Maar ook in het nieuwe scherm staat geen knop om aan te melden.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je moet gewoon linksboven je postcode invullen en dan kom je in een ander scherm..
Gewoon op 'mijn vitens' klikken.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Dank Kwak, ik ben zo al heel wat wijzer!
Zou je dan ook nog even op www.vitens.nl willen kijken of jij een kopje AANMELDEN ziet?
Dat is haar waterbedrijf en we hebben er vast allebei al drie keer overheen gekeken, maar ik zie het niet![]()
zo hoort het ook te gaan, als je een nette vorige huruder hebt, die weer ergens anders zich anmeldt/zich afmeldt...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij was dat iig wel zo, bij oplevering nam de verhuurder samen met mij de meterstanden op en dat ging naar Eneco. Ik weet nog wel dat ik heb gegoogled welke waterleverancier hier is, dat was eerst niet heel duidelijk.
Geintje toch zekerquote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Waarom zou ik? Ik woon hier nietSlaap hier alleen maar een nachtje.
Bij mij was het gebaseerd op verbruik vorige bewoner, dus die van anderhalf jaar daarvoor. Die deed werkelijk *alles* op elektriek en ik was berooid en ging op flessegas & houtkachel leven. Gelukkig ging na korte uitleg het voorschot naar een redelijk bedrag.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
voorschot baseren ze op t gebruik van de afgelopen maanden. als t leegstaat zal dat dus veel te laag zijn. of op het gebruik van haarzelf in een eerdere woning (dat is dus n.v.t: neiuwe klant)
Wij hebben ook V. ik heb even gekeken en als je je postcode invult zie je ergens een linkje met "meterstanden doorgeven". Hiervoor heb je wel een registratiekaart nodig die zij je hebben gestuurd op het moment dat de vorige bewoner de boel heeft opgezegd...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ook in het nieuwe scherm staat geen knop om aan te melden.
Gloeiende gloeiende, wat zijn sommige websites toch irritant onoverzichtelijk.
hmmm dan zou ik gewoon even bellen met ze!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ook in het nieuwe scherm staat geen knop om aan te melden.
Gloeiende gloeiende, wat zijn sommige websites toch irritant onoverzichtelijk.
Dat is als je als bestaande klant gaat verhuizen. Ik zie dan wederom niet waar je je als nieuwe klant moet aanmelden. Ik ga morgen wel even bellenquote:
Wellus, ik gaf alleen staccato-antwoorden!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij wist ook niet hoe dat zat met de elektriek!!
Dat mocht ik ook maar dan mocht ik bij eventuele bijbetaling niet meer in termijnen betalen maar het hele bedrag in 1x moest bijleggen. Wat dus prompt gebeurdequote:Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij mij was het gebaseerd op verbruik vorige bewoner, dus die van anderhalf jaar daarvoor. Die deed werkelijk *alles* op elektriek en ik was berooid en ging op flessegas & houtkachel leven. Gelukkig ging na korte uitleg het voorschot naar een redelijk bedrag.
ah kijk, dan heeft de vorige ws. niet opgezegd en heb je niet zo'n kaart, tenzij die tussen een stapel oude post zit. dan moet een telefoontje wel helpen m een neiuwe kaart te krijgen!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij hebben ook V. ik heb even gekeken en als je je postcode invult zie je ergens een linkje met "meterstanden doorgeven". Hiervoor heb je wel een registratiekaart nodig die zij je hebben gestuurd op het moment dat de vorige bewoner de boel heeft opgezegd...
Oke, vertel dan nu maar over het dumpverhaal zodat we even op mannen kunnen schelden!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is als je als bestaande klant gaat verhuizen. Ik zie dan wederom niet waar je je als nieuwe klant moet aanmelden. Ik ga morgen wel even bellen
Overigens als jullie je afvragen waarom zussie dit niet lekker allemaal zelf regelt:
- ik wil haar helpen
- ze werkt deze week hele ongunstige diensten waardoor ze haast niets zelf kan regelen
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar ik kreeg geld terug van zowel mijn energiebedrijf als het waterschapbedrijf dus ergens heb ik het goed gedaan
Er zat een klem op de brievenbus, aangebracht door de verhuurder.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij hebben ook V. ik heb even gekeken en als je je postcode invult zie je ergens een linkje met "meterstanden doorgeven". Hiervoor heb je wel een registratiekaart nodig die zij je hebben gestuurd op het moment dat de vorige bewoner de boel heeft opgezegd...
Gewoon even bellen naar vitens dan.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zat een klem op de brievenbus, aangebracht door de verhuurder.
Dus er is helemaal geen post gekomen in de tussentijd. Dus ook geen post over opzeggen van een vorige huurder ofzo helaas.
Wat een shitsite. Ik heb bij Vera én in de zoek ingevoerd:quote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Dat is als je als bestaande klant gaat verhuizen. Ik zie dan wederom niet waar je je als nieuwe klant moet aanmelden. Ik ga morgen wel even bellen
Met het water is dat makkelijk, dan bel ik naar Vitens.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah kijk, dan heeft de vorige ws. niet opgezegd en heb je niet zo'n kaart, tenzij die tussen een stapel oude post zit. dan moet een telefoontje wel helpen m een neiuwe kaart te krijgen!
Dat laatste. Er is een algemene netbeheerder en die zorgt dat het goed komt verder, even heel simpel gezegdquote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Met het water is dat makkelijk, dan bel ik naar Vitens.
Maar hoe weet ik nou in godsnaam welke energieleverancier ik moet bellen om zo'n nieuwe kaart? Aangezien er een klem op de brievenbus zat. Of hoef ik voor energie alleen een nieuwe te bellen en geen vorige te vragen? Ik snap er echt geen kont meer van, ik voel me ook vrij stom nu.
Zeven jaar samengewoond. Geen wolkje aan de lucht (dacht zus). Hij heeft in elk geval nooit iets laten merken. Een van zijn collega's had problemen en zussie kende haar ook. Hij is in het huisje van de collega wezen klussen, mijn zus heeft nog geholpen. Twee weken nadat hij mijn zus zijn huis uit had gezet trok de collega er in. Auwquote:Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, vertel dan nu maar over het dumpverhaal zodat we even op mannen kunnen schelden!
energie leverancier kan vrijwel altijd online nieuw aanmelden!!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Met het water is dat makkelijk, dan bel ik naar Vitens.
Maar hoe weet ik nou in godsnaam welke energieleverancier ik moet bellen om zo'n nieuwe kaart? Aangezien er een klem op de brievenbus zat. Of hoef ik voor energie alleen een nieuwe te bellen en geen vorige te vragen? Ik snap er echt geen kont meer van, ik voel me ook vrij stom nu.
Mannen!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeven jaar samengewoond. Geen wolkje aan de lucht (dacht zus). Hij heeft in elk geval nooit iets laten merken. Een van zijn collega's had problemen en zussie kende haar ook. Hij is in het huisje van de collega wezen klussen, mijn zus heeft nog geholpen. Twee weken nadat hij mijn zus zijn huis uit had gezet trok de collega er in. Auw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |