abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66141812
Weet je wat echt goed werkt voor het verbranden van vet (en het is niet ongezond). Het kan op eender welke dag, maar voor mij enkel mogelijk op zaterdag, zonder extreem vroeg eruit te moeten.

1. Je staat op om 09.00 uur je kleed jezelf aan en gaat meteen ZONDER ontbijt naar de sportschool.
2. Je doet 1 uur tot 1.5 uur aan cardio (als je dit nog nooit gedaan hebt is 1 uur meer dan voldoende), belangrijk is dat je niet overtrained en een hartslag aanneemt van 70-75% max, dit zal voor de meeste mensen in de praktijk zijn een hartslag tussen 130 en 150.
3. Je gaat nu douchen en even iets anders doen (niet eten tot 45 minuten na de training)
4. Je neemt dan een licht middagmaal (voor mij is dit als man 550 kcal) tot je van vette vis (bijvoorbeeld gerookte haring, makreel, heilbot, zalm) en ananas (liefst verse). Als je geen vette vis lust, kan je ook wel vervangen door mager vlees zoals kipfilet, kalkoenfilet of eventueel ham (zo mager mogelijk).

Ik heb dit enkele weken geprobeert (ik wilde het eerst niet geloven) maar dit werkt echt goed. Wel opletten dat je niet te hoge hartslag hebt dus, want anders ga je duizelig worden en dat is zeker niet de bedoeling. Je gaat je tijdens de training eventueel wel wat leeg voelen, en niet in topconditie, maar dat is nu net de bedoeling. Dat betekend, dat je lichaam in een natuurlijke manier en in een vrij snel tempo jou vetreserves aan het aanspreken is, en je dus massa's vet aan het verliezen bent. Op deze manier kan je op 1 uur (ook het uur na de training is wel belangrijk) tot wel 100 gram puur vet verliezen. Deze manier is goedgekeurd door heel wat sportartsen en ook dieetisten zien er geen gevaren in, een vrij gezonde manier dus. Alhoewel overdaad schaad natuurlijk dus bijvoorbeeld 1 tot 2 keer per week doen en niet elke dag
pi_66145676
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef freecell het volgende:
Mwa, dat gepruts met lenzen is ook niet echt wat voor mij en het schijnt ook niet heel handig te zijn met cilinders.
Het is wel duur en je moet opletten dat je lenzen de goede kant op zitten, maar verder valt het wel mee volgens mij. Een collega van mij had ze en die had minder problemen met haar lenzen dan ik
Sanity is (not) statistical
pi_66146135
Emu, ik geloof er geen snars van dat het goed wordt gekeurd door sportartsen en succes met het verlies van spierweefsel, want je lijf heeft het veel te moeilijk zonder voedsel om braaf vetweefsel te bewerken (daar is namelijk energie voor nodig: uit voedsel) en gaat dan maar aan de eiwitreserves (lees: je spieren) knabbelen, da's namelijk een stuk eenvoudiger Wordt je overigens ook lichter van, van spieren afbreken.

Yppy: dat is inderdaad schrikken!! Doodeng, zo'n ongeval. Maar als het niet jouw schuld is, dan moet die ander toch betalen? Of begrijp ik het allemaal niet zo goed.

Liejannuh: goed dat je er een foto van moet maken Zo'n stukje bot kan een heel eigen (teen)leven gaan leiden

Freecell: ach arme jij Een bril staat vast heel slim en zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66147267
Die ander betaalt vast, maar ja, de dagwaarde van de auto is praktisch nul. Komt uit '95 of '97. Met een paar 100 euro moeten we blij zij. Maar ik ga nu, met veeeeel spierpijn, en blij dat de wekker ging (goede reden om op te staan) het ov testen. Twee keer 2 uur en een keer 0,5 uur. Wish me luck.
het is dus nog niet echt aangekomen, misschien als ik de auto zie, dat ik besef wat er is gebeurd
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66147290
Sterkte, met alles, met name het OV
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66147294
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66147296
Heb je hem ook weer in de ochtend
pi_66147299
Is het al ochtend ja?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66147926
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 06:24 schreef Twerk het volgende:
Is het al ochtend ja?
Met dat soort dingen moet je om 21:00 komen, dan zóu het een verleiding kunnen zijn.
het eerste wat ik nu dacht was: ulk!

Ik dacht vanmorgen dat de weegschaal stuk was. Opgepakt, mee gerammeld, onderkant ontpluisd... En nog steeds 67,6 ?
Dat is echt na tijden stilstaan opeens een kg er af? En ik heb niks raars gedaan
Nuja, wrs zit hij er morgen weer aan (foutje lijf ofzo ) en anders is het mazzel!
pi_66148353
Lekker toch Freecell

Ik moet nog ff weer in het ritme komen, gaat even niet superlekker. Maar goed, dan maar een weekje niet afvallen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66148700
Oh, Yps wat een schrik van dat ongeluk Gelukkig maar dat je zelf in orde bent. Wel weer snel gaan rijden hoor

Emu, ik zou flauw vallen als ik zonder iets te eten zou gaan sporten. Magoed, ik heb de laatste tijd sowieso al last van duizeligheid. en nee, ik ben niet zwanger.
pi_66148746
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef octopussy het volgende:
Oh, Yps wat een schrik van dat ongeluk Gelukkig maar dat je zelf in orde bent. Wel weer snel gaan rijden hoor

Emu, ik zou flauw vallen als ik zonder iets te eten zou gaan sporten. Magoed, ik heb de laatste tijd sowieso al last van duizeligheid. en nee, ik ben niet zwanger.
Weet je wel hoe je duizeligheid komt Octo? Wel waardeloos hoor.
pi_66149893
Mijn bloedwaarden zijn goed, dus daar zal het niet aan liggen. De HA vond mijn bloeddruk wel aan de lage kant dus misschien is dat het wel. Misschien moet ik maar eens een bloeddrukmeter mee nemen en even meten wanneer ik weer zo dizzy spell heb.
pi_66150798
Getsie die hamburger

@Yppy, das schrikken zeg! Ennuh, als ik zo lang ga sporten en doen zónder iets in mijn maag val ik geheit van m'n stokkie hoor, lijkt me niet gezond.

Ik heb vandaag een lange, saaie werkdag. Geen bal te doen dus de hele dag maar een beetje laptoppen en serietjes kijken. Vandaag gehad: 1 actimel light, een boterham met 30+kaas en 250 ml karnemelk met scheutje vruchtensap. Zit wel vol nu
pi_66151465
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef octopussy het volgende:

Moet jij dat nu ook al zo vaak en overal bij zeggen?
Hier begint het irritant te worden. Afgelopen week 4x gevraagd of ik zwanger was (en nee, niet door mijn buik, haha) Ik heb net een baby van een halfjaar ik ben NIET zwanger, mèn!
pi_66152719
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Moet jij dat nu ook al zo vaak en overal bij zeggen?
Hier begint het irritant te worden. Afgelopen week 4x gevraagd of ik zwanger was (en nee, niet door mijn buik, haha) Ik heb net een baby van een halfjaar ik ben NIET zwanger, mèn!
Och, dat valt wel mee hoor. Het is vooral dat ik nu heel erg NIET zwanger ben op het moment
Al zijn de ogen nu wel op mij gericht nu beide schoonzusjes zwanger zijn
pi_66154106
Bij mij denkt men ook steeds dat ik onderhand wel eens zwanger zal zijn. Ben immers al 9.5 maand getrouwd én ondertussen al 30. En ik heb ook nog eens een buik.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:56:00 #170
45621 Suzanna
Mama van...
pi_66162748
Hier vragen mensen of we niet eens gaan beginnen aan een vierde kind. Best brutaal of niet?

Ik voel me ook wel regelmatig geroepen om te zeggen dat ik NIET zwanger ben. Vervelend is dat!

Lijstje voor vandaag:

O: Volkoren flakes (soort all-bran, maar dan huismerk) met magere yoghurt en een handje rozijnen (en wat zoetstof)
T: twee plakken ontbijtkoek
L: 1 boterham met ei, 1 boterham met filet-americain en 1 boterham (volkoren allemaal) met honing.
T: gekookt eitje, paar gedroogde banaantjes (hoeveel kcal bevatten die eigenlijk?)
D: nog geen idee, ik ga zo ff kijken wat ik in huis heb. Het worden in ieder geval tartaartjes vanavond, voor mijn man en mij, misschien wat anders voor de kinderen, die zijn daar niet overgelukkig mee. Verder veeeeeeeeeel groente natuurlijk (wel lastig hoor, om elke dag met zoveel groente te koken. Ik hou er wel van, maar mijn kinderen niet zo )
pi_66163799
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Emu, ik geloof er geen snars van dat het goed wordt gekeurd door sportartsen en succes met het verlies van spierweefsel, want je lijf heeft het veel te moeilijk zonder voedsel om braaf vetweefsel te bewerken (daar is namelijk energie voor nodig: uit voedsel) en gaat dan maar aan de eiwitreserves (lees: je spieren) knabbelen, da's namelijk een stuk eenvoudiger Wordt je overigens ook lichter van, van spieren afbreken.
Het klopt toch wel degelijk hoor, maar je mag natuurlijk niet naar een te hoge hartslag gaan, want anders ga je inderdaad spierweefsel verliezen. Je moet dit ook doen vrij snel na het opstaan, dus niet bijvoorbeeld 2 uur na het opstaan. Natuurlijk ook niet te lang wachten met eten na het sporten. Aangeraden is dus 45 tot 60 minuten. de eiwitten die je daarna gaat eten in combinatie met de suikers/ananas gaan er voor zorgen dat jou spierweefsel minimaal aangetast zal zijn.
pi_66164213
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Emu het volgende:

[..]

Het klopt toch wel degelijk hoor, maar je mag natuurlijk niet naar een te hoge hartslag gaan, want anders ga je inderdaad spierweefsel verliezen. Je moet dit ook doen vrij snel na het opstaan, dus niet bijvoorbeeld 2 uur na het opstaan. Natuurlijk ook niet te lang wachten met eten na het sporten. Aangeraden is dus 45 tot 60 minuten. de eiwitten die je daarna gaat eten in combinatie met de suikers/ananas gaan er voor zorgen dat jou spierweefsel minimaal aangetast zal zijn.
Heb je een bron, dan?

Sowieso: waar haalt een mens de tijd vandaan voor zo'n sportschema? Ik word gewoon rond negenen op mijn werk verwacht
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:52:01 #173
45621 Suzanna
Mama van...
pi_66165085
http://www.smulweb.nl/767307/koken/recept/Soep-Om-Af-Te-Slanken

Soep om af te slanken??? Dit recept claimt dat je deze soep kunt eten naast je gewone eten en dan gaat afslanken. Klinkt als een sprookje. En trouwens, geen calorieën?? 3 eetlepels wortelen bevat volgens caloriechecker.nl 28 kcal. Hoe zit dat dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Suzanna op 17-02-2009 19:09:19 ]
pi_66165546
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:52 schreef Suzanna het volgende:
http://www.smulweb.nl/767307/koken/recept/Soep-Om-Af-Te-Slanken

Soep om af te slanken??? Dit recept claimt dat je deze soep kunt eten naast je gewone eten en dan gaat afslanken. Klinkt als een sprookje. En trouwens, geen calorieën?? 3 eetlepels wortelen bevat volgens caloriechecker.nl 28 kcal. Hoe zit dat dan?
Dat sommige voedingsstoffen zo moeilijk te bewerken zijn voor je lijf, dat het meer energie kost dan oplevert. Of het ook echt zo werk, verschillen de meningen over.
***Levi was here***
pi_66165576
Er staat 'caloriearm', niet 'calorievrij'. Groentes bevatten inderdaad heel weinig calorieën. Verder ben ik het met je eens dat dit iets té ideaal klinkt. Maar misschien zijn er voedingsdeskundigen die er meer van weten.
pi_66165699
Soep met veel kool en uien is behoorlijk irriterend voor je darmen... zou 'm daar de crux zitten?

'Deze soep breekt vet af", dat is dus sowieso bullshit
pi_66165705
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Emu het volgende:

[..]

En toch heb ik meer vertrouwen in het verhaal van Isabeau dan van jou, al is het maar om het simpele feit dat Isa een medische opleiding heeft gevolgd.
Jouw verhaal kan bijna in de categorie: neem een lintworm, dan val je af. Het zal best helpen maar lijkt mij echt niet gezond.
pi_66165897
Die soep klinkt idd vaag. Was er niet al eerder soep voorbijgekomen die meer calorieen zou kosten om te verteren dan dat er in zat?
pi_66166043
Mag ik daarnaast ook nog even opmerken dat het niet bepaald lekker klinkt?

In het algemeen: soepjes op basis van groentes met bouillon, al dan niet gepureerd, zijn wel een fijne, vullende, low-cal snack voor het einde van de middag
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:34:13 #180
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_66166784
FF crosspost
quote:
Vandaag een ochtendje UMC gehad. Het onderzoek was een beetje vervelend maar niet overdreven ofzo. Toen moesten we wachten op de consult, en ze kunnen waarschijnlijk niets doen. Heb nog wel een buikfoto gehad en moet binnenkort voor een gastroscopie.

Helaas pindakaas dus . De boel terug normaal maken is ook geen oplossing want dan krijg je nog meer littekenweefsel etc en het onderste deel van mijn slokdarm werkt ook niet optimaal. Niet zo erg niet goed dat het mijn klachten verklaard maar wel een deel.
Dus ja blijven knokken om te eten en afvallen ho maar

Was dus graag weer hier komen mee posten maar dat zit er niet echt in. Als alles bekend is ga ik wel praten met mijn chirurg of er nog mogelijkheden zijn, maar waarschijnlijk niet.
pi_66167531
Yppy, dat was schrikken zeg. Gelukkig alleen materiale schade... en balen dat je nu met de trein moet natuurlijk
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:14:09 #182
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_66167929
Ow en Yppy wat een schrik idd gelukkig alleen maar materiële schade
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:11:42 #183
45621 Suzanna
Mama van...
pi_66169711
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:04 schreef p-etr-a het volgende:
Er staat 'caloriearm', niet 'calorievrij'. Groentes bevatten inderdaad heel weinig calorieën. Verder ben ik het met je eens dat dit iets té ideaal klinkt. Maar misschien zijn er voedingsdeskundigen die er meer van weten.
Idd, was het recept ergens anders ook tegengekomen (bijna hetzelfde) en daar stond dat er geen calorieën in zouden zitten (yeah right). Vandaar dat ik even in de war was. Deze dus.
pi_66177314
Oja, nu zie ik het ook. Een soep zonder calorieën, haha! Dan moet je gewoon opgewarmd water drinken - zelfs een beetje zout kan niet, toch? Het lijkt me trouwens geen lekkere soep, zo veel groenteprut en verder niks.
pi_66177376
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef p-etr-a het volgende:
Oja, nu zie ik het ook. Een soep zonder calorieën, haha! Dan moet je gewoon opgewarmd water drinken - zelfs een beetje zout kan niet, toch? Het lijkt me trouwens geen lekkere soep, zo veel groenteprut en verder niks.
Zout heeft geen kcal. Verder kan kcal-loos niet lekker zijn.
***Levi was here***
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:24:50 #186
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_66177841
YPPY, wat eng Gelukkig dat je er niets aan over gehouden hebt, behalve de schrik en het ongemak van tijdelijk geen auto hebben.

En die soep klinkt best ok, maar ik denk dat ie niet werkt ":P

Buikgriep is trouwens weer helemaal achter de rug hier, gisteren ook weer hardgelopen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:28:23 #187
45621 Suzanna
Mama van...
pi_66178020
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je een bron, dan?

Sowieso: waar haalt een mens de tijd vandaan voor zo'n sportschema? Ik word gewoon rond negenen op mijn werk verwacht
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Emu het volgende:
Het kan op eender welke dag, maar voor mij enkel mogelijk op zaterdag, zonder extreem vroeg eruit te moeten.
Hij doet het dus ook alleen maar in 't weekend
pi_66180744
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef Suzanna het volgende:

[..]

[..]

Hij doet het dus ook alleen maar in 't weekend
Ha! Nou, ik slaap lekker uit op zaterdag, eet wat fruit of yoghurt en ga om 11 uur naar bodyshape. En dat bevalt ook best. Ookal vliegen de vetlellen er niet meteen af
pi_66183841
Soep zonder vlees/kip, room en iets als vermicelli is natuurlijk meestal caloriearm en als je veel soep eet zit je sneller vol en neem je misschien niet zo snel koekjes en chipjes. In die zin zal het wel werken Soep is denk ik één van de lekkere dieettrucs die weinig wordt gebruikt.

Soep breekt uiteraard nooit vet af en zelfs in drinkbouillon zitten calorieën.

Met Emu's methode zal je trouwens best snel afvallen. Alleen is je lijf niet blij. Verlies je wel degelijk veel spierweefsel en loop je verhoogt risico op lekker jojo'en over een aantal jaar. Maar Emu moet dat zelf maar weten.
pi_66184634
Misschien als je soep drinkt met Muscle keukenreiniger erin, dat werkt behoorlijk ontvettend
Sanity is (not) statistical
pi_66187375
Wie weet hoeveel kcal er (ongeveer) in 1 eetlepel lijnzaad zit? Dus niet lijnzaadolie maar de zaadjes zelf.. Ik heb zo'n zakje met half kapotte zaadjes en mik dat door mn ontbijtdrankje maar kan niet vinden hoeveel daar in zou zitten.
pi_66187425
Ik houd altijd wat vocht vast als ik soep gegeten heb. Zal wel door het zout komen. Toen ik ooit naar de weight watcher meetings ging merkte ik het direct wanneer ik soep gegeten had Gelukkig is dat effect niet blijvend.
pi_66187601
Het is zo'n 36 calorieen voor 10 gram. Geen idee hoeveel er in 1 eetlepel zit.
pi_66187850
Oké bedankt!
pi_66187928
Mirjam hoe was jouw bezoek aan de neuroloog?
Jeesssss Yppy wat een schrik en vreselijk balen zeg
Moest erg lachen om de rood haar beugeltje en nu ook nog bril verhaal van Freecell

Hier gaat het hardlopen goed, ben nu al aan de 5x2 minuten op 8 km/uur met tussendoor wandelen op de loopband. Ik heb alleen last van mijn kuiten, niet echt spierpijn maar gewoon strak gevoel. Is dat normaal/bekend? Kan ik nu het beste gewoon doortrainen of moet dat eerst minder worden? Ik wil over een maandje ofzo naar buiten om te lopen, dan heb ik al wat opgebouwd.

Afvallen gaat echt megalangzaam met 2-3 ons per week Ben gisteren weer naar de osteopaat geweest om de boel weer vlot te trekken hopelijk. Hij trof mijn hele spijsvertering nogal gestagneerd aan wat geen verrassing was. Hij dacht dat het allemaal na 100 dagen gestopt te zijn met roken weer wat genormaliseerd zou moeten zijn. Je lichaam schijnt te werken in cycli van 100 dagen ofzo? Nog 3 weken te gaan voor we op de 100 zitten. En dan ga ik natuurlijk als een trein met een kilo per week
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_66193116
YPPY, hoe is het nu met je?
pi_66195748

Ik ben lekker een paar daagjes weggeweest, en ik had net een hoop bij te lezen... Yppy, wat eng zeg, en wat verschrikkelijk balen van je auto.... Lianne, fijn dat je arts je serieus nam met je teen, en freecell, cilinders zijn meestal flink prijzig, al heb ik er natuurlijk mijn extra sterkte bijzitten..

Wij hebben de afgelopen twee dagen veel gelopen, ook over het strand... Het was wel erg koud, maar daar was de sauna weer goed voor..
Ik heb nu alleen last van mijn heupen en knieen, dus ik ga vandaag maar even niet hardlopen, even kijken hoe het morgen voelt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66196149
Zesje 2-3 ons per week is best lekker hoor! Beter langzaam er af dan niet er af (óf snel er af en dan weer er bij)

Nou, ik snap mijn lijf niet meer gisteren een snaaidag gehad (lees: stapeltje jodekoeken, fudge en meer van dat soort ongein). En ook nog pannenkoeken als avondeten.....
3 ons er af En ik dacht dat mijn gewicht van gisteren een eenmalig lage actie was?

Raar lijf Nuja, vandaag doe ik weer gezond, dus morgen zal er wel weer 4 kg bij zitten ofzo
pi_66196205
Teigan: mijn zorgverzekeraar komt me een heel eind tegemoet met de bril, dat scheelt. Vanmiddag even achter montuur aan als TARA vrij is ...
pi_66196397
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:29 schreef zesje het volgende:
Mirjam hoe was jouw bezoek aan de neuroloog?
hij denkt idd aan een hernia
moet een mri scan laten maken, zo snel mogelijk, het voorstel van de receptioniste was 18 mnaart
dus daar wordt nu achteraan gegaan, of dat sneller kan
verder is de oxycontin verdubbeld, wat als gevolg heeft dat ik me echt niet tof voel heel slaperig, wollig en moe, maar niet kunnen slapen

verder ff afwachten hoe het zo met de pijnstillers gaat, als het niet gaat, moet ik gewoon weer bellen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_66196598
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef freecell het volgende:
Zesje 2-3 ons per week is best lekker hoor! Beter langzaam er af dan niet er af (óf snel er af en dan weer er bij)

Nou, ik snap mijn lijf niet meer gisteren een snaaidag gehad (lees: stapeltje jodekoeken, fudge en meer van dat soort ongein). En ook nog pannenkoeken als avondeten.....
3 ons er af En ik dacht dat mijn gewicht van gisteren een eenmalig lage actie was?

Raar lijf Nuja, vandaag doe ik weer gezond, dus morgen zal er wel weer 4 kg bij zitten ofzo
Ik hoop dat het wat gesputter is van mijn lijf vanwege het overschakelen van nicotine, snoepen en luieren naar geen nicotine, gezond voer en sport. En dat ik straks toch wel sneller kan afvallen want op deze manier hou ik het geen halfjaar vol. Ik weet wel dat het een way of life moet worden maar die fudge, frietjes met mayo en witte wijn ga ik echt niet de rest van mijn leven laten staan.

Raar lijf ja Freecell, maar wel raar in a good way
Oh men, fudge
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_66197670
Fudge is echt mijn grote zwakte
Ik heb gisteren gewoon 3 afgewogen en meegenomen, omdat de zak altijd leeg gaat. Ook al ben ik kotsmisselijk
pi_66201347
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
Ik heb gisteren gewoon 3 afgewogen en meegenomen, omdat de zak altijd leeg gaat. Ook al ben ik kotsmisselijk
herkenbaar
Wel slim, gewoon 3 afwegen
pi_66202469
Wat vinden jullie trouwens lekkere sportkleding? Ik moet wat nieuwe dingen hebben. De sportbroeken van Esprit lijken me wel prima maar ik vind die shirtjes allemaal zo ielig en kort. En ik ga deze sport bh bestellen.
pi_66203138
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef zesje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens lekkere sportkleding? Ik moet wat nieuwe dingen hebben. De sportbroeken van Esprit lijken me wel prima maar ik vind die shirtjes allemaal zo ielig en kort. En ik ga deze sport bh bestellen.
Het hangt van de sport af die je doet.
Voor de groepslessen op de sportschool heb ik ook een Jazzpants van Esprit. Zit lekker en rekt lekker mee (erg handig als je de hele tijdt moet schoppen, squatten of lungen!). Voor het hardlopen heb ik een hardlooptight. Nouja, heb ik een aantal hardlooptights. Verschillende merken, maar die van de aldi zit net zo lekker als die van Nike. Allen de Nike die ik heb is van wat dikker materiaal en dus lekkerder in de winter.
Qua shirtjes draag ik eigenlijk vanalles. Het liefste sportshirtjes die het vocht redelijk afvoeren. Maar ook dit vind ik voor hardlopen belangrijker dan voor groepslessen.

Qua sportbeha zweer ik bij de shockabsorber. En ga ze ook vooral passen in een winkel. Mijn maat voor een sportbeha wijkt namelijk een beetje af van de maat die ik heb voor een normale beha.
Wat voor merk is het eigenijk die jij post zesje? Dat zie ik niet staan op die site.
pi_66204175
Heb even gezocht Liejannuh en hij is van Royce is wel ff een stukje goedkoper in the UK en geen invoerrechten maar vd andere kant kan je bij kies de juiste sportbh wel ruilen.
pi_66206562
Pff nou heb ik vandaag tot 15:00 slechts op karnemelk geleefd (3 keer 250 ml ofzo) en daarna 1 boterham en banaan gehad, avondeten een beetje chili con carne met wat rijst en bem, toch 1200 kcal gehad vandaag
pi_66206627
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef zesje het volgende:
Heb even gezocht Liejannuh en hij is van Royce is wel ff een stukje goedkoper in the UK en geen invoerrechten maar vd andere kant kan je bij kies de juiste sportbh wel ruilen.
Wat mij opvalt is dat die dame alleen maar 1 merk verkoopt en plaatjes van een heel ander merk op haar site heeft staan.
Maar afijn, je kunt het altijd proberen. Anders even naar een goede lingeriewinkel gaan en daar wat dingen proberen. De ene beha zit ook prettiger dan de andere is mijn ervaring.
pi_66206793
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is dat die dame alleen maar 1 merk verkoopt en plaatjes van een heel ander merk op haar site heeft staan.
Maar afijn, je kunt het altijd proberen. Anders even naar een goede lingeriewinkel gaan en daar wat dingen proberen. De ene beha zit ook prettiger dan de andere is mijn ervaring.
Ze omschrijft zichzelf als 'Deskundige en CEO'. Deskundige is echt een flut-omschrijving, dat zegt niets.
Vind de BH's er trouwens wel goed uitzien; de omschrijvingen klinken ook best OK.
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:19:12 #210
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_66206836
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Pff nou heb ik vandaag tot 15:00 slechts op karnemelk geleefd (3 keer 250 ml ofzo) en daarna 1 boterham en banaan gehad, avondeten een beetje chili con carne met wat rijst en bem, toch 1200 kcal gehad vandaag
Ehm, was dit met opzet? Want het klinkt niet echt gezond en 1200 kcal is ook echt weinig voor een hele dag.
pi_66207182
Ik had geen honger.. Maar het valt me op dat je met zo weinig eten toch aan zoveel kcal kan komen.
pi_66209752
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef Liejannuh het volgende:
Die snap ik even niet? Ze verkoopt veel merken, Pure Lime, Odlo, Polar, Falke etc. en plaatje en omschrijving komen overeen.
Reden waarom ik daar wil kopen en niet in een lingeriewinkel is dat zij uitgebreide keus heeft in maten en ook speciaal voor running en daarnaast vind ik het leuk om een sportief topje te hebben ipv zo'n oma model. De lingeriewinkel waar ik had geinformeerd had maar 1 sport bh in mijn maat (80F).
pi_66210473
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:39 schreef zesje het volgende:

[..]

Die snap ik even niet? Ze verkoopt veel merken, Pure Lime, Odlo, Polar, Falke etc. en plaatje en omschrijving komen overeen.
Reden waarom ik daar wil kopen en niet in een lingeriewinkel is dat zij uitgebreide keus heeft in maten en ook speciaal voor running en daarnaast vind ik het leuk om een sportief topje te hebben ipv zo'n oma model. De lingeriewinkel waar ik had geinformeerd had maar 1 sport bh in mijn maat (80F).
Sorry, ik had de merken niet gezien. Wat een onduideljke site zeg!
Maar afijn, juist een sportbeha moet goed ondersteunen en dat betekent dus passen.
Runnersworld heef een paar jaar terug een onderzoek gedaan, alleen zijn de resultaten niet vermeld in het stuk.
pi_66212390
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
De Albert Heijn had fudge in de aanbieding en ik liep er om 18:30 rammelend van de trek langs
Moest aan je denken freecell, en niet gekocht

[ Bericht 1% gewijzigd door zesje op 18-02-2009 21:07:59 ]
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:48:13 #215
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_66217316
Kneiterhard gezondigd vanavond met een flinke shoarmaschotel en wijn

Ben ik nu stout? ik wordt echt helemaal horendol van die lichte maaltijden AAAAARGH!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_66217827
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Chili con carne is behoorlijk calorierijk volgens mij. Verder, lijkt het me niet echt lekker voor je lichaam om alleen maar drinken te krijgen een hele tijd? Had je gewoon geen zin in eten of ben je ziek ofzo? Als het echt expres was vind ik het wel apart! Dat zou ik echt niet lang volhouden (en ook niet willen ) !
pi_66217871
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Kneiterhard gezondigd vanavond met een flinke shoarmaschotel en wijn

Ben ik nu stout? ik wordt echt helemaal horendol van die lichte maaltijden AAAAARGH!
Niet stout hoor , gewoon morgen een 'Balans-dag'
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:01:51 #218
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_66217976
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Niet stout hoor , gewoon morgen een 'Balans-dag'
Dankje!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_66218364
zesje, sportwinkels (hardloopwinkels) hebben toch ook allemaal sportbh's speciaal voor hardlopen en in allerlei hippe kleuren en ontwerpen Die van mij is kobaltblauw met zwart, zit geweldig. Misschien kan je eens bh's gaan passen in een winkel en dan op die site dezelfde bh die lekker zat bestellen (als dat dus goedkoper is).
pi_66222470
quote:

[..]

Chili con carne is behoorlijk calorierijk volgens mij. Verder, lijkt het me niet echt lekker voor je lichaam om alleen maar drinken te krijgen een hele tijd? Had je gewoon geen zin in eten of ben je ziek ofzo? Als het echt expres was vind ik het wel apart! Dat zou ik echt niet lang volhouden (en ook niet willen ) !
Nee joh... bonen zijn juist prima... vol vezels en niet te veel kcal.
pi_66224194
Ik vraag me af in hoeverre het klopt als je kcal gaat berekenen op grond van je activiteiten.
Ik heb als voorbeeld een erg luie werkdag genomen, veel niks doen zowel op het werk als thuis: beetje lezen, beetje internetten, beetje kletsen en goed slapen. Luier lukt bijna niet, of ik ben ziek en lig de hele dag stil in bed (nou ja, koorts kost ook aardig wat kcal ) En dan krijg ik dus dit (voor mijn gewicht hè):

Totals: 2,848 calories in 24 hr

Food - preparing, at home - 57 calories in 15 min
Napping (sleeping) - 61 calories in 45 min
Reading - reclining - 68 calories in 45 min
Walking - in home - 46 calories in 15 min
Taking a Shower - 46 calories in 15 min
Lying - quietly (e.g., watching TV) - 273 calories in 3 hr
Eating - sitting - 46 calories in 20 min
Reading - sitting - 79 calories in 40 min
Bicycling - 16.1-19.2 km/h (light) - 137 calories in 15 min
Walking - 4.8 km/h - 150 calories in 30 min
Sleeping - 737 calories in 9 hr
Desk Work (office work) - 328 calories in 2 hr
Socializing - sitting (talking, eating) - 137 calories in 1 hr
Surfing - internet or TV - 683 calories in 5 hr

Zelfs als ik de hele dag alleen maar zou slapen heb ik volgens die site best veel energie nodig:
Sleeping - 1,966 calories in 24 hr

Maar ja, aan de andere kant als ik vraag wat een kwartier hardlopen of stairclimber of roeien aan energie kost dan zit dat heel dicht bij het getal dat er op de sportschool op het apparaat verschijnt. En ook mijn fysiologieboeken geven dit soort getallen voor mijn gewicht. Nou heb ik ergens gelezen dat als je te dik bent (ben ik) dat die getallen niet helemaal kloppen en op zijn hoogst 20% lager uitvallen. Maar dan kom ik nog op 2278 kcal voor de zeer luie dag uit... En ik heb een sportieve dag maar niet uitgerekend, want ik train makkelijk voor 700-800 kcal in de sportschool en dat komt er dan dus nog boven op!

Als ik nu dagelijks tussen de 1200 en 1500 kcal eet dan bespaar ik minstens 1000 kcal op een dag en zou dus theoretisch minstens een kilo per week moeten afvallen (6400 kcal voor 1 kg vetweefsel). En dat doe ik heul niet Ook een verminderd basaalmetabolisme verklaart dat helemaal niet goed. Energie is maar een raar iets

Hoeveel energie hebben jullie vandaag/gisteren/op een gemiddelde dag besteed? (dus over 24 uur)
http://www.caloriesperhour.com/index_burn.php
pi_66224197
En dan heeft die site bij 'accuracy' nog dit staan:
quote:
There is the potential for inaccuracy in calculating the calories burned by very heavy individuals. While an individual's weight is used to calculate the number of calories burned, the additional energy required for a very heavy individual to bear their own weight performing weight bearing activities is not factored into the equation. Thus the actual number of calories burned may be higher than estimated.
pi_66224713
Goeiemorgen..

mijn mp3 speler kwam gisteravond uit de wasmachine rollen...
Duimen dat hij het nog doet, anders moet ik met mijn telefoon gaan hardlopen, en die past niet zo goed in mijn sportbh...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66224806
quote:

[..]

Ja de chili van caloriechecker wellicht maar de mijne is vrij vetarm Rundergehakt, kidney beans, paprika, ui, knoflook, tomaten en tomatenpuree. En heeeeeeeeeeeeel veel kruiden. Das alles..
pi_66225011
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..

Duimen dat hij het nog doet, anders moet ik met mijn telefoon gaan hardlopen, en die past niet zo goed in mijn sportbh...
Anders heb ik nog wel een MP3 speler voor je Teigan. Zat in mijn kerstpakket. In te ruilen tegen Ricotta en mozzarella uit Grootegast.

Kan wel merken dat je nachtdienst hebt Isa, anders had je nooit de tijd genomen om dat allemaal in te vullen!
pi_66225149
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..

Heeeeeel goed laten drogen voor je je MP3 speler aanzet. Vlakbij de verwarming leggen en echt een paar dagen laten drogen, liefst (als dit mogelijk is) de boel zoveel mogelijk uit elkaar halen, zodat het echt goed kan drogen. Niet aanzetten voor de MP3 speler door en door droog is, om kortsluiting te voorkomen. En dan hard duimen dat hij het nog doet! Succes.
***Levi was here***
pi_66225487
ik heb net even getest en hij doet het nu gewoon ook alweer... Niet te geloven.... ik leg hem nog wel even op de verwarming denk ik..

ik heb ook laatst een een 8 gb geheugenstick meegewassen, en die heeft echt een aantal dagen moeten drogen..
pi_66225488
Ik had vd week op een andere site uitgerekend dat ik 2500 kcal per dag zou verbruiken. Ik eet rond de 1500 kcal per dag. Dan zou ik dus 1000 kcal per dag besparen en om 1 kilo vet te verbranden zou 7000 kcal nodig zijn. Theoretisch gewichtsverlies is dus 1 kilo per week. Nou no way, mag blij zijn met een paar ons

Om 250 gram per week te verliezen zou ik iedere dag 250 kcal minder moeten eten dan ik verbruik. Ik eet 1500 dus mijn verbruik is 1750 per dag.... da's wel een zeeeer zuinig motortje....

Thema van de Linda van deze maand "Elk pondje plakt op het kontje" verschillende bn-ers hebben genoteerd wat ze in een week eten, o.a. notoire lijners Linda de Mol en Angela Groothuizen en notoire lekkerbekken als Berget Lewis. Angela zegt over zichzelf dat ze bij meer dan 1700 kcal per dag aankomt. Een tijdje terug had ik dat onwaarschijnlijk gevonden maar ik vrees een beetje dat dat, in ieder geval nu, ook voor mij geldt...
maar ik rook niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')