abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65897031
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Dat komt omdat dat soort mannen bange poeperds zijn. Ze willen hun oude schoenen niet weg doen voordat ze een nieuw paar hebben omdat ze niet "alleen" kunnen zijn . En een confrontatie kunnen ze al helemaal niet aan, want diep van binnen zijn het autistische zachtaardige eieren .

Ik maak dat soort mannen kapot. En daarna nog meer. Net zolang totdat ik de resten onder mijn schoen vandaan moet schrapen op de stoeprand .
En hypocriet. Je vergeet hypocriet.

Van die klootzakken die vinden dat je een achterdochtig kreng bent wat hem zijn vrijheid niet gunt als je het verdacht vind dat ie bij een collega blijft slapen, maar je uitmaken voor slet als je met een homoseksuele vriend wat gaat drinken in de stad.

maandag 9 februari 2009 @ 22:26:44 #202
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65897036
quote:

[..]

Dat komt omdat dat soort mannen bange poeperds zijn. Ze willen hun oude schoenen niet weg doen voordat ze een nieuw paar hebben omdat ze niet "alleen" kunnen zijn . En een confrontatie kunnen ze al helemaal niet aan, want diep van binnen zijn het autistische zachtaardige eieren .

Ik maak dat soort mannen kapot. En daarna nog meer. Net zolang totdat ik de resten onder mijn schoen vandaan moet schrapen op de stoeprand .
ik vrees dat mijn mcex een beetje zo eentje is... dat van de 4 maanden dat we uberhaupt at hadden hij me anderhalve maand aan t lijntje gehouden heeft

staat in schril ontrast tot de true bastards, maar toch... mannen
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:26:49 #203
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65897040
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Sorry, ik heb het hele topic gekaapt met dit gedoe!
Je hebt me er wel weer aan herinnerd wat de reden was dat ik afgelopen weekend wat licht aangebrand was. Net ook maar ff de beeb uitgelegd, want die snapte mij al niet (ik ben nooit sjaggo, dus als ik het dan eens een beetje ben, dan valt het direct op).

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65897046
O muis, doe anders ook nog even vertellen over je tumor.
Dan vertel ik over mijn kamer, mijn kat en mijn rijbewijs!

Greys, doe normaal, je kaapt niets!
pi_65897054
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! Zal ik het op de valreep nog even over kanker hebben!?
mag ik hier nou wel of niet om gniffelen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 9 februari 2009 @ 22:27:21 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65897065
quote:

[..]

Ah toe, vertel eens hoe je dat aanpakt ? Daar slaap ik zo lekker op straks .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65897068
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ah ok! bij mijn leverancier is flexibela ltijd mogelijk... gewoon elke maand opzegbaar, en op elk moment om te zetten in een contract voor 3 jaar (dat dan voor 50 euro weer opzegbaar is -- als je dus met vast tarief meer dan 50 euro bespaard hebt kost t opzeggen niks extra's)

ik wilde perse nog geen lang contract omdat ik mn verbruik nog niet weet en dit mn eerste contract was...
Klinkt beter dan Eneco wat ik nu heb. Welke is da?

Oh en RWE
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 9 februari 2009 @ 22:27:59 #208
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65897092
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik vrees dat mijn mcex een beetje zo eentje is... dat van de 4 maanden dat we uberhaupt at hadden hij me anderhalve maand aan t lijntje gehouden heeft

staat in schril ontrast tot de true bastards, maar toch... mannen
Ja, die moest ik gelijk al niet na het eerste wat je over hem vertelde .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 9 februari 2009 @ 22:28:35 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65897119
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef progje het volgende:

[..]

mag ik hier nou wel of niet om gniffelen
Please do!
pi_65897120
quote:

[..]

Note to self: Kim nooit voorstellen aan De Meneer. Die had ook nog een relatie terwijl hij allang verliefd was op mij. En zij dacht dat alles koek&ei was.
Vreselijk. Ik voelde me zo schuldig
  maandag 9 februari 2009 @ 22:28:37 #211
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65897121
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Klinkt beter dan Eneco wat ik nu heb. Welke is da?
www.greenchoice.nl

krijg geen bonus voor nieuwe klanten trowuens, mocht iemand zich dat afvragen...

oh en je kunt eventueel kiezen voor gecompenseerd gas (dat is at anders dan de standaard groene gas) maar dat kóst geld. dan wordt er nl. bos aangekocht voor je op basis van je gebruik...dat bos wordt dan wel weer je eigendom...letterlijk... kan notarieel opgesteld worden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 22:28:49 #212
163650 Greys
pi_65897128
Slaap lekker Vikje!

Maar dat is dus de reden dat ik het me zo aantrek en haar graag wil helpen met dingen uitzoeken en het voor haar zo makkelijk mogelijk wil maken. Ben afgelopen zaterdag in de Ikea geweest om dingen in het echt te bekijken die zij op de site had gezien, of het echt wat is enzo. Want door haar nachtdiensten en weinig vrij kon ze er zelf niet naartoe (de Ikea zit voor haar zeker op een uur rijden en voor mij op tien minuutjes).

We hebben een schattig bankje voor weinig (199 eu) gezien, deze maar dan met een andere bekleding. Quilted zeg maar, met allemaal kleurtjes! En die ga ik haar kado doen, maar dan die andere dus, met die toffere bekleding.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65897130
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef Vivi het volgende:
Jaaaa ik wil ook een wraakzuchtig kimverhaaltje voor het slapen gaan
  maandag 9 februari 2009 @ 22:29:01 #214
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65897140
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef kwakveense het volgende:
en wat hoerend kut voor je zusje! wat een hork! lul! rammeltakkehond!
Kwak! NIet dat het niet zo is, maar ehm je woordkeus is ehm, niet Kwakkig.
Prrrrr
  maandag 9 februari 2009 @ 22:29:04 #215
33954 ElisaB
pi_65897144
quote:
Ja, doe maar ff. Daarvan ga ik in elk geval niet van over de zeik
  maandag 9 februari 2009 @ 22:29:31 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65897163
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Note to self: Kim nooit voorstellen aan De Meneer. Die had ook nog een relatie terwijl hij allang verliefd was op mij. En zij dacht dat alles koek&ei was.
Vreselijk. Ik voelde me zo schuldig
Ach tja, weet je, die dingen gebeuren nu eenmaal, maar je kan het wel een beetje respectvol afronden lijkt me.
pi_65897172
Mijn vriend had ook nog een relatie voordat hij wat met mij kreeg.. ik heb hem verplicht eerst te kiezen wie hij nou wilde, alvorens ik met hem begon te "klooien"
pi_65897193
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Vikje!

Maar dat is dus de reden dat ik het me zo aantrek en haar graag wil helpen met dingen uitzoeken en het voor haar zo makkelijk mogelijk wil maken. Ben afgelopen zaterdag in de Ikea geweest om dingen in het echt te bekijken die zij op de site had gezien, of het echt wat is enzo. Want door haar nachtdiensten en weinig vrij kon ze er zelf niet naartoe (de Ikea zit voor haar zeker op een uur rijden en voor mij op tien minuutjes).

We hebben een schattig bankje voor weinig (199 eu) gezien, deze maar dan met een andere bekleding. Quilted zeg maar, met allemaal kleurtjes! En die ga ik haar kado doen, maar dan die andere dus, met die toffere bekleding.

[ afbeelding ]
Is dat de klippan van Ikea?

No offence maar die zat echt voor geen meter! Vond ik dan Na drie maanden een andere gekocht.

Ik vind het zo lief van je, maar ik vond het zelf zo zonde van mijn geld.
The way you rock'n'roll
pi_65897208
quote:

[..]

Knuf, als je wilt praten je weet de weg
pi_65897225
Je hebt scharrels, relaties en relaties. Ik vind een relatie van 7 jaar zomaar verbreken toch wel heel anders dan als je een paar maandjes aan het aanrommelen bent, inziet dat 't toch niet helemaal is wat je wil.
pi_65897245
Wat lief Greys!!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 22:31:14 #222
163650 Greys
pi_65897249
Eliesje, waar herinnerde het je dan aan?
Want ik las net wel dat jij ook zo'n 'geval' kende, maar wie werd er toen belazerd dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 februari 2009 @ 22:32:49 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65897320
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Vikje!

[ afbeelding ]
Ze mag iig in d'r handjes knijpen met een zus als jij .
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 22:33:07 #224
163650 Greys
pi_65897339
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Is dat de klippan van Ikea?

No offence maar die zat echt voor geen meter! Vond ik dan Na drie maanden een andere gekocht.

Ik vind het zo lief van je, maar ik vond het zelf zo zonde van mijn geld.
Ja!
Oh ik vond het juist zo meevallen in de winkel hoe hij zat!
Adelanteeeeeeeeee, helpppppppp!
We zochten iets heel erg leuks waar ze vrolijk van wordt (jammer dat die nieuwe stof nog niet op de site staat ) in haar smaak en wat ook nog lekker zit voor weinig geld. Dan koopt ze over twee jaar maar wat anders. Nu moet het even snel en leuk en niet al te duur zeg maar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 februari 2009 @ 22:33:10 #225
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65897341
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, je kan bijvoorbeeld alle kleren, (en dan ook echt ALLE, ook de vuile in de wasmand) in stukken knippen. En als je gek doet kan je ze nog uit het raam gooien ook .

Er zijn natuurlijk legio smerige geintjes die je uit kan halen. Maar het mooiste is nog psychologische oorlogsvoering. Rustig blijven en al zijn vrienden aan jouw kant krijgen, zijn collega's die je kent op je hand krijgen, en dan af en toe luid snikkend laten vallen dat je het er eigenlijk niet over wil hebben maar dat hij je zomaar op straat heeft gezet en je nog bijna zwanger was ook . Maar dat je het er niet verder over wil hebben omdat je hem niet in een kwaad daglicht wil zetten enzo *insert hysterische jankbui*

Tegen hem normaal en aardig doen en kijken of je het voor elkaar kan krijgen dat hij weer met jou vreemdgaat, en dan de volgende dag de foto's naar zijn nieuwe vriendin mailen, weetikveel, je kan zoveel .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65897344
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
Je hebt scharrels, relaties en relaties. Ik vind een relatie van 7 jaar zomaar verbreken toch wel heel anders dan als je een paar maandjes aan het aanrommelen bent, inziet dat 't toch niet helemaal is wat je wil.
Maar de manier waarop is ook belangrijk. Natuurlijk, het is mogelijk dat je na 7 jaar interesse krijgt in een ander en je liever geen relatie meer hebt met je huidige vriendin. Maar zeg dat dan eerlijk, praat er normaal over en probeer voor allebei een nieuwe woonplaats te regelen. Niet de een gooit de ander eruit en wil er nooit meer over praten. Dat is oneerlijk.

En nu wil ik het liefst heel hard huilen . (Winter)depressie ofzo, en dit soort nieuws hakt er redelijk hard in.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65897373
quote:
Ook dan kun je het natuurlijk nog wel netjes afronden.

Afijn, het verhaal van De Meneer en zijn ex, dat is meer iets voor na minstens een halve fles viognier (mijn nieuwste ontdekking! En ik dacht nog wel dat chardonnay De Enige Ware Druif was ).
pi_65897385
Je kan ook een vreugdevuur maken in zijn woonkamer en daar al zijn spullen op gooien
  maandag 9 februari 2009 @ 22:34:37 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65897404
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:29 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, doe maar ff. Daarvan ga ik in elk geval niet van over de zeik
Heb je wel gevoel voor tumor?

Jaja, flauw..
pi_65897418
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef P.F het volgende:
Je kan ook een vreugdevuur maken in zijn woonkamer en daar al zijn spullen op gooien
*proest*
pi_65897443
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja!
We zochten iets heel erg leuks waar ze vrolijk van wordt (jammer dat die nieuwe stof nog niet op de site staat ) in haar smaak en wat ook nog lekker zit voor weinig geld. Dan koopt ze over twee jaar maar wat anders. Nu moet het even snel en leuk en niet al te duur zeg maar
Laggie ook lekker? Ik zit nooit op banken. Een bank moet goed hangen en liggen.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:35:26 #232
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65897444
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
O muis, doe anders ook nog even vertellen over je tumor.
Dan vertel ik over mijn kamer, mijn kat en mijn rijbewijs!

Greys, doe normaal, je kaapt niets!
Nou mijn tumor he, die is een langzame pijnlijke dood aan het sterven! Maar hij wil eigenlijk ook wel een beetje liefde.

Hij houdt heel erg van pina colada's en wandelingen door de regen!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:35:41 #233
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65897454
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:29 schreef mspoez het volgende:

[..]

Kwak! [ afbeelding ] NIet dat het niet zo is, maar ehm je woordkeus is ehm, niet Kwakkig.
hihihi... hoerend kut en kuthoer zijn anders onderdeel van mijn vaste repertoire. maar niet zo snel tegen mensen...
  maandag 9 februari 2009 @ 22:35:47 #234
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65897459
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Knuf, als je wilt praten je weet de weg
Het was een geintje...
pi_65897460
5 kuub zand bestellen en laten storten in hun pas overnieuw gedane voortuin.
Elke dag 10 pizza's voor ze bestellen.
pi_65897501
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:35 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou mijn tumor he, die is een langzame pijnlijke dood aan het sterven! Maar hij wil eigenlijk ook wel een beetje liefde.

I'll show him loveee! Wat doet hij morgen tijdens de lunch?
  maandag 9 februari 2009 @ 22:37:20 #237
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65897521
quote:
ik wilde het ook niet vergelijken ik bedoelde meer dat hij er wel een van het type dat kim beschreef is. en ik weet t nog kim, dat je m meteen stom vond...
pi_65897524
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja!
Ik vond het geen bank waar je lang met je visite op gaat zitten vanwege de lage rug en je past er ook niet goed in de lengte op om te liggen.
Maar ik heb 'm ook gekocht in mijn dieptepunt periode qua salaris en dan voldoet ie prima.
Als ze 'm van jou krijgt moet ze sowieso niet klagen
Maar tip, op marktplaats staan ook veel goede banken voor weinig alleen is het aanbod daar zo groot dat het lastig te overzien is. Plus dat je de klippan als bouwpakket haalt en dus makkelijk in je auto kan. MP banken heb je vaak een busje voor nodig.
The way you rock'n'roll
  maandag 9 februari 2009 @ 22:37:41 #239
148689 Muis006
pi_65897540
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef P.F het volgende:

[..]

I'll show him loveee! Wat doet hij morgen tijdens de lunch?
Sorry dan heeft ie al een date met de tumor van Vivi's mama
pi_65897554
Ik ken iemand en die heeft een hijskraan gehuurd en een caravan in de achtertuin van een rijtjeshuis geplant.

Die mensen dachten dat ze gek werden.
pi_65897569
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het was een geintje...
sorry ben beetje moe en zulks dus lees ff niet zo begrijpend meer enzo
pi_65897572
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:

[..]

De sloerie! En in de avond?
  maandag 9 februari 2009 @ 22:38:34 #243
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65897577
Sja of laten vallen in 'zijn' groepje dat je syfilis hebt opgelopen. En het dan verder aan de googlekunsten van zijn 'vrienden' overlaten. Werkt best goed, hoor.
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 22:39:10 #244
163650 Greys
pi_65897605
Fotootje op telefoon gevonden!
Hier word je toch blij van? Note: mijn zussie houdt van Oilily en dat soort kleurige dingen.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 februari 2009 @ 22:39:23 #245
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65897611
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat wordt dan een double-date.

Of een gangbang .
  maandag 9 februari 2009 @ 22:39:24 #246
148689 Muis006
pi_65897613
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef conleche het volgende:
Ik ken iemand en die heeft een hijskraan gehuurd en een caravan in de achtertuin van een rijtjeshuis geplant.

HAHAHA
pi_65897632
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef conleche het volgende:

O das best een leuke!
Stel, hij is helemaal verliefd op zijn auto of zo (nu hoop ik niet dat m'n vriendje meeleest want dit klinkt best gemeen ) Dan kun je daar iets mee uithalen

Of z'n kat ontvoeren of zo en in het asiel brengen aan de andere kant van het land
  maandag 9 februari 2009 @ 22:39:51 #248
33954 ElisaB
pi_65897634
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef Vivi het volgende:
Heb je wel gevoel voor tumor?

Jaja, flauw..
Ow, heel erg

Mijn beeb zegt altijd: "Dat is humor met een grote.....?" (en dan moet ik Tee zeggen).

Mijn beeb mag dat (denk ik), want haar hele familie valt, viel of gaat vallen van / door / met kanker
  maandag 9 februari 2009 @ 22:39:57 #249
148689 Muis006
pi_65897635
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat wordt dan een double-date.

Of een gangbang .
Geyl mijn tumor wil zijn broertjes vast ook wel optrommelen!
  maandag 9 februari 2009 @ 22:40:11 #250
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65897648
oh en dizzy, even in de gaten houden als je overstapt naar wélke leverancier dan ook:
quote:
Netbeheerder of leverancier?
Greenchoice werkt samen met alle netbeheerders in Nederland zodat alle energiekosten overzichtelijk op één nota te zien zijn. Helaas kan hier in de regio’s van Essent en Eneco nog wel eens verwarring over bestaan. Hier hebben de leveranciers namelijk dezelfde naam als de netwerkbeheerders wat eventueel onduidelijkheid kan veroorzaken. Bij een overstap naar Greenchoice verandert u van leverancier, maar uw netbeheerder blijft dezelfde.
ik zou jou echt greenchoice aanraden omdat ze zeg maar best wel idealistisch zijn, maar niet duurder... en ze hebben geen callcenter maar gewoon mensen op kantoor die de telefoon opnemen...
  maandag 9 februari 2009 @ 22:40:21 #251
148689 Muis006
pi_65897653
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
Hier word je toch blij van? Note: mijn zussie houdt van Oilily en dat soort kleurige dingen.

[ afbeelding ]
Ik vind hem geweldig !
pi_65897654
quote:

[ afbeelding ]
Hij ziet er vrolijk uit en lijkt op onze oude bank (die prima zat, net te kort was om op te liggen maar toch heel wat jaartjes meeging. Kan je er ook extra hoezen voor kopen? Dat was bij ons grootste probleem met ikeabanken, de hoes is eerder stuk dan de bank zelf).
  maandag 9 februari 2009 @ 22:40:32 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65897659
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

sorry ben beetje moe en zulks dus lees ff niet zo begrijpend meer enzo
Geeft niks mop . Het kwam uit een goed hart
pi_65897681
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Pffff, als je de kinderen maar thuis laat!
  maandag 9 februari 2009 @ 22:41:07 #255
33954 ElisaB
pi_65897685
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:35 schreef Muis006 het volgende:
Heeft ie ook iets met yoga en champagne?
  maandag 9 februari 2009 @ 22:41:24 #256
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65897698
quote:

[ afbeelding ]
Vellie vellie kjoet!
Prrrrr
pi_65897710
Toevoeging lijstje: 6 napoleon zuurtjes
pi_65897720
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

!!
  maandag 9 februari 2009 @ 22:42:14 #259
148689 Muis006
pi_65897741
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Heeft ie ook iets met yoga en champagne?
Nee dat niet maar hij bedrijft wel graag de liefde in de maneschijn
  maandag 9 februari 2009 @ 22:42:15 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65897743
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ze zijn groot voor je het weet he .

Greys, superleuk bankje!
pi_65897744
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef kwakveense het volgende:
oh en dizzy, even in de gaten houden als je overstapt naar wélke leverancier dan ook:
[..]

ik zou jou echt greenchoice aanraden omdat ze zeg maar best wel idealistisch zijn, maar niet duurder... en ze hebben geen callcenter maar gewoon mensen op kantoor die de telefoon opnemen...
Kom je er over een jaar nog even op terug? Het staat dus net vast voor een jaar.
Maar dat idealistische staat me inderdaad aan, heel goed
Bedankt voor alle info
The way you rock'n'roll
pi_65897756
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Trouwens ik wil 1 ding ff zeggen en ga verder geen uitleg geven: !
pi_65897761
ik heb zin in allemaal ongezonde dingen
pi_65897784
Greys, hij's vet stoer!

En je kunt voor 30 euro een nieuwe hoes kopen bij stuk, of verandering van inrichting.
The way you rock'n'roll
  maandag 9 februari 2009 @ 22:43:33 #265
33954 ElisaB
pi_65897801
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef Muis006 het volgende:
Nee dat niet maar hij bedrijft wel graag de liefde in de maneschijn
Hmmm, dan moeten we maar eens schrijven
  maandag 9 februari 2009 @ 22:43:39 #266
148689 Muis006
pi_65897807
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ze zijn groot voor je het weet he .

Greys, superleuk bankje!
Ja *snif*

Ik weet nog dat ik terug moest komen voor de uitslag van mijn scan. MAZELTOV! It's quadruplets
  maandag 9 februari 2009 @ 22:44:13 #267
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65897841
haha als ik t kan onthouden! mensen mijn werkdag zit er weer op, hoezee ende joechei! ik voel me nuttig ende blijde, want k heb leuke dingen gezocht en gedaan....

nu lekker even een beetje hangen, appeltje eten, eten koken, heroes kijken.

bis später...
pi_65897885
Dag Kwak

Ik heb buikpijn dus ik ga ook echt gestrekt nu.
The way you rock'n'roll
pi_65897886
Vivi is op dreef
pi_65897887

net met gevaar voor eigen leven appelflappen naar IB en Yashaaaaaa gebracht in Druten per motor.

màn wat een kutweer zag geen flikker en reed als een wijf
Ja doei.
pi_65897908
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, hij's vet stoer!

En je kunt voor 30 euro een nieuwe hoes kopen bij stuk, of verandering van inrichting.
Of je koopt er meteen een nieuwe hoes bij, iedere paar jaar veranderen de kleuren (en zal je zien dat deze vrolijke kleur er juist uitgaat in de tussentijd).
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 22:45:41 #272
163650 Greys
pi_65897922
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hij ziet er vrolijk uit en lijkt op onze oude bank (die prima zat, net te kort was om op te liggen maar toch heel wat jaartjes meeging. Kan je er ook extra hoezen voor kopen? Dat was bij ons grootste probleem met ikeabanken, de hoes is eerder stuk dan de bank zelf).
Ja, losse hoezen verkrijgbaar!
Ik weet alleen niet meer hoe deze bekleding heet Briefje kwijt En staat nog niet op de site

Adelante, helpppppppppppp!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 februari 2009 @ 22:46:09 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65897943
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja *snif*

Ik weet nog dat ik terug moest komen voor de uitslag van mijn scan. MAZELTOV! It's quadruplets
Jeetje! Hoe merkte jij dat nu eigenlijk, voor het eerst zeg maar, dat er iets niet oke was?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 22:46:29 #274
163650 Greys
pi_65897958
Doeg Kwakkie en bedankt voor je hulp en meedenken!

Slaap lekker DML en sterkte met buikkie en bedankt voor de hulp en meedenken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65897965
Greys ziet eruit als een prima bankie
pi_65897977
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, losse hoezen verkrijgbaar!
Ik weet alleen niet meer hoe deze bekleding heet Briefje kwijt En staat nog niet op de site

Adelante, helpppppppppppp!
Dat zie je dan in de winkel toch wel al die hoezen staan bij elkaar op 1 plek met zo'n mooie zweedse naam er bij.
The way you rock'n'roll
  maandag 9 februari 2009 @ 22:46:54 #277
148689 Muis006
pi_65897984
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jeetje! Hoe merkte jij dat nu eigenlijk, voor het eerst zeg maar, dat er iets niet oke was?
Nou, ik nam altijd de telefoon met mijn linkeroor op en opeens vond ik dat de mensen aan de andere kant van de lijn wel érg zacht praatten dus toen zijn ze maar een scan gaan maken en vonden ze die tumoren.
pi_65898017
truste en beterschap DML
  maandag 9 februari 2009 @ 22:48:21 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65898059
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou, ik nam altijd de telefoon met mijn linkeroor op en opeens vond ik dat de mensen aan de andere kant van de lijn wel érg zacht praatten dus toen zijn ze maar een scan gaan maken en vonden ze die tumoren.
De telefoon met je oor opnemen is natuurlijk redelijk dubieus.

.

Maar hoe oud was je toen, en schrok je je niet helemaal dood? Wisten ze meteen dat het benigne was of niet?
  maandag 9 februari 2009 @ 22:50:09 #280
148689 Muis006
pi_65898127
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:48 schreef Vivi het volgende:

[..]

De telefoon met je oor opnemen is natuurlijk redelijk dubieus.

.

Maar hoe oud was je toen, en schrok je je niet helemaal dood? Wisten ze meteen dat het benigne was of niet?
Ik waaas eh.. 11 toen mijn gehoor snel achteruit ging en 12 toen ze de scan maakten . En ze wisten inderdaad meteen dat het benigne was, want ik heb sinds mijn geboorte een oogafwijking en de combinatie van die 2 dingen leidden meteen tot de diagnose van mijn ziekte.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:50:32 #281
236335 neen
schone schijn
pi_65898142
Fryslan boppe!
het lijkt niet wat het is
  maandag 9 februari 2009 @ 22:52:42 #282
148689 Muis006
pi_65898193
Trouwens, ik heb me vergist: het waren er geen 4 maar 5!
pi_65898217
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:50 schreef neen het volgende:
Fryslan boppe!
No Way. Als jullie het volkslied gaan zingen hier draai ik me demonstratief om
pi_65898320
*plop*
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 9 februari 2009 @ 22:56:24 #285
70532 loveli
N
pi_65898339
Greys, heeft je zus nog meer nodig?
(salontafel, servies, voorhamer, baksteen)
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 23:00:52 #286
163650 Greys
pi_65898505
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef loveli het volgende:
Hihi die baksteen ja!
Ze heeft niet een hele grote woonkamer straks (vandaar dat we een 2-persoonsbankje en een losse fauteuil bedacht hebben) en ik heb bij de Ikea heel leuk servies gekocht met haar de vorige keer dat ze hier was, en glazen en bestek enzo. En afgelopen zaterdag ben ik twee donkerbruine en een witte Lack tafeltjes gaan halen (zijn nu voor de helft dus maar 4,95!), twee bruine als salontafel en een witte als tv tafeltje. Dus we komen er wel, ze heeft ook wat spaargeld!

Maar voor die baksteen hou ik me aanbevolen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65898538
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef loveli het volgende:
Ja, dat!
pi_65898566
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Hihi die baksteen ja!
Ze heeft niet een hele grote woonkamer straks (vandaar dat we een 2-persoonsbankje en een losse fauteuil bedacht hebben) en ik heb bij de Ikea heel leuk servies gekocht met haar de vorige keer dat ze hier was, en glazen en bestek enzo. En afgelopen zaterdag ben ik twee donkerbruine en een witte Lack tafeltjes gaan halen (zijn nu voor de helft dus maar 4,95!), twee bruine als salontafel en een witte als tv tafeltje. Dus we komen er wel, ze heeft ook wat spaargeld!

Klinkt goed
  maandag 9 februari 2009 @ 23:05:15 #289
33954 ElisaB
pi_65898665
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Doe maar even het adres; ik stuur een stoeptegel! Die komen harder aan en pakken een groter oppervlak!
  Vis een optie? maandag 9 februari 2009 @ 23:06:37 #290
70532 loveli
N
pi_65898702
Telefoonnummer mag ook. Ik ken mensen die nachtdienst draaien.
crap in = crap out
  maandag 9 februari 2009 @ 23:08:11 #291
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65898745
Trus dames en heer!
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 23:09:38 #292
163650 Greys
pi_65898787
Slaap lekker Poezie!

En jullie zijn allemaal tof en geweldig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65898796
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef mspoez het volgende:
Trus dames en heer!
truste poesje
  maandag 9 februari 2009 @ 23:11:06 #294
3185 Adelante
To let it go now
pi_65898830
Januari Top 50 posters in LIF

001. 2580 P.F
002. 2572 Greys
003. 2089 Viking84
004. 1784 motorbloempje
005. 1742 Muis006
006. 1330 conleche
007. 1221 SHE
008. 0849 MariaEtcetera
009. 0823 Dipkip
010. 0813 Chicolate

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 9 februari 2009 @ 23:11:46 #295
236335 neen
schone schijn
pi_65898854
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:53 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

No Way. Als jullie het volkslied gaan zingen hier draai ik me demonstratief om
Ik ken alleen het Anti-fries lied vanwege de échte, oprechte fantastische en gezellige Friese sfeer die er altijd in Heerenveen hangt, nee... daar zul je geen gekkigheid meemaken
het lijkt niet wat het is
pi_65898857
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Poezie!

En jullie zijn allemaal tof en geweldig!
we zijn alleen maar zo lief omdat jij dat ook bent!
pi_65898911
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
Januari Top 50 posters in LIF

001. 2580 P.F
002. 2572 Greys
003. 2089 Viking84
004. 1784 motorbloempje
005. 1742 Muis006
006. 1330 conleche
007. 1221 SHE
008. 0849 MariaEtcetera
009. 0823 Dipkip
010. 0813 Chicolate

Waar heb je die nou weer vandaan? Ik ben tenminste nog de laagste

Edit: ik was dan ook een hele week niet aanwezig .
  maandag 9 februari 2009 @ 23:13:58 #298
3185 Adelante
To let it go now
pi_65898924
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waar heb je die nou weer vandaan? Ik ben tenminste nog de laagste
[FORUM STATS] Maandcijfers - Januari 2009
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 9 februari 2009 @ 23:14:34 #299
148689 Muis006
pi_65898946
Hahaha die Vikje met haar 10 posts per dag!
  maandag 9 februari 2009 @ 23:14:48 #300
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65898955
poekies, ik ben er ook nog!/weer!

mn huisgenoot is weer naa t ziekenhuis gebracht. hij had weer pijn op de borst.

en t erge is... ik voel echt niet met m mee, want ik vind het op elk gebied een enorme aansteller...maar nu voel ik me meteen schuldig want stel dat er echt wat ergs is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')