abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65895356
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:

Even een hele domme vraag wellicht:
Als er NU stroom uit de muur komt in dat huurhuis en het staat al een paar weken leeg, wie levert dát dan in godesnaam? Want de huurvereniging zegt dat ze het niet weten. Zou de vorige bewoner het wel opgezegd hebben dan? Moet dat soort dingen allemaal zelf nagaan, want mijn zus weet toch niet wie de vorige bewoner is?
Toen ik mijn huis betrok stond het al anderhalf jaar leeg. Er lag een hele stapel post, waaronder vele brieven van de stroom/gas leverancier: aan de bewoner van dit huis. Er zat een brief in dat er volgens hun al een hele tijd niemand woonde en dat ze de boel gingen afsluiten.
Er zat een boiler in dat huis.
Er was warm water in de boiler toen wij erin trokken.
Die boiler is anderhalf jaar lang elke dag opgewarmd en afgekoeld.

Ik moest 70 gulden 'aansluitkosten' betalen voor een woning die niet eens afgesloten was geweest

Maar ons eigen verbruik gewoon vanaf de meterstanden die ik heb doorgegeven als beginstand.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 9 februari 2009 @ 21:48:38 #102
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65895380
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Kim, you just made my day! Hahaha
Het is anders superhandig hoor! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 9 februari 2009 @ 21:48:54 #103
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65895397
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik kreeg een ooievaarspas van de gemeente den haag en aanmaningen van de politie en de politie aan de deur en ik werd aangeslagen als meerpersoonshuishouden. Allemaal omdat vorige huurders met de noorderzon waren vertrokken.
Ze zijn inmiddels wel uitgeschreven bij de gemeente voorburg dus ik ben nu weer een eenpersoonshuishouden maar aanmaningen krijg ik nog steeds. Die gaan over rechtszaken van 2007 e.d..
Ja irritant is dat he? De vorige bewoners van het appartement van mijn zus zijn ook zomaar opgedonderd, mijn zus heeft al een keer of 12 de deurwaarder de deur moeten wijzen. Dat ze ook zo hardnekkig zijn daar bij de gemeente is beyond me...
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:49:11 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65895411
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Zo, mijn supervette sjop van een wandelwagen met een mandje tussen de duwstang .

[ afbeelding ]

Zoals je ziet blijft ie hangen met de rand. Ik duw het mandje altijd helemaal klem tussen de stang, dan hangt ie een beetje scheef maar kan er toch net niks uitvallen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:49:18 #105
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65895416
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Het is anders superhandig hoor! .
Ik geloof je meteen!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65895431
bah ben het lijnen ff zat... en vriendlief begrijpt er geen reet van..

"ja maar het avond eten was toch lekker"

zegt meneer terwijl hij een slok van zijn wijn neemt en ik aan de thee zit

mannen *zucht*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 21:50:05 #107
163650 Greys
pi_65895450
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat wordt tussentijds overgeschreven naar de verhuurder.
Da's dan gek, als mijn zus vraagt wie de leverancier nu is, dat de verhuurder dan zegt dat ze dat niet weten.
Je zult gelijk hebben hoor, maar dan is die huurvereniging dus een stel onbehulpzame types.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 februari 2009 @ 21:51:35 #108
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65895509
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Wel drie hele nootjes Co?

En nog even over dat energiegelul:
Er is dus een site om dat te vergelijken, die was van het weekend bij Kassa o.i.d. op tv. Alleen jammer dat sindsdien elke keer als ik er op klik om te vergelijken, die site nu roept dat ik het wegens grote drukte later maar eens moet proberen. En dat al twee dagen

Even een hele domme vraag wellicht:
Als er NU stroom uit de muur komt in dat huurhuis en het staat al een paar weken leeg, wie levert dát dan in godesnaam? Want de huurvereniging zegt dat ze het niet weten. Zou de vorige bewoner het wel opgezegd hebben dan? Moet dat soort dingen allemaal zelf nagaan, want mijn zus weet toch niet wie de vorige bewoner is?
stroom wordt meestal niet afgesloten, het wordt egwoon geleverd door de regoleverancier/netbeheerder. als je voor een andere stroom leverancier kiest regelen die het achter de schermen weer met de netbeheerder. t is een beetje virtueel allemaal: er komt geoon stroom en water uit je aansluitingen, en waar je rekening naartoe gaat bepaalt "van wie" het is (bij water is het iets "werkelijker")

als je zus zich inschrifjt ergens, met de meterstand van gisteren, dan komt er een afrekening waarschijnlijk voor de vorige bewoner, voor de periode tot je zus zich inschreef. als t goed is is er tijdens de leegstand geen stroom verbruikt. als die vorie bewoner nog ingeschreven staat op je zus adres (zoals bij mij) dan komt ie bij haar op de mat. dan meot je ze terugsturen, en een adresonderzoek starten bij de gemeente...

je zus is een neiuwe klant op de aansluiting en krijgt een (ws. veel te laag) voorschotbedrag voorstel, gebaseerd op t afgelopen verbruik (dat door de leegstand dus heel laag is geweest) ze moet dan even bellen om het omhoog te laten gaan. t ene bedrijf doet daar moeilijk over (essent, nuon) omdat ze daar max. stijgingsbedragen hebben om te voorkomen dat mensen ze als spaarpot gaan gebruiken, bij greenchoice deden ze niet moeilijk.

wate rmoet je je even aanmelden op t lokale watebedrijf, kan vaak online. zelfde verhaal emt afrekening en schatting...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:51:49 #109
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65895529
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:40 schreef conleche het volgende:
Nou alleen het diner was al 1000 cal volgens mij want er zat ook nog een korstje op de witlof en dat moet natuurlijk met boter

En bavarois is een net woord voor slagroom geloof ik....
oh, ik heb niks gezegd
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 21:52:46 #110
163650 Greys
pi_65895579
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Toen ik mijn huis betrok stond het al anderhalf jaar leeg. Er lag een hele stapel post, waaronder vele brieven van de stroom/gas leverancier: aan de bewoner van dit huis. Er zat een brief in dat er volgens hun al een hele tijd niemand woonde en dat ze de boel gingen afsluiten.
Er zat een boiler in dat huis.
Er was warm water in de boiler toen wij erin trokken.
Die boiler is anderhalf jaar lang elke dag opgewarmd en afgekoeld.

Ik moest 70 gulden 'aansluitkosten' betalen voor een woning die niet eens afgesloten was geweest

Maar ons eigen verbruik gewoon vanaf de meterstanden die ik heb doorgegeven als beginstand.
Ah oke! Dank je, ook de andere lieve Slankies die uitgebreid antwoord gaven
En als ze een eindafrekening krijgt dan staan daar altijd de beginstanden op toch? Dus dan kan ze het controleren of het echt vanaf die doorgegeven meterstanden berekend is.

Moet je als nieuwe klant eigenlijk doorgeven met hoeveel personen je er woont, of je overdag thuis bent en dat soort dingen? Of betaal je in je uppie net zo'n voorschot als een gezin met drie kinderen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 februari 2009 @ 21:53:00 #111
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65895590
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's dan gek, als mijn zus vraagt wie de leverancier nu is, dat de verhuurder dan zegt dat ze dat niet weten.
Je zult gelijk hebben hoor, maar dan is die huurvereniging dus een stel onbehulpzame types.
t zal meestal gewoon de regiolevernacier zijn (westen van t land meestal nuon). en als de oude bewoner zich niet uitschrijft/ zich niet elders als klant aanmeldt bij een energiebedrijf gaat t helemaal niet over naar de verhuurder! dan staat t nog op de oude bewoner.

in elk geval geode datum en standen doorgeven en dan kan er op zich niks verkeerd gaan!
pi_65895595
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja irritant is dat he? De vorige bewoners van het appartement van mijn zus zijn ook zomaar opgedonderd, mijn zus heeft al een keer of 12 de deurwaarder de deur moeten wijzen. Dat ze ook zo hardnekkig zijn daar bij de gemeente is beyond me...
Ja we stellen een onderzoek in naar de mensen die nu op jouw adres zijn ingeschreven. Tot die tijd ben je toch een meerpersoonshuishouden

Greys, kwak legt keurig uit wat ik ook al probeerde te typen maar weer weghaalde vanwege onduidelijke uitleg.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 9 februari 2009 @ 21:53:28 #114
14746 k_i_m
pi_65895613
quote:

[..]

Toen ik in mijn woningbouw appartement kwam moest ik de meterstand, en de waterstand (ook een aparte meter) doorgeven. Als het goed is liggen er brieven van de Nuon ofzo, met formuliertjes die je in moet vullen. Althans, als de vorige bewoner zich afgemeld heeft. En dat zal waarschijnlijk wel zo zijn. Alles blijft wel werken, ze sluiten het niet af in de tussentijd .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 21:54:38 #115
163650 Greys
pi_65895678
Dank Kwak, ik ben zo al heel wat wijzer!

Zou je dan ook nog even op www.vitens.nl willen kijken of jij een kopje AANMELDEN ziet?
Dat is haar waterbedrijf en we hebben er vast allebei al drie keer overheen gekeken, maar ik zie het niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 februari 2009 @ 21:54:56 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65895689
Greys, ik wil ook wel uitgebreid zijn maar ik ben nog steeds niet gewend aan mijn puppeltop en vermijd typen zoveel mogelijk .
pi_65895699
Ik moet dingen doen maar ik lees heel geïnteresseerd mee over die waterstanden Kgg!
  Vis een optie? maandag 9 februari 2009 @ 21:55:07 #118
70532 loveli
N
pi_65895700
quote:

[..]

Bij mij was dat iig wel zo, bij oplevering nam de verhuurder samen met mij de meterstanden op en dat ging naar Eneco. Ik weet nog wel dat ik heb gegoogled welke waterleverancier hier is, dat was eerst niet heel duidelijk.
crap in = crap out
  maandag 9 februari 2009 @ 21:55:32 #119
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65895716
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah oke! Dank je, ook de andere lieve Slankies die uitgebreid antwoord gaven
En als ze een eindafrekening krijgt dan staan daar altijd de beginstanden op toch? Dus dan kan ze het controleren of het echt vanaf die doorgegeven meterstanden berekend is.

Moet je als nieuwe klant eigenlijk doorgeven met hoeveel personen je er woont, of je overdag thuis bent en dat soort dingen? Of betaal je in je uppie net zo'n voorschot als een gezin met drie kinderen?
voorschot baseren ze op t gebruik van de afgelopen maanden. als t leegstaat zal dat dus veel te laag zijn. of op het gebruik van haarzelf in een eerdere woning (dat is dus n.v.t: neiuwe klant)

bij sommieg bedrijvn kunnen ze makkelijk een neiwue schatting maken voor 1 persoonshuishouden, bij anderen mag je max. met zoveel procent verhogen. dan moet ze zelf dus wat geld sparen om de naheffing te kunnen betalen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 21:55:42 #120
163650 Greys
pi_65895726
Dizzy en Kim ook thanks! Ik voelde me echt een onnozele, ik ben helemaal kwijt hoe zoiets ook alweer gaat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 21:56:51 #121
163650 Greys
pi_65895784
Viev, moet je er echt zo aan wennen ja?
Toch hou ik van je hoor! Ook in de korte en bondige versie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 februari 2009 @ 21:56:56 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65895785
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Greys het volgende:

Zou je dan ook nog even op www.vitens.nl willen kijken of jij een kopje AANMELDEN ziet?
Dat is haar waterbedrijf en we hebben er vast allebei al drie keer overheen gekeken, maar ik zie het niet
Je moet gewoon linksboven je postcode invullen en dan kom je in een ander scherm..
  maandag 9 februari 2009 @ 21:57:33 #123
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65895815
quote:

ze moet volgens mij eerst haar postcode invullen bovenin voor de psotcode check. heo de site er daarna uit ziet weet k niet, maar dan kun je meterstanden doorgeven en daar staat vast wel iest over aanmelden als nieuwe bewoner/klant.

k wil wel zeken als je me een vitens-gebied postcode geeft
pi_65895844
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
Dizzy en Kim ook thanks! Ik voelde me echt een onnozele, ik ben helemaal kwijt hoe zoiets ook alweer gaat!
Mensen als kwak en ik hebben dit soort dingen recentelijk nog gedaan dat scheelt een hoop.
The way you rock'n'roll
pi_65895848
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Vivi het volgende:
Greys, ik wil ook wel uitgebreid zijn maar ik ben nog steeds niet gewend aan mijn puppeltop en vermijd typen zoveel mogelijk .
Geef maar toe, jij wist ook niet hoe dat zat met de elektriek!!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 21:58:33 #126
163650 Greys
pi_65895854
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je moet gewoon linksboven je postcode invullen en dan kom je in een ander scherm..
Maar ook in het nieuwe scherm staat geen knop om aan te melden.
Gloeiende gloeiende, wat zijn sommige websites toch irritant onoverzichtelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65895870
quote:

Gewoon op 'mijn vitens' klikken.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:59:02 #128
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65895874
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij mij was dat iig wel zo, bij oplevering nam de verhuurder samen met mij de meterstanden op en dat ging naar Eneco. Ik weet nog wel dat ik heb gegoogled welke waterleverancier hier is, dat was eerst niet heel duidelijk.
zo hoort het ook te gaan, als je een nette vorige huruder hebt, die weer ergens anders zich anmeldt/zich afmeldt...

die van mij was echter met de noorderzon vertrokken (een alleenstaanden uitkeing aan t innen op mijn adres terwijl hij samenwoonde met zn vriendin) en zn dochter met kid en vriend woonde al een hele poos in illegale onderhuur in mijn huis...
pi_65895901
Maar ik kreeg geld terug van zowel mijn energiebedrijf als het waterschapbedrijf dus ergens heb ik het goed gedaan
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 21:59:45 #130
163650 Greys
pi_65895904
7711 MA Kwak!
Ik zie het echt niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 februari 2009 @ 22:00:25 #131
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65895930
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Waarom zou ik? Ik woon hier niet Slaap hier alleen maar een nachtje.
Geintje toch zeker
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65895985
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef kwakveense het volgende:

[..]

voorschot baseren ze op t gebruik van de afgelopen maanden. als t leegstaat zal dat dus veel te laag zijn. of op het gebruik van haarzelf in een eerdere woning (dat is dus n.v.t: neiuwe klant)
Bij mij was het gebaseerd op verbruik vorige bewoner, dus die van anderhalf jaar daarvoor. Die deed werkelijk *alles* op elektriek en ik was berooid en ging op flessegas & houtkachel leven. Gelukkig ging na korte uitleg het voorschot naar een redelijk bedrag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 9 februari 2009 @ 22:02:06 #133
14746 k_i_m
pi_65896003
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Wij hebben ook V. ik heb even gekeken en als je je postcode invult zie je ergens een linkje met "meterstanden doorgeven". Hiervoor heb je wel een registratiekaart nodig die zij je hebben gestuurd op het moment dat de vorige bewoner de boel heeft opgezegd...
In my life
Why do I smile
pi_65896019
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
7711 MA Kwak!
Ik zie het echt niet
Vraag het anders aan Vera!!
  maandag 9 februari 2009 @ 22:02:52 #135
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65896039
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

hmmm dan zou ik gewoon even bellen met ze!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 22:03:11 #136
163650 Greys
pi_65896053
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Gewoon op 'mijn vitens' klikken.
Dat is als je als bestaande klant gaat verhuizen. Ik zie dan wederom niet waar je je als nieuwe klant moet aanmelden. Ik ga morgen wel even bellen

Overigens als jullie je afvragen waarom zussie dit niet lekker allemaal zelf regelt:
- ik wil haar helpen
- ze werkt deze week hele ongunstige diensten waardoor ze haast niets zelf kan regelen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 februari 2009 @ 22:03:27 #137
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65896064
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Geef maar toe, jij wist ook niet hoe dat zat met de elektriek!!
Wellus, ik gaf alleen staccato-antwoorden!
pi_65896074
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij mij was het gebaseerd op verbruik vorige bewoner, dus die van anderhalf jaar daarvoor. Die deed werkelijk *alles* op elektriek en ik was berooid en ging op flessegas & houtkachel leven. Gelukkig ging na korte uitleg het voorschot naar een redelijk bedrag.
Dat mocht ik ook maar dan mocht ik bij eventuele bijbetaling niet meer in termijnen betalen maar het hele bedrag in 1x moest bijleggen. Wat dus prompt gebeurde
Jaar daarna, termijnbedrag flink omhoog maar nu kreeg ik dus geld terug.
The way you rock'n'roll
  maandag 9 februari 2009 @ 22:03:59 #139
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65896085
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Wij hebben ook V. ik heb even gekeken en als je je postcode invult zie je ergens een linkje met "meterstanden doorgeven". Hiervoor heb je wel een registratiekaart nodig die zij je hebben gestuurd op het moment dat de vorige bewoner de boel heeft opgezegd...
ah kijk, dan heeft de vorige ws. niet opgezegd en heb je niet zo'n kaart, tenzij die tussen een stapel oude post zit. dan moet een telefoontje wel helpen m een neiuwe kaart te krijgen!
  maandag 9 februari 2009 @ 22:04:16 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65896094
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is als je als bestaande klant gaat verhuizen. Ik zie dan wederom niet waar je je als nieuwe klant moet aanmelden. Ik ga morgen wel even bellen

Overigens als jullie je afvragen waarom zussie dit niet lekker allemaal zelf regelt:
- ik wil haar helpen
- ze werkt deze week hele ongunstige diensten waardoor ze haast niets zelf kan regelen
Oke, vertel dan nu maar over het dumpverhaal zodat we even op mannen kunnen schelden!
pi_65896100
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar ik kreeg geld terug van zowel mijn energiebedrijf als het waterschapbedrijf dus ergens heb ik het goed gedaan

en de rekening naar Dizzy Miss Lizzy Kastelein!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 22:04:22 #142
163650 Greys
pi_65896101
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Er zat een klem op de brievenbus, aangebracht door de verhuurder.
Dus er is helemaal geen post gekomen in de tussentijd. Dus ook geen post over opzeggen van een vorige huurder ofzo helaas.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65896141
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Er zat een klem op de brievenbus, aangebracht door de verhuurder.
Dus er is helemaal geen post gekomen in de tussentijd. Dus ook geen post over opzeggen van een vorige huurder ofzo helaas.
Gewoon even bellen naar vitens dan.
The way you rock'n'roll
pi_65896171
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Wat een shitsite. Ik heb bij Vera én in de zoek ingevoerd:
- nieuwe klant
- aanmelden
- aanmelding
- registreren
- registratie
En hij weet niks zinnigs te melden
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 22:06:06 #145
163650 Greys
pi_65896174
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ah kijk, dan heeft de vorige ws. niet opgezegd en heb je niet zo'n kaart, tenzij die tussen een stapel oude post zit. dan moet een telefoontje wel helpen m een neiuwe kaart te krijgen!
Met het water is dat makkelijk, dan bel ik naar Vitens.
Maar hoe weet ik nou in godsnaam welke energieleverancier ik moet bellen om zo'n nieuwe kaart? Aangezien er een klem op de brievenbus zat. Of hoef ik voor energie alleen een nieuwe te bellen en geen vorige te vragen? Ik snap er echt geen kont meer van, ik voel me ook vrij stom nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65896207
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar hoe weet ik nou in godsnaam welke energieleverancier ik moet bellen om zo'n nieuwe kaart? Aangezien er een klem op de brievenbus zat. Of hoef ik voor energie alleen een nieuwe te bellen en geen vorige te vragen? Ik snap er echt geen kont meer van, ik voel me ook vrij stom nu.
Dat laatste. Er is een algemene netbeheerder en die zorgt dat het goed komt verder, even heel simpel gezegd
The way you rock'n'roll
pi_65896211
Ik zou gewoon bellen morgen. Misschien kan je wel vast een online onderzoek doen naar de goedkoopste en beste en die bel je dan morgen op. Zij zullen dit wel vaker bij de hand hebben gehad!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 22:08:15 #148
163650 Greys
pi_65896233
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oke, vertel dan nu maar over het dumpverhaal zodat we even op mannen kunnen schelden!
Zeven jaar samengewoond. Geen wolkje aan de lucht (dacht zus). Hij heeft in elk geval nooit iets laten merken. Een van zijn collega's had problemen en zussie kende haar ook. Hij is in het huisje van de collega wezen klussen, mijn zus heeft nog geholpen. Twee weken nadat hij mijn zus zijn huis uit had gezet trok de collega er in. Auw
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 februari 2009 @ 22:08:41 #149
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65896248
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef Greys het volgende:

[..]

energie leverancier kan vrijwel altijd online nieuw aanmelden!!
gewoon eentje kiezen en klant worden dat wilen ze dolgraag, dus dat moet lukken.

omdat je sowieso van leverancier kan wisselen is aanmelden daar makkelijker: niet leke optionele leverancier gaat eenregistratiekaart naar iedereen in t leveringsgebied sturen voor t geval ze zich willen aanmelden

edt: wat dizzy zet: dat gaat via de netbeheerder dan vanzelf. komt van die "virtuele" wereld van elektriciteit, waar groene stroom van nuon gewoon hetzelfde is als de grijze van essent, alleen gaat je geld in ee ander potje en wordt er ergens op aarde andere stroom voor je opgewekt. de netbeheerder zorgt dat er hoe dan ook stroom uit t gaatje komt.
pi_65896302
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Zeven jaar samengewoond. Geen wolkje aan de lucht (dacht zus). Hij heeft in elk geval nooit iets laten merken. Een van zijn collega's had problemen en zussie kende haar ook. Hij is in het huisje van de collega wezen klussen, mijn zus heeft nog geholpen. Twee weken nadat hij mijn zus zijn huis uit had gezet trok de collega er in. Auw
Mannen!

mijn god, dat moet pijn doen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')