Wat is dieet verantwoordelijke nasi? Bijna alle nasi die ik ken zijn veel te veel kcalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:17 schreef freecell het volgende:
Vanavond een zeer dieet-verantwoorde zelfgemaakte nasi gehad.Was erg lekker. (en voor TARA was er een sloot satésaus
)
Even denken hoor....quote:Op zondag 15 februari 2009 00:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat is dieet verantwoordelijke nasi? Bijna alle nasi die ik ken zijn veel te veel kcal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samengevat: ik had nog kip, rijst en groente en kon niks anders verzinnenUbersimpel dus, maar wel lekker.
Omdat het vast geen officiële nasi isquote:Op zondag 15 februari 2009 00:51 schreef Isabeau het volgende:
En waarom staat die nasi niet in het CUL wedstrijdtopic?
[CUL-wedstrijd] CUL in de keuken! Nasi goreng
D'r staat toch best duidelijk in dat topic dat het ook om je eigen gebakken rijst recept gaat en vooral niet om het meest authentieke whatever gerechtquote:Op zondag 15 februari 2009 09:16 schreef freecell het volgende:
Omdat het vast geen officiële nasi is
Waarom kun je niet koken eigenlijk?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:47 schreef Mirjam het volgende:
aangekomen
maarja, zat er wel in, ik kan nog steeds niet bewegen, en ben qua avondeten afhankelijk van wat nmijn vriend voor me haalt/kookt, en daardoor eet ik ook vaak heel laat
we hebben afgesproken dat we ervoor zorgen dat ik sowieso vóór 8 uur eet.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:42 schreef teigan het volgende:
Wat vervelend Mirjam, kan je je vriend ook niet instructies geven over wat je wilt eten? Dan kan je zelf gezondere dingen kiezen, wie weet helpt het..
zit al ruim 5 weken thuis met ernstige rugklachten (hernia)quote:Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Waarom kun je niet koken eigenlijk?
Welke teen is het?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga vandaag ook niet hardlopen! Heb een lunchlezing.
Waardeloos dat je zoveel last hebt van je hak freecell.
Ik ga vanmiddag even langs mijn huisarts vanwege mijn onverklaarbare dikke en pijnlijke teen. Ik verwacht dat ie heel raar gaat kijken en er ook niets van begrijpt.
Het is mijn liefde teen.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Welke teen is het?![]()
Nee grapjebalen! Heb je er ook last van met rennen?
Die hak is echt vervelend ja. Maar er hebben in de afgelopen week 4! mensen tegen me gezegd dat ik eens moest kijken of ik geen steunzolen nodig hebEn TARA heeft dat gehoord en die vindt nu uiteraard ook dat ik daar even naar moet laten kijken
Ehh nou ik vind 40 gram muesli niet zoveel. Of is het dat wel? Vlokken, neem ik aan... Ik zou ook honger hebben.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef heaven7 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Is het normaal dat ik 2.5 uur na het ontbijt wat bestond uit magere yoghurt met 40 gram muesli en een mandarijn alweer honger heb?Heb alweer een pittenbroodje zitten eten maar heb nu nog honger
Ah! Mooi !quote:Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet foto's laten maken van mijn teen!En mijn huisarts heeft me niet uitgelachen.
Aan een stuk aangegroeid bot ofzo!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah! Mooi !
Wat dacht hij er van?
Ik had nog geen last van mijn hak, maar heb wel behoorlijke x-benen waardoor ik niet helemaal recht loop.
Op bepaalde hakschoenen loop ik veel rechter. Daarom dachten ze aan steunzolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |