albert Heijn had fudge in de aanbieding en ik liep er om 18:30 rammelend van de trek langs![]()
Moest aan je denken freecell, en niet gekocht
Grotere spijkerbroek kopen, probleem opgelost.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
...
Nouja, boeit niet echt, er moet weer een paar kilo af. Mijn spijkerbroek zakt niet van mn kont af als ik loop. En dat is geen goed teken!
Neejoh! Paar kilo afvallen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Grotere spijkerbroek kopen, probleem opgelost.
Dat is dan dus een te grotequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Grotere spijkerbroek kopen, probleem opgelost.
Vibreauquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh geeft teigan een schop!Ga werken joh!
En eet een boterham. Of een cracker. En zet een pot thee.
Ze zijn hier aan het heien, en dat betekent dat mijn bureau de hele tijd trilt.
Niet prettig.
Nee hoor, iedereen neemt dat getal altijd maar overquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:04 schreef zesje het volgende:
en om 1 kilo vet te verbranden zou 7000 kcal nodig zijn.
Nou, en dat bellen moet toch ook gebeuren! Nou dan!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef teigan het volgende:
Wij zijn ook bezig met een begin van een grote opruiming, aangezien we dat niet vlak voor de verhuizing willen doen..
En ik ben aan het bellen over allerlei dingen voor ons huis qua verzekeringen en alles, en dat is eigenlijk veel leuker dan nakijken...
Geen ervaring hierquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef Levitation het volgende:
Trillend bureau is erger dan de herrie, weet ik uit recente ervaring.
Stonden hier een paar weken geleden ook op 20 meter van mijn bureau te heien voor de verbreding van de A2.
Misschien werkt het als een reuze powerplatequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zijn hier aan het heien, en dat betekent dat mijn bureau de hele tijd trilt.
Niet prettig.
tja, maar eigenlijk is het bellen nog niet zo nodig, het duurt nog 4-5 maanden voor we gaan verhuizen, en ik ga er alleen maar meer van balen data het nog zo lang gaat duren... Ik wil er morgen wel alvast in, maar ik denk niet dat de huidige bewoners het zo gaan waarderen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, en dat bellen moet toch ook gebeuren! Nou dan!Niks
aan hoor
En dat opruimen is wel een slim idee haha!
Werkt niet. Je wordt er niet slanker van.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef zesje het volgende:
[..]
Misschien werkt het als een reuze powerplate
Neuh, dat verklaart geen kilo's spierenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef Liejannuh het volgende:
Het is geen heien, ze zijn een betonnen waterleidingbuis van 120 cm doorsnede kapot aan het drillen. En andere dingen aan het doen die heel veel lawaai maken, maar dan op zo'n brommerige toon.
Heel irritant.
Ik moet het snoepen weer gewoon uit mijn systeem zien te bannen. Dan raak ik die extra kilo's wel weer kwijt. En ik ben natuurlijk onwijze spieren aan het opbouwen met bodypump en kickfit.Dat verklaart vast die paar kilo extra.
Wordt vast ook een beetje te vol met 2 inboedels en zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef teigan het volgende:
tja, maar eigenlijk is het bellen nog niet zo nodig, het duurt nog 4-5 maanden voor we gaan verhuizen, en ik ga er alleen maar meer van balen data het nog zo lang gaat duren... Ik wil er morgen wel alvast in, maar ik denk niet dat de huidige bewoners het zo gaan waarderen...
Vocht vasthouden op je benen en op je buik?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, dat verklaart geen kilo's spieren(maar je lijf kan wel vocht zijn gaan vasthouden door de extra beweging, en dat gaat er vanzelf weer af) (of je eet gewoon te lekker in het weekend)
Ga slapen mens! Of nee, ga niet slapen!quote:En ik ga me zo maar wegen en dan wat eten. Ik ben helemaal misselijkDat komt natuurlijk doordat ik 2,5 uur geslapen heb, maar toch.
Als ik nu ga slapen kom ik idd niet in een normaal ritmequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef Liejannuh het volgende:
Vocht vasthouden op je benen en op je buik?![]()
Denk je?
Ga slapen mens! Probeer weer in een normaal ritme te komen.
Wanneer moet je weer werken?
Ik heb mn post al geëdit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik nu ga slapen kom ik idd niet in een normaal ritme![]()
En ja, vooral je spieren houden vocht vast bij toegenomen inspanning
Och arme Sonjaquote:Nederland klaar met 'sonjabakkeren'
Uitgegeven: 19 februari 2009 10:42
Laatst gewijzigd: 19 februari 2009 10:42
AMSTERDAM - Nederland is na vier jaar uitgesonjabakkerd. De hype is voorbij. Dat blijkt uit de boekenverkoopcijfers die het CPNB bekend heeft gemaakt.
In 2008 zag de diëtiste Sonja Bakker de verkoop van haar boeken met meer dan 80 procent dalen. In 2007 verkocht ze nog ongeveer 1,4 miljoen boeken. Gedurende de hele hype werd er zo'n 2,5 miljoen boeken verkocht.
Volgens de website van Fem Business is de verkoop van die boeken goed geweest voor een omzet van zo'n 38 miljoen.
sonjabakkerde -> verledentijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:52 schreef Liejannuh het volgende:
4 op een rij Isa!
En (voorheen) Schatje had er al een topic over geopend. En Borisz had daar een zinnige opmerking in gemaakt!Afgelopen jaar zijn er namelijk geen nieuwe boeken van mevr. Bakker uitgekomen. Ze heeft zich waarschijnlijk volledig gericht op Duitsland.
www.sonjabakker.de
hehehehhee, ik zie m ook!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
sonjabakkerde -> verledentijd.![]()
(sorry, ik heb een raar gevoel voor humor)
Ik had 'm hier vandaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef Fuente het volgende:
Waar kun je dat berekenen dan zesje? Hoeveel calorieeen je verbrandt bedoel ik?
Geniaal!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef Levitation het volgende:
sonjabakkerde -> verledentijd.![]()
(sorry, ik heb een raar gevoel voor humor)
Same herequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:04 schreef Maeghan het volgende:
Verdorie, iedere keer als ik dit topic zie krijg ik trek in roze koeken!
Ik kan al niet tegen een gewoon stevig ontbijtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:51 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wat is er mis met een stevig babi pangang ontbijtje?
Oeh lekker!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:59 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaalDagje vrij hier, dus keuken staat op de schoonmaaklijst en daarna met mijn moeder naar de bibliotheek (ze heeft de luisterboeken ontdekt
) en dan vanavond mezelf lekker afbeulen in de sportschool.
Vooral die foto er bij!quote:Vanwege liefdevolle bruiloftssurprise gratis aangeboden, totaal van 82 kilo snoephartjes. Kenmerken:
Diverse kleuren
Diverse teksten, o.a. joker, welcome, mama, papa, cool en yes
Gesorteerd af te halen, dus geen voorkeur voor kleur, aantal of tekst
Gratis af te halen in zakken van minimaal 10 kilogram (aantal hartjes per zak onbekend)
Niet dat we een gegeven paard in de bek willen kijken, maar het gegeven paard verspreid een nogal zoete lucht door het hele huis, neemt veel ruimte in beslag en we zouden er tot onze zilveren bruiloft over doen als we ze zelf moesten opeten.
Vooral dat afhalen in zakken van 10 kilo.... Die dingen zijn kapot voordat je ze ophebt..;quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie gestopt is met lijnen
http://diversen.marktplaa(...)lo-snoephartjes.html
[..]
Vooral die foto er bij!Een badkuip vol hartjes
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie gestopt is met lijnen
http://diversen.marktplaa(...)lo-snoephartjes.html
[..]
Vooral die foto er bij!Een badkuip vol hartjes
Ach kom... Het is niet erg praktisch, maar wel lief en grappigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef teigan het volgende:
Het zou wel een flinke stunt zijn moblo..
Vraag is of ze het kunnen waarderen, of dat ze je nooit meer aankijken....
dat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom... Het is niet erg praktisch, maar wel lief en grappigAls mensen daar al boos om worden...
snoephartjes zijn nog te doen, vooral als ze gewoon zo in bad worden gestopt. Ik heb het ooit eens gehoord van een bruidspaar waarbij ze in de kledingkast en alle laden van die minibolletjes piepschuim oid hadden gestopt... Die waren er dus absoluut niet blij mee, die hebben de dag na hun bruiloft alles moeten schoonmaken..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom... Het is niet erg praktisch, maar wel lief en grappigAls mensen daar al boos om worden...
En daar zou ik nog het chagrijnigst om zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:54 schreef Liejannuh het volgende:
Bij de meeste van mijn vrienden zijn ook vervelende geintjes uitgehaald. 300 balonnen in de slaapkamer. Of honderden zelf gefabriceerde kaboutertjes verstopt in het huis. Kaboutertjes met geld erin natuurlijk.
Of alle lampen losdraaien, foto's maken in het huis en die vervolgens dusdanig te bewerken dat het net was alsof we het hele huis hadden gesloopt en meer van die dingen.
En de dag erna kwamen we met taart en hielpen we met opruimen.
Hoort erbij. Maar die piepschuimbolletjes, daar word je idd niet blij van. Dat is echt een hel om dat op te ruimen, zo statisch als het maar zijn kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |