Het is wel duur en je moet opletten dat je lenzen de goede kant op zitten, maar verder valt het wel mee volgens mij. Een collega van mij had ze en die had minder problemen met haar lenzen dan ikquote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef freecell het volgende:
Mwa, dat gepruts met lenzen is ook niet echt wat voor mij en het schijnt ook niet heel handig te zijn met cilinders.
Met dat soort dingen moet je om 21:00 komen, dan zóu het een verleiding kunnen zijn.quote:
Weet je wel hoe je duizeligheid komt Octo? Wel waardeloos hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef octopussy het volgende:
Oh, Yps wat een schrik van dat ongelukGelukkig maar dat je zelf in orde bent. Wel weer snel gaan rijden hoor
![]()
Emu, ik zou flauw vallen als ik zonder iets te eten zou gaan sporten. Magoed, ik heb de laatste tijd sowieso al last van duizeligheid.en nee, ik ben niet zwanger.
Moet jij dat nu ook al zo vaak en overal bij zeggen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef octopussy het volgende:
Oh, Yps wat een schrik van dat ongelukGelukkig maar dat je zelf in orde bent. Wel weer snel gaan rijden hoor
![]()
Emu, ik zou flauw vallen als ik zonder iets te eten zou gaan sporten. Magoed, ik heb de laatste tijd sowieso al last van duizeligheid.en nee, ik ben niet zwanger.
Och, dat valt wel mee hoor. Het is vooral dat ik nu heel erg NIET zwanger ben op het momentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet jij dat nu ook al zo vaak en overal bij zeggen?
Hier begint het irritant te worden. Afgelopen week 4x gevraagd of ik zwanger was(en nee, niet door mijn buik, haha) Ik heb net een baby van een halfjaar ik ben NIET zwanger, mèn!
Het klopt toch wel degelijk hoor, maar je mag natuurlijk niet naar een te hoge hartslag gaan, want anders ga je inderdaad spierweefsel verliezen. Je moet dit ook doen vrij snel na het opstaan, dus niet bijvoorbeeld 2 uur na het opstaan. Natuurlijk ook niet te lang wachten met eten na het sporten. Aangeraden is dus 45 tot 60 minuten. de eiwitten die je daarna gaat eten in combinatie met de suikers/ananas gaan er voor zorgen dat jou spierweefsel minimaal aangetast zal zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Emu, ik geloof er geen snars van dat het goed wordt gekeurd door sportartsenen succes met het verlies van spierweefsel, want je lijf heeft het veel te moeilijk zonder voedsel om braaf vetweefsel te bewerken (daar is namelijk energie voor nodig: uit voedsel) en gaat dan maar aan de eiwitreserves (lees: je spieren) knabbelen, da's namelijk een stuk eenvoudiger
Wordt je overigens ook lichter van, van spieren afbreken.
Heb je een bron, dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Emu het volgende:
[..]
Het klopt toch wel degelijk hoor, maar je mag natuurlijk niet naar een te hoge hartslag gaan, want anders ga je inderdaad spierweefsel verliezen. Je moet dit ook doen vrij snel na het opstaan, dus niet bijvoorbeeld 2 uur na het opstaan. Natuurlijk ook niet te lang wachten met eten na het sporten. Aangeraden is dus 45 tot 60 minuten. de eiwitten die je daarna gaat eten in combinatie met de suikers/ananas gaan er voor zorgen dat jou spierweefsel minimaal aangetast zal zijn.
Dat sommige voedingsstoffen zo moeilijk te bewerken zijn voor je lijf, dat het meer energie kost dan oplevert. Of het ook echt zo werk, verschillen de meningen over.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:52 schreef Suzanna het volgende:
http://www.smulweb.nl/767307/koken/recept/Soep-Om-Af-Te-Slanken
Soep om af te slanken??? Dit recept claimt dat je deze soep kunt eten naast je gewone eten en dan gaat afslanken. Klinkt als een sprookje. En trouwens, geen calorieën?? 3 eetlepels wortelen bevat volgens caloriechecker.nl 28 kcal. Hoe zit dat dan?
En toch heb ik meer vertrouwen in het verhaal van Isabeau dan van jou, al is het maar om het simpele feit dat Isa een medische opleiding heeft gevolgd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Emu het volgende:
[..]
Het klopt toch wel degelijk hoor, maar je mag natuurlijk niet naar een te hoge hartslag gaan, want anders ga je inderdaad spierweefsel verliezen. Je moet dit ook doen vrij snel na het opstaan, dus niet bijvoorbeeld 2 uur na het opstaan. Natuurlijk ook niet te lang wachten met eten na het sporten. Aangeraden is dus 45 tot 60 minuten. de eiwitten die je daarna gaat eten in combinatie met de suikers/ananas gaan er voor zorgen dat jou spierweefsel minimaal aangetast zal zijn.
Dus ja blijven knokken om te eten en afvallen ho maarquote:Vandaag een ochtendje UMC gehad. Het onderzoek was een beetje vervelend maar niet overdreven ofzo. Toen moesten we wachten op de consult, en ze kunnen waarschijnlijk niets doen. Heb nog wel een buikfoto gehad en moet binnenkort voor een gastroscopie.
Helaas pindakaas dus. De boel terug normaal maken is ook geen oplossing want dan krijg je nog meer littekenweefsel etc en het onderste deel van mijn slokdarm werkt ook niet optimaal. Niet zo erg niet goed dat het mijn klachten verklaard maar wel een deel.
Idd, was het recept ergens anders ook tegengekomen (bijna hetzelfde) en daar stond dat er geen calorieën in zouden zitten (yeah right). Vandaar dat ik even in de war was. Deze dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:04 schreef p-etr-a het volgende:
Er staat 'caloriearm', niet 'calorievrij'. Groentes bevatten inderdaad heel weinig calorieën. Verder ben ik het met je eens dat dit iets té ideaal klinkt. Maar misschien zijn er voedingsdeskundigen die er meer van weten.
Zout heeft geen kcal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef p-etr-a het volgende:
Oja, nu zie ik het ook. Een soep zonder calorieën, haha! Dan moet je gewoon opgewarmd water drinken - zelfs een beetje zout kan niet, toch? Het lijkt me trouwens geen lekkere soep, zo veel groenteprut en verder niks.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je een bron, dan?
Sowieso: waar haalt een mens de tijd vandaan voor zo'n sportschema? Ik word gewoon rond negenen op mijn werk verwacht
Hij doet het dus ook alleen maar in 't weekendquote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Emu het volgende:
Het kan op eender welke dag, maar voor mij enkel mogelijk op zaterdag, zonder extreem vroeg eruit te moeten.
Ha! Nou, ik slaap lekker uit op zaterdag, eet wat fruit of yoghurt en ga om 11 uur naar bodyshape. En dat bevalt ook best. Ookal vliegen de vetlellen er niet meteen afquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef Suzanna het volgende:
[..]
[..]
Hij doet het dus ook alleen maar in 't weekend
hij denkt idd aan een herniaquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:29 schreef zesje het volgende:
Mirjam hoe was jouw bezoek aan de neuroloog?
Ik hoop dat het wat gesputter is van mijn lijf vanwege het overschakelen van nicotine, snoepen en luieren naar geen nicotine, gezond voer en sport. En dat ik straks toch wel sneller kan afvallen want op deze manier hou ik het geen halfjaar vol. Ik weet wel dat het een way of life moet worden maar die fudge, frietjes met mayo en witte wijn ga ik echt niet de rest van mijn leven laten staan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef freecell het volgende:
Zesje 2-3 ons per week is best lekker hoor! Beter langzaam er af dan niet er af (óf snel er af en dan weer er bij)
Nou, ik snap mijn lijf niet meergisteren een snaaidag gehad (lees: stapeltje jodekoeken, fudge en meer van dat soort ongein). En ook nog pannenkoeken als avondeten.....
3 ons er afEn ik dacht dat mijn gewicht van gisteren een eenmalig lage actie was?
Raar lijfNuja, vandaag doe ik weer gezond, dus morgen zal er wel weer 4 kg bij zitten ofzo
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
Fudge is echt mijn grote zwakte
Ik heb gisteren gewoon 3 afgewogen en meegenomen, omdat de zak altijd leeg gaat. Ook al ben ik kotsmisselijk
Het hangt van de sport af die je doet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef zesje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens lekkere sportkleding? Ik moet wat nieuwe dingen hebben. De sportbroeken van Esprit lijken me wel prima maar ik vind die shirtjes allemaal zo ielig en kort. En ik ga deze sport bh bestellen.
Wat mij opvalt is dat die dame alleen maar 1 merk verkoopt en plaatjes van een heel ander merk op haar site heeft staan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef zesje het volgende:
Heb even gezocht Liejannuh en hij is van Royce is wel ff een stukje goedkoper in the UK en geen invoerrechten maar vd andere kant kan je bij kies de juiste sportbh wel ruilen.
Ze omschrijft zichzelf als 'Deskundige en CEO'. Deskundige is echt een flut-omschrijving, dat zegt niets.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat die dame alleen maar 1 merk verkoopt en plaatjes van een heel ander merk op haar site heeft staan.
Maar afijn, je kunt het altijd proberen.Anders even naar een goede lingeriewinkel gaan en daar wat dingen proberen. De ene beha zit ook prettiger dan de andere is mijn ervaring.
Ehm, was dit met opzet? Want het klinkt niet echt gezond en 1200 kcal is ook echt weinig voor een hele dag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Pff nou heb ik vandaag tot 15:00 slechts op karnemelk geleefd (3 keer 250 ml ofzo) en daarna 1 boterham en banaan gehad, avondeten een beetje chili con carne met wat rijst en bem, toch 1200 kcal gehad vandaag
Die snap ik even niet? Ze verkoopt veel merken, Pure Lime, Odlo, Polar, Falke etc. en plaatje en omschrijving komen overeen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef Liejannuh het volgende:
Wat mij opvalt is dat die dame alleen maar 1 merk verkoopt en plaatjes van een heel ander merk op haar site heeft staan.
Maar afijn, je kunt het altijd proberen.Anders even naar een goede lingeriewinkel gaan en daar wat dingen proberen. De ene beha zit ook prettiger dan de andere is mijn ervaring.
Sorry, ik had de merken niet gezien. Wat een onduideljke site zeg!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:39 schreef zesje het volgende:
[..]
Die snap ik even niet? Ze verkoopt veel merken, Pure Lime, Odlo, Polar, Falke etc. en plaatje en omschrijving komen overeen.
Reden waarom ik daar wil kopen en niet in een lingeriewinkel is dat zij uitgebreide keus heeft in maten en ook speciaal voor running en daarnaast vind ik het leuk om een sportief topje te hebben ipv zo'n oma model. De lingeriewinkel waar ik had geinformeerd had maar 1 sport bh in mijn maat (80F).
De Albert Heijn had fudge in de aanbieding en ik liep er om 18:30 rammelend van de trek langsquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
Fudge is echt mijn grote zwakte
Ik heb gisteren gewoon 3 afgewogen en meegenomen, omdat de zak altijd leeg gaat. Ook al ben ik kotsmisselijk
Chili con carne is behoorlijk calorierijk volgens mij. Verder, lijkt het me niet echt lekker voor je lichaam om alleen maar drinken te krijgen een hele tijd? Had je gewoon geen zin in eten of ben je ziek ofzo? Als het echt expres was vind ik het wel apart! Dat zou ik echt niet lang volhouden (en ook niet willenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Pff nou heb ik vandaag tot 15:00 slechts op karnemelk geleefd (3 keer 250 ml ofzo) en daarna 1 boterham en banaan gehad, avondeten een beetje chili con carne met wat rijst en bem, toch 1200 kcal gehad vandaag
Niet stout hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Kneiterhard gezondigd vanavond met een flinke shoarmaschotel![]()
en wijn
![]()
Ben ik nu stout? ik wordt echt helemaal horendol van die lichte maaltijden AAAAARGH!
Dankje!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Niet stout hoor, gewoon morgen een 'Balans-dag'
Nee joh... bonen zijn juist prima... vol vezels en niet te veel kcal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Chili con carne is behoorlijk calorierijk volgens mij. Verder, lijkt het me niet echt lekker voor je lichaam om alleen maar drinken te krijgen een hele tijd? Had je gewoon geen zin in eten of ben je ziek ofzo? Als het echt expres was vind ik het wel apart! Dat zou ik echt niet lang volhouden (en ook niet willen) !
quote:There is the potential for inaccuracy in calculating the calories burned by very heavy individuals. While an individual's weight is used to calculate the number of calories burned, the additional energy required for a very heavy individual to bear their own weight performing weight bearing activities is not factored into the equation. Thus the actual number of calories burned may be higher than estimated.
Ja de chili van caloriechecker wellicht maar de mijne is vrij vetarmquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Chili con carne is behoorlijk calorierijk volgens mij. Verder, lijkt het me niet echt lekker voor je lichaam om alleen maar drinken te krijgen een hele tijd? Had je gewoon geen zin in eten of ben je ziek ofzo? Als het echt expres was vind ik het wel apart! Dat zou ik echt niet lang volhouden (en ook niet willen) !
Anders heb ik nog wel een MP3 speler voor je Teigan. Zat in mijn kerstpakket. In te ruilen tegen Ricotta en mozzarella uit Grootegast.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
mijn mp3 speler kwam gisteravond uit de wasmachine rollen...
Duimen dat hij het nog doet, anders moet ik met mijn telefoon gaan hardlopen, en die past niet zo goed in mijn sportbh...
Heeeeeel goed laten drogen voor je je MP3 speler aanzet. Vlakbij de verwarming leggen en echt een paar dagen laten drogen, liefst (als dit mogelijk is) de boel zoveel mogelijk uit elkaar halen, zodat het echt goed kan drogen. Niet aanzetten voor de MP3 speler door en door droog is, om kortsluiting te voorkomen. En dan hard duimen dat hij het nog doet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
mijn mp3 speler kwam gisteravond uit de wasmachine rollen...
Duimen dat hij het nog doet, anders moet ik met mijn telefoon gaan hardlopen, en die past niet zo goed in mijn sportbh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |