Waarom zou ik? Ik woon hier nietquote:Op maandag 9 februari 2009 21:10 schreef sigme het volgende:
Waarom maak je niet zelf het bad schoon, Viking?
daar heeft niet iedereen last van hoor! en met volkoren pasta/brood/wilde rijst/bruine rijst is het ok minder dan als je de witte versie eet...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Sugar het volgende:
Oh, dat is dus echt iets dóór de koolhydraten, dat ik nu honger heb?
Dat hoort?
Goed te weten, dank kwak!
Oh, omdat je in bad wouquote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik woon hier nietSlaap hier alleen maar een nachtje.
Omdat jij in bad wil, je ouders oud zijn en jij nog jonge benen hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je komt in ademnood, want de kans is grootquote:Op maandag 9 februari 2009 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil je pin, je 06
je verlies je succes
In je cabrio of op de fiets
ik wil alles of niets!
/tvp
Arme Nynk! Heb je hem wel kunnen spreken vandaag?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:15 schreef AKnynke het volgende:
groetjes uit Zweden.
Ik heb wat heimwee achtige verschijnselen. M'n vader is jarig, en eigenlijk was ik graag eventjes thuis geweest. Nu zit ik in m'n eetnej op m'n kamer, en bah. Ik voel me even zielig.
Maar goed, ik heb ook een kop lekkere thee en chocolate chip cookies, dus waar zeur ik eigenlijk om?
knuffel voor nynke... want ik miep al na een weekje, en ik hoef maar een maand, en jij bent gewoon stoer een echte volledige master in verweggistan aan t doen...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:15 schreef AKnynke het volgende:
groetjes uit Zweden.
Ik heb wat heimwee achtige verschijnselen. M'n vader is jarig, en eigenlijk was ik graag eventjes thuis geweest. Nu zit ik in m'n eetnej op m'n kamer, en bah. Ik voel me even zielig.
Maar goed, ik heb ook een kop lekkere thee en chocolate chip cookies, dus waar zeur ik eigenlijk om?
Ademnood, geef je nuuuuuuuu maar blootquote:Op maandag 9 februari 2009 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je komt in ademnood, want de kans is groot
Dat ik krijg wat ik wil van jou, mond op mond, we doen het nou
.
OB heeft tegenwoordig ook een variant met 'netje'? Even in de kast kijken. OB pro confort. Ik kan ook niet tegen dat wattige, zeker niet op de laatste dagenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:19 schreef sigme het volgende:
OB vind ik martelwerktuigen, ik ga griebelen van dat wattige. OB en alle huismerken hebben dat, behalve de Libresse-tampons, die hebben een fijn netje eromheen. Gelukkig tegenwoordig ook wel redelijk verkrijgbaar, ik heb tijden lang stad & land af moeten rijden.
Touchéquote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ademnood, geef je nuuuuuuuu maar bloot
ademnood, geef je nuhu maar bloohootquote:Op maandag 9 februari 2009 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je komt in ademnood, want de kans is groot
Dat ik krijg wat ik wil van jou, mond op mond, we doen het nou
.
Ik vind dat netje juist naarquote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
OB heeft tegenwoordig ook een variant met 'netje'? Even in de kast kijken. OB pro confort. Ik kan ook niet tegen dat wattige, zeker niet op de laatste dagen.
Ahwquote:Op maandag 9 februari 2009 21:15 schreef AKnynke het volgende:
groetjes uit Zweden.
Oh bij mij wel hoor. Het lekt er nog steeds na een uurtje langsquote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind dat netje juist naarAlsof het minder absorbeert, ze groeien ook niet
Oeh, die zijn wel lekker op zichquote:Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een zak heksenhyl naast me liggen maar ik moet die krengen niet.
Ik ga denk ik een raketijsje uit de vriezer pakken!
had hem net even aan de foon. Dat was ook de aanleiding voor de heimwee achtige aanval. Nu is het al een stuk beter! Na 6 koekjes..quote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Arme Nynk! Heb je hem wel kunnen spreken vandaag?
Ik stop alquote:
Het was toch nanananana nananananana?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef Vivi het volgende:
Lalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh lalalalalala..
daar heb ik zelf vrijwillig voor gekozen hoor, dus ik moet niet zeuren. Maar, heb jij nu nog last van heimwee?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
knuffel voor nynke... want ik miep al na een weekje, en ik hoef maar een maand, en jij bent gewoon stoer een echte volledige master in verweggistan aan t doen...
((hug))
Even de edit voor zijn!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh, die zijn wel lekker op zich(hersenhyl dus). Raketijsjes ook
.
Ik ga eens kijken wat er nog meer in de kast lig hier. Mams is toch aan 't bellen.
O ja, ze werd eerder op de avond gebeld door de kankerbestrijding, of ze donateur wilde worden. Zij: "Nee, want alles komt in de zakken van de hoge meneren terecht" Ik vond het best bot dat ze dat zei. Is dat eigenlijk zo? Is de kankerbestrijding ook niet te vertrouwen?.
Ik heb de aflevering met je mams gezien. Wat een mooi mensquote:Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef Vivi het volgende:
Lalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh lalalalalala..
Dan was deze nog voor spek en bonenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga denk ik een raketijsje uit de vriezer pakken!
Da's creatieve vrijheid.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was toch nanananana nananananana?.
Flexibel. Sowieso tot tenminste de zomer wachten met vastzetten. De prijzen gaan dan weer dalen. Al zal de energiemaatschappij het omgekeerde beweren, voor hen is het namelijk heeel voordelig als je nu je stroom vastzetquote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
- Vast laten zetten of flexibel laten? Flexibel zeker, die stroomprijs?
Ja. Je kan je nu aanmelden. En idd, huidige meterstanden doorgeven, als het goed is heeft de vorige huurder zijn meterstanden ook doorgegeven. Juiste energieleverancier, geen idee. Ze schelen niet zoveel in prijs. Voor groene stroom kiezen! Ik zou een vast tarief kiezen, je weet niet hoeveel de prijs nog gaat stijgen. Kan best nog heel wat duurder worden!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Even een praktische vraag:
Mijn zussie heeft vandaag de sleutel van haar huurhuisje gekregen (nadat ze na 7 jaar geleden bruut gedumpt was voor een ander). Maar goed, ze heeft nog nooit op zichzelf gewoond, alleen samengewoond. En nu vragen we ons het volgende even af:
- Vandaag sleutel gekregen, kan ze zich morgen dan aanmelden bij een stroomleverancier en water? (Er komt nu gewoon water uit de kraan al en het licht doet het).
- Hoef je dan alleen de huidige meterstanden door te geven ofzo? Het huis staat nu leeg.
- Hoe kies je de juiste energieleverancier?Ze kan er uit meerdere kiezen.
Lijkt me van wel..ik doneer iig!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh, die zijn wel lekker op zich(hersenhyl dus). Raketijsjes ook
.
Ik ga eens kijken wat er nog meer in de kast lig hier. Mams is toch aan 't bellen.
O ja, ze werd eerder op de avond gebeld door de kankerbestrijding, of ze donateur wilde worden. Zij: "Nee, want alles komt in de zakken van de hoge meneren terecht" Ik vond het best bot dat ze dat zei. Is dat eigenlijk zo? Is de kankerbestrijding ook niet te vertrouwen?.
Ik zal hem niet editen. Goed hè?quote:
Geen idee wat betreft je praktische vragen, maar wat kut voor je zus zeg!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Mijn zussie heeft vandaag de sleutel van haar huurhuisje gekregen (nadat ze na 7 jaar geleden bruut gedumpt was voor een ander). Maar goed, ze heeft nog nooit op zichzelf gewoond, alleen samengewoond. En nu vragen we ons het volgende even af:
- Vandaag sleutel gekregen, kan ze zich morgen dan aanmelden bij een stroomleverancier en water? (Er komt nu gewoon water uit de kraan al en het licht doet het).
- Hoef je dan alleen de huidige meterstanden door te geven ofzo? Het huis staat nu leeg.
Ja, ja, online vergelijken, kweetniet.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
-ze kan zich meteen aanmelden. wel nú meteen de meterstanden opnemen (as t goed is had de woningbouw dat moeten doen bij de overdracht) en de datum van opname doorgeven als eerste opnamestand.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik vond ook dat ze had moeten donere. Maar mijn moeder is nogal makkelijk beïnvloedbaar daarin.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lijkt me van wel..ik doneer iig!
Laat Guusje het maar niet horen.
kijk uit!!! die van mij waren 80 kcal per koekje (mijn heimwee koekjesbui) en ik had er zomaar 10 op!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
had hem net even aan de foon. Dat was ook de aanleiding voor de heimwee achtige aanval. Nu is het al een stuk beter! Na 6 koekjes..
Thanks! Ik ben ook trots op 'r!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering met je mams gezien. Wat een mooi mens
Pff, lijkt me moeilijk, als je zo anders bent dan je ouders (ook n.a.v. je verhaal vanmiddag over geloof enzo). Botst dat nooit?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond ook dat ze had moeten donere. Maar mijn moeder is nogal makkelijk beïnvloedbaar daarin.
"Heb je bronnen die dat bewijzen?"
"Ja dat zeggen ze in het ziekenhuis!"
Je moet minimaal een contract voor een jaar nemen en flexibel is op dit moment nog heel wat duurder. Wat je na de zomer minder betaalt betaal je nu meer. Ik heb vast 1 jaar genomen nu.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Flexibel. Sowieso tot tenminste de zomer wachten met vastzetten. De prijzen gaan dan weer dalen. Al zal de energiemaatschappij het omgekeerde beweren, voor hen is het namelijk heeel voordelig als je nu je stroom vastzet.
ik ben nu gestopt. Maar goed, ik heb vandaag 10 km. gelopen, en voor de rest voorbeeldig gegeten, dus voor een keertje...Morgen ga ik denk ik weer zwemmen.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:30 schreef kwakveense het volgende:
[..]
kijk uit!!! die van mij waren 80 kcal per koekje (mijn heimwee koekjesbui) en ik had er zomaar 10 op!
Ja zeker, dat botst heel vaakquote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Pff, lijkt me moeilijk, als je zo anders bent dan je ouders (ook n.a.v. je verhaal vanmiddag over geloof enzo). Botst dat nooit?
Wat onrespectloos!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja zeker, dat botst heel vaak. Maar ik ben eraan gewend
.
Vanavond tijdens het eten zei mijn vader ook weer dingen waarvan ik dacht van "" en dan heb ik echt moeite om m'n lachen in te houden. Maar het is ook zo respectloos om hem uit te lachen
.
Waar ik wél echt boos van word is als mijn moeder zegt dat mijn huidige ongeloof 'slechts een periode' is en dat het wel weer goed komt. Dat vind ik echt een belediging. Ik mag gewoon niet m'n eigen keuze hier in maken, want er is slechts één juiste keuze.
Tut tut dametje, dat gaat zomaar niet, wáár kom je vandaan en met wie en wat doet zijn vader?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef conleche het volgende:
Daar was ik ook weer eens! Mijn lijstje van heute:
O: ontbijtkoek light
L: niks
T: schijf ananas
T: wodka met een kaasstengel en 3 wasabinootjes
D: witlof ham/kaas, 2 rostirondles, gehaktballetje en ketchup. Toetje: citroenbavarois.
Vraag ook eens waarom ze geen L gehad heeft!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tut tut dametje, dat gaat zomaar niet, wáár kom je vandaan en met wie en wat doet zijn vader?
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Vanavond tijdens het eten zei mijn vader ook weer dingen waarvan ik dacht van "" en dan heb ik echt moeite om m'n lachen in te houden. Maar het is ook zo respectloos om hem uit te lachen
.
Waar ik wél echt boos van word is als mijn moeder zegt dat mijn huidige ongeloof 'slechts een periode' is en dat het wel weer goed komt. Dat vind ik echt een belediging. Ik mag gewoon niet m'n eigen keuze hier in maken, want er is slechts één juiste keuze.
Heb ik niet gevraagd!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tut tut dametje, dat gaat zomaar niet, wáár kom je vandaan en met wie en wat doet zijn vader?
Dat zou ik ook als enorm kwetsend ervaren. Was dat niet moeilijk dan, toen je nog thuiswoonde enzo? Ik heb zelf enorm gebotst met mijn moeder toen ik nog thuiswoonde en dat was nog niet eens ov er dingen als geloof enzo, maar puur over het vinden van mijn eigen normen en waarden (die nogal van die van haar afwekenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
.
Dat is gelukkig geen probleem hier. Ze hadden het liever anders gezien en ze snappen het niet, maar ik heb al zoveel meegemaakt in m'n puberteit dat ze hier niet ook nog eens over gaan lopen zeikenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Een ander geloof/het niet eens zijn met het geloof van je ouders is lastig en vervelend. En je ouders stellen zich ook niet echt open voor jouw keuze. Vraagje he, wat denken ze ervan dat je op vrouwen valt? Is dat ook 'slechts een periode' of iets dat 'genezen' kan worden? Vragen nav wat ik in mijn omgeving hoorde en zag
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig geen probleem hier. Ze hadden het liever anders gezien en ze snappen het niet, maar ik heb al zoveel meegemaakt in m'n puberteit dat ze hier niet ook nog eens over gaan lopen zeiken. Heb wel jaren gehoord dat het een fase is, maar daar zijn ze inmiddels wel overheen
.
En dat 'onrespectloos', dat had ik eerst getypt en vlug geëdit (en wel aan Muis verteld op MSN. Muis, ik zal je nog eens wat vertellen).
Ik ga even gezellig doen met een hapje en een drankje. Lat0rzz.
Ho, dat wist je alleen omdat ik het zei op MSN!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vik typte onrespectloos ipv respectloos![]()
Al is de edit nog zo snel..
Koekie is er toch niet aan nieuwe papa's blootgesteld hoop ikquote:
Ja, toen ik nog thuis woonde was er vaak ruzie. Waarom denk je dat ik op m'n 17e al uit huis was?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook als enorm kwetsend ervaren. Was dat niet moeilijk dan, toen je nog thuiswoonde enzo? Ik heb zelf enorm gebotst met mijn moeder toen ik nog thuiswoonde en dat was nog niet eens ov er dingen als geloof enzo, maar puur over het vinden van mijn eigen normen en waarden (die nogal van die van haar afweken). Wel knap dat je de "wijste" bent, zeg maar.
Mijn vriend woont nu bijna een jaar op zichzelf en krijgt nog steeds post en rekeningen voor "de heer I. Turay"quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Wel drie hele nootjes Co?![]()
En nog even over dat energiegelul:
Er is dus een site om dat te vergelijken, die was van het weekend bij Kassa o.i.d. op tv. Alleen jammer dat sindsdien elke keer als ik er op klik om te vergelijken, die site nu roept dat ik het wegens grote drukte later maar eens moet proberen. En dat al twee dagen![]()
Even een hele domme vraag wellicht:
Als er NU stroom uit de muur komt in dat huurhuis en het staat al een paar weken leeg, wie levert dát dan in godesnaam? Want de huurvereniging zegt dat ze het niet weten. Zou de vorige bewoner het wel opgezegd hebben dan? Moet dat soort dingen allemaal zelf nagaan, want mijn zus weet toch niet wie de vorige bewoner is?
Jij bent nóóit oninteressantloos!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Sorry, ik ga Tink wel even PM-en, dit is erg oninteressant voor jullie
Dat wordt tussentijds overgeschreven naar de verhuurder.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Als er NU stroom uit de muur komt in dat huurhuis en het staat al een paar weken leeg, wie levert dát dan in godesnaam? Want de huurvereniging zegt dat ze het niet weten. Zou de vorige bewoner het wel opgezegd hebben dan? Moet dat soort dingen allemaal zelf nagaan, want mijn zus weet toch niet wie de vorige bewoner is?
Wat?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Koekie is er toch niet aan nieuwe papa's blootgesteld hoop ik?
Eh..nou echt niet hoor, mijn moeder heeft hele toffe kanten maar het is soms ook echt een pokkewijf en behoorlijke tiran met een ego dat geen ruimte laat voor andermans behoeften, excusez le mot. Maar wel * mijn* pokkewijf uiteraardquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog thuis woonde was er vaak ruzie. Waarom denk je dat ik op m'n 17e al uit huis was?.
Het gaat nu veel beter.
En 'grappig' dat jij ook botste met je moeder, want zij kwam in dat filmpje juist op mij over als iemand die haar kinderen hun eigen weg laat vinden.
En nu moet ik gezellig doen van mams.
Kim, you just made my day! Hahahaquote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Zo, mijn supervette sjop van een wandelwagen met een mandje tussen de duwstang.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet blijft ie hangen met de rand. Ik duw het mandje altijd helemaal klem tussen de stang, dan hangt ie een beetje scheef maar kan er toch net niks uitvallen.
Ik kreeg een ooievaarspas van de gemeente den haag en aanmaningen van de politie en de politie aan de deur en ik werd aangeslagen als meerpersoonshuishouden. Allemaal omdat vorige huurders met de noorderzon waren vertrokken.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vriend woont nu bijna een jaar op zichzelf en krijgt nog steeds post en rekeningen voor "de heer I. Turay"
Dus meneer Turay, als je dit leest, doe er eens iets aan!
Wat betreft elektra enzo: contact opnemen met je maatschappij en kopie van het huurcontract van je zus meesturen, dan hoef je pas te betalen vanaf de datum waarop het huurcontract is ondertekend.
Toen ik mijn huis betrok stond het al anderhalf jaar leeg. Er lag een hele stapel post, waaronder vele brieven van de stroom/gas leverancier: aan de bewoner van dit huis. Er zat een brief in dat er volgens hun al een hele tijd niemand woonde en dat ze de boel gingen afsluiten.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Het is anders superhandig hoor!quote:
Ja irritant is dat he? De vorige bewoners van het appartement van mijn zus zijn ook zomaar opgedonderd, mijn zus heeft al een keer of 12 de deurwaarder de deur moeten wijzen. Dat ze ook zo hardnekkig zijn daar bij de gemeente is beyond me...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kreeg een ooievaarspas van de gemeente den haag en aanmaningen van de politie en de politie aan de deur en ik werd aangeslagen als meerpersoonshuishouden. Allemaal omdat vorige huurders met de noorderzon waren vertrokken.
Ze zijn inmiddels wel uitgeschreven bij de gemeente voorburg dus ik ben nu weer een eenpersoonshuishouden maar aanmaningen krijg ik nog steeds. Die gaan over rechtszaken van 2007 e.d..
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Zo, mijn supervette sjop van een wandelwagen met een mandje tussen de duwstang.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet blijft ie hangen met de rand. Ik duw het mandje altijd helemaal klem tussen de stang, dan hangt ie een beetje scheef maar kan er toch net niks uitvallen.
Da's dan gek, als mijn zus vraagt wie de leverancier nu is, dat de verhuurder dan zegt dat ze dat niet weten.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat wordt tussentijds overgeschreven naar de verhuurder.
stroom wordt meestal niet afgesloten, het wordt egwoon geleverd door de regoleverancier/netbeheerder. als je voor een andere stroom leverancier kiest regelen die het achter de schermen weer met de netbeheerder. t is een beetje virtueel allemaal: er komt geoon stroom en water uit je aansluitingen, en waar je rekening naartoe gaat bepaalt "van wie" het is (bij water is het iets "werkelijker")quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Wel drie hele nootjes Co?![]()
En nog even over dat energiegelul:
Er is dus een site om dat te vergelijken, die was van het weekend bij Kassa o.i.d. op tv. Alleen jammer dat sindsdien elke keer als ik er op klik om te vergelijken, die site nu roept dat ik het wegens grote drukte later maar eens moet proberen. En dat al twee dagen![]()
oh, ik heb niks gezegdquote:Op maandag 9 februari 2009 21:40 schreef conleche het volgende:
Nou alleen het diner was al 1000 cal volgens mij want er zat ook nog een korstje op de witlof en dat moet natuurlijk met boter![]()
En bavarois is een net woord voor slagroom geloof ik....
Ah oke! Dank je, ook de andere lieve Slankies die uitgebreid antwoord gavenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Toen ik mijn huis betrok stond het al anderhalf jaar leeg. Er lag een hele stapel post, waaronder vele brieven van de stroom/gas leverancier: aan de bewoner van dit huis. Er zat een brief in dat er volgens hun al een hele tijd niemand woonde en dat ze de boel gingen afsluiten.
Er zat een boiler in dat huis.
Er was warm water in de boiler toen wij erin trokken.
Die boiler is anderhalf jaar lang elke dag opgewarmd en afgekoeld.
Ik moest 70 gulden 'aansluitkosten' betalen voor een woning die niet eens afgesloten was geweest![]()
Maar ons eigen verbruik gewoon vanaf de meterstanden die ik heb doorgegeven als beginstand.
t zal meestal gewoon de regiolevernacier zijn (westen van t land meestal nuon). en als de oude bewoner zich niet uitschrijft/ zich niet elders als klant aanmeldt bij een energiebedrijf gaat t helemaal niet over naar de verhuurder! dan staat t nog op de oude bewoner.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dan gek, als mijn zus vraagt wie de leverancier nu is, dat de verhuurder dan zegt dat ze dat niet weten.
Je zult gelijk hebben hoor, maar dan is die huurvereniging dus een stel onbehulpzame types.
Ja we stellen een onderzoek in naar de mensen die nu op jouw adres zijn ingeschreven. Tot die tijd ben je toch een meerpersoonshuishoudenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja irritant is dat he? De vorige bewoners van het appartement van mijn zus zijn ook zomaar opgedonderd, mijn zus heeft al een keer of 12 de deurwaarder de deur moeten wijzen. Dat ze ook zo hardnekkig zijn daar bij de gemeente is beyond me...
Toen ik in mijn woningbouw appartement kwam moest ik de meterstand, en de waterstand (ook een aparte meter) doorgeven. Als het goed is liggen er brieven van de Nuon ofzo, met formuliertjes die je in moet vullen. Althans, als de vorige bewoner zich afgemeld heeft. En dat zal waarschijnlijk wel zo zijn. Alles blijft wel werken, ze sluiten het niet af in de tussentijdquote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dan gek, als mijn zus vraagt wie de leverancier nu is, dat de verhuurder dan zegt dat ze dat niet weten.
Je zult gelijk hebben hoor, maar dan is die huurvereniging dus een stel onbehulpzame types.
Bij mij was dat iig wel zo, bij oplevering nam de verhuurder samen met mij de meterstanden op en dat ging naar Eneco. Ik weet nog wel dat ik heb gegoogled welke waterleverancier hier is, dat was eerst niet heel duidelijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
voorschot baseren ze op t gebruik van de afgelopen maanden. als t leegstaat zal dat dus veel te laag zijn. of op het gebruik van haarzelf in een eerdere woning (dat is dus n.v.t: neiuwe klant)quote:Op maandag 9 februari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke! Dank je, ook de andere lieve Slankies die uitgebreid antwoord gaven
En als ze een eindafrekening krijgt dan staan daar altijd de beginstanden op toch? Dus dan kan ze het controleren of het echt vanaf die doorgegeven meterstanden berekend is.
Moet je als nieuwe klant eigenlijk doorgeven met hoeveel personen je er woont, of je overdag thuis bent en dat soort dingen? Of betaal je in je uppie net zo'n voorschot als een gezin met drie kinderen?
Je moet gewoon linksboven je postcode invullen en dan kom je in een ander scherm..quote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Dank Kwak, ik ben zo al heel wat wijzer!
Zou je dan ook nog even op www.vitens.nl willen kijken of jij een kopje AANMELDEN ziet?
Dat is haar waterbedrijf en we hebben er vast allebei al drie keer overheen gekeken, maar ik zie het niet![]()
ze moet volgens mij eerst haar postcode invullen bovenin voor de psotcode check. heo de site er daarna uit ziet weet k niet, maar dan kun je meterstanden doorgeven en daar staat vast wel iest over aanmelden als nieuwe bewoner/klant.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Zou je dan ook nog even op www.vitens.nl willen kijken of jij een kopje AANMELDEN ziet?
Dat is haar waterbedrijf en we hebben er vast allebei al drie keer overheen gekeken, maar ik zie het niet![]()
Mensen als kwak en ik hebben dit soort dingen recentelijk nog gedaan dat scheelt een hoop.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
Dizzy en Kim ook thanks! Ik voelde me echt een onnozele, ik ben helemaal kwijt hoe zoiets ook alweer gaat!
Geef maar toe, jij wist ook niet hoe dat zat met de elektriek!!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Vivi het volgende:
Greys, ik wil ook wel uitgebreid zijn maar ik ben nog steeds niet gewend aan mijn puppeltop en vermijd typen zoveel mogelijk.
Maar ook in het nieuwe scherm staat geen knop om aan te melden.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je moet gewoon linksboven je postcode invullen en dan kom je in een ander scherm..
Gewoon op 'mijn vitens' klikken.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
zo hoort het ook te gaan, als je een nette vorige huruder hebt, die weer ergens anders zich anmeldt/zich afmeldt...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij was dat iig wel zo, bij oplevering nam de verhuurder samen met mij de meterstanden op en dat ging naar Eneco. Ik weet nog wel dat ik heb gegoogled welke waterleverancier hier is, dat was eerst niet heel duidelijk.
Geintje toch zekerquote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Bij mij was het gebaseerd op verbruik vorige bewoner, dus die van anderhalf jaar daarvoor. Die deed werkelijk *alles* op elektriek en ik was berooid en ging op flessegas & houtkachel leven. Gelukkig ging na korte uitleg het voorschot naar een redelijk bedrag.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
voorschot baseren ze op t gebruik van de afgelopen maanden. als t leegstaat zal dat dus veel te laag zijn. of op het gebruik van haarzelf in een eerdere woning (dat is dus n.v.t: neiuwe klant)
Wij hebben ook V. ik heb even gekeken en als je je postcode invult zie je ergens een linkje met "meterstanden doorgeven". Hiervoor heb je wel een registratiekaart nodig die zij je hebben gestuurd op het moment dat de vorige bewoner de boel heeft opgezegd...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ook in het nieuwe scherm staat geen knop om aan te melden.
Gloeiende gloeiende, wat zijn sommige websites toch irritant onoverzichtelijk.
hmmm dan zou ik gewoon even bellen met ze!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ook in het nieuwe scherm staat geen knop om aan te melden.
Gloeiende gloeiende, wat zijn sommige websites toch irritant onoverzichtelijk.
Dat is als je als bestaande klant gaat verhuizen. Ik zie dan wederom niet waar je je als nieuwe klant moet aanmelden. Ik ga morgen wel even bellenquote:
Wellus, ik gaf alleen staccato-antwoorden!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij wist ook niet hoe dat zat met de elektriek!!
Dat mocht ik ook maar dan mocht ik bij eventuele bijbetaling niet meer in termijnen betalen maar het hele bedrag in 1x moest bijleggen. Wat dus prompt gebeurdequote:Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij mij was het gebaseerd op verbruik vorige bewoner, dus die van anderhalf jaar daarvoor. Die deed werkelijk *alles* op elektriek en ik was berooid en ging op flessegas & houtkachel leven. Gelukkig ging na korte uitleg het voorschot naar een redelijk bedrag.
ah kijk, dan heeft de vorige ws. niet opgezegd en heb je niet zo'n kaart, tenzij die tussen een stapel oude post zit. dan moet een telefoontje wel helpen m een neiuwe kaart te krijgen!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij hebben ook V. ik heb even gekeken en als je je postcode invult zie je ergens een linkje met "meterstanden doorgeven". Hiervoor heb je wel een registratiekaart nodig die zij je hebben gestuurd op het moment dat de vorige bewoner de boel heeft opgezegd...
Oke, vertel dan nu maar over het dumpverhaal zodat we even op mannen kunnen schelden!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is als je als bestaande klant gaat verhuizen. Ik zie dan wederom niet waar je je als nieuwe klant moet aanmelden. Ik ga morgen wel even bellen
Overigens als jullie je afvragen waarom zussie dit niet lekker allemaal zelf regelt:
- ik wil haar helpen
- ze werkt deze week hele ongunstige diensten waardoor ze haast niets zelf kan regelen
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar ik kreeg geld terug van zowel mijn energiebedrijf als het waterschapbedrijf dus ergens heb ik het goed gedaan
Er zat een klem op de brievenbus, aangebracht door de verhuurder.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij hebben ook V. ik heb even gekeken en als je je postcode invult zie je ergens een linkje met "meterstanden doorgeven". Hiervoor heb je wel een registratiekaart nodig die zij je hebben gestuurd op het moment dat de vorige bewoner de boel heeft opgezegd...
Gewoon even bellen naar vitens dan.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zat een klem op de brievenbus, aangebracht door de verhuurder.
Dus er is helemaal geen post gekomen in de tussentijd. Dus ook geen post over opzeggen van een vorige huurder ofzo helaas.
Wat een shitsite. Ik heb bij Vera én in de zoek ingevoerd:quote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Dat is als je als bestaande klant gaat verhuizen. Ik zie dan wederom niet waar je je als nieuwe klant moet aanmelden. Ik ga morgen wel even bellen
Met het water is dat makkelijk, dan bel ik naar Vitens.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah kijk, dan heeft de vorige ws. niet opgezegd en heb je niet zo'n kaart, tenzij die tussen een stapel oude post zit. dan moet een telefoontje wel helpen m een neiuwe kaart te krijgen!
Dat laatste. Er is een algemene netbeheerder en die zorgt dat het goed komt verder, even heel simpel gezegdquote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Met het water is dat makkelijk, dan bel ik naar Vitens.
Maar hoe weet ik nou in godsnaam welke energieleverancier ik moet bellen om zo'n nieuwe kaart? Aangezien er een klem op de brievenbus zat. Of hoef ik voor energie alleen een nieuwe te bellen en geen vorige te vragen? Ik snap er echt geen kont meer van, ik voel me ook vrij stom nu.
Zeven jaar samengewoond. Geen wolkje aan de lucht (dacht zus). Hij heeft in elk geval nooit iets laten merken. Een van zijn collega's had problemen en zussie kende haar ook. Hij is in het huisje van de collega wezen klussen, mijn zus heeft nog geholpen. Twee weken nadat hij mijn zus zijn huis uit had gezet trok de collega er in. Auwquote:Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, vertel dan nu maar over het dumpverhaal zodat we even op mannen kunnen schelden!
energie leverancier kan vrijwel altijd online nieuw aanmelden!!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Met het water is dat makkelijk, dan bel ik naar Vitens.
Maar hoe weet ik nou in godsnaam welke energieleverancier ik moet bellen om zo'n nieuwe kaart? Aangezien er een klem op de brievenbus zat. Of hoef ik voor energie alleen een nieuwe te bellen en geen vorige te vragen? Ik snap er echt geen kont meer van, ik voel me ook vrij stom nu.
Mannen!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeven jaar samengewoond. Geen wolkje aan de lucht (dacht zus). Hij heeft in elk geval nooit iets laten merken. Een van zijn collega's had problemen en zussie kende haar ook. Hij is in het huisje van de collega wezen klussen, mijn zus heeft nog geholpen. Twee weken nadat hij mijn zus zijn huis uit had gezet trok de collega er in. Auw
Auw! Gelukkig heeft hij het haar wel gezegd. Ik ken ook andere situaties, waarin hij jaren aan een stuk steeds maar dezelfde collega moet 'helpen'. Ik word er misselijk vanquote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Zeven jaar samengewoond. Geen wolkje aan de lucht (dacht zus). Hij heeft in elk geval nooit iets laten merken. Een van zijn collega's had problemen en zussie kende haar ook. Hij is in het huisje van de collega wezen klussen, mijn zus heeft nog geholpen. Twee weken nadat hij mijn zus zijn huis uit had gezet trok de collega er in. Auw
Dus:quote:Op maandag 9 februari 2009 22:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat laatste. Er is een algemene netbeheerder en die zorgt dat het goed komt verder, even heel simpel gezegd
Officieel heeft hij het nog steeds niet gezegd. Hij ontkent het nog steeds zeg maar, terwijl ze daar wel ingetrokken is.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Auw! Gelukkig heeft hij het haar wel gezegd. Ik ken ook andere situaties, waarin hij jaren aan een stuk steeds maar dezelfde collega moet 'helpen'. Ik word er misselijk van
Een eersteklas treurwilg!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef kwakveense het volgende:
en wat hoerend kut voor je zusje! wat een hork! lul! rammeltakkehond!
Hij van Kassa had wel gezegd dat nieuwe klanten nu geen vast tarief moeten nemen, want de prijzen gaan dalen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, die ene site waarop je dat online kunt checken, wat er goedkoper is, die ligt er dus al dagen uit wegens drukte omdat hij op tv is geweest. Uitgerekend nu! Wat een uitdaging!
Ja hoewel energie ook online kan.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus:
- Voor water: Vitens bellen en zeggen dat ik geen registratienummer heb (ivm klem op brievenbus).
- Voor energie: willekeurige leverancier bellen en meterstanden doorgeven.
That's it?
Oh en Co, die ene site waarop je dat online kunt checken, wat er goedkoper is, die ligt er dus al dagen uit wegens drukte omdat hij op tv is geweest. Uitgerekend nu! Wat een uitdaging!
er zijn wel meerdere sites hoor!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus:
- Voor water: Vitens bellen en zeggen dat ik geen registratienummer heb (ivm klem op brievenbus).
That's it?
Zum kotzen. Ik hoop dat ze snel blij wordt dat ze van hem af is.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
Officieel heeft hij het nog steeds niet gezegd. Hij ontkent het nog steeds zeg maar, terwijl ze daar wel ingetrokken is.
Tjezus, wat erg voor d'r! En dan als ze zichzelf bij elkaar gegrabbeld heeft en alles op de rit na een hoop pijn en moeite staat ie met hangende pootjes voor de deur..wedden!?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze zeker pas in de zomer gaan dalen en het nu dus echt nog flink wat meer is met een flexibele prijs. Ik had net van de week zo'n dude aan de lijn hierover.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij van Kassa had wel gezegd dat nieuwe klanten nu geen vast tarief moeten nemen, want de prijzen gaan dalen.
Disclaimer: dat zei hij, maar ik zeg niet dat je zus dat dan ook meteen moet doen. Loont ieg de moeite om het even na te vragen.
Of toch nog even bij de woningbouw informeren. Ik meen me te herinneren dat ik een hele map met zooi had gekregen compleet met registratiekaarten voor de meterstanden tot aan een ophaalschema van de grijze bak. En ze weten echt wel wat je moet doen hoor, laat je niet afschepen!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus:
That's it?
Ik vind het nu vooral zo rot dat ze daar maar zo alleen is. We wonen allemaal vrij ver uit elkaar (zij richting Zwolle, ik richting Rotterdam en mijn ouders in de kop van Noord-Holland). Je gaat niet even snel langs om een muurtje te helpen schilderen zeg maar in je avonduurtjes. Mijn moeder wordt morgen geopereerd, niet ernstig, maar moet wel drie dagen blijven. Dus die gaan voorlopig ook niet klussen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef kwakveense het volgende:
Nou zegquote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat zijn de ergstenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Officieel heeft hij het nog steeds niet gezegd. Hij ontkent het nog steeds zeg maar, terwijl ze daar wel ingetrokken is.
Trusten! Ik ga ook!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen lieverds, welterusten alvast!
Hij werkt in de brandschadeverzekeringen, dus hij heeft nog wel even een wasmachine en een droger voor haar geregeld. Hoezo, schuldgevoel afkopen?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef loveli het volgende:
Lekker dan, gewoon het huis uitgezet. Opknopen aan z'n ballen!
Was het maar zomerquote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
Waarom gaat het morgen sneeuwen. Godver, schopt m'n planning in de war![]()
Als ik je zus was ging ik daar langs en zorgde ik dat ze nog meer te klussen hadden. Maar ik ben niet zo classy daar in. Op een normale manier relatie beeindigen, prima, kunnen we heel volwassen over doen. Liegen en bedriegen en je piemel in een ander frotten, dan gaat er iets stuk.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen lieverds, welterusten alvast!
minstens 1 raam en zijn arm lijkt mequote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als ik je zus was ging ik daar langs en zorgde ik dat ze nog meer te klussen hadden. Maar ik ben niet zo classy daar in. Op een normale manier relatie beeindigen, prima, kunnen we heel volwassen over doen. Liegen en bedriegen en je piemel in een ander frotten, dan gaat er iets stuk.
jaaaa maar als je nu nog 6 maandjes iets meer betaalt, en je legt t vast als t in de zomer goedkoper is gewoden (n.a.v. de economiche malaise vand e afgelopen 12 maanden en de gehalveerde olieprijzen), dan kun je die lagere prijs voor 1-3 jaar vastleggen... even af wachten wat de economoie doet: als die rap weer opkrabbelt/de olieprijzen weer erg gaan stijgen door een of andere oorlog, dan is het dus van de zomer, met de dan dus tijdelijk lage prijzen, hét moment om het vast te zetten.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze zeker pas in de zomer gaan dalen en het nu dus echt nog flink wat meer is met een flexibele prijs. Ik had net van de week zo'n dude aan de lijn hierover.
Dan moet ze een baksteen in een leeg pak calgon doen er een briefje op doen met:quote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij werkt in de brandschadeverzekeringen, dus hij heeft nog wel even een wasmachine en een droger voor haar geregeld. Hoezo, schuldgevoel afkopen?
Ik heb gezegd dat ze de baksteen door zijn ruit nog even moet uitstellen tot ze die spullen ook daadwerkelijk heeft gekregen.
Als ze die meid ziet, dan doet ze haar iets aan. Serieus.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dat zijn de ergsten. Kan ze niet vaak onaangekondigd langs om nog wat spullen op te halen? Zodat ze hem kan confronteren met het feit dat zij er altijd is?
Zo ging het bij mij wel inderdaad. En toen ik hem niet meer bliefde begon ie me te stalken. Ik eerst nog zo heel stoer van, gewoon negeren en dan houdt het wel op. Het is nu 2 jaar uit, over een week gaat mn nieuwe nummer inquote:Op maandag 9 februari 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:
Tjezus, wat erg voor d'r! En dan als ze zichzelf bij elkaar gegrabbeld heeft en alles op de rit na een hoop pijn en moeite staat ie met hangende pootjes voor de deur..wedden!?.
je bent een muis met humor!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet ze een baksteen in een leeg pak calgon doen er een briefje op doen met:
'wasmachines leven langer met calgon!
jouw ruit niet"
Ik heb me beperkt tot het raam. Ik vond dat vrij netjes.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef TJDoornbos het volgende:
minstens 1 raam en zijn arm lijkt me
Ja maar ik moest nu sowieso voor minimaal 1 jaar nemen dus dan zitten we alweer in januari en kan alles alweer anders zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jaaaa maar als je nu nog 6 maandjes iets meer betaalt, en je legt t vast als t in de zomer goedkoper is gewoden (n.a.v. de economiche malaise vand e afgelopen 12 maanden en de gehalveerde olieprijzen), dan kun je die lagere prijs voor 1-3 jaar vastleggen... even af wachten wat de economoie doet: als die rap weer opkrabbelt/de olieprijzen weer erg gaan stijgen door een of andere oorlog, dan is het dus van de zomer, met de dan dus tijdelijk lage prijzen, hét moment om het vast te zetten.
als de olieprijzen blijven dalen zal de energieprijs nog verder dalen en moet je dus van de zomer nog steeds niet vastzetten...
Daar wil hij NIETS over zeggen, dat gaat haar niets aan!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef Vivi het volgende:
Wat geeft ie voor excuus dan voor het inwonen van dat miepende mokkel? En met wat voor excuus heeft ie je zussie op straat gezet?
Zus E. woont samen met J.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef P.F het volgende:
Ik snap het verhaal van de zus van Greys niet helemaal
Vriend van de zus van Greys heeft een collega (ik dacht man, maar dat is denk ik een vrouw??)
Zij hebben haar samen geholpen met klussen in het huis van de vrouwelijke college.
Maar, ze gaan samen in het huis van de zus van Greys wonen.
wat een enorme lulquote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat soort mannen bange poeperds zijn. Ze willen hun oude schoenen niet weg doen voordat ze een nieuw paar hebben omdat ze niet "alleen" kunnen zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 22:20 schreef Vivi het volgende:
Wat zijn mannen toch raar vaak, dat ze idd al een hele tijd ontevreden zijn en niks laten merken.
ah ok! bij mijn leverancier is flexibela ltijd mogelijk... gewoon elke maand opzegbaar, en op elk moment om te zetten in een contract voor 3 jaar (dat dan voor 50 euro weer opzegbaar is -- als je dus met vast tarief meer dan 50 euro bespaard hebt kost t opzeggen niks extra's)quote:Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar ik moest nu sowieso voor minimaal 1 jaar nemen dus dan zitten we alweer in januari en kan alles alweer anders zijn.
Ik heb nu dus 1 jaar vast en zie begin volgend jaar weer verder.
1 jaar flexibel betaal je de eerste helft van het jaar veel meer dan vast, 2e helft waarschijnlijk minder. Kom je ongeveer hetzelfde uit was mijn beredenering.
Ik kon niet gewoon maar go with the flow nu, je moet minimaal weer een jaarcontract aan gaan.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Zoals het bij Greys' zus ging ging het bij mijn zus en mijn ex-zwager ook. De vrouw waar hij later mee aanpapte is nog op kraamvisite geweest ook. Ik ga de laptop uit zetten en zo pitten, want ik moet zoveel verbeteren aan m'n posts, dat is niet leuk meer
.
Trusten!![]()
.
Blijkbaar klussen ze graag samen...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Maar sinds de collega in nood er woont is alles nieuw behangen en geschilderd
Je hebt gelijk! Zal ik het op de valreep nog even over kanker hebben!?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Sorry, ik heb het hele topic gekaapt met dit gedoe!![]()
En hypocriet. Je vergeet hypocriet.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Dat komt omdat dat soort mannen bange poeperds zijn. Ze willen hun oude schoenen niet weg doen voordat ze een nieuw paar hebben omdat ze niet "alleen" kunnen zijn. En een confrontatie kunnen ze al helemaal niet aan, want diep van binnen zijn het autistische zachtaardige eieren
.
Ik maak dat soort mannen kapot. En daarna nog meer. Net zolang totdat ik de resten onder mijn schoen vandaan moet schrapen op de stoeprand.
ik vrees dat mijn mcex een beetje zo eentje is... dat van de 4 maanden dat we uberhaupt at hadden hij me anderhalve maand aan t lijntje gehouden heeftquote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat soort mannen bange poeperds zijn. Ze willen hun oude schoenen niet weg doen voordat ze een nieuw paar hebben omdat ze niet "alleen" kunnen zijn. En een confrontatie kunnen ze al helemaal niet aan, want diep van binnen zijn het autistische zachtaardige eieren
.
Ik maak dat soort mannen kapot. En daarna nog meer. Net zolang totdat ik de resten onder mijn schoen vandaan moet schrapen op de stoeprand.
Je hebt me er wel weer aan herinnerd wat de reden was dat ik afgelopen weekend wat licht aangebrand was. Net ook maar ff de beeb uitgelegd, want die snapte mij al niet (ik ben nooit sjaggo, dus als ik het dan eens een beetje ben, dan valt het direct op).quote:Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Sorry, ik heb het hele topic gekaapt met dit gedoe!![]()
mag ik hier nou wel of niet om gniffelenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Zal ik het op de valreep nog even over kanker hebben!?
Ah toe, vertel eens hoe je dat aanpaktquote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Klinkt beter dan Eneco wat ik nu heb. Welke is da?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah ok! bij mijn leverancier is flexibela ltijd mogelijk... gewoon elke maand opzegbaar, en op elk moment om te zetten in een contract voor 3 jaar (dat dan voor 50 euro weer opzegbaar is -- als je dus met vast tarief meer dan 50 euro bespaard hebt kost t opzeggen niks extra's)
ik wilde perse nog geen lang contract omdat ik mn verbruik nog niet weet en dit mn eerste contract was...
Ja, die moest ik gelijk al niet na het eerste wat je over hem verteldequote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vrees dat mijn mcex een beetje zo eentje is... dat van de 4 maanden dat we uberhaupt at hadden hij me anderhalve maand aan t lijntje gehouden heeft
staat in schril ontrast tot de true bastards, maar toch... mannen
Please do!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef progje het volgende:
[..]
mag ik hier nou wel of niet om gniffelen
Note to self: Kim nooit voorstellen aan De Meneer. Die had ook nog een relatie terwijl hij allang verliefd was op mij. En zij dacht dat alles koek&ei was.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
www.greenchoice.nlquote:Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Klinkt beter dan Eneco wat ik nu heb. Welke is da?
Jaaaa ik wil ook een wraakzuchtig kimverhaaltje voor het slapen gaanquote:Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef Vivi het volgende:
Ah toe, vertel eens hoe je dat aanpakt? Daar slaap ik zo lekker op straks
.
Kwak!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef kwakveense het volgende:
Ja, doe maar ff. Daarvan ga ik in elk geval niet van over de zeikquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef Vivi het volgende:
Ach tja, weet je, die dingen gebeuren nu eenmaal, maar je kan het wel een beetje respectvol afronden lijkt me.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Note to self: Kim nooit voorstellen aan De Meneer. Die had ook nog een relatie terwijl hij allang verliefd was op mij. En zij dacht dat alles koek&ei was.
Vreselijk. Ik voelde me zo schuldig
Is dat de klippan van Ikea?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Vikje!
Maar dat is dus de reden dat ik het me zo aantrek en haar graag wil helpen met dingen uitzoeken en het voor haar zo makkelijk mogelijk wil maken. Ben afgelopen zaterdag in de Ikea geweest om dingen in het echt te bekijken die zij op de site had gezien, of het echt wat is enzo. Want door haar nachtdiensten en weinig vrij kon ze er zelf niet naartoe (de Ikea zit voor haar zeker op een uur rijden en voor mij op tien minuutjes).
We hebben een schattig bankje voor weinig (199 eu) gezien, deze maar dan met een andere bekleding. Quilted zeg maar, met allemaal kleurtjes! En die ga ik haar kado doen, maar dan die andere dus, met die toffere bekleding.
[ afbeelding ]
Knuf, als je wilt praten je weet de wegquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze mag iig in d'r handjes knijpen met een zus als jijquote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Vikje!
Maar dat is dus de reden dat ik het me zo aantrek en haar graag wil helpen met dingen uitzoeken en het voor haar zo makkelijk mogelijk wil maken. Ben afgelopen zaterdag in de Ikea geweest om dingen in het echt te bekijken die zij op de site had gezien, of het echt wat is enzo. Want door haar nachtdiensten en weinig vrij kon ze er zelf niet naartoe (de Ikea zit voor haar zeker op een uur rijden en voor mij op tien minuutjes).
We hebben een schattig bankje voor weinig (199 eu) gezien, deze maar dan met een andere bekleding. Quilted zeg maar, met allemaal kleurtjes! En die ga ik haar kado doen, maar dan die andere dus, met die toffere bekleding.
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is dat de klippan van Ikea?
No offence maar die zat echt voor geen meter! Vond ik danNa drie maanden een andere gekocht.
Ik vind het zo lief van je, maar ik vond het zelf zo zonde van mijn geld.
Nou, je kan bijvoorbeeld alle kleren, (en dan ook echt ALLE, ook de vuile in de wasmand) in stukken knippen. En als je gek doet kan je ze nog uit het raam gooien ookquote:Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah toe, vertel eens hoe je dat aanpakt? Daar slaap ik zo lekker op straks
.
Maar de manier waarop is ook belangrijk. Natuurlijk, het is mogelijk dat je na 7 jaar interesse krijgt in een ander en je liever geen relatie meer hebt met je huidige vriendin. Maar zeg dat dan eerlijk, praat er normaal over en probeer voor allebei een nieuwe woonplaats te regelen. Niet de een gooit de ander eruit en wil er nooit meer over praten. Dat is oneerlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
Je hebt scharrels, relaties en relaties. Ik vind een relatie van 7 jaar zomaar verbreken toch wel heel anders dan als je een paar maandjes aan het aanrommelen bent, inziet dat 't toch niet helemaal is wat je wil.
Ook dan kun je het natuurlijk nog wel netjes afronden.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
Je hebt scharrels, relaties en relaties. Ik vind een relatie van 7 jaar zomaar verbreken toch wel heel anders dan als je een paar maandjes aan het aanrommelen bent, inziet dat 't toch niet helemaal is wat je wil.
Heb je wel gevoel voor tumor?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, doe maar ff. Daarvan ga ik in elk geval niet van over de zeik
*proest*quote:Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef P.F het volgende:
Je kan ook een vreugdevuur maken in zijn woonkamer en daar al zijn spullen op gooien
Laggie ook lekker? Ik zit nooit op banken. Een bank moet goed hangen en liggen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Oh ik vond het juist zo meevallen in de winkel hoe hij zat!
Adelanteeeeeeeeee, helpppppppp!
We zochten iets heel erg leuks waar ze vrolijk van wordt (jammer dat die nieuwe stof nog niet op de site staat) in haar smaak en wat ook nog lekker zit voor weinig geld. Dan koopt ze over twee jaar maar wat anders. Nu moet het even snel en leuk en niet al te duur zeg maar
Nou mijn tumor he, die is een langzame pijnlijke dood aan het sterven! Maar hij wil eigenlijk ook wel een beetje liefde.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
O muis, doe anders ook nog even vertellen over je tumor.
Dan vertel ik over mijn kamer, mijn kat en mijn rijbewijs!
Greys, doe normaal, je kaapt niets!
hihihi... hoerend kut en kuthoer zijn anders onderdeel van mijn vaste repertoire. maar niet zo snel tegen mensen...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:29 schreef mspoez het volgende:
[..]
Kwak! [ afbeelding ] NIet dat het niet zo is, maar ehm je woordkeus is ehm, niet Kwakkig.
Het was een geintje...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Knuf, als je wilt praten je weet de weg
I'll show him loveee! Wat doet hij morgen tijdens de lunch?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou mijn tumor he, die is een langzame pijnlijke dood aan het sterven! Maar hij wil eigenlijk ook wel een beetje liefde.
Hij houdt heel erg van pina colada's en wandelingen door de regen!
ik wilde het ook niet vergelijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
Ik vond het geen bank waar je lang met je visite op gaat zitten vanwege de lage rug en je past er ook niet goed in de lengte op om te liggen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Oh ik vond het juist zo meevallen in de winkel hoe hij zat!
Adelanteeeeeeeeee, helpppppppp!
We zochten iets heel erg leuks waar ze vrolijk van wordt (jammer dat die nieuwe stof nog niet op de site staat) in haar smaak en wat ook nog lekker zit voor weinig geld. Dan koopt ze over twee jaar maar wat anders. Nu moet het even snel en leuk en niet al te duur zeg maar
Sorry dan heeft ie al een date met de tumor van Vivi's mamaquote:Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef P.F het volgende:
[..]
I'll show him loveee! Wat doet hij morgen tijdens de lunch?
De sloerie! En in de avond?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry dan heeft ie al een date met de tumor van Vivi's mama
Dat wordt dan een double-date.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry dan heeft ie al een date met de tumor van Vivi's mama
HAHAHAquote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef conleche het volgende:
Ik ken iemand en die heeft een hijskraan gehuurd en een caravan in de achtertuin van een rijtjeshuis geplant.
Die mensen dachten dat ze gek werden.
O das best een leuke!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef conleche het volgende:
Ik ken iemand en die heeft een hijskraan gehuurd en een caravan in de achtertuin van een rijtjeshuis geplant.
Die mensen dachten dat ze gek werden.
Ow, heel ergquote:Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef Vivi het volgende:
Heb je wel gevoel voor tumor?
Jaja, flauw..
Geylquote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat wordt dan een double-date.
Of een gangbang.
ik zou jou echt greenchoice aanraden omdat ze zeg maar best wel idealistisch zijn, maar niet duurder... en ze hebben geen callcenter maar gewoon mensen op kantoor die de telefoon opnemen...quote:Netbeheerder of leverancier?
Greenchoice werkt samen met alle netbeheerders in Nederland zodat alle energiekosten overzichtelijk op één nota te zien zijn. Helaas kan hier in de regio’s van Essent en Eneco nog wel eens verwarring over bestaan. Hier hebben de leveranciers namelijk dezelfde naam als de netwerkbeheerders wat eventueel onduidelijkheid kan veroorzaken. Bij een overstap naar Greenchoice verandert u van leverancier, maar uw netbeheerder blijft dezelfde.
Ik vind hem geweldigquote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
Fotootje op telefoon gevonden!
Hier word je toch blij van?Note: mijn zussie houdt van Oilily en dat soort kleurige dingen.
[ afbeelding ]
Hij ziet er vrolijk uit en lijkt op onze oude bank (die prima zat, net te kort was om op te liggen maar toch heel wat jaartjes meeging. Kan je er ook extra hoezen voor kopen? Dat was bij ons grootste probleem met ikeabanken, de hoes is eerder stuk dan de bank zelf).quote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
Hier word je toch blij van?Note: mijn zussie houdt van Oilily en dat soort kleurige dingen.
[ afbeelding ]
Geeft niks mopquote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sorry ben beetje moe en zulks dus lees ff niet zo begrijpend meer enzo
Pffff, als je de kinderen maar thuis laat!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geylmijn tumor wil zijn broertjes vast ook wel optrommelen!
Heeft ie ook iets met yoga en champagne?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:35 schreef Muis006 het volgende:
Hij houdt heel erg van pina colada's en wandelingen door de regen!
Vellie vellie kjoet!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geeft niks mop. Het kwam uit een goed hart
![]()
Nee dat niet maar hij bedrijft wel graag de liefde in de maneschijnquote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeft ie ook iets met yoga en champagne?
Ze zijn groot voor je het weet hequote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geylmijn tumor wil zijn broertjes vast ook wel optrommelen!
Kom je er over een jaar nog even op terug? Het staat dus net vast voor een jaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef kwakveense het volgende:
oh en dizzy, even in de gaten houden als je overstapt naar wélke leverancier dan ook:
[..]
ik zou jou echt greenchoice aanraden omdat ze zeg maar best wel idealistisch zijn, maar niet duurder... en ze hebben geen callcenter maar gewoon mensen op kantoor die de telefoon opnemen...
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geeft niks mop. Het kwam uit een goed hart
![]()
Hmmm, dan moeten we maar eens schrijvenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef Muis006 het volgende:
Nee dat niet maar hij bedrijft wel graag de liefde in de maneschijn
Ja *snif*quote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze zijn groot voor je het weet he.
Greys, superleuk bankje!
Of je koopt er meteen een nieuwe hoes bij, iedere paar jaar veranderen de kleuren (en zal je zien dat deze vrolijke kleur er juist uitgaat in de tussentijd).quote:Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, hij's vet stoer!
En je kunt voor 30 euro een nieuwe hoes kopen bij stuk, of verandering van inrichting.
Ja, losse hoezen verkrijgbaar!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij ziet er vrolijk uit en lijkt op onze oude bank (die prima zat, net te kort was om op te liggen maar toch heel wat jaartjes meeging. Kan je er ook extra hoezen voor kopen? Dat was bij ons grootste probleem met ikeabanken, de hoes is eerder stuk dan de bank zelf).
Jeetje! Hoe merkte jij dat nu eigenlijk, voor het eerst zeg maar, dat er iets niet oke was?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja *snif*
Ik weet nog dat ik terug moest komen voor de uitslag van mijn scan. MAZELTOV! It's quadruplets
Dat zie je dan in de winkel toch welquote:Op maandag 9 februari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, losse hoezen verkrijgbaar!
Ik weet alleen niet meer hoe deze bekleding heetBriefje kwijt
En staat nog niet op de site
Adelante, helpppppppppppp!
Nou, ik nam altijd de telefoon met mijn linkeroor op en opeens vond ik dat de mensen aan de andere kant van de lijn wel érg zacht praattenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeetje! Hoe merkte jij dat nu eigenlijk, voor het eerst zeg maar, dat er iets niet oke was?
De telefoon met je oor opnemen is natuurlijk redelijk dubieus.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, ik nam altijd de telefoon met mijn linkeroor op en opeens vond ik dat de mensen aan de andere kant van de lijn wel érg zacht praattendus toen zijn ze maar een scan gaan maken en vonden ze die tumoren.
Ik waaas eh.. 11 toen mijn gehoor snel achteruit ging en 12 toen ze de scan maaktenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
De telefoon met je oor opnemen is natuurlijk redelijk dubieus..
Maar hoe oud was je toen, en schrok je je niet helemaal dood? Wisten ze meteen dat het benigne was of niet?
Hihi die baksteen ja!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef loveli het volgende:
Greys, heeft je zus nog meer nodig?
(salontafel, servies, voorhamer, baksteen)
Ja, dat!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef loveli het volgende:
Greys, heeft je zus nog meer nodig?
(salontafel, servies, voorhamer, baksteen)
Klinkt goedquote:Op maandag 9 februari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Hihi die baksteen ja!
Ze heeft niet een hele grote woonkamer straks (vandaar dat we een 2-persoonsbankje en een losse fauteuil bedacht hebben) en ik heb bij de Ikea heel leuk servies gekocht met haar de vorige keer dat ze hier was, en glazen en bestek enzo. En afgelopen zaterdag ben ik twee donkerbruine en een witte Lack tafeltjes gaan halen (zijn nu voor de helft dus maar 4,95!), twee bruine als salontafel en een witte als tv tafeltje. Dus we komen er wel, ze heeft ook wat spaargeld!![]()
Maar voor die baksteen hou ik me aanbevolen!![]()
Doe maar even het adres; ik stuur een stoeptegel! Die komen harder aan en pakken een groter oppervlak!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Maar voor die baksteen hou ik me aanbevolen!![]()
Ik ken alleen het Anti-fries liedquote:Op maandag 9 februari 2009 22:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
No Way. Als jullie het volkslied gaan zingen hier draai ik me demonstratief om
we zijn alleen maar zo lief omdat jij dat ook bent!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Poezie!
En jullie zijn allemaal tof en geweldig!![]()
Waar heb je die nou weer vandaan?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
Januari Top 50 posters in LIF
001. 2580 P.F
002. 2572 Greys
003. 2089 Viking84
004. 1784 motorbloempje
005. 1742 Muis006
006. 1330 conleche
007. 1221 SHE
008. 0849 MariaEtcetera
009. 0823 Dipkip
010. 0813 Chicolate
[FORUM STATS] Maandcijfers - Januari 2009quote:Op maandag 9 februari 2009 23:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar heb je die nou weer vandaan?Ik ben tenminste nog de laagste
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |