abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66238331
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:45 schreef Isabeau het volgende:
O, en mevrouw is heul geen diëtist
Is dat een beschermde titel dan
pi_66238484
4 op een rij Isa!
En (voorheen) Schatje had er al een topic over geopend. En Borisz had daar een zinnige opmerking in gemaakt! Afgelopen jaar zijn er namelijk geen nieuwe boeken van mevr. Bakker uitgekomen. Ze heeft zich waarschijnlijk volledig gericht op Duitsland.
www.sonjabakker.de
pi_66238645
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:52 schreef Liejannuh het volgende:
4 op een rij Isa!
En (voorheen) Schatje had er al een topic over geopend. En Borisz had daar een zinnige opmerking in gemaakt! Afgelopen jaar zijn er namelijk geen nieuwe boeken van mevr. Bakker uitgekomen. Ze heeft zich waarschijnlijk volledig gericht op Duitsland.
www.sonjabakker.de
sonjabakkerde -> verledentijd.
(sorry, ik heb een raar gevoel voor humor)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_66238699
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef Levitation het volgende:

[..]

hehehehhee, ik zie m ook!
Geweldig.
pi_66241565
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef Fuente het volgende:
Waar kun je dat berekenen dan zesje? Hoeveel calorieeen je verbrandt bedoel ik?
Ik had 'm hier vandaan

[ Bericht 0% gewijzigd door zesje op 19-02-2009 16:19:52 ]
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_66252795
Verdorie, iedere keer als ik dit topic zie krijg ik trek in roze koeken!
Sanity is (not) statistical
pi_66254003
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef Levitation het volgende:

Geniaal!

En ja, diëtiste is volgens mij een beschermde titel, je mag je zomaar geen diëtiste noemen, vandaar al die 'voedingsdeskundigen' die hun diensten aanbieden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66256243
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:04 schreef Maeghan het volgende:
Verdorie, iedere keer als ik dit topic zie krijg ik trek in roze koeken!
Same here

Ik heb geprobeerd te rennen maar door de constante vrieskou lukt het niet want alles is echt spekglad En het is steenkoud. Dus ik heb besloten van de winter nog maar even gebruik te maken (lange truien die verhullen enzo) en tegen de lente echt te gaan sporten zonder continue uitglijgevaar Wel jammer..

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 22:23:02 ]
pi_66265386
Thnx zesje Ga ik ook eens doen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66265451
Mijn hak doet alleen nog pijn bij bepaalde héle rare bewegingen, maar nu heb ik simpelweg geen zín meer om hard te lopen

...zucht...

Toch maar weer oppakken. Hak krijgt nog 1 of 2 dagen rust en dan gaan we weer!
pi_66265837
Goedemorgen allemaal Dagje vrij hier, dus keuken staat op de schoonmaaklijst en daarna met mijn moeder naar de bibliotheek (ze heeft de luisterboeken ontdekt ) en dan vanavond mezelf lekker afbeulen in de sportschool.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66265918
Goeiemorgen!

Ik heb vandaag een hoop afspraken... Net de woningbouw langs, straks naar de huisarts en vanmiddag bijles geven..

En die laatste paar verslagen nog even nakijken....
Gisteravond zijn we meubels wezen kijken, en naar zo'n tuinbeurs geweest. Tuinbeurs was niet echt nuttig, meubels kijken wel... Ik heb zulke mooie dingen gezien... Nu moeten we alleen dat schip met geld nog even vinden...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66266313
Wat offtopic verwijderd.
Twerk, ik wil je hier niet meer zien, je hebt geen reet toe te voegen, beschouw dit als een laatste waarschuwing.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_66266429
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:51 schreef Twerk het volgende:

[..]

Wat is er mis met een stevig babi pangang ontbijtje?
Ik kan al niet tegen een gewoon stevig ontbijt
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:59 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaal Dagje vrij hier, dus keuken staat op de schoonmaaklijst en daarna met mijn moeder naar de bibliotheek (ze heeft de luisterboeken ontdekt ) en dan vanavond mezelf lekker afbeulen in de sportschool.
Oeh lekker!
En luisterboeken zijn inderdaad tof voor je moeder, goed idee.

Ik heb hier vandaag volgens mij een heel relaxed dagje. Vanmiddag moet ik er even 2 uurtjes tusenuit, maar de rest van de dag lekker thuis en vanavond komt er een vriendin eten met haar 'hij' (die ik trouwens ook al een paar jaar ken, haha)

Ik ben weer aan de thee. Lichte kruidenthee en thee zonder caffeïne wel te verstaan Niet dat ik nou zou gezond wil doen, maar Leander mag dat ook en vindt het heel lekker. En dan zet ik meteen maar een pot.
pi_66266534
Thee zetten, super idee!
pi_66268446
Ga ik ook zo doen, van de kop koffie van vanmorgen heb ik alleen maar meer dorst gekregen, en mijn fles bubbeltjeswater ligt nog in de kelder.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66271921
Goeiemorgenmiddag Heb lekker ontbeten met maar liefs 700 kcal Maar wel als resultaat dat ik de komende uren echt geen honger heb en dan voor het avondeten nog iets kleins kan nemen zodat ik uiteindelijk toch goed uitkom Fijne dag allemaal! Is het in NL ook zo zonnig?
pi_66271945
Voor wie gestopt is met lijnen

http://diversen.marktplaa(...)lo-snoephartjes.html
quote:
Vanwege liefdevolle bruiloftssurprise gratis aangeboden, totaal van 82 kilo snoephartjes. Kenmerken:

Diverse kleuren
Diverse teksten, o.a. joker, welcome, mama, papa, cool en yes
Gesorteerd af te halen, dus geen voorkeur voor kleur, aantal of tekst
Gratis af te halen in zakken van minimaal 10 kilogram (aantal hartjes per zak onbekend)

Niet dat we een gegeven paard in de bek willen kijken, maar het gegeven paard verspreid een nogal zoete lucht door het hele huis, neemt veel ruimte in beslag en we zouden er tot onze zilveren bruiloft over doen als we ze zelf moesten opeten.
Vooral die foto er bij! Een badkuip vol hartjes
pi_66272066
whaha geniaal Maar ik zou het toch niet willen eten God weet wat ermee gebeurd is
pi_66272127
Je moet ze wel afhalen in Tilburg overigens. Leuk voor als je een groot kinderfeest oid organiseert
pi_66272145
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vooral dat afhalen in zakken van 10 kilo.... Die dingen zijn kapot voordat je ze ophebt..;
pi_66273053
Wat gaaf! Wie trouwt er binnenkort? Als ik een auto had zou ik er zo langs rijden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66273062
Geweldig
Als het hier was haalde ik een zak
pi_66273323
Pandorah is toch de volgende die gaat trouwen?
pi_66282400
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

mn schoonzus gaat bijna trouwen

ik zou 't bijna doen
Ja doei.
pi_66282852
Het zou wel een flinke stunt zijn moblo..

Vraag is of ze het kunnen waarderen, of dat ze je nooit meer aankijken....
pi_66282897
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef teigan het volgende:
Het zou wel een flinke stunt zijn moblo..

Vraag is of ze het kunnen waarderen, of dat ze je nooit meer aankijken....
Ach kom... Het is niet erg praktisch, maar wel lief en grappig Als mensen daar al boos om worden...
pi_66282899
ik denk dat ze 't wel leuk zouden vinden

ik iig wel

ik vroeg nog aan René: wil je me nu niet ten huwelijk vragen? Dan hosselen wij die hartjes
Ja doei.
pi_66282906
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach kom... Het is niet erg praktisch, maar wel lief en grappig Als mensen daar al boos om worden...
dat dus
Ja doei.
pi_66282972
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

snoephartjes zijn nog te doen, vooral als ze gewoon zo in bad worden gestopt. Ik heb het ooit eens gehoord van een bruidspaar waarbij ze in de kledingkast en alle laden van die minibolletjes piepschuim oid hadden gestopt... Die waren er dus absoluut niet blij mee, die hebben de dag na hun bruiloft alles moeten schoonmaken..
pi_66283003
ja, maar het ging om die hartjes, niet om piepschuimbolletjes overal

dus nogmaals: als je daar al boos om moet worden
Ja doei.
pi_66283236
Bij de meeste van mijn vrienden zijn ook vervelende geintjes uitgehaald. 300 balonnen in de slaapkamer. Of honderden zelf gefabriceerde kaboutertjes verstopt in het huis. Kaboutertjes met geld erin natuurlijk.
Of alle lampen losdraaien, foto's maken in het huis en die vervolgens dusdanig te bewerken dat het net was alsof we het hele huis hadden gesloopt en meer van die dingen.
En de dag erna kwamen we met taart en hielpen we met opruimen.

Hoort erbij. Maar die piepschuimbolletjes, daar word je idd niet blij van. Dat is echt een hel om dat op te ruimen, zo statisch als het maar zijn kan!
pi_66283367
Kijk dan is het wel leuk Liejannuh, maar de boel volstoppen met van die bolletjes, en het dan ook niet komen helpen opruimen is gewoon erg lullig..

Die hartjes zijn best grappig... Ik zat me vanmorgen te bedenken hoe ze ooit aan zoveel spul gekomen zijn.... Kom je bij de kassa van de Makro met 82 zakken snoephartjes oid.... Wat zal de kassamiep raar gekeken hebben..
pi_66283488
De grap is ook om zoiets low budget te houden. Vind ik dan.
Maar of dat lukt met 82 kilo snoephartjes?!
pi_66284095
Nah, zo duur zijn die dingen niet hoor...

Vrienden van ons gaan over een maandje trouwen, maar dit ga ik ze toch maar niet aandoen
pi_66285357
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:54 schreef Liejannuh het volgende:
Bij de meeste van mijn vrienden zijn ook vervelende geintjes uitgehaald. 300 balonnen in de slaapkamer. Of honderden zelf gefabriceerde kaboutertjes verstopt in het huis. Kaboutertjes met geld erin natuurlijk.
Of alle lampen losdraaien, foto's maken in het huis en die vervolgens dusdanig te bewerken dat het net was alsof we het hele huis hadden gesloopt en meer van die dingen.
En de dag erna kwamen we met taart en hielpen we met opruimen.

Hoort erbij. Maar die piepschuimbolletjes, daar word je idd niet blij van. Dat is echt een hel om dat op te ruimen, zo statisch als het maar zijn kan!
En daar zou ik nog het chagrijnigst om zijn Géén bezoek de eerste week in ieder geval !

Bij ons hadden ze alle meubels anders neergezet en de cadeautjes ertussen geparkeerd. We konden de cadeaus niet opbergen, want de meubels stonden verkeerd en de meubels niet verschuiven want de cadeaus stonden in de weg
pi_66285592
Bij ons hadden ze gelukkig helemaal niks gedaan, daar ben ik mijn vrienden nog dankbaar om
pi_66286031
Bij ons ook niet. Had overigens ook wel duidelijk gemaakt dat ik niet zo van die geintjes hou.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_66286103
Oh joh, ze hadden ooit bij overburen spinaziezaad op het beddengoed (met van die weerhaken) en in al het servies ketchup hartjes en op alle tafels suiker. Zo zie je maar: het kan altijd kutter

Ik heb weleens meegedaan; alle sokken ongelijk gematcht, folie over de toiletbril, slinger van stropdassen en de stereo om half 4 op vol volume geprogrammeerd
pi_66287147
Goed dat ik het zie dat je dat soort geintjes na het huwelijk in huis kan uithalen . Tip van Flip: ik word dan niet echt vriendelijk . Alleen wat snoepjes is niet erg maar ik vrees dat we dan muizen gaan aantrekken

Maar misschien een optie om te strooien bij het slot. Want daar mag ab-so-luut geen rijst worden gegooid
pi_66288790
Ik zou zulke geintjes helemaal niet kunnen waarderen (en dan bedoel ik niet een bad vol hartjes, maar piepschuimbordjes en spinaziezaadjes)
pi_66288902
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')