sonjabakkerde -> verledentijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:52 schreef Liejannuh het volgende:
4 op een rij Isa!
En (voorheen) Schatje had er al een topic over geopend. En Borisz had daar een zinnige opmerking in gemaakt!Afgelopen jaar zijn er namelijk geen nieuwe boeken van mevr. Bakker uitgekomen. Ze heeft zich waarschijnlijk volledig gericht op Duitsland.
www.sonjabakker.de
hehehehhee, ik zie m ook!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
sonjabakkerde -> verledentijd.![]()
(sorry, ik heb een raar gevoel voor humor)
Ik had 'm hier vandaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef Fuente het volgende:
Waar kun je dat berekenen dan zesje? Hoeveel calorieeen je verbrandt bedoel ik?
Geniaal!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef Levitation het volgende:
sonjabakkerde -> verledentijd.![]()
(sorry, ik heb een raar gevoel voor humor)
Same herequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:04 schreef Maeghan het volgende:
Verdorie, iedere keer als ik dit topic zie krijg ik trek in roze koeken!
Ik kan al niet tegen een gewoon stevig ontbijtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:51 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wat is er mis met een stevig babi pangang ontbijtje?
Oeh lekker!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:59 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaalDagje vrij hier, dus keuken staat op de schoonmaaklijst en daarna met mijn moeder naar de bibliotheek (ze heeft de luisterboeken ontdekt
) en dan vanavond mezelf lekker afbeulen in de sportschool.
Vooral die foto er bij!quote:Vanwege liefdevolle bruiloftssurprise gratis aangeboden, totaal van 82 kilo snoephartjes. Kenmerken:
Diverse kleuren
Diverse teksten, o.a. joker, welcome, mama, papa, cool en yes
Gesorteerd af te halen, dus geen voorkeur voor kleur, aantal of tekst
Gratis af te halen in zakken van minimaal 10 kilogram (aantal hartjes per zak onbekend)
Niet dat we een gegeven paard in de bek willen kijken, maar het gegeven paard verspreid een nogal zoete lucht door het hele huis, neemt veel ruimte in beslag en we zouden er tot onze zilveren bruiloft over doen als we ze zelf moesten opeten.
Vooral dat afhalen in zakken van 10 kilo.... Die dingen zijn kapot voordat je ze ophebt..;quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie gestopt is met lijnen
http://diversen.marktplaa(...)lo-snoephartjes.html
[..]
Vooral die foto er bij!Een badkuip vol hartjes
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie gestopt is met lijnen
http://diversen.marktplaa(...)lo-snoephartjes.html
[..]
Vooral die foto er bij!Een badkuip vol hartjes
Ach kom... Het is niet erg praktisch, maar wel lief en grappigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef teigan het volgende:
Het zou wel een flinke stunt zijn moblo..
Vraag is of ze het kunnen waarderen, of dat ze je nooit meer aankijken....
dat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom... Het is niet erg praktisch, maar wel lief en grappigAls mensen daar al boos om worden...
snoephartjes zijn nog te doen, vooral als ze gewoon zo in bad worden gestopt. Ik heb het ooit eens gehoord van een bruidspaar waarbij ze in de kledingkast en alle laden van die minibolletjes piepschuim oid hadden gestopt... Die waren er dus absoluut niet blij mee, die hebben de dag na hun bruiloft alles moeten schoonmaken..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom... Het is niet erg praktisch, maar wel lief en grappigAls mensen daar al boos om worden...
En daar zou ik nog het chagrijnigst om zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:54 schreef Liejannuh het volgende:
Bij de meeste van mijn vrienden zijn ook vervelende geintjes uitgehaald. 300 balonnen in de slaapkamer. Of honderden zelf gefabriceerde kaboutertjes verstopt in het huis. Kaboutertjes met geld erin natuurlijk.
Of alle lampen losdraaien, foto's maken in het huis en die vervolgens dusdanig te bewerken dat het net was alsof we het hele huis hadden gesloopt en meer van die dingen.
En de dag erna kwamen we met taart en hielpen we met opruimen.
Hoort erbij. Maar die piepschuimbolletjes, daar word je idd niet blij van. Dat is echt een hel om dat op te ruimen, zo statisch als het maar zijn kan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |