abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66062195
Ik had vanavond gegrilde hamburgers, ook erg lekker, maar misschien niet helemaal dieet verantwoord. Maar in het weekend eet ik meestal wel wat ongezonder.....

Mirjam, ik vind zelf die extra pute chocola als voordeel hebben dat je er veel minder in dooreet, en volgens mij is het ook minder vet, en zit er minder suiker in..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66063642
Ik kan van extra pure chocolade net zo goed dooreten, heerlijk! Ik word er alleen minder snel misselijk van Schiet niet op dus
pi_66064857
ik kan veel makkelijker stoppen, na 1 stukje heb ik wel genoeg..

Of het moet de extra pure chocola met caramel zijn, die is dan weer te zoet, en daar eet ik wel in door..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66071076
Aan de weegschaal te zien waren mijn logeerdagen bij Lein niet goed voor de Lijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66072241
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 18:17 schreef freecell het volgende:
Vanavond een zeer dieet-verantwoorde zelfgemaakte nasi gehad. Was erg lekker. (en voor TARA was er een sloot satésaus )
Wat is dieet verantwoordelijke nasi? Bijna alle nasi die ik ken zijn veel te veel kcal
pi_66072908
En waarom staat die nasi niet in het CUL wedstrijdtopic?

[CUL-wedstrijd] CUL in de keuken! Nasi goreng
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66073605
Ik ga morgen wokken. Ik heb echt van die restjes waar je anders niks mee kan, een minipaksok, een lenteuitje, een courgette die al lang ligt en die anders niet opkomt (omdat ik niet zo van courgette hou, dus waarom ik hem gekocht heb weet ik eigenlijk ook niet meer), een heel bakje met gember (in plaats van een beschaafd klein stukje) en ik denk dat ik er maar een zoete aardappel doorgooi. En dan serveren met Tarly, wat ik ooit eens heb gekocht omdat het afgeprijsd was. Als het afgeprijsd is koop het meestal wel, ongeacht of ik het gebruik. En nu puilen m'n kastjes uit en heb ik allerlei dingen die toch wel binnen drie maanden geconsumeerd dienen te worden omdat ik ze anders weg kan gooien.

Boodschappen doen is een beetje een uit de hand gelopen hobby bij mij

En dan nog met gekruide gehaktballetjes die in de vriezer liggen. Ik wist het niet meer, tot ik probeerde m'n zojuist gekochte diepvriesfriet (uit de aanbieding natuurlijk) in de diepvries te proppen en dat bakje met gehaktballetjes eruit viel... Dus die moeten dan ook maar op.

Ik stop altijd vanalles in de diepvries, maar omdat ik altijd vergeet wat erin ligt omdat ie te vol is en omdat ik altijd vergeet dat ik dingen eerst moet ontdooien (tot het punt dat ik een maaltijd plan met iets op de diepvries en als de groente en aardappels klaar zijn tot de ontdekking kom dat het vlees niet op tijd klaar gaat zijn omdat het nog in de vriezer ligt), komt ie maar niet leeg.

Soms word ik zo ongelofelijk moe van mezelf!
Sanity is (not) statistical
pi_66076010
quote:
Op zondag 15 februari 2009 00:31 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Wat is dieet verantwoordelijke nasi? Bijna alle nasi die ik ken zijn veel te veel kcal
Even denken hoor....
Was namelijk gewoon wat zooi door elkaar....
Een theelepel is bij mij een héle volle theelepel trouwens, kan niet meer op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samengevat: ik had nog kip, rijst en groente en kon niks anders verzinnen Ubersimpel dus, maar wel lekker.
pi_66076030
quote:
Op zondag 15 februari 2009 00:51 schreef Isabeau het volgende:
En waarom staat die nasi niet in het CUL wedstrijdtopic?

[CUL-wedstrijd] CUL in de keuken! Nasi goreng
Omdat het vast geen officiële nasi is
pi_66076785
quote:
Op zondag 15 februari 2009 09:16 schreef freecell het volgende:

Omdat het vast geen officiële nasi is
D'r staat toch best duidelijk in dat topic dat het ook om je eigen gebakken rijst recept gaat en vooral niet om het meest authentieke whatever gerecht
pi_66077495
OMG, er staat een chocoladetaart in de oven, vanmiddag bezoek, en ik moet er gewoon een stukje van hebben
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66077575
Ik heb net appel kaneel brood uit de broodbakmachine gehaald, erg lekker....

En ergens deze week komt er nog een Granny's appeltaart..
pi_66079646
aangekomen
maarja, zat er wel in, ik kan nog steeds niet bewegen, en ben qua avondeten afhankelijk van wat nmijn vriend voor me haalt/kookt, en daardoor eet ik ook vaak heel laat
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_66083738
Ik zat vanochtend weer op 90. Vorige week dus op 91 en dat terwijl ik me voorgenomen had om echt niet meer boven de 90 uit te gaan komen. Nou ja, het is er weer af en we zitten weer op het goede spoor.
pi_66084274
Wat vervelend Mirjam, kan je je vriend ook niet instructies geven over wat je wilt eten? Dan kan je zelf gezondere dingen kiezen, wie weet helpt het..
pi_66084447
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:47 schreef Mirjam het volgende:
aangekomen
maarja, zat er wel in, ik kan nog steeds niet bewegen, en ben qua avondeten afhankelijk van wat nmijn vriend voor me haalt/kookt, en daardoor eet ik ook vaak heel laat
Waarom kun je niet koken eigenlijk?
pi_66084461
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:42 schreef teigan het volgende:
Wat vervelend Mirjam, kan je je vriend ook niet instructies geven over wat je wilt eten? Dan kan je zelf gezondere dingen kiezen, wie weet helpt het..
we hebben afgesproken dat we ervoor zorgen dat ik sowieso vóór 8 uur eet.
gisteren at ik pas na 11 uur

sja, dat afhankelijk zijn is gewoon klote
maargoed, op tijd eten zal al een heel stuk helpen, en hij weet wat ik wel niet eet, dus moet wel goedkomen.

maar natuurlijk hoop ik dat ik zo snel mogelijk weer zelf voor m'n eten kan zorgen
pi_66084489
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Waarom kun je niet koken eigenlijk?
zit al ruim 5 weken thuis met ernstige rugklachten (hernia)
kan dus weinig tot niks
pi_66084672
Sta je op de lijst voor een operatie of zo? En ik bedoel het niet betweterig of vervelend of zo, voor alle duidelijkheid, maar probeer wel te blijven lopen. Hoe minder je beweegt, hoe zwakker je spieren worden en hoe meer last je van je hernia kan krijgen en hoe moeilijker je na je hernia weer op gang komt. Alhoewel het soms ook idd gewoon niet gaat, weet natuurlijk niet hoe ernstig het bij je is. Mijn moeder kon op een gegeven moment echt alleen nog maar schuifelen en eten klaarmaken ging idd ook bijna niet. Maar zolang je nog wat kan, moet je het wel proberen te doen hoor - ook voor je eigen gevoel, dat je nog iets kan en een beetje bezig blijft, anders zit je alleen maar aan de pijn te denken en da's ook niet goed.

Wel vervelend dat je vriend je zo slecht helpt... Elf uur is niet echt meer een normale tijd om te eten. Heb je niemand in de buurt wonen die zo lief is om een portie extra voor je te maken? Of hem eventueel gewoon stoommaaltijden van AH laten halen of zo - da's dan nog redelijk gezond en enigszins vers, snel klaar en het weegt niet veel. Ik neem aan dat een bakje in de magnetron zetten nog wel lukt?
pi_66084715
hij helpt me niet slecht hoor, het liep nu eenmaal zo, en vaak laat thuis door werk, maar dat gaan we nu veranderen
ik ga dinsdag voor het eerst naar een neuroloog, ben beniuewd
pi_66110856
Oh, dat is ook wel vervelend Mirjam, sterkte ermee...

Ik heb net in de lichte regen Evy les 7 gelopen, ging ietsjes langzamer dan les 6, maar het liep wel lekker. Ik heb nu het gevoel dat ik hem nog wel eens kan lopen, al zal ik dat niet doen...
pi_66111158
Wat naar Mirjam, sterkte
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 16 februari 2009 @ 10:20:37 #123
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_66111600
Zo!, Vandaag een jaar van het roken af, op naar de volgende uitdaging en dat is de kilo's kwijt. Wil nog één keer in mn leven een adonis zijn

94 Kg nu, wil naar 4, 5, 86.

Heb de wind mee in de zin dat ik 3 maanden ga verbouwen vanaf 5 maart en dat verbrandt lekker veel. Ondertussen sport ik nog altijd flink (doe ik al mn hele leven) en heb als maatregel genomen dat ik mijn hoeveelheid avondeten halveer. Ik neig sterk naar zwaar voer en daar schep ik dan ook nog eens 2 keer voor op. Nu dus slechts 1 maal en 2 a 3 keer per week zo'n stoommaaltijd, die zijn nog lichter.

Verder zondig ik eigenlijk weinig. Drink wat wijn en/of bier in het weekend, snoep niet, eet nauwelijks chips e.d. ontbijt normaal, lunch ook normaal met veel fruit en bruin brood.

Stoppen met roken was goed voor 6 kilo in een jaar en die moeten er minimaal vanaf

ik lees me wel in hier en heb me al op de web aangemeld

[ Bericht 0% gewijzigd door DaBuzzzzz op 16-02-2009 10:34:19 ]
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_66111780
Welkom DaBuzzzzz en succes!

Je eet- en beweegpatroon klinkt in ieder geval al goed...
  maandag 16 februari 2009 @ 10:33:52 #125
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_66111952
Mn BMI is 28,1 dus niet dramatisch maar mn harses is ook zo "plofferig" dat ik er wat aan wil doen

Thx!
pi_66112010
Na een weekend met 5!!!! verjaardagen nu 68,9. Schade valt mee, 400 gram
Dat is er snel genoeg weer af!

Ben alleen bang dat hardlopen er echt even niet in zit Mijn hak doet nog steeds veel pijn, ook bij gewoon lopen
pi_66112163
Ik ga vandaag ook niet hardlopen! Heb een lunchlezing.
Waardeloos dat je zoveel last hebt van je hak freecell.

Ik ga vanmiddag even langs mijn huisarts vanwege mijn onverklaarbare dikke en pijnlijke teen. Ik verwacht dat ie heel raar gaat kijken en er ook niets van begrijpt.
pi_66112350
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga vandaag ook niet hardlopen! Heb een lunchlezing.
Waardeloos dat je zoveel last hebt van je hak freecell.

Ik ga vanmiddag even langs mijn huisarts vanwege mijn onverklaarbare dikke en pijnlijke teen. Ik verwacht dat ie heel raar gaat kijken en er ook niets van begrijpt.
Welke teen is het?
Nee grapje balen! Heb je er ook last van met rennen?

Die hak is echt vervelend ja. Maar er hebben in de afgelopen week 4! mensen tegen me gezegd dat ik eens moest kijken of ik geen steunzolen nodig heb En TARA heeft dat gehoord en die vindt nu uiteraard ook dat ik daar even naar moet laten kijken
pi_66112690
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Welke teen is het?
Nee grapje balen! Heb je er ook last van met rennen?

Die hak is echt vervelend ja. Maar er hebben in de afgelopen week 4! mensen tegen me gezegd dat ik eens moest kijken of ik geen steunzolen nodig heb En TARA heeft dat gehoord en die vindt nu uiteraard ook dat ik daar even naar moet laten kijken
Het is mijn liefde teen.
Het stomme is dat ik er geen last van heb met sporten, maar wel met gewoon lopen. Maar dan is het druk moment ook wel weer groter, dus dat is wel logisch. En mijn sportschoenen zijn natuurlijk veel meer dempend dan gewone schoenen.

Het klinkt idd wel logisch om eens te informeren naar steunzolen, een kleine verhoging kan misschien het probleem wel wegnemen. Had jij er nou al eens eerder last van gehad?
pi_66112773
Ik heb vanmorgen even tegen gemopperd dat het regende, maar aangezien ik hem er wakker voor had gemaakt mocht ik niet zeuren, ik zou gaan hardlopen.. En het viel uiteindelijk ook wel mee.

Wel balen van jullie blessures dames..
pi_66112947
's Morgens hardlopen? Wow! Ik kan dat echt niet. Dan haal ik het einde van de staat niet. Ik kan dat op z'n vroegst halverwege de middag. Mijn spieren worden wat langzaam wakker.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_66112979
het valt me tot nu toe wel mee 's ochtends.. Maar dan wel rustig opstaan, eerst wat eten, en dan na een half uurtje/uurtje eens gaan lopen..

's avonds wil wel beter, maar dit valt mij ook echt niet tegen.
pi_66113452
Goeiemorgen

Is het normaal dat ik 2.5 uur na het ontbijt wat bestond uit magere yoghurt met 40 gram muesli en een mandarijn alweer honger heb? Heb alweer een pittenbroodje zitten eten maar heb nu nog honger
pi_66117072
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef heaven7 het volgende:
Goeiemorgen

Is het normaal dat ik 2.5 uur na het ontbijt wat bestond uit magere yoghurt met 40 gram muesli en een mandarijn alweer honger heb? Heb alweer een pittenbroodje zitten eten maar heb nu nog honger
Ehh nou ik vind 40 gram muesli niet zoveel. Of is het dat wel? Vlokken, neem ik aan... Ik zou ook honger hebben.

Blehhh. Ik was zo goed, zo mooi slank bezig. Zat rond de 70 kilo. Nu meer dan tien kilo zwaarder. Het moet er nodig - NODIG - weer af. Ik voel me heel erg dik (terwijl ik ook over de 100 heb gewogen, maar dat is nu geen richtlijn meer gelukkig).
pi_66126221
Ik moet foto's laten maken van mijn teen! En mijn huisarts heeft me niet uitgelachen.

Overigens vind ik 40 gram muesli niet heel weinig ofzo. Heb zelf ook meestal zoiets. Wel gooi ik vaak wat fruit door mn yoghurt en neem ik extra veel yoghurt!
pi_66127625
Ik denk dat ik zo'n 250 ml yoghurt had? Anyway, het valt nog mee tot nu toe Nog ff avondeten zo en dan kom ik denk ik niet boven de 1500 uit.
  maandag 16 februari 2009 @ 18:47:59 #137
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_66128951
met 40 gram musli een mandarijn en een beetje yoghurt en je avondeten moet je al heel flink avondeten om aan de 1500 te komen!. Je omntbijt was ongeveer 500. Wat eet je 's avonds om aan 1000 Kcal te komen?
pi_66130225
Je vergeet lunch Die bestond uit fatsoenlijk brood.
pi_66130631
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet foto's laten maken van mijn teen! En mijn huisarts heeft me niet uitgelachen.
Ah! Mooi !
Wat dacht hij er van?

Ik had nog geen last van mijn hak, maar heb wel behoorlijke x-benen waardoor ik niet helemaal recht loop.
Op bepaalde hakschoenen loop ik veel rechter. Daarom dachten ze aan steunzolen
pi_66134885
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Ah! Mooi !
Wat dacht hij er van?

Ik had nog geen last van mijn hak, maar heb wel behoorlijke x-benen waardoor ik niet helemaal recht loop.
Op bepaalde hakschoenen loop ik veel rechter. Daarom dachten ze aan steunzolen
Aan een stuk aangegroeid bot ofzo! Ik heb er nog nooit van gehoord.
Exostose ofzo (staat er op het formulier).

Ik denk dat steunzolen je best wel eens heel veel zouden kunnen helpen! Ga er eens achteraan.
pi_66136046
Heftige teen Liejannuh als ie op de foto moet!

Over een paar maanden weet ik alles over steunzolen freecell, nog even wachten!

Vanochtend moest ik ineens vol in de remmen op de snelweg, rijdt er iemand bij mij achterop. Wat is dat eng! En een toestand ook. De auto kan ws naar de sloop en ik moet nu met de trein gaan werken. En de telefoonrekening is hoog met de verzekering ed. En Anna's lievelingscd zat in de autoradio die de auto doorvloog.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66136525
Jemig! Yp! Wat eng!!!
Als er iemand achterop vloog, krijg je dan geen vervangende auto? Ik heb het ook een keer gehad en ik kreeg gewoon een vervangende auto mee. Allemaal verzekeringswerk.
Weet ook nog wel dat ik daarna echt stond te shaken.
Heb jij er zelfs niets aan over gehouden? En Anna zat niet bij je in de auto hoop ik?
* Liejannuh geeft een knuffel aan Yppy!
pi_66138552
Yppy wat schrikken
Met jullie alles goed?

En wat onhandig zo'n nasleep

Liejannuh: dat bot kende ik wel. Een vriendin van me wordt daar over enkele dagen aan geopereerd

Vandaag mijn spalkje achter mijn tanden wéér opnieuw laten zetten. Dat ding blijft er achter weg knallen
pi_66139428
Nee Liejannuh, ik krijg niks. Het was een oude auto en daar is niet tegenop te verzekeren. Ws alleen de dagwaarde en die zal zo goed als niks zijn. Eerlijk gezegd weet ik ook niet of ik de komende dagen in de auto durf te stappen. Voorin de taxi was al eng, maar ik vond het ook stom om achterin te gaan zitten.

Zat gelukkig alleen in de auto en Anna wat thuis bij J.

Hier ook een spalkje, ben blij dat die nog niet losgeschoten is. Ben zo bang dat alles weer scheef gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_66139711
Maar dat wordt toch betaald door de verzekeraar van de schuldige?
Nouja, ik heb alleen maar nieuwe auto's in elkaar gereden. Dat is vast anders.

Uiteindelijk is het belangrijkste dat je zelf niets hebt. En ga snel weer autorijden Yp.

Ik heb trouwens alleen maar een spalkje aan de onderkant. Vervelend als het ding steeds losschiet Freecell.
pi_66139832
Nieuwe auto's is heel anders, die kun je allrisk verzekeren. Oude auto's kan dat niet eens meer. De schuldige betaalt de dagwaarde, maar ja, dat is praktisch niks voor een auto uit '97. Al waren alle 4 de banden pas een maand oud.
Bizar trouwens. De rechterachterband was helemaal kapot en de rest niet.

Ga slapen en hopelijk dromen over lege snelwegen.
*OUD heilige*
pi_66139956
Het gaat hier ook elke keer weer een stukje uit elkaar als de boel losschiet, maar zoals het nu is kan het nog wel. Beetje vulmiddel ertussen en spleet is weer weggewerkt

Baal trouwens, naar de opticien geweest (ze hadden een gratis oogarts consult).
Sterkte niet dramatisch, beide kanten -0,75. Niet brilwaardig vind ik.....

En aan beide kanten een cilinder van heb ik jou daar

Hij gaf me even een testbril, daar moest ik een stuk mee lezen en toen pakte hij de testbril af.......
En toen zag ik alles dubbel en kneep meteen mijn ogen bij elkaar om het te kunnen lezen
Hij vond het raar dat ik niet allang een bril had.... Zucht....

Ik héb al een spalkje, sproeten en rood haar.
Ik wil geen bril en steunzolen

Maar nu ik eenmaal gezien heb hoe ik ook kan kijken zonder me in te hoeven spannen, zit het er misschien toch in....

Fuck
pi_66141010
Lenzen? En brillen kunnen ook leuk zijn hoor.

Ik heb -0,5 en -0.75 geloof ik. Iedereen verklaarde me voor gek dat ik een bril nam, maar ik heb echt knallende koppijn zonder bril. Als het helpt moet je het gewoon doen, krijg je echt geen spijt van.
pi_66141217

Ik zou er ook gelijk een aapje bij nemen Freecell! Alhoewel, Leander hangt/ligt/zit toch al in de draagdoek, dus die kan dan wel als aapje functioneren!
pi_66141225
Mwa, dat gepruts met lenzen is ook niet echt wat voor mij en het schijnt ook niet heel handig te zijn met cilinders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')