Auw! Gelukkig heeft hij het haar wel gezegd. Ik ken ook andere situaties, waarin hij jaren aan een stuk steeds maar dezelfde collega moet 'helpen'. Ik word er misselijk vanquote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Zeven jaar samengewoond. Geen wolkje aan de lucht (dacht zus). Hij heeft in elk geval nooit iets laten merken. Een van zijn collega's had problemen en zussie kende haar ook. Hij is in het huisje van de collega wezen klussen, mijn zus heeft nog geholpen. Twee weken nadat hij mijn zus zijn huis uit had gezet trok de collega er in. Auw
Dus:quote:Op maandag 9 februari 2009 22:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat laatste. Er is een algemene netbeheerder en die zorgt dat het goed komt verder, even heel simpel gezegd
Officieel heeft hij het nog steeds niet gezegd. Hij ontkent het nog steeds zeg maar, terwijl ze daar wel ingetrokken is.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Auw! Gelukkig heeft hij het haar wel gezegd. Ik ken ook andere situaties, waarin hij jaren aan een stuk steeds maar dezelfde collega moet 'helpen'. Ik word er misselijk van
Een eersteklas treurwilg!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef kwakveense het volgende:
en wat hoerend kut voor je zusje! wat een hork! lul! rammeltakkehond!
Hij van Kassa had wel gezegd dat nieuwe klanten nu geen vast tarief moeten nemen, want de prijzen gaan dalen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, die ene site waarop je dat online kunt checken, wat er goedkoper is, die ligt er dus al dagen uit wegens drukte omdat hij op tv is geweest. Uitgerekend nu! Wat een uitdaging!
Ja hoewel energie ook online kan.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus:
- Voor water: Vitens bellen en zeggen dat ik geen registratienummer heb (ivm klem op brievenbus).
- Voor energie: willekeurige leverancier bellen en meterstanden doorgeven.
That's it?
Oh en Co, die ene site waarop je dat online kunt checken, wat er goedkoper is, die ligt er dus al dagen uit wegens drukte omdat hij op tv is geweest. Uitgerekend nu! Wat een uitdaging!
er zijn wel meerdere sites hoor!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus:
- Voor water: Vitens bellen en zeggen dat ik geen registratienummer heb (ivm klem op brievenbus).
That's it?
Zum kotzen. Ik hoop dat ze snel blij wordt dat ze van hem af is.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
Officieel heeft hij het nog steeds niet gezegd. Hij ontkent het nog steeds zeg maar, terwijl ze daar wel ingetrokken is.
Tjezus, wat erg voor d'r! En dan als ze zichzelf bij elkaar gegrabbeld heeft en alles op de rit na een hoop pijn en moeite staat ie met hangende pootjes voor de deur..wedden!?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeven jaar samengewoond. Geen wolkje aan de lucht (dacht zus). Hij heeft in elk geval nooit iets laten merken. Een van zijn collega's had problemen en zussie kende haar ook. Hij is in het huisje van de collega wezen klussen, mijn zus heeft nog geholpen. Twee weken nadat hij mijn zus zijn huis uit had gezet trok de collega er in. Auw
Alleen een beetje jammer dat ze zeker pas in de zomer gaan dalen en het nu dus echt nog flink wat meer is met een flexibele prijs. Ik had net van de week zo'n dude aan de lijn hierover.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij van Kassa had wel gezegd dat nieuwe klanten nu geen vast tarief moeten nemen, want de prijzen gaan dalen.
Disclaimer: dat zei hij, maar ik zeg niet dat je zus dat dan ook meteen moet doen. Loont ieg de moeite om het even na te vragen.
Of toch nog even bij de woningbouw informeren. Ik meen me te herinneren dat ik een hele map met zooi had gekregen compleet met registratiekaarten voor de meterstanden tot aan een ophaalschema van de grijze bak. En ze weten echt wel wat je moet doen hoor, laat je niet afschepen!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus:
That's it?
Ik vind het nu vooral zo rot dat ze daar maar zo alleen is. We wonen allemaal vrij ver uit elkaar (zij richting Zwolle, ik richting Rotterdam en mijn ouders in de kop van Noord-Holland). Je gaat niet even snel langs om een muurtje te helpen schilderen zeg maar in je avonduurtjes. Mijn moeder wordt morgen geopereerd, niet ernstig, maar moet wel drie dagen blijven. Dus die gaan voorlopig ook niet klussen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef kwakveense het volgende:
en wat hoerend kut voor je zusje! wat een hork! lul! rammeltakkehond!
Nou zegquote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat zijn de ergstenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Officieel heeft hij het nog steeds niet gezegd. Hij ontkent het nog steeds zeg maar, terwijl ze daar wel ingetrokken is.
Trusten! Ik ga ook!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen lieverds, welterusten alvast!
Hij werkt in de brandschadeverzekeringen, dus hij heeft nog wel even een wasmachine en een droger voor haar geregeld. Hoezo, schuldgevoel afkopen?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef loveli het volgende:
Lekker dan, gewoon het huis uitgezet. Opknopen aan z'n ballen!
Was het maar zomerquote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
Waarom gaat het morgen sneeuwen. Godver, schopt m'n planning in de war![]()
Als ik je zus was ging ik daar langs en zorgde ik dat ze nog meer te klussen hadden. Maar ik ben niet zo classy daar in. Op een normale manier relatie beeindigen, prima, kunnen we heel volwassen over doen. Liegen en bedriegen en je piemel in een ander frotten, dan gaat er iets stuk.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen lieverds, welterusten alvast!
minstens 1 raam en zijn arm lijkt mequote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als ik je zus was ging ik daar langs en zorgde ik dat ze nog meer te klussen hadden. Maar ik ben niet zo classy daar in. Op een normale manier relatie beeindigen, prima, kunnen we heel volwassen over doen. Liegen en bedriegen en je piemel in een ander frotten, dan gaat er iets stuk.
jaaaa maar als je nu nog 6 maandjes iets meer betaalt, en je legt t vast als t in de zomer goedkoper is gewoden (n.a.v. de economiche malaise vand e afgelopen 12 maanden en de gehalveerde olieprijzen), dan kun je die lagere prijs voor 1-3 jaar vastleggen... even af wachten wat de economoie doet: als die rap weer opkrabbelt/de olieprijzen weer erg gaan stijgen door een of andere oorlog, dan is het dus van de zomer, met de dan dus tijdelijk lage prijzen, hét moment om het vast te zetten.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze zeker pas in de zomer gaan dalen en het nu dus echt nog flink wat meer is met een flexibele prijs. Ik had net van de week zo'n dude aan de lijn hierover.
Dan moet ze een baksteen in een leeg pak calgon doen er een briefje op doen met:quote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij werkt in de brandschadeverzekeringen, dus hij heeft nog wel even een wasmachine en een droger voor haar geregeld. Hoezo, schuldgevoel afkopen?
Ik heb gezegd dat ze de baksteen door zijn ruit nog even moet uitstellen tot ze die spullen ook daadwerkelijk heeft gekregen.
Als ze die meid ziet, dan doet ze haar iets aan. Serieus.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dat zijn de ergsten. Kan ze niet vaak onaangekondigd langs om nog wat spullen op te halen? Zodat ze hem kan confronteren met het feit dat zij er altijd is?
Zo ging het bij mij wel inderdaad. En toen ik hem niet meer bliefde begon ie me te stalken. Ik eerst nog zo heel stoer van, gewoon negeren en dan houdt het wel op. Het is nu 2 jaar uit, over een week gaat mn nieuwe nummer inquote:Op maandag 9 februari 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:
Tjezus, wat erg voor d'r! En dan als ze zichzelf bij elkaar gegrabbeld heeft en alles op de rit na een hoop pijn en moeite staat ie met hangende pootjes voor de deur..wedden!?.
je bent een muis met humor!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet ze een baksteen in een leeg pak calgon doen er een briefje op doen met:
'wasmachines leven langer met calgon!
jouw ruit niet"
Ik heb me beperkt tot het raam. Ik vond dat vrij netjes.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef TJDoornbos het volgende:
minstens 1 raam en zijn arm lijkt me
Ja maar ik moest nu sowieso voor minimaal 1 jaar nemen dus dan zitten we alweer in januari en kan alles alweer anders zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jaaaa maar als je nu nog 6 maandjes iets meer betaalt, en je legt t vast als t in de zomer goedkoper is gewoden (n.a.v. de economiche malaise vand e afgelopen 12 maanden en de gehalveerde olieprijzen), dan kun je die lagere prijs voor 1-3 jaar vastleggen... even af wachten wat de economoie doet: als die rap weer opkrabbelt/de olieprijzen weer erg gaan stijgen door een of andere oorlog, dan is het dus van de zomer, met de dan dus tijdelijk lage prijzen, hét moment om het vast te zetten.
als de olieprijzen blijven dalen zal de energieprijs nog verder dalen en moet je dus van de zomer nog steeds niet vastzetten...
Daar wil hij NIETS over zeggen, dat gaat haar niets aan!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef Vivi het volgende:
Wat geeft ie voor excuus dan voor het inwonen van dat miepende mokkel? En met wat voor excuus heeft ie je zussie op straat gezet?
Zus E. woont samen met J.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef P.F het volgende:
Ik snap het verhaal van de zus van Greys niet helemaal
Vriend van de zus van Greys heeft een collega (ik dacht man, maar dat is denk ik een vrouw??)
Zij hebben haar samen geholpen met klussen in het huis van de vrouwelijke college.
Maar, ze gaan samen in het huis van de zus van Greys wonen.
wat een enorme lulquote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat soort mannen bange poeperds zijn. Ze willen hun oude schoenen niet weg doen voordat ze een nieuw paar hebben omdat ze niet "alleen" kunnen zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 22:20 schreef Vivi het volgende:
Wat zijn mannen toch raar vaak, dat ze idd al een hele tijd ontevreden zijn en niks laten merken.
ah ok! bij mijn leverancier is flexibela ltijd mogelijk... gewoon elke maand opzegbaar, en op elk moment om te zetten in een contract voor 3 jaar (dat dan voor 50 euro weer opzegbaar is -- als je dus met vast tarief meer dan 50 euro bespaard hebt kost t opzeggen niks extra's)quote:Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar ik moest nu sowieso voor minimaal 1 jaar nemen dus dan zitten we alweer in januari en kan alles alweer anders zijn.
Ik heb nu dus 1 jaar vast en zie begin volgend jaar weer verder.
1 jaar flexibel betaal je de eerste helft van het jaar veel meer dan vast, 2e helft waarschijnlijk minder. Kom je ongeveer hetzelfde uit was mijn beredenering.
Ik kon niet gewoon maar go with the flow nu, je moet minimaal weer een jaarcontract aan gaan.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Zoals het bij Greys' zus ging ging het bij mijn zus en mijn ex-zwager ook. De vrouw waar hij later mee aanpapte is nog op kraamvisite geweest ook. Ik ga de laptop uit zetten en zo pitten, want ik moet zoveel verbeteren aan m'n posts, dat is niet leuk meer
.
Trusten!![]()
.
Blijkbaar klussen ze graag samen...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Maar sinds de collega in nood er woont is alles nieuw behangen en geschilderd
Je hebt gelijk! Zal ik het op de valreep nog even over kanker hebben!?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Sorry, ik heb het hele topic gekaapt met dit gedoe!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |