Geen idee, maar wel bekend!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:11 schreef heaven7 het volgende:
Oh en waarom wakkert het eten van iets kleins je honger alleen maar aan?
Ik ben ook alweer even constant op 68,5 hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef Levitation het volgende:
Ik val geen gram af, maar doe ook dit topic weer gezellig mee!
Als ik constant was op 68.5 had ik daar ook geen problemen mee, hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer even constant op 68,5 hoor
Ik ga morgen naar de bibliotheek om te kijken of ze een boek hebben over tenen lezen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:08 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, leuk, dan gaan we tijdens het weekend allemaal met de tenen bloot
HIer is de score vandaag 2 appels en 2 beschuitjes met kaasWel een aparte ervaring om eens een dag helemaal geen trek te hebben
Auwe!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef teigan het volgende:
oh, en mijn onzekerheid/angst-teen heb ik vanmorgen onder de deur proberen te schuiven, maar het wilde niet..
En het aankomen, kan je dat inperken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef Levitation het volgende:
Ik val geen gram af, maar doe ook dit topic weer gezellig mee!
Redelijk, al heb ik ontzettende trek in zoetigheid als ik niet voldoende of niet goed slaap. Dus het is momenteel wat lastig beheersen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het aankomen, kan je dat inperken?(en nog
voor je tentamens!)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat je dan uit balans raakt freecell..
Ik wil het stofje wel ontdekken dat er voor zorgt dat je helemaal niet meer hunkert naar eten of zoetigheid en dat je gewoon eet omdat je lichaam voedsel nodig heeft en dat het dan lekker is is mooi meegenomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef Levitation het volgende:
Redelijk, al heb ik ontzettende trek in zoetigheid als ik niet voldoende of niet goed slaap. Dus het is momenteel wat lastig beheersen.Maar 't komt wel weer goed, volgende week heb ik het niet meer zo druk en ga ik weer hardlopen.
Ik ben altijd half aan het hardlopen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil het stofje wel ontdekken dat er voor zorgt dat je helemaal niet meer hunkert naar eten of zoetigheid en dat je gewoon eet omdat je lichaam voedsel nodig heeft en dat het dan lekker is is mooi meegenomen
Zijn we nu allemaal aan het hardlopen?
Welke moet ik nemen dan? Ik heb nu wel een goede gevonden denk ik.. Gewoon om te leren hardlopen en dan 30 minuten leren hardlopen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:12 schreef Levitation het volgende:
Op hardloopschema.nl staan ook puur hardloopschema's. Het schema dat je gevonden hebt is waarschijnlijk het schema voor mensen met overgewicht. Daar gaan ze er vanuit dat je een soort blob bent zonder spieren.
Er is er eentje die heel langzaam begint, met stukjes van 1 minuut... weet niet meer hoe die heet. Daar ben ik vorig jaar ook mee begonnen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Welke moet ik nemen dan? Ik heb nu wel een goede gevonden denk ik.. Gewoon om te leren hardlopen en dan 30 minuten leren hardlopen.
Ik eet ze alleen als mijn man ze meeneemt. Geen idee waarom ik ze lekker vind, ze zijn inderdaad echt mierenzoet! Ik ben verder helemaal geen koekjes-vreter ofzo. Ben meer van de hartige snacks (en chips... )quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef Miss_S het volgende:
roze koeken? die heb ik al jaren niet meer oplijkt me ook niet meer lekker
En TARA maar raar kijkien waarom ik zo hard zit te lachenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat je dan uit balans raakt freecell..
Wie weet maar dan wel in 2010quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:01 schreef omearos het volgende:
Dus gewoon op je eigen tempo leren hardlopen Zesje, dan komt het op den duur wel op het punt dat je buiten gaat hardlopen (en misschien ook de CPC-loop meedoet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |