abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66206793
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is dat die dame alleen maar 1 merk verkoopt en plaatjes van een heel ander merk op haar site heeft staan.
Maar afijn, je kunt het altijd proberen. Anders even naar een goede lingeriewinkel gaan en daar wat dingen proberen. De ene beha zit ook prettiger dan de andere is mijn ervaring.
Ze omschrijft zichzelf als 'Deskundige en CEO'. Deskundige is echt een flut-omschrijving, dat zegt niets.
Vind de BH's er trouwens wel goed uitzien; de omschrijvingen klinken ook best OK.
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:19:12 #210
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_66206836
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Pff nou heb ik vandaag tot 15:00 slechts op karnemelk geleefd (3 keer 250 ml ofzo) en daarna 1 boterham en banaan gehad, avondeten een beetje chili con carne met wat rijst en bem, toch 1200 kcal gehad vandaag
Ehm, was dit met opzet? Want het klinkt niet echt gezond en 1200 kcal is ook echt weinig voor een hele dag.
pi_66207182
Ik had geen honger.. Maar het valt me op dat je met zo weinig eten toch aan zoveel kcal kan komen.
pi_66209752
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef Liejannuh het volgende:
Wat mij opvalt is dat die dame alleen maar 1 merk verkoopt en plaatjes van een heel ander merk op haar site heeft staan.
Maar afijn, je kunt het altijd proberen. Anders even naar een goede lingeriewinkel gaan en daar wat dingen proberen. De ene beha zit ook prettiger dan de andere is mijn ervaring.
Die snap ik even niet? Ze verkoopt veel merken, Pure Lime, Odlo, Polar, Falke etc. en plaatje en omschrijving komen overeen.
Reden waarom ik daar wil kopen en niet in een lingeriewinkel is dat zij uitgebreide keus heeft in maten en ook speciaal voor running en daarnaast vind ik het leuk om een sportief topje te hebben ipv zo'n oma model. De lingeriewinkel waar ik had geinformeerd had maar 1 sport bh in mijn maat (80F).
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_66210473
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:39 schreef zesje het volgende:

[..]

Die snap ik even niet? Ze verkoopt veel merken, Pure Lime, Odlo, Polar, Falke etc. en plaatje en omschrijving komen overeen.
Reden waarom ik daar wil kopen en niet in een lingeriewinkel is dat zij uitgebreide keus heeft in maten en ook speciaal voor running en daarnaast vind ik het leuk om een sportief topje te hebben ipv zo'n oma model. De lingeriewinkel waar ik had geinformeerd had maar 1 sport bh in mijn maat (80F).
Sorry, ik had de merken niet gezien. Wat een onduideljke site zeg!
Maar afijn, juist een sportbeha moet goed ondersteunen en dat betekent dus passen.
Runnersworld heef een paar jaar terug een onderzoek gedaan, alleen zijn de resultaten niet vermeld in het stuk.
pi_66212390
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
Fudge is echt mijn grote zwakte
Ik heb gisteren gewoon 3 afgewogen en meegenomen, omdat de zak altijd leeg gaat. Ook al ben ik kotsmisselijk
De Albert Heijn had fudge in de aanbieding en ik liep er om 18:30 rammelend van de trek langs
Moest aan je denken freecell, en niet gekocht

[ Bericht 1% gewijzigd door zesje op 18-02-2009 21:07:59 ]
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:48:13 #215
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_66217316
Kneiterhard gezondigd vanavond met een flinke shoarmaschotel en wijn

Ben ik nu stout? ik wordt echt helemaal horendol van die lichte maaltijden AAAAARGH!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_66217827
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Pff nou heb ik vandaag tot 15:00 slechts op karnemelk geleefd (3 keer 250 ml ofzo) en daarna 1 boterham en banaan gehad, avondeten een beetje chili con carne met wat rijst en bem, toch 1200 kcal gehad vandaag
Chili con carne is behoorlijk calorierijk volgens mij. Verder, lijkt het me niet echt lekker voor je lichaam om alleen maar drinken te krijgen een hele tijd? Had je gewoon geen zin in eten of ben je ziek ofzo? Als het echt expres was vind ik het wel apart! Dat zou ik echt niet lang volhouden (en ook niet willen ) !
pi_66217871
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Kneiterhard gezondigd vanavond met een flinke shoarmaschotel en wijn

Ben ik nu stout? ik wordt echt helemaal horendol van die lichte maaltijden AAAAARGH!
Niet stout hoor , gewoon morgen een 'Balans-dag'
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:01:51 #218
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_66217976
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Niet stout hoor , gewoon morgen een 'Balans-dag'
Dankje!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_66218364
zesje, sportwinkels (hardloopwinkels) hebben toch ook allemaal sportbh's speciaal voor hardlopen en in allerlei hippe kleuren en ontwerpen Die van mij is kobaltblauw met zwart, zit geweldig. Misschien kan je eens bh's gaan passen in een winkel en dan op die site dezelfde bh die lekker zat bestellen (als dat dus goedkoper is).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66222470
quote:

[..]

Chili con carne is behoorlijk calorierijk volgens mij. Verder, lijkt het me niet echt lekker voor je lichaam om alleen maar drinken te krijgen een hele tijd? Had je gewoon geen zin in eten of ben je ziek ofzo? Als het echt expres was vind ik het wel apart! Dat zou ik echt niet lang volhouden (en ook niet willen ) !
Nee joh... bonen zijn juist prima... vol vezels en niet te veel kcal.
pi_66224194
Ik vraag me af in hoeverre het klopt als je kcal gaat berekenen op grond van je activiteiten.
Ik heb als voorbeeld een erg luie werkdag genomen, veel niks doen zowel op het werk als thuis: beetje lezen, beetje internetten, beetje kletsen en goed slapen. Luier lukt bijna niet, of ik ben ziek en lig de hele dag stil in bed (nou ja, koorts kost ook aardig wat kcal ) En dan krijg ik dus dit (voor mijn gewicht hè):

Totals: 2,848 calories in 24 hr

Food - preparing, at home - 57 calories in 15 min
Napping (sleeping) - 61 calories in 45 min
Reading - reclining - 68 calories in 45 min
Walking - in home - 46 calories in 15 min
Taking a Shower - 46 calories in 15 min
Lying - quietly (e.g., watching TV) - 273 calories in 3 hr
Eating - sitting - 46 calories in 20 min
Reading - sitting - 79 calories in 40 min
Bicycling - 16.1-19.2 km/h (light) - 137 calories in 15 min
Walking - 4.8 km/h - 150 calories in 30 min
Sleeping - 737 calories in 9 hr
Desk Work (office work) - 328 calories in 2 hr
Socializing - sitting (talking, eating) - 137 calories in 1 hr
Surfing - internet or TV - 683 calories in 5 hr

Zelfs als ik de hele dag alleen maar zou slapen heb ik volgens die site best veel energie nodig:
Sleeping - 1,966 calories in 24 hr

Maar ja, aan de andere kant als ik vraag wat een kwartier hardlopen of stairclimber of roeien aan energie kost dan zit dat heel dicht bij het getal dat er op de sportschool op het apparaat verschijnt. En ook mijn fysiologieboeken geven dit soort getallen voor mijn gewicht. Nou heb ik ergens gelezen dat als je te dik bent (ben ik) dat die getallen niet helemaal kloppen en op zijn hoogst 20% lager uitvallen. Maar dan kom ik nog op 2278 kcal voor de zeer luie dag uit... En ik heb een sportieve dag maar niet uitgerekend, want ik train makkelijk voor 700-800 kcal in de sportschool en dat komt er dan dus nog boven op!

Als ik nu dagelijks tussen de 1200 en 1500 kcal eet dan bespaar ik minstens 1000 kcal op een dag en zou dus theoretisch minstens een kilo per week moeten afvallen (6400 kcal voor 1 kg vetweefsel). En dat doe ik heul niet Ook een verminderd basaalmetabolisme verklaart dat helemaal niet goed. Energie is maar een raar iets

Hoeveel energie hebben jullie vandaag/gisteren/op een gemiddelde dag besteed? (dus over 24 uur)
http://www.caloriesperhour.com/index_burn.php
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66224197
En dan heeft die site bij 'accuracy' nog dit staan:
quote:
There is the potential for inaccuracy in calculating the calories burned by very heavy individuals. While an individual's weight is used to calculate the number of calories burned, the additional energy required for a very heavy individual to bear their own weight performing weight bearing activities is not factored into the equation. Thus the actual number of calories burned may be higher than estimated.
pi_66224713
Goeiemorgen..

mijn mp3 speler kwam gisteravond uit de wasmachine rollen...
Duimen dat hij het nog doet, anders moet ik met mijn telefoon gaan hardlopen, en die past niet zo goed in mijn sportbh...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66224806
quote:

[..]

Ja de chili van caloriechecker wellicht maar de mijne is vrij vetarm Rundergehakt, kidney beans, paprika, ui, knoflook, tomaten en tomatenpuree. En heeeeeeeeeeeeel veel kruiden. Das alles..
pi_66225011
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..

Duimen dat hij het nog doet, anders moet ik met mijn telefoon gaan hardlopen, en die past niet zo goed in mijn sportbh...
Anders heb ik nog wel een MP3 speler voor je Teigan. Zat in mijn kerstpakket. In te ruilen tegen Ricotta en mozzarella uit Grootegast.

Kan wel merken dat je nachtdienst hebt Isa, anders had je nooit de tijd genomen om dat allemaal in te vullen!
pi_66225149
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..

Heeeeeel goed laten drogen voor je je MP3 speler aanzet. Vlakbij de verwarming leggen en echt een paar dagen laten drogen, liefst (als dit mogelijk is) de boel zoveel mogelijk uit elkaar halen, zodat het echt goed kan drogen. Niet aanzetten voor de MP3 speler door en door droog is, om kortsluiting te voorkomen. En dan hard duimen dat hij het nog doet! Succes.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_66225487
ik heb net even getest en hij doet het nu gewoon ook alweer... Niet te geloven.... ik leg hem nog wel even op de verwarming denk ik..

ik heb ook laatst een een 8 gb geheugenstick meegewassen, en die heeft echt een aantal dagen moeten drogen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66225488
Ik had vd week op een andere site uitgerekend dat ik 2500 kcal per dag zou verbruiken. Ik eet rond de 1500 kcal per dag. Dan zou ik dus 1000 kcal per dag besparen en om 1 kilo vet te verbranden zou 7000 kcal nodig zijn. Theoretisch gewichtsverlies is dus 1 kilo per week. Nou no way, mag blij zijn met een paar ons

Om 250 gram per week te verliezen zou ik iedere dag 250 kcal minder moeten eten dan ik verbruik. Ik eet 1500 dus mijn verbruik is 1750 per dag.... da's wel een zeeeer zuinig motortje....

Thema van de Linda van deze maand "Elk pondje plakt op het kontje" verschillende bn-ers hebben genoteerd wat ze in een week eten, o.a. notoire lijners Linda de Mol en Angela Groothuizen en notoire lekkerbekken als Berget Lewis. Angela zegt over zichzelf dat ze bij meer dan 1700 kcal per dag aankomt. Een tijdje terug had ik dat onwaarschijnlijk gevonden maar ik vrees een beetje dat dat, in ieder geval nu, ook voor mij geldt...
maar ik rook niet!
pi_66225575
Jeetje teigan een mp3 speler die wasmachineproof is Wat een mazzel!
pi_66225580
Waar kun je dat berekenen dan zesje? Hoeveel calorieeen je verbrandt bedoel ik?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66225733
Ik weet niet waar ik dat toen berekend had Fuente, maar hierboven staat een link van Isa (kan ik niet doen, zit op mijn werk nu ) Maar ik ben het dus eensch met Isabeau dat we theoretisch meer zouden moeten afvallen als dat we doen.
pi_66226250
Je moet even googlen op BMR Fuente. Kom je verschillende sites tegen waar je je BMR kunt berekenen.
Of je klikt de link van Isa aan.

Ik vind het zelf alleen nogal moeilijk om mijn sport niveau in te schatten. Want wat is nu het verschil tussen "Moderate exercise or sports 3-5 days a week" en "Hard exercise or sports 6-7 days a week". Want ik sport alleen gedurende de weekdagen, maar dan soms wel weer veel. En is een uur fietsen moderate of hard? En een half uur hardlopen?

Nouja, boeit niet echt, er moet weer een paar kilo af. Mijn spijkerbroek zakt niet van mn kont af als ik loop. En dat is geen goed teken!
pi_66226737
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:57 schreef zesje het volgende:

[..]

De Albert Heijn had fudge in de aanbieding en ik liep er om 18:30 rammelend van de trek langs
Moest aan je denken freecell, en niet gekocht

Doe ik nog wat goeds

Isa: balen dat theorie niet klopt met praktijk zeg Zou anders wel mooi meegenomen zijn!

Teigan mazzel van je mp3 speler
pi_66227634
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
...

Nouja, boeit niet echt, er moet weer een paar kilo af. Mijn spijkerbroek zakt niet van mn kont af als ik loop. En dat is geen goed teken!
Grotere spijkerbroek kopen, probleem opgelost.
***Levi was here***
pi_66227808
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef Levitation het volgende:

[..]

Neejoh! Paar kilo afvallen.

Ik heb vanochtend om 7 uur brinta op! En om half 10 een bak yoghurt met muesli.
En nu heb ik nog steeds trek.
pi_66227968
Ik heb geen trek, ik krijg mezelf alleen niet aan het werk, en ik moet eigenlijk vandaag wel, aangezien ik morgen veel afspraken heb, en ik dit weekend eigenlijk rustig aan wil doen..
pi_66228081
* Liejannuh geeft teigan een schop! Ga werken joh!
En eet een boterham. Of een cracker. En zet een pot thee.

Ze zijn hier aan het heien, en dat betekent dat mijn bureau de hele tijd trilt.
Niet prettig.
pi_66228091
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat is dan dus een te grote
pi_66228456
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh geeft teigan een schop! Ga werken joh!
En eet een boterham. Of een cracker. En zet een pot thee.

Niet prettig.
Vibreau
Hier ook nog geen ontbijt gehad bedenk ik me net
Maar ff wat pakken

Ik ben in huis met projectjes begonnen. Ik houd het huishouden bij en zorg voor de hummels en op de rustige momenten pak ik dingen aan die nog gedaan moeten worden
Beetje veel achterstallige zooi hier. Ben nu dus bureau-zooi aan het ordenen.
pi_66228543
Wat goed Freecell! Ik heb gister de hele dag lamlendig op de bank gehangen, maar wel een berg oude kranten en tijdschriften doorgelezen die nu dus weg kunnen.
Nu nog maar een 20 keer zo hoge stapel te gaan!

Owja, en ga eens ontbijten! Ontbijten is goed voor je!
pi_66229005
Wij zijn ook bezig met een begin van een grote opruiming, aangezien we dat niet vlak voor de verhuizing willen doen..
En ik ben aan het bellen over allerlei dingen voor ons huis qua verzekeringen en alles, en dat is eigenlijk veel leuker dan nakijken...
pi_66229151
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:04 schreef zesje het volgende:
en om 1 kilo vet te verbranden zou 7000 kcal nodig zijn.
Nee hoor, iedereen neemt dat getal altijd maar over Wel eens over nagedacht dat je op allerlei sites zowel 2 pounds (Amerikaans) als 2 pond verbrandt met 7000 te kort? En een Amerikaanse pound en een Nederlandse pond zijn niet dezelfde maat. Rara! Het is voor amerikanen 7000 kcal per 2 pounds en voor Nederlanders 6400 kcal per 2 pond.

Die Linda klinkt wel interessant en ik geloof ook wel dat sommige mensen inderdaad aankomen als ze meer dan 1700 kcal eten En sommige mensen komen geen gram aan als ze 3000 kcal eten en de hele dag zittend werk doen en niet sporten Zo flauw! Het lijkt er op dat 'de theorie' alleen voor gemiddelde mensen geldt...

En dat klinkt grappig, een trillend bureau, Liejannuh. Alleen lijkt dat trillende bureau me niet zo erg! Hoe is het met de herrie!

Teigan, gaaf dat je mp3speler het nog doet

O, Liejannuh, je hebt er bar weinig aan om je BMR uit te rekenen, want dat ben je alleen kwijt als je de hele dag doodstil in bed ligt (ook niet praten en dergelijke dus), je lijf niets te verteren heeft en de kamertemperatuur moet geloof ik 20 graden zijn. En ik las dus ergens het advies om een gemiddelde doordeweekse dag in te voeren in zo'n caloriechecker en dan dus te berekenen wat je echt verbruikt. Jaja, 'echt verbruikt', tuurlijk!
pi_66229183
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef teigan het volgende:
Wij zijn ook bezig met een begin van een grote opruiming, aangezien we dat niet vlak voor de verhuizing willen doen..
En ik ben aan het bellen over allerlei dingen voor ons huis qua verzekeringen en alles, en dat is eigenlijk veel leuker dan nakijken...
Nou, en dat bellen moet toch ook gebeuren! Nou dan! Niks aan hoor
En dat opruimen is wel een slim idee haha!
pi_66229327
Trillend bureau is erger dan de herrie, weet ik uit recente ervaring.
Stonden hier een paar weken geleden ook op 20 meter van mijn bureau te heien voor de verbreding van de A2.
***Levi was here***
pi_66229365
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef Levitation het volgende:
Trillend bureau is erger dan de herrie, weet ik uit recente ervaring.
Stonden hier een paar weken geleden ook op 20 meter van mijn bureau te heien voor de verbreding van de A2.
Geen ervaring hier
pi_66229396
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
Niet prettig.
Misschien werkt het als een reuze powerplate
pi_66229430
Het is geen heien, ze zijn een betonnen waterleidingbuis van 120 cm doorsnede kapot aan het drillen. En andere dingen aan het doen die heel veel lawaai maken, maar dan op zo'n brommerige toon.
Heel irritant.

Ik moet het snoepen weer gewoon uit mijn systeem zien te bannen. Dan raak ik die extra kilo's wel weer kwijt. En ik ben natuurlijk onwijze spieren aan het opbouwen met bodypump en kickfit. Dat verklaart vast die paar kilo extra.
pi_66229468
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, en dat bellen moet toch ook gebeuren! Nou dan! Niks aan hoor
En dat opruimen is wel een slim idee haha!
tja, maar eigenlijk is het bellen nog niet zo nodig, het duurt nog 4-5 maanden voor we gaan verhuizen, en ik ga er alleen maar meer van balen data het nog zo lang gaat duren... Ik wil er morgen wel alvast in, maar ik denk niet dat de huidige bewoners het zo gaan waarderen...
pi_66229472
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef zesje het volgende:

[..]

Misschien werkt het als een reuze powerplate
Werkt niet. Je wordt er niet slanker van.
Zelfs 5000km in een slecht geveerder truck over gravelwegen in Afrika helpt niet. Sindsdien geloof ik ook echt niet meer in trilplaten.
***Levi was here***
pi_66229574
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef Liejannuh het volgende:
Het is geen heien, ze zijn een betonnen waterleidingbuis van 120 cm doorsnede kapot aan het drillen. En andere dingen aan het doen die heel veel lawaai maken, maar dan op zo'n brommerige toon.
Heel irritant.

Ik moet het snoepen weer gewoon uit mijn systeem zien te bannen. Dan raak ik die extra kilo's wel weer kwijt. En ik ben natuurlijk onwijze spieren aan het opbouwen met bodypump en kickfit. Dat verklaart vast die paar kilo extra.
Neuh, dat verklaart geen kilo's spieren (maar je lijf kan wel vocht zijn gaan vasthouden door de extra beweging, en dat gaat er vanzelf weer af) (of je eet gewoon te lekker in het weekend)

En ik ga me zo maar wegen en dan wat eten. Ik ben helemaal misselijk Dat komt natuurlijk doordat ik 2,5 uur geslapen heb, maar toch.
pi_66229604
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef teigan het volgende:

tja, maar eigenlijk is het bellen nog niet zo nodig, het duurt nog 4-5 maanden voor we gaan verhuizen, en ik ga er alleen maar meer van balen data het nog zo lang gaat duren... Ik wil er morgen wel alvast in, maar ik denk niet dat de huidige bewoners het zo gaan waarderen...
Wordt vast ook een beetje te vol met 2 inboedels en zo
pi_66229954
Ga dan ook slapen joh Isa..

En het zou inderdaad wel krap worden, ook al schijnen zij al verhuisdozen te hebben, dus wie weet zijn ze al aan het inpakken (wishfull thinking).

Toch handig, zo'n weblog van de verkopers, zo kom je nog eens wat te weten...
pi_66230100
Ik ga vanavond weer slapen, teigan. Als ik nu ga slapen dan slaap ik vannacht niet en lig ik dan weer wakker.
Ik ga straks denk ik sporten. Of als de misselijkheid niet weggaat idd nog eventjes slapen.
pi_66230124
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neuh, dat verklaart geen kilo's spieren (maar je lijf kan wel vocht zijn gaan vasthouden door de extra beweging, en dat gaat er vanzelf weer af) (of je eet gewoon te lekker in het weekend)
Vocht vasthouden op je benen en op je buik?
Denk je?
quote:
En ik ga me zo maar wegen en dan wat eten. Ik ben helemaal misselijk Dat komt natuurlijk doordat ik 2,5 uur geslapen heb, maar toch.
Ga slapen mens! Of nee, ga niet slapen!
Probeer weer in een normaal ritme te komen.
Wanneer moet je weer werken?
pi_66230176
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef Liejannuh het volgende:

Vocht vasthouden op je benen en op je buik?
Denk je?

Ga slapen mens! Probeer weer in een normaal ritme te komen.
Wanneer moet je weer werken?
Als ik nu ga slapen kom ik idd niet in een normaal ritme

En ja, vooral je spieren houden vocht vast bij toegenomen inspanning
pi_66230235
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik nu ga slapen kom ik idd niet in een normaal ritme

En ja, vooral je spieren houden vocht vast bij toegenomen inspanning
Ik heb mn post al geëdit.
Ik krijg wel enorm harde buikspieren onder mn vetlaagje.
Hoe lang duurt het voordat het vocht weer verdwijnt?
pi_66230476
Niet zo lang neem ik aan, maar ik kan me ook niet herinneren ooit ergens een tijd gelezen te hebben
Alleen maar dat je lichaam dit soort veranderingen (en schade aan je spieren, want dat krijg je bij toenemende inspanning) opvangt met veranderingen in je elektrolytenbalans en daardoor ook vocht vasthoudt (extracellulair en in de spieren). Dus eh, als je weer afvalt is dat waarschijnlijk eerst vocht Of niet. Theorie & praktijk en zo
pi_66230546
Chagrijnig en oververmoeid winkelen (gisteren) heeft voordelen Ik heb nu net van die geweldige en véél te duren 0% vet Griekse yoghurt op Wat is dat lekker zeg! (en schandalig duur, dus zou het normaal echt niet kopen ) (maar goed, ik had voor hetzelfde geld chocolade en zo kunnen kopen en dat niet gedaan).
pi_66238216
quote:
Nederland klaar met 'sonjabakkeren'
Uitgegeven: 19 februari 2009 10:42
Laatst gewijzigd: 19 februari 2009 10:42
AMSTERDAM - Nederland is na vier jaar uitgesonjabakkerd. De hype is voorbij. Dat blijkt uit de boekenverkoopcijfers die het CPNB bekend heeft gemaakt.

In 2008 zag de diëtiste Sonja Bakker de verkoop van haar boeken met meer dan 80 procent dalen. In 2007 verkocht ze nog ongeveer 1,4 miljoen boeken. Gedurende de hele hype werd er zo'n 2,5 miljoen boeken verkocht.
Volgens de website van Fem Business is de verkoop van die boeken goed geweest voor een omzet van zo'n 38 miljoen.
Och arme Sonja en er ligt net een nieuw (maand?)blad in de winkel: Sonja. (ja, echt waar )
pi_66238246
O, en mevrouw is heul geen diëtist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')