Ze omschrijft zichzelf als 'Deskundige en CEO'. Deskundige is echt een flut-omschrijving, dat zegt niets.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat die dame alleen maar 1 merk verkoopt en plaatjes van een heel ander merk op haar site heeft staan.
Maar afijn, je kunt het altijd proberen.Anders even naar een goede lingeriewinkel gaan en daar wat dingen proberen. De ene beha zit ook prettiger dan de andere is mijn ervaring.
Ehm, was dit met opzet? Want het klinkt niet echt gezond en 1200 kcal is ook echt weinig voor een hele dag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Pff nou heb ik vandaag tot 15:00 slechts op karnemelk geleefd (3 keer 250 ml ofzo) en daarna 1 boterham en banaan gehad, avondeten een beetje chili con carne met wat rijst en bem, toch 1200 kcal gehad vandaag
Die snap ik even niet? Ze verkoopt veel merken, Pure Lime, Odlo, Polar, Falke etc. en plaatje en omschrijving komen overeen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef Liejannuh het volgende:
Wat mij opvalt is dat die dame alleen maar 1 merk verkoopt en plaatjes van een heel ander merk op haar site heeft staan.
Maar afijn, je kunt het altijd proberen.Anders even naar een goede lingeriewinkel gaan en daar wat dingen proberen. De ene beha zit ook prettiger dan de andere is mijn ervaring.
Sorry, ik had de merken niet gezien. Wat een onduideljke site zeg!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:39 schreef zesje het volgende:
[..]
Die snap ik even niet? Ze verkoopt veel merken, Pure Lime, Odlo, Polar, Falke etc. en plaatje en omschrijving komen overeen.
Reden waarom ik daar wil kopen en niet in een lingeriewinkel is dat zij uitgebreide keus heeft in maten en ook speciaal voor running en daarnaast vind ik het leuk om een sportief topje te hebben ipv zo'n oma model. De lingeriewinkel waar ik had geinformeerd had maar 1 sport bh in mijn maat (80F).
De Albert Heijn had fudge in de aanbieding en ik liep er om 18:30 rammelend van de trek langsquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
Fudge is echt mijn grote zwakte
Ik heb gisteren gewoon 3 afgewogen en meegenomen, omdat de zak altijd leeg gaat. Ook al ben ik kotsmisselijk
Chili con carne is behoorlijk calorierijk volgens mij. Verder, lijkt het me niet echt lekker voor je lichaam om alleen maar drinken te krijgen een hele tijd? Had je gewoon geen zin in eten of ben je ziek ofzo? Als het echt expres was vind ik het wel apart! Dat zou ik echt niet lang volhouden (en ook niet willenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Pff nou heb ik vandaag tot 15:00 slechts op karnemelk geleefd (3 keer 250 ml ofzo) en daarna 1 boterham en banaan gehad, avondeten een beetje chili con carne met wat rijst en bem, toch 1200 kcal gehad vandaag
Niet stout hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Kneiterhard gezondigd vanavond met een flinke shoarmaschotel![]()
en wijn
![]()
Ben ik nu stout? ik wordt echt helemaal horendol van die lichte maaltijden AAAAARGH!
Dankje!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Niet stout hoor, gewoon morgen een 'Balans-dag'
Nee joh... bonen zijn juist prima... vol vezels en niet te veel kcal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Chili con carne is behoorlijk calorierijk volgens mij. Verder, lijkt het me niet echt lekker voor je lichaam om alleen maar drinken te krijgen een hele tijd? Had je gewoon geen zin in eten of ben je ziek ofzo? Als het echt expres was vind ik het wel apart! Dat zou ik echt niet lang volhouden (en ook niet willen) !
quote:There is the potential for inaccuracy in calculating the calories burned by very heavy individuals. While an individual's weight is used to calculate the number of calories burned, the additional energy required for a very heavy individual to bear their own weight performing weight bearing activities is not factored into the equation. Thus the actual number of calories burned may be higher than estimated.
Ja de chili van caloriechecker wellicht maar de mijne is vrij vetarmquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Chili con carne is behoorlijk calorierijk volgens mij. Verder, lijkt het me niet echt lekker voor je lichaam om alleen maar drinken te krijgen een hele tijd? Had je gewoon geen zin in eten of ben je ziek ofzo? Als het echt expres was vind ik het wel apart! Dat zou ik echt niet lang volhouden (en ook niet willen) !
Anders heb ik nog wel een MP3 speler voor je Teigan. Zat in mijn kerstpakket. In te ruilen tegen Ricotta en mozzarella uit Grootegast.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
mijn mp3 speler kwam gisteravond uit de wasmachine rollen...
Duimen dat hij het nog doet, anders moet ik met mijn telefoon gaan hardlopen, en die past niet zo goed in mijn sportbh...
Heeeeeel goed laten drogen voor je je MP3 speler aanzet. Vlakbij de verwarming leggen en echt een paar dagen laten drogen, liefst (als dit mogelijk is) de boel zoveel mogelijk uit elkaar halen, zodat het echt goed kan drogen. Niet aanzetten voor de MP3 speler door en door droog is, om kortsluiting te voorkomen. En dan hard duimen dat hij het nog doet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
mijn mp3 speler kwam gisteravond uit de wasmachine rollen...
Duimen dat hij het nog doet, anders moet ik met mijn telefoon gaan hardlopen, en die past niet zo goed in mijn sportbh...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:57 schreef zesje het volgende:
[..]
De Albert Heijn had fudge in de aanbieding en ik liep er om 18:30 rammelend van de trek langs![]()
Moest aan je denken freecell, en niet gekocht
Grotere spijkerbroek kopen, probleem opgelost.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
...
Nouja, boeit niet echt, er moet weer een paar kilo af. Mijn spijkerbroek zakt niet van mn kont af als ik loop. En dat is geen goed teken!
Neejoh! Paar kilo afvallen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Grotere spijkerbroek kopen, probleem opgelost.
Dat is dan dus een te grotequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Grotere spijkerbroek kopen, probleem opgelost.
Vibreauquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh geeft teigan een schop!Ga werken joh!
En eet een boterham. Of een cracker. En zet een pot thee.
Ze zijn hier aan het heien, en dat betekent dat mijn bureau de hele tijd trilt.
Niet prettig.
Nee hoor, iedereen neemt dat getal altijd maar overquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:04 schreef zesje het volgende:
en om 1 kilo vet te verbranden zou 7000 kcal nodig zijn.
Nou, en dat bellen moet toch ook gebeuren! Nou dan!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef teigan het volgende:
Wij zijn ook bezig met een begin van een grote opruiming, aangezien we dat niet vlak voor de verhuizing willen doen..
En ik ben aan het bellen over allerlei dingen voor ons huis qua verzekeringen en alles, en dat is eigenlijk veel leuker dan nakijken...
Geen ervaring hierquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef Levitation het volgende:
Trillend bureau is erger dan de herrie, weet ik uit recente ervaring.
Stonden hier een paar weken geleden ook op 20 meter van mijn bureau te heien voor de verbreding van de A2.
Misschien werkt het als een reuze powerplatequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zijn hier aan het heien, en dat betekent dat mijn bureau de hele tijd trilt.
Niet prettig.
tja, maar eigenlijk is het bellen nog niet zo nodig, het duurt nog 4-5 maanden voor we gaan verhuizen, en ik ga er alleen maar meer van balen data het nog zo lang gaat duren... Ik wil er morgen wel alvast in, maar ik denk niet dat de huidige bewoners het zo gaan waarderen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, en dat bellen moet toch ook gebeuren! Nou dan!Niks
aan hoor
En dat opruimen is wel een slim idee haha!
Werkt niet. Je wordt er niet slanker van.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef zesje het volgende:
[..]
Misschien werkt het als een reuze powerplate
Neuh, dat verklaart geen kilo's spierenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef Liejannuh het volgende:
Het is geen heien, ze zijn een betonnen waterleidingbuis van 120 cm doorsnede kapot aan het drillen. En andere dingen aan het doen die heel veel lawaai maken, maar dan op zo'n brommerige toon.
Heel irritant.
Ik moet het snoepen weer gewoon uit mijn systeem zien te bannen. Dan raak ik die extra kilo's wel weer kwijt. En ik ben natuurlijk onwijze spieren aan het opbouwen met bodypump en kickfit.Dat verklaart vast die paar kilo extra.
Wordt vast ook een beetje te vol met 2 inboedels en zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef teigan het volgende:
tja, maar eigenlijk is het bellen nog niet zo nodig, het duurt nog 4-5 maanden voor we gaan verhuizen, en ik ga er alleen maar meer van balen data het nog zo lang gaat duren... Ik wil er morgen wel alvast in, maar ik denk niet dat de huidige bewoners het zo gaan waarderen...
Vocht vasthouden op je benen en op je buik?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, dat verklaart geen kilo's spieren(maar je lijf kan wel vocht zijn gaan vasthouden door de extra beweging, en dat gaat er vanzelf weer af) (of je eet gewoon te lekker in het weekend)
Ga slapen mens! Of nee, ga niet slapen!quote:En ik ga me zo maar wegen en dan wat eten. Ik ben helemaal misselijkDat komt natuurlijk doordat ik 2,5 uur geslapen heb, maar toch.
Als ik nu ga slapen kom ik idd niet in een normaal ritmequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef Liejannuh het volgende:
Vocht vasthouden op je benen en op je buik?![]()
Denk je?
Ga slapen mens! Probeer weer in een normaal ritme te komen.
Wanneer moet je weer werken?
Ik heb mn post al geëdit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik nu ga slapen kom ik idd niet in een normaal ritme![]()
En ja, vooral je spieren houden vocht vast bij toegenomen inspanning
Och arme Sonjaquote:Nederland klaar met 'sonjabakkeren'
Uitgegeven: 19 februari 2009 10:42
Laatst gewijzigd: 19 februari 2009 10:42
AMSTERDAM - Nederland is na vier jaar uitgesonjabakkerd. De hype is voorbij. Dat blijkt uit de boekenverkoopcijfers die het CPNB bekend heeft gemaakt.
In 2008 zag de diëtiste Sonja Bakker de verkoop van haar boeken met meer dan 80 procent dalen. In 2007 verkocht ze nog ongeveer 1,4 miljoen boeken. Gedurende de hele hype werd er zo'n 2,5 miljoen boeken verkocht.
Volgens de website van Fem Business is de verkoop van die boeken goed geweest voor een omzet van zo'n 38 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |