Waarom zou ik? Ik woon hier nietquote:Op maandag 9 februari 2009 21:10 schreef sigme het volgende:
Waarom maak je niet zelf het bad schoon, Viking?
daar heeft niet iedereen last van hoor! en met volkoren pasta/brood/wilde rijst/bruine rijst is het ok minder dan als je de witte versie eet...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Sugar het volgende:
Oh, dat is dus echt iets dóór de koolhydraten, dat ik nu honger heb?
Dat hoort?
Goed te weten, dank kwak!
Oh, omdat je in bad wouquote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik woon hier nietSlaap hier alleen maar een nachtje.
Omdat jij in bad wil, je ouders oud zijn en jij nog jonge benen hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik woon hier nietSlaap hier alleen maar een nachtje.
Je komt in ademnood, want de kans is grootquote:Op maandag 9 februari 2009 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil je pin, je 06
je verlies je succes
In je cabrio of op de fiets
ik wil alles of niets!
/tvp
Arme Nynk! Heb je hem wel kunnen spreken vandaag?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:15 schreef AKnynke het volgende:
groetjes uit Zweden.
Ik heb wat heimwee achtige verschijnselen. M'n vader is jarig, en eigenlijk was ik graag eventjes thuis geweest. Nu zit ik in m'n eetnej op m'n kamer, en bah. Ik voel me even zielig.
Maar goed, ik heb ook een kop lekkere thee en chocolate chip cookies, dus waar zeur ik eigenlijk om?
knuffel voor nynke... want ik miep al na een weekje, en ik hoef maar een maand, en jij bent gewoon stoer een echte volledige master in verweggistan aan t doen...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:15 schreef AKnynke het volgende:
groetjes uit Zweden.
Ik heb wat heimwee achtige verschijnselen. M'n vader is jarig, en eigenlijk was ik graag eventjes thuis geweest. Nu zit ik in m'n eetnej op m'n kamer, en bah. Ik voel me even zielig.
Maar goed, ik heb ook een kop lekkere thee en chocolate chip cookies, dus waar zeur ik eigenlijk om?
Ademnood, geef je nuuuuuuuu maar blootquote:Op maandag 9 februari 2009 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je komt in ademnood, want de kans is groot
Dat ik krijg wat ik wil van jou, mond op mond, we doen het nou
.
OB heeft tegenwoordig ook een variant met 'netje'? Even in de kast kijken. OB pro confort. Ik kan ook niet tegen dat wattige, zeker niet op de laatste dagenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:19 schreef sigme het volgende:
OB vind ik martelwerktuigen, ik ga griebelen van dat wattige. OB en alle huismerken hebben dat, behalve de Libresse-tampons, die hebben een fijn netje eromheen. Gelukkig tegenwoordig ook wel redelijk verkrijgbaar, ik heb tijden lang stad & land af moeten rijden.
Touchéquote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ademnood, geef je nuuuuuuuu maar bloot
ademnood, geef je nuhu maar bloohootquote:Op maandag 9 februari 2009 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je komt in ademnood, want de kans is groot
Dat ik krijg wat ik wil van jou, mond op mond, we doen het nou
.
Ik vind dat netje juist naarquote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
OB heeft tegenwoordig ook een variant met 'netje'? Even in de kast kijken. OB pro confort. Ik kan ook niet tegen dat wattige, zeker niet op de laatste dagen.
Ahwquote:Op maandag 9 februari 2009 21:15 schreef AKnynke het volgende:
groetjes uit Zweden.
Oh bij mij wel hoor. Het lekt er nog steeds na een uurtje langsquote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind dat netje juist naarAlsof het minder absorbeert, ze groeien ook niet
Oeh, die zijn wel lekker op zichquote:Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een zak heksenhyl naast me liggen maar ik moet die krengen niet.
Ik ga denk ik een raketijsje uit de vriezer pakken!
had hem net even aan de foon. Dat was ook de aanleiding voor de heimwee achtige aanval. Nu is het al een stuk beter! Na 6 koekjes..quote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Arme Nynk! Heb je hem wel kunnen spreken vandaag?
Ik stop alquote:
Het was toch nanananana nananananana?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef Vivi het volgende:
Lalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh lalalalalala..
daar heb ik zelf vrijwillig voor gekozen hoor, dus ik moet niet zeuren. Maar, heb jij nu nog last van heimwee?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
knuffel voor nynke... want ik miep al na een weekje, en ik hoef maar een maand, en jij bent gewoon stoer een echte volledige master in verweggistan aan t doen...
((hug))
Even de edit voor zijn!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh, die zijn wel lekker op zich(hersenhyl dus). Raketijsjes ook
.
Ik ga eens kijken wat er nog meer in de kast lig hier. Mams is toch aan 't bellen.
O ja, ze werd eerder op de avond gebeld door de kankerbestrijding, of ze donateur wilde worden. Zij: "Nee, want alles komt in de zakken van de hoge meneren terecht" Ik vond het best bot dat ze dat zei. Is dat eigenlijk zo? Is de kankerbestrijding ook niet te vertrouwen?.
Ik heb de aflevering met je mams gezien. Wat een mooi mensquote:Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef Vivi het volgende:
Lalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh lalalalalala..
Dan was deze nog voor spek en bonenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga denk ik een raketijsje uit de vriezer pakken!
Da's creatieve vrijheid.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was toch nanananana nananananana?.
Flexibel. Sowieso tot tenminste de zomer wachten met vastzetten. De prijzen gaan dan weer dalen. Al zal de energiemaatschappij het omgekeerde beweren, voor hen is het namelijk heeel voordelig als je nu je stroom vastzetquote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
- Vast laten zetten of flexibel laten? Flexibel zeker, die stroomprijs?
Ja. Je kan je nu aanmelden. En idd, huidige meterstanden doorgeven, als het goed is heeft de vorige huurder zijn meterstanden ook doorgegeven. Juiste energieleverancier, geen idee. Ze schelen niet zoveel in prijs. Voor groene stroom kiezen! Ik zou een vast tarief kiezen, je weet niet hoeveel de prijs nog gaat stijgen. Kan best nog heel wat duurder worden!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Even een praktische vraag:
Mijn zussie heeft vandaag de sleutel van haar huurhuisje gekregen (nadat ze na 7 jaar geleden bruut gedumpt was voor een ander). Maar goed, ze heeft nog nooit op zichzelf gewoond, alleen samengewoond. En nu vragen we ons het volgende even af:
- Vandaag sleutel gekregen, kan ze zich morgen dan aanmelden bij een stroomleverancier en water? (Er komt nu gewoon water uit de kraan al en het licht doet het).
- Hoef je dan alleen de huidige meterstanden door te geven ofzo? Het huis staat nu leeg.
- Hoe kies je de juiste energieleverancier?Ze kan er uit meerdere kiezen.
- Vast laten zetten of flexibel laten? Flexibel zeker, die stroomprijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |