Love you anywayquote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef freecell het volgende:
Ik héb al een spalkje, sproeten en rood haar.
Ik wil geen bril en steunzolen
Whehehequote:Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef Liejannuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er ook gelijk een aapje bij nemen Freecell! Alhoewel, Leander hangt/ligt/zit toch al in de draagdoek, dus die kan dan wel als aapje functioneren!
Het is wel duur en je moet opletten dat je lenzen de goede kant op zitten, maar verder valt het wel mee volgens mij. Een collega van mij had ze en die had minder problemen met haar lenzen dan ikquote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef freecell het volgende:
Mwa, dat gepruts met lenzen is ook niet echt wat voor mij en het schijnt ook niet heel handig te zijn met cilinders.
Met dat soort dingen moet je om 21:00 komen, dan zóu het een verleiding kunnen zijn.quote:
Weet je wel hoe je duizeligheid komt Octo? Wel waardeloos hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef octopussy het volgende:
Oh, Yps wat een schrik van dat ongelukGelukkig maar dat je zelf in orde bent. Wel weer snel gaan rijden hoor
![]()
Emu, ik zou flauw vallen als ik zonder iets te eten zou gaan sporten. Magoed, ik heb de laatste tijd sowieso al last van duizeligheid.en nee, ik ben niet zwanger.
Moet jij dat nu ook al zo vaak en overal bij zeggen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef octopussy het volgende:
Oh, Yps wat een schrik van dat ongelukGelukkig maar dat je zelf in orde bent. Wel weer snel gaan rijden hoor
![]()
Emu, ik zou flauw vallen als ik zonder iets te eten zou gaan sporten. Magoed, ik heb de laatste tijd sowieso al last van duizeligheid.en nee, ik ben niet zwanger.
Och, dat valt wel mee hoor. Het is vooral dat ik nu heel erg NIET zwanger ben op het momentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet jij dat nu ook al zo vaak en overal bij zeggen?
Hier begint het irritant te worden. Afgelopen week 4x gevraagd of ik zwanger was(en nee, niet door mijn buik, haha) Ik heb net een baby van een halfjaar ik ben NIET zwanger, mèn!
Het klopt toch wel degelijk hoor, maar je mag natuurlijk niet naar een te hoge hartslag gaan, want anders ga je inderdaad spierweefsel verliezen. Je moet dit ook doen vrij snel na het opstaan, dus niet bijvoorbeeld 2 uur na het opstaan. Natuurlijk ook niet te lang wachten met eten na het sporten. Aangeraden is dus 45 tot 60 minuten. de eiwitten die je daarna gaat eten in combinatie met de suikers/ananas gaan er voor zorgen dat jou spierweefsel minimaal aangetast zal zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Emu, ik geloof er geen snars van dat het goed wordt gekeurd door sportartsenen succes met het verlies van spierweefsel, want je lijf heeft het veel te moeilijk zonder voedsel om braaf vetweefsel te bewerken (daar is namelijk energie voor nodig: uit voedsel) en gaat dan maar aan de eiwitreserves (lees: je spieren) knabbelen, da's namelijk een stuk eenvoudiger
Wordt je overigens ook lichter van, van spieren afbreken.
Heb je een bron, dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Emu het volgende:
[..]
Het klopt toch wel degelijk hoor, maar je mag natuurlijk niet naar een te hoge hartslag gaan, want anders ga je inderdaad spierweefsel verliezen. Je moet dit ook doen vrij snel na het opstaan, dus niet bijvoorbeeld 2 uur na het opstaan. Natuurlijk ook niet te lang wachten met eten na het sporten. Aangeraden is dus 45 tot 60 minuten. de eiwitten die je daarna gaat eten in combinatie met de suikers/ananas gaan er voor zorgen dat jou spierweefsel minimaal aangetast zal zijn.
Dat sommige voedingsstoffen zo moeilijk te bewerken zijn voor je lijf, dat het meer energie kost dan oplevert. Of het ook echt zo werk, verschillen de meningen over.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:52 schreef Suzanna het volgende:
http://www.smulweb.nl/767307/koken/recept/Soep-Om-Af-Te-Slanken
Soep om af te slanken??? Dit recept claimt dat je deze soep kunt eten naast je gewone eten en dan gaat afslanken. Klinkt als een sprookje. En trouwens, geen calorieën?? 3 eetlepels wortelen bevat volgens caloriechecker.nl 28 kcal. Hoe zit dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |