abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66141259
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef freecell het volgende:

Ik héb al een spalkje, sproeten en rood haar.
Ik wil geen bril en steunzolen
Love you anyway En: gelukkig heb je geen beugel meer, dan!

Yppy, jeetje joh, wat schrikken! Je zult morgen wel spierpijn hebben. Balen van je auto, ook. Maar gelukkig ben jij nog heel
pi_66141287
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef Liejannuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er ook gelijk een aapje bij nemen Freecell! Alhoewel, Leander hangt/ligt/zit toch al in de draagdoek, dus die kan dan wel als aapje functioneren!
Whehehe
pi_66141812
Weet je wat echt goed werkt voor het verbranden van vet (en het is niet ongezond). Het kan op eender welke dag, maar voor mij enkel mogelijk op zaterdag, zonder extreem vroeg eruit te moeten.

1. Je staat op om 09.00 uur je kleed jezelf aan en gaat meteen ZONDER ontbijt naar de sportschool.
2. Je doet 1 uur tot 1.5 uur aan cardio (als je dit nog nooit gedaan hebt is 1 uur meer dan voldoende), belangrijk is dat je niet overtrained en een hartslag aanneemt van 70-75% max, dit zal voor de meeste mensen in de praktijk zijn een hartslag tussen 130 en 150.
3. Je gaat nu douchen en even iets anders doen (niet eten tot 45 minuten na de training)
4. Je neemt dan een licht middagmaal (voor mij is dit als man 550 kcal) tot je van vette vis (bijvoorbeeld gerookte haring, makreel, heilbot, zalm) en ananas (liefst verse). Als je geen vette vis lust, kan je ook wel vervangen door mager vlees zoals kipfilet, kalkoenfilet of eventueel ham (zo mager mogelijk).

Ik heb dit enkele weken geprobeert (ik wilde het eerst niet geloven) maar dit werkt echt goed. Wel opletten dat je niet te hoge hartslag hebt dus, want anders ga je duizelig worden en dat is zeker niet de bedoeling. Je gaat je tijdens de training eventueel wel wat leeg voelen, en niet in topconditie, maar dat is nu net de bedoeling. Dat betekend, dat je lichaam in een natuurlijke manier en in een vrij snel tempo jou vetreserves aan het aanspreken is, en je dus massa's vet aan het verliezen bent. Op deze manier kan je op 1 uur (ook het uur na de training is wel belangrijk) tot wel 100 gram puur vet verliezen. Deze manier is goedgekeurd door heel wat sportartsen en ook dieetisten zien er geen gevaren in, een vrij gezonde manier dus. Alhoewel overdaad schaad natuurlijk dus bijvoorbeeld 1 tot 2 keer per week doen en niet elke dag
pi_66145676
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef freecell het volgende:
Mwa, dat gepruts met lenzen is ook niet echt wat voor mij en het schijnt ook niet heel handig te zijn met cilinders.
Het is wel duur en je moet opletten dat je lenzen de goede kant op zitten, maar verder valt het wel mee volgens mij. Een collega van mij had ze en die had minder problemen met haar lenzen dan ik
Sanity is (not) statistical
pi_66146135
Emu, ik geloof er geen snars van dat het goed wordt gekeurd door sportartsen en succes met het verlies van spierweefsel, want je lijf heeft het veel te moeilijk zonder voedsel om braaf vetweefsel te bewerken (daar is namelijk energie voor nodig: uit voedsel) en gaat dan maar aan de eiwitreserves (lees: je spieren) knabbelen, da's namelijk een stuk eenvoudiger Wordt je overigens ook lichter van, van spieren afbreken.

Yppy: dat is inderdaad schrikken!! Doodeng, zo'n ongeval. Maar als het niet jouw schuld is, dan moet die ander toch betalen? Of begrijp ik het allemaal niet zo goed.

Liejannuh: goed dat je er een foto van moet maken Zo'n stukje bot kan een heel eigen (teen)leven gaan leiden

Freecell: ach arme jij Een bril staat vast heel slim en zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66147267
Die ander betaalt vast, maar ja, de dagwaarde van de auto is praktisch nul. Komt uit '95 of '97. Met een paar 100 euro moeten we blij zij. Maar ik ga nu, met veeeeel spierpijn, en blij dat de wekker ging (goede reden om op te staan) het ov testen. Twee keer 2 uur en een keer 0,5 uur. Wish me luck.
het is dus nog niet echt aangekomen, misschien als ik de auto zie, dat ik besef wat er is gebeurd
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66147290
Sterkte, met alles, met name het OV
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66147294
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66147296
Heb je hem ook weer in de ochtend
pi_66147299
Is het al ochtend ja?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66147926
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 06:24 schreef Twerk het volgende:
Is het al ochtend ja?
Met dat soort dingen moet je om 21:00 komen, dan zóu het een verleiding kunnen zijn.
het eerste wat ik nu dacht was: ulk!

Ik dacht vanmorgen dat de weegschaal stuk was. Opgepakt, mee gerammeld, onderkant ontpluisd... En nog steeds 67,6 ?
Dat is echt na tijden stilstaan opeens een kg er af? En ik heb niks raars gedaan
Nuja, wrs zit hij er morgen weer aan (foutje lijf ofzo ) en anders is het mazzel!
pi_66148353
Lekker toch Freecell

Ik moet nog ff weer in het ritme komen, gaat even niet superlekker. Maar goed, dan maar een weekje niet afvallen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66148700
Oh, Yps wat een schrik van dat ongeluk Gelukkig maar dat je zelf in orde bent. Wel weer snel gaan rijden hoor

Emu, ik zou flauw vallen als ik zonder iets te eten zou gaan sporten. Magoed, ik heb de laatste tijd sowieso al last van duizeligheid. en nee, ik ben niet zwanger.
pi_66148746
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef octopussy het volgende:
Oh, Yps wat een schrik van dat ongeluk Gelukkig maar dat je zelf in orde bent. Wel weer snel gaan rijden hoor

Emu, ik zou flauw vallen als ik zonder iets te eten zou gaan sporten. Magoed, ik heb de laatste tijd sowieso al last van duizeligheid. en nee, ik ben niet zwanger.
Weet je wel hoe je duizeligheid komt Octo? Wel waardeloos hoor.
pi_66149893
Mijn bloedwaarden zijn goed, dus daar zal het niet aan liggen. De HA vond mijn bloeddruk wel aan de lage kant dus misschien is dat het wel. Misschien moet ik maar eens een bloeddrukmeter mee nemen en even meten wanneer ik weer zo dizzy spell heb.
pi_66150798
Getsie die hamburger

@Yppy, das schrikken zeg! Ennuh, als ik zo lang ga sporten en doen zónder iets in mijn maag val ik geheit van m'n stokkie hoor, lijkt me niet gezond.

Ik heb vandaag een lange, saaie werkdag. Geen bal te doen dus de hele dag maar een beetje laptoppen en serietjes kijken. Vandaag gehad: 1 actimel light, een boterham met 30+kaas en 250 ml karnemelk met scheutje vruchtensap. Zit wel vol nu
pi_66151465
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef octopussy het volgende:

Moet jij dat nu ook al zo vaak en overal bij zeggen?
Hier begint het irritant te worden. Afgelopen week 4x gevraagd of ik zwanger was (en nee, niet door mijn buik, haha) Ik heb net een baby van een halfjaar ik ben NIET zwanger, mèn!
pi_66152719
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Moet jij dat nu ook al zo vaak en overal bij zeggen?
Hier begint het irritant te worden. Afgelopen week 4x gevraagd of ik zwanger was (en nee, niet door mijn buik, haha) Ik heb net een baby van een halfjaar ik ben NIET zwanger, mèn!
Och, dat valt wel mee hoor. Het is vooral dat ik nu heel erg NIET zwanger ben op het moment
Al zijn de ogen nu wel op mij gericht nu beide schoonzusjes zwanger zijn
pi_66154106
Bij mij denkt men ook steeds dat ik onderhand wel eens zwanger zal zijn. Ben immers al 9.5 maand getrouwd én ondertussen al 30. En ik heb ook nog eens een buik.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:56:00 #170
45621 Suzanna
Mama van...
pi_66162748
Hier vragen mensen of we niet eens gaan beginnen aan een vierde kind. Best brutaal of niet?

Ik voel me ook wel regelmatig geroepen om te zeggen dat ik NIET zwanger ben. Vervelend is dat!

Lijstje voor vandaag:

O: Volkoren flakes (soort all-bran, maar dan huismerk) met magere yoghurt en een handje rozijnen (en wat zoetstof)
T: twee plakken ontbijtkoek
L: 1 boterham met ei, 1 boterham met filet-americain en 1 boterham (volkoren allemaal) met honing.
T: gekookt eitje, paar gedroogde banaantjes (hoeveel kcal bevatten die eigenlijk?)
D: nog geen idee, ik ga zo ff kijken wat ik in huis heb. Het worden in ieder geval tartaartjes vanavond, voor mijn man en mij, misschien wat anders voor de kinderen, die zijn daar niet overgelukkig mee. Verder veeeeeeeeeel groente natuurlijk (wel lastig hoor, om elke dag met zoveel groente te koken. Ik hou er wel van, maar mijn kinderen niet zo )
pi_66163799
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Emu, ik geloof er geen snars van dat het goed wordt gekeurd door sportartsen en succes met het verlies van spierweefsel, want je lijf heeft het veel te moeilijk zonder voedsel om braaf vetweefsel te bewerken (daar is namelijk energie voor nodig: uit voedsel) en gaat dan maar aan de eiwitreserves (lees: je spieren) knabbelen, da's namelijk een stuk eenvoudiger Wordt je overigens ook lichter van, van spieren afbreken.
Het klopt toch wel degelijk hoor, maar je mag natuurlijk niet naar een te hoge hartslag gaan, want anders ga je inderdaad spierweefsel verliezen. Je moet dit ook doen vrij snel na het opstaan, dus niet bijvoorbeeld 2 uur na het opstaan. Natuurlijk ook niet te lang wachten met eten na het sporten. Aangeraden is dus 45 tot 60 minuten. de eiwitten die je daarna gaat eten in combinatie met de suikers/ananas gaan er voor zorgen dat jou spierweefsel minimaal aangetast zal zijn.
pi_66164213
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Emu het volgende:

[..]

Het klopt toch wel degelijk hoor, maar je mag natuurlijk niet naar een te hoge hartslag gaan, want anders ga je inderdaad spierweefsel verliezen. Je moet dit ook doen vrij snel na het opstaan, dus niet bijvoorbeeld 2 uur na het opstaan. Natuurlijk ook niet te lang wachten met eten na het sporten. Aangeraden is dus 45 tot 60 minuten. de eiwitten die je daarna gaat eten in combinatie met de suikers/ananas gaan er voor zorgen dat jou spierweefsel minimaal aangetast zal zijn.
Heb je een bron, dan?

Sowieso: waar haalt een mens de tijd vandaan voor zo'n sportschema? Ik word gewoon rond negenen op mijn werk verwacht
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:52:01 #173
45621 Suzanna
Mama van...
pi_66165085
http://www.smulweb.nl/767307/koken/recept/Soep-Om-Af-Te-Slanken

Soep om af te slanken??? Dit recept claimt dat je deze soep kunt eten naast je gewone eten en dan gaat afslanken. Klinkt als een sprookje. En trouwens, geen calorieën?? 3 eetlepels wortelen bevat volgens caloriechecker.nl 28 kcal. Hoe zit dat dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Suzanna op 17-02-2009 19:09:19 ]
pi_66165546
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:52 schreef Suzanna het volgende:
http://www.smulweb.nl/767307/koken/recept/Soep-Om-Af-Te-Slanken

Soep om af te slanken??? Dit recept claimt dat je deze soep kunt eten naast je gewone eten en dan gaat afslanken. Klinkt als een sprookje. En trouwens, geen calorieën?? 3 eetlepels wortelen bevat volgens caloriechecker.nl 28 kcal. Hoe zit dat dan?
Dat sommige voedingsstoffen zo moeilijk te bewerken zijn voor je lijf, dat het meer energie kost dan oplevert. Of het ook echt zo werk, verschillen de meningen over.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_66165576
Er staat 'caloriearm', niet 'calorievrij'. Groentes bevatten inderdaad heel weinig calorieën. Verder ben ik het met je eens dat dit iets té ideaal klinkt. Maar misschien zijn er voedingsdeskundigen die er meer van weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')