En hypocriet. Je vergeet hypocriet.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Dat komt omdat dat soort mannen bange poeperds zijn. Ze willen hun oude schoenen niet weg doen voordat ze een nieuw paar hebben omdat ze niet "alleen" kunnen zijn. En een confrontatie kunnen ze al helemaal niet aan, want diep van binnen zijn het autistische zachtaardige eieren
.
Ik maak dat soort mannen kapot. En daarna nog meer. Net zolang totdat ik de resten onder mijn schoen vandaan moet schrapen op de stoeprand.
ik vrees dat mijn mcex een beetje zo eentje is... dat van de 4 maanden dat we uberhaupt at hadden hij me anderhalve maand aan t lijntje gehouden heeftquote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat soort mannen bange poeperds zijn. Ze willen hun oude schoenen niet weg doen voordat ze een nieuw paar hebben omdat ze niet "alleen" kunnen zijn. En een confrontatie kunnen ze al helemaal niet aan, want diep van binnen zijn het autistische zachtaardige eieren
.
Ik maak dat soort mannen kapot. En daarna nog meer. Net zolang totdat ik de resten onder mijn schoen vandaan moet schrapen op de stoeprand.
Je hebt me er wel weer aan herinnerd wat de reden was dat ik afgelopen weekend wat licht aangebrand was. Net ook maar ff de beeb uitgelegd, want die snapte mij al niet (ik ben nooit sjaggo, dus als ik het dan eens een beetje ben, dan valt het direct op).quote:Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Sorry, ik heb het hele topic gekaapt met dit gedoe!![]()
mag ik hier nou wel of niet om gniffelenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Zal ik het op de valreep nog even over kanker hebben!?
Ah toe, vertel eens hoe je dat aanpaktquote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Klinkt beter dan Eneco wat ik nu heb. Welke is da?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah ok! bij mijn leverancier is flexibela ltijd mogelijk... gewoon elke maand opzegbaar, en op elk moment om te zetten in een contract voor 3 jaar (dat dan voor 50 euro weer opzegbaar is -- als je dus met vast tarief meer dan 50 euro bespaard hebt kost t opzeggen niks extra's)
ik wilde perse nog geen lang contract omdat ik mn verbruik nog niet weet en dit mn eerste contract was...
Ja, die moest ik gelijk al niet na het eerste wat je over hem verteldequote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vrees dat mijn mcex een beetje zo eentje is... dat van de 4 maanden dat we uberhaupt at hadden hij me anderhalve maand aan t lijntje gehouden heeft
staat in schril ontrast tot de true bastards, maar toch... mannen
Please do!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef progje het volgende:
[..]
mag ik hier nou wel of niet om gniffelen
Note to self: Kim nooit voorstellen aan De Meneer. Die had ook nog een relatie terwijl hij allang verliefd was op mij. En zij dacht dat alles koek&ei was.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
www.greenchoice.nlquote:Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Klinkt beter dan Eneco wat ik nu heb. Welke is da?
Jaaaa ik wil ook een wraakzuchtig kimverhaaltje voor het slapen gaanquote:Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef Vivi het volgende:
Ah toe, vertel eens hoe je dat aanpakt? Daar slaap ik zo lekker op straks
.
Kwak!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef kwakveense het volgende:
en wat hoerend kut voor je zusje! wat een hork! lul! rammeltakkehond!
Ja, doe maar ff. Daarvan ga ik in elk geval niet van over de zeikquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef Vivi het volgende:
Ach tja, weet je, die dingen gebeuren nu eenmaal, maar je kan het wel een beetje respectvol afronden lijkt me.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Note to self: Kim nooit voorstellen aan De Meneer. Die had ook nog een relatie terwijl hij allang verliefd was op mij. En zij dacht dat alles koek&ei was.
Vreselijk. Ik voelde me zo schuldig
Is dat de klippan van Ikea?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Vikje!
Maar dat is dus de reden dat ik het me zo aantrek en haar graag wil helpen met dingen uitzoeken en het voor haar zo makkelijk mogelijk wil maken. Ben afgelopen zaterdag in de Ikea geweest om dingen in het echt te bekijken die zij op de site had gezien, of het echt wat is enzo. Want door haar nachtdiensten en weinig vrij kon ze er zelf niet naartoe (de Ikea zit voor haar zeker op een uur rijden en voor mij op tien minuutjes).
We hebben een schattig bankje voor weinig (199 eu) gezien, deze maar dan met een andere bekleding. Quilted zeg maar, met allemaal kleurtjes! En die ga ik haar kado doen, maar dan die andere dus, met die toffere bekleding.
[ afbeelding ]
Knuf, als je wilt praten je weet de wegquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze mag iig in d'r handjes knijpen met een zus als jijquote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Vikje!
Maar dat is dus de reden dat ik het me zo aantrek en haar graag wil helpen met dingen uitzoeken en het voor haar zo makkelijk mogelijk wil maken. Ben afgelopen zaterdag in de Ikea geweest om dingen in het echt te bekijken die zij op de site had gezien, of het echt wat is enzo. Want door haar nachtdiensten en weinig vrij kon ze er zelf niet naartoe (de Ikea zit voor haar zeker op een uur rijden en voor mij op tien minuutjes).
We hebben een schattig bankje voor weinig (199 eu) gezien, deze maar dan met een andere bekleding. Quilted zeg maar, met allemaal kleurtjes! En die ga ik haar kado doen, maar dan die andere dus, met die toffere bekleding.
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is dat de klippan van Ikea?
No offence maar die zat echt voor geen meter! Vond ik danNa drie maanden een andere gekocht.
Ik vind het zo lief van je, maar ik vond het zelf zo zonde van mijn geld.
Nou, je kan bijvoorbeeld alle kleren, (en dan ook echt ALLE, ook de vuile in de wasmand) in stukken knippen. En als je gek doet kan je ze nog uit het raam gooien ookquote:Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah toe, vertel eens hoe je dat aanpakt? Daar slaap ik zo lekker op straks
.
Maar de manier waarop is ook belangrijk. Natuurlijk, het is mogelijk dat je na 7 jaar interesse krijgt in een ander en je liever geen relatie meer hebt met je huidige vriendin. Maar zeg dat dan eerlijk, praat er normaal over en probeer voor allebei een nieuwe woonplaats te regelen. Niet de een gooit de ander eruit en wil er nooit meer over praten. Dat is oneerlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
Je hebt scharrels, relaties en relaties. Ik vind een relatie van 7 jaar zomaar verbreken toch wel heel anders dan als je een paar maandjes aan het aanrommelen bent, inziet dat 't toch niet helemaal is wat je wil.
Ook dan kun je het natuurlijk nog wel netjes afronden.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
Je hebt scharrels, relaties en relaties. Ik vind een relatie van 7 jaar zomaar verbreken toch wel heel anders dan als je een paar maandjes aan het aanrommelen bent, inziet dat 't toch niet helemaal is wat je wil.
Heb je wel gevoel voor tumor?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, doe maar ff. Daarvan ga ik in elk geval niet van over de zeik
*proest*quote:Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef P.F het volgende:
Je kan ook een vreugdevuur maken in zijn woonkamer en daar al zijn spullen op gooien
Laggie ook lekker? Ik zit nooit op banken. Een bank moet goed hangen en liggen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Oh ik vond het juist zo meevallen in de winkel hoe hij zat!
Adelanteeeeeeeeee, helpppppppp!
We zochten iets heel erg leuks waar ze vrolijk van wordt (jammer dat die nieuwe stof nog niet op de site staat) in haar smaak en wat ook nog lekker zit voor weinig geld. Dan koopt ze over twee jaar maar wat anders. Nu moet het even snel en leuk en niet al te duur zeg maar
Nou mijn tumor he, die is een langzame pijnlijke dood aan het sterven! Maar hij wil eigenlijk ook wel een beetje liefde.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
O muis, doe anders ook nog even vertellen over je tumor.
Dan vertel ik over mijn kamer, mijn kat en mijn rijbewijs!
Greys, doe normaal, je kaapt niets!
hihihi... hoerend kut en kuthoer zijn anders onderdeel van mijn vaste repertoire. maar niet zo snel tegen mensen...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:29 schreef mspoez het volgende:
[..]
Kwak! [ afbeelding ] NIet dat het niet zo is, maar ehm je woordkeus is ehm, niet Kwakkig.
Het was een geintje...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Knuf, als je wilt praten je weet de weg
I'll show him loveee! Wat doet hij morgen tijdens de lunch?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou mijn tumor he, die is een langzame pijnlijke dood aan het sterven! Maar hij wil eigenlijk ook wel een beetje liefde.
Hij houdt heel erg van pina colada's en wandelingen door de regen!
ik wilde het ook niet vergelijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
Ik vond het geen bank waar je lang met je visite op gaat zitten vanwege de lage rug en je past er ook niet goed in de lengte op om te liggen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Oh ik vond het juist zo meevallen in de winkel hoe hij zat!
Adelanteeeeeeeeee, helpppppppp!
We zochten iets heel erg leuks waar ze vrolijk van wordt (jammer dat die nieuwe stof nog niet op de site staat) in haar smaak en wat ook nog lekker zit voor weinig geld. Dan koopt ze over twee jaar maar wat anders. Nu moet het even snel en leuk en niet al te duur zeg maar
Sorry dan heeft ie al een date met de tumor van Vivi's mamaquote:Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef P.F het volgende:
[..]
I'll show him loveee! Wat doet hij morgen tijdens de lunch?
De sloerie! En in de avond?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry dan heeft ie al een date met de tumor van Vivi's mama
Dat wordt dan een double-date.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry dan heeft ie al een date met de tumor van Vivi's mama
HAHAHAquote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef conleche het volgende:
Ik ken iemand en die heeft een hijskraan gehuurd en een caravan in de achtertuin van een rijtjeshuis geplant.
Die mensen dachten dat ze gek werden.
O das best een leuke!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef conleche het volgende:
Ik ken iemand en die heeft een hijskraan gehuurd en een caravan in de achtertuin van een rijtjeshuis geplant.
Die mensen dachten dat ze gek werden.
Ow, heel ergquote:Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef Vivi het volgende:
Heb je wel gevoel voor tumor?
Jaja, flauw..
Geylquote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat wordt dan een double-date.
Of een gangbang.
ik zou jou echt greenchoice aanraden omdat ze zeg maar best wel idealistisch zijn, maar niet duurder... en ze hebben geen callcenter maar gewoon mensen op kantoor die de telefoon opnemen...quote:Netbeheerder of leverancier?
Greenchoice werkt samen met alle netbeheerders in Nederland zodat alle energiekosten overzichtelijk op één nota te zien zijn. Helaas kan hier in de regio’s van Essent en Eneco nog wel eens verwarring over bestaan. Hier hebben de leveranciers namelijk dezelfde naam als de netwerkbeheerders wat eventueel onduidelijkheid kan veroorzaken. Bij een overstap naar Greenchoice verandert u van leverancier, maar uw netbeheerder blijft dezelfde.
Ik vind hem geweldigquote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
Fotootje op telefoon gevonden!
Hier word je toch blij van?Note: mijn zussie houdt van Oilily en dat soort kleurige dingen.
[ afbeelding ]
Hij ziet er vrolijk uit en lijkt op onze oude bank (die prima zat, net te kort was om op te liggen maar toch heel wat jaartjes meeging. Kan je er ook extra hoezen voor kopen? Dat was bij ons grootste probleem met ikeabanken, de hoes is eerder stuk dan de bank zelf).quote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
Hier word je toch blij van?Note: mijn zussie houdt van Oilily en dat soort kleurige dingen.
[ afbeelding ]
Geeft niks mopquote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sorry ben beetje moe en zulks dus lees ff niet zo begrijpend meer enzo
Pffff, als je de kinderen maar thuis laat!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geylmijn tumor wil zijn broertjes vast ook wel optrommelen!
Heeft ie ook iets met yoga en champagne?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:35 schreef Muis006 het volgende:
Hij houdt heel erg van pina colada's en wandelingen door de regen!
Vellie vellie kjoet!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geeft niks mop. Het kwam uit een goed hart
![]()
Nee dat niet maar hij bedrijft wel graag de liefde in de maneschijnquote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeft ie ook iets met yoga en champagne?
Ze zijn groot voor je het weet hequote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geylmijn tumor wil zijn broertjes vast ook wel optrommelen!
Kom je er over een jaar nog even op terug? Het staat dus net vast voor een jaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef kwakveense het volgende:
oh en dizzy, even in de gaten houden als je overstapt naar wélke leverancier dan ook:
[..]
ik zou jou echt greenchoice aanraden omdat ze zeg maar best wel idealistisch zijn, maar niet duurder... en ze hebben geen callcenter maar gewoon mensen op kantoor die de telefoon opnemen...
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geeft niks mop. Het kwam uit een goed hart
![]()
Hmmm, dan moeten we maar eens schrijvenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef Muis006 het volgende:
Nee dat niet maar hij bedrijft wel graag de liefde in de maneschijn
Ja *snif*quote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze zijn groot voor je het weet he.
Greys, superleuk bankje!
Of je koopt er meteen een nieuwe hoes bij, iedere paar jaar veranderen de kleuren (en zal je zien dat deze vrolijke kleur er juist uitgaat in de tussentijd).quote:Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, hij's vet stoer!
En je kunt voor 30 euro een nieuwe hoes kopen bij stuk, of verandering van inrichting.
Ja, losse hoezen verkrijgbaar!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij ziet er vrolijk uit en lijkt op onze oude bank (die prima zat, net te kort was om op te liggen maar toch heel wat jaartjes meeging. Kan je er ook extra hoezen voor kopen? Dat was bij ons grootste probleem met ikeabanken, de hoes is eerder stuk dan de bank zelf).
Jeetje! Hoe merkte jij dat nu eigenlijk, voor het eerst zeg maar, dat er iets niet oke was?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja *snif*
Ik weet nog dat ik terug moest komen voor de uitslag van mijn scan. MAZELTOV! It's quadruplets
Dat zie je dan in de winkel toch welquote:Op maandag 9 februari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, losse hoezen verkrijgbaar!
Ik weet alleen niet meer hoe deze bekleding heetBriefje kwijt
En staat nog niet op de site
Adelante, helpppppppppppp!
Nou, ik nam altijd de telefoon met mijn linkeroor op en opeens vond ik dat de mensen aan de andere kant van de lijn wel érg zacht praattenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeetje! Hoe merkte jij dat nu eigenlijk, voor het eerst zeg maar, dat er iets niet oke was?
De telefoon met je oor opnemen is natuurlijk redelijk dubieus.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, ik nam altijd de telefoon met mijn linkeroor op en opeens vond ik dat de mensen aan de andere kant van de lijn wel érg zacht praattendus toen zijn ze maar een scan gaan maken en vonden ze die tumoren.
Ik waaas eh.. 11 toen mijn gehoor snel achteruit ging en 12 toen ze de scan maaktenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
De telefoon met je oor opnemen is natuurlijk redelijk dubieus..
Maar hoe oud was je toen, en schrok je je niet helemaal dood? Wisten ze meteen dat het benigne was of niet?
Hihi die baksteen ja!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef loveli het volgende:
Greys, heeft je zus nog meer nodig?
(salontafel, servies, voorhamer, baksteen)
Ja, dat!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef loveli het volgende:
Greys, heeft je zus nog meer nodig?
(salontafel, servies, voorhamer, baksteen)
Klinkt goedquote:Op maandag 9 februari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Hihi die baksteen ja!
Ze heeft niet een hele grote woonkamer straks (vandaar dat we een 2-persoonsbankje en een losse fauteuil bedacht hebben) en ik heb bij de Ikea heel leuk servies gekocht met haar de vorige keer dat ze hier was, en glazen en bestek enzo. En afgelopen zaterdag ben ik twee donkerbruine en een witte Lack tafeltjes gaan halen (zijn nu voor de helft dus maar 4,95!), twee bruine als salontafel en een witte als tv tafeltje. Dus we komen er wel, ze heeft ook wat spaargeld!![]()
Maar voor die baksteen hou ik me aanbevolen!![]()
Doe maar even het adres; ik stuur een stoeptegel! Die komen harder aan en pakken een groter oppervlak!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Maar voor die baksteen hou ik me aanbevolen!![]()
Ik ken alleen het Anti-fries liedquote:Op maandag 9 februari 2009 22:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
No Way. Als jullie het volkslied gaan zingen hier draai ik me demonstratief om
we zijn alleen maar zo lief omdat jij dat ook bent!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Poezie!
En jullie zijn allemaal tof en geweldig!![]()
Waar heb je die nou weer vandaan?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
Januari Top 50 posters in LIF
001. 2580 P.F
002. 2572 Greys
003. 2089 Viking84
004. 1784 motorbloempje
005. 1742 Muis006
006. 1330 conleche
007. 1221 SHE
008. 0849 MariaEtcetera
009. 0823 Dipkip
010. 0813 Chicolate
[FORUM STATS] Maandcijfers - Januari 2009quote:Op maandag 9 februari 2009 23:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar heb je die nou weer vandaan?Ik ben tenminste nog de laagste
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |