Yay!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor vrouwen vind je daar veel internetlinkjes van en voor mannen kan ik ook niets vinden
Volgens mij houden mannen zich gewoon niet zo bezig met al die kledingmaten
Ik ben weer afgevallenHet gaat hier heel goed, ben geloof ik weer een beetje in het sport-gezond eten ritme.

Ik fiets gewoon iedere dag.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:16 schreef Liejannuh het volgende:
Vitamientjes? Buitenlucht? Bewegen?
Als ik moe en brak ben, dan helpt het bij mij erg goed om gewoon te gaan bewegen in de buitenlucht.
 16km per dag, gisteren iets meer, kleine 30km.
 16km per dag, gisteren iets meer, kleine 30km. 
 Ik wil gewoon niet telkens moe zijn. Ben er al een paar keer voor bij de huisarts geweest, maar die doet het af met "je hebt gewoon een wat kleiner batterijtje dan anderen".
 Ik wil gewoon niet telkens moe zijn. Ben er al een paar keer voor bij de huisarts geweest, maar die doet het af met "je hebt gewoon een wat kleiner batterijtje dan anderen".   

Tussen de middag wat zon meepikken? Zou dat werken? Die donkere dagen maken het er meestal niet beter op is mijn ervaring.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik fiets gewoon iedere dag.16km per dag, gisteren iets meer, kleine 30km.
Vitamine, tja, ik eet elke dag fruit en vrijwel elke dag groente. (groente schiet er bij in als ik 's avonds naar school moet, ze verkopen daar alleen broodjes)
Denk dat mijn lijf gewoon moe is, maar dat komt me nu gewoon totaal niet uit. Ik moet toch beter naar mijn lijf gaan luisteren, denk ik.

Net met mijn teamleider afgesproken dat ik vanmiddag thuis werk, kan ik eerst even een uurtje gaan liggen. En lekker in het zonnetje naar huis fietsen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Zon en slapen, dus wat Liejannuh zegt, lijkt mij ook de beste remedie. Ik ben ook de hele dag moe moe moe als ik te weinig slaap of heel slecht slaap en daar helpt niet veel anders dan slapen tegen. En succes met het afkrijgen van je werk
 Hopelijk knap ik daar wat van op.
 Hopelijk knap ik daar wat van op.   

Hopelijk helpt de rust en de zon.
 Hopelijk helpt de rust en de zon.

Ik heb een hongerdag vandaag
 Ik heb een hongerdag vandaag 

Wilde dat ik dat al kon melden
 Wilde dat ik dat al kon melden 

Waarom werd je daar emotioneel van?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:23 schreef teigan het volgende:
mijn klas was niet blij met hun lage cijfers, en ik stond er op een gegeven moment met tranen in mijn ogen, maar ik heb het gelukkig droog kunnen houden,

)
 )

...
 ...  

Hippe winkel waar veel jonge meiden komen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef dyna18 het volgende:
Ow ja... en nog even de verkoper gevraagd welke maat ze nou het meeste verkopen. Broekmaat W34 volgens hem.... damn... daar zit ik met mijn W40 nog flink vanaf....
 Gemiddelde maat schijnt toch echt maat 42 te zijn namelijk en dat is geloof ik niet hetzelfde als w34
 Gemiddelde maat schijnt toch echt maat 42 te zijn namelijk en dat is geloof ik niet hetzelfde als w34

Voor heren, he? Dat lijkt mij wel realistisch, w34. Mijn meneer draagt 32/33.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hippe winkel waar veel jonge meiden komen?Gemiddelde maat schijnt toch echt maat 42 te zijn namelijk en dat is geloof ik niet hetzelfde als w34

Puberteit en hormonen enzo
 Puberteit en hormonen enzo 

Oei, daar zou ik ook emotioneel van raken...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:23 schreef teigan het volgende:
dyna18, omdat ik mijn stinkende best doe voor die klas, en ze dan bij het teruggeven/nabespreken gaan roepen dat ik belachelijk streng nakijk, en dat ze mij de schuld geven van hun slechte cijfers, en ik trek me dat dan te persoonlijk aan.
Zowel ik als de leerlingen zijn wel aan vakantie toe geloof ik....
Nog twee uurtjes vandaag, en een stapel verslagen, en dan is het vakantie!

(ja, maar net eronder, maar toch!)
 (ja, maar net eronder, maar toch!)  

(wat kinderlijk eigenlijk om daar blij om te zijn! maar ik vind het echt leuk, dat afvallen en letten-op-je-eten
 (wat kinderlijk eigenlijk om daar blij om te zijn! maar ik vind het echt leuk, dat afvallen en letten-op-je-eten  )
 )

jups, en dan ook nog voornamelijk bovenbouw..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:57 schreef heaven7 het volgende:
Is dat amerikaanse maat W34? Of de Nederlandse 34? Ik heb van spijkerbroeken 28 maar ik snap nooit wat van die maten
@Teigan, werk je op het voortgezet onderwijs? Die blagen geven altijd leerkrachten de schuld van alles, ik was zelf ook zo'n vervelend krengPuberteit en hormonen enzo

Eronder = eronder
 Eronder = eronder  

(een pot thee en chocolaatjes daarentegen...
 (een pot thee en chocolaatjes daarentegen...  
  )
 )

Dingen die voor mij soms helpen: genoeg zonlicht of eventueel een lichtbad, goede slaap (dus niet alleen lang genoeg maar ook regelmatig, in een frisse, koele ruimte zonder electronica of andere stoorzenders), opstaan met philips wake-up light en gezond eten in die zin dat ik oplet dat ik bepaalde vitamines/mineralen niet te weinig binnenkrijg. Ook magnesium bijslikken helpt voor mij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik fiets gewoon iedere dag.16km per dag, gisteren iets meer, kleine 30km.
Vitamine, tja, ik eet elke dag fruit en vrijwel elke dag groente. (groente schiet er bij in als ik 's avonds naar school moet, ze verkopen daar alleen broodjes)
Denk dat mijn lijf gewoon moe is, maar dat komt me nu gewoon totaal niet uit. Ik moet toch beter naar mijn lijf gaan luisteren, denk ik.
Baal er gewoon enorm van dat ik zo weinig energie heb, altijd eigenlijk. En nu heb ik de afgelopen week veel meer uren gewerkt dan normaal en vervolgens krijg ik nu de klap.Ik wil gewoon niet telkens moe zijn. Ben er al een paar keer voor bij de huisarts geweest, maar die doet het af met "je hebt gewoon een wat kleiner batterijtje dan anderen".

Er zit helemaal niks bij wat ik op zou willen etenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:33 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm lekker vet eten....
http://thisiswhyyourefat.com/
eeeeew

Weet hij dat je af wilt vallen? Zo ja, lekker handig bedacht!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:33 schreef Suzanna het volgende:
Help! Mijn man wil iets gaan koken waar ik niet zo blij mee ben. Dus heb ik de keus om iets anders te gaan eten (en dat is toch niet zo leuk voor hem) of zelf voorstellen wat groente toe te voegen (wat hij al afgeslagen heeft, want dat is er niet lekker doorheen volgens hem.
Hij wil namelijk een quiche Lorraine gaan maken (hartige taart met spek, eieren en kaas) en daar zit helemaal geen groente in (en volgens de caloriechecker bevat 1 bord ervan al 865 kcal, bijna de helft van wat ik op een dag op mag hebben. Hij heeft ook alle ingrediënten al in huis gehaald. Wat zouden jullie doen?
(hij is nogal gevoelig op kritiek in de keuken)

en dat vond hij prima. Dus hmm... misschien gaat het wel goedkomen. Of ik eet idd gewoon 1 stukje (dat is niet zo erg) met een hoop sla erbij. Wel een goed idee van jou
 en dat vond hij prima. Dus hmm... misschien gaat het wel goedkomen. Of ik eet idd gewoon 1 stukje (dat is niet zo erg) met een hoop sla erbij. Wel een goed idee van jou  

Kan je ook meer energie geven voor de rest van de week als je dit blijft doen.
 Kan je ook meer energie geven voor de rest van de week als je dit blijft doen. 

Was erg lekker. (en voor TARA was er een sloot satésaus
 Was erg lekker. (en voor TARA was er een sloot satésaus  )
 )

Schiet niet op dus
 Schiet niet op dus  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |