quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat je dan uit balans raakt freecell..

Ik wil het stofje wel ontdekken dat er voor zorgt dat je helemaal niet meer hunkert naar eten of zoetigheid en dat je gewoon eet omdat je lichaam voedsel nodig heeft en dat het dan lekker is is mooi meegenomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef Levitation het volgende:
Redelijk, al heb ik ontzettende trek in zoetigheid als ik niet voldoende of niet goed slaap. Dus het is momenteel wat lastig beheersen.Maar 't komt wel weer goed, volgende week heb ik het niet meer zo druk en ga ik weer hardlopen.

Ik ben altijd half aan het hardlopen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil het stofje wel ontdekken dat er voor zorgt dat je helemaal niet meer hunkert naar eten of zoetigheid en dat je gewoon eet omdat je lichaam voedsel nodig heeft en dat het dan lekker is is mooi meegenomen
Zijn we nu allemaal aan het hardlopen?
 Wil weer 5km kunnen lopen, maar ik mis het doorzettingsvermogen van vorig jaar.
 Wil weer 5km kunnen lopen, maar ik mis het doorzettingsvermogen van vorig jaar.   

winter
 winter

Welke moet ik nemen dan? Ik heb nu wel een goede gevonden denk ik.. Gewoon om te leren hardlopen en dan 30 minuten leren hardlopen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:12 schreef Levitation het volgende:
Op hardloopschema.nl staan ook puur hardloopschema's. Het schema dat je gevonden hebt is waarschijnlijk het schema voor mensen met overgewicht. Daar gaan ze er vanuit dat je een soort blob bent zonder spieren.

Er is er eentje die heel langzaam begint, met stukjes van 1 minuut... weet niet meer hoe die heet. Daar ben ik vorig jaar ook mee begonnen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Welke moet ik nemen dan? Ik heb nu wel een goede gevonden denk ik.. Gewoon om te leren hardlopen en dan 30 minuten leren hardlopen.

Ik eet ze alleen als mijn man ze meeneemt. Geen idee waarom ik ze lekker vind, ze zijn inderdaad echt mierenzoet! Ik ben verder helemaal geen koekjes-vreter ofzo. Ben meer van de hartige snacks (en chips... )quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef Miss_S het volgende:
roze koeken? die heb ik al jaren niet meer oplijkt me ook niet meer lekker

Anyways eea is weer gaan stromen sindsdien. Ook door de plaspillen van de dokter vanwege het vocht vasthouden. Wat een opluchting is dat zeg, heerlijk. Hopelijk is het maar tijdelijk even nodig tot mijn lijf helemaal gedetoxed is.
 Anyways eea is weer gaan stromen sindsdien. Ook door de plaspillen van de dokter vanwege het vocht vasthouden. Wat een opluchting is dat zeg, heerlijk. Hopelijk is het maar tijdelijk even nodig tot mijn lijf helemaal gedetoxed is. 
  Ik doe een pre Evy aangezien ik van mijn leven nog nooit hardgelopen zonder dat ik de bus hoefde te halen. Ik doe 30 sec hardlopen, 30 flink doorwandelen met de band op dezelfde snelheid en dat gedurende 15 min. Ik vind mezelf superstoer
  Ik doe een pre Evy aangezien ik van mijn leven nog nooit hardgelopen zonder dat ik de bus hoefde te halen. Ik doe 30 sec hardlopen, 30 flink doorwandelen met de band op dezelfde snelheid en dat gedurende 15 min. Ik vind mezelf superstoer   en wie weet ga ik nog wel eens buiten hardlopen... Men ik hardlopen *schudt hoofd*
  en wie weet ga ik nog wel eens buiten hardlopen... Men ik hardlopen *schudt hoofd*   

)
 )

En TARA maar raar kijkien waarom ik zo hard zit te lachenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat je dan uit balans raakt freecell..

En ik had wind mee!
 En ik had wind mee! 

Alleen dan met Yofu en Whole Earth muesli in plaats van water en brood.
 Alleen dan met Yofu en Whole Earth muesli in plaats van water en brood. 

Wie weet maar dan wel in 2010quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:01 schreef omearos het volgende:
Dus gewoon op je eigen tempo leren hardlopen Zesje, dan komt het op den duur wel op het punt dat je buiten gaat hardlopen (en misschien ook de CPC-loop meedoet)
 Ik heb nu ook 6 km per uur gelopen. Wat goed dat je dat zo hebt kunnen opbouwen en hebt doorgezet omearos
 Ik heb nu ook 6 km per uur gelopen. Wat goed dat je dat zo hebt kunnen opbouwen en hebt doorgezet omearos   Ik vind dat wel zo megastoer joggen!
 Ik vind dat wel zo megastoer joggen! aardappeltjes uit de oven, spinazie
 aardappeltjes uit de oven, spinazie 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |