Oh wat spannend, net alsof je in de Ghost Whisperer zit en zulksquote:Op maandag 9 februari 2009 20:14 schreef kwakveense het volgende:
iemand wel eens met een microfilm reader gewerkt?echt de hél zo'n ding... gelukkig hadden ze ook wat losse handschriftjes die ik kon gebruiken ipv die onleesbaar en ondefinieeerbare zooi op de microfilm....
[ afbeelding ]
echt heel erg jaren 70... (en eerder)
het echte zoeken is wel veel leuker dan wat ik tot nu toe aan t doen was!
uh-huh! kijk maar!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh wat spannend, net alsof je in de Ghost Whisperer zit en zulks.
Heb je nu ook ineens van dat haar en die wimpers????
Na het Cambridge dieet woog ik 68 en soms 67. Nu weeg ik al een hele tijd 70 kilo. Nu ik dat gewicht goed onder controle heb wil ik er graag 2 kilo vanaf. Bij 68 kilo voel ik me echt super.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:52 schreef Sugar het volgende:
Kapitein, ben jij eigenlijk nog bezig met op de lijn letten of is dat helemaal klaar nu en done?
Ik heb laatst op zo'n ding mijn originele aanvraag-met-handtekening gezien voor het openen van mijn girorekening uit 1981.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:14 schreef kwakveense het volgende:
iemand wel eens met een microfilm reader gewerkt?![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
uh-huh! kijk maar!
[ afbeelding ]
Fijn! Goed dat je al een hele tijd stabiel bent, dan zal dat met 68 ook gaan lukken, toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Na het Cambridge dieet woog ik 68 en soms 67. Nu weeg ik al een hele tijd 70 kilo. Nu ik dat gewicht goed onder controle heb wil ik er graag 2 kilo vanaf. Bij 68 kilo voel ik me echt super.
Dankjewel.quote:Ik heb laatst een foto van je gezien (volgens mij in dit topic) je zag er echt mooi slank uit.
Voel je dit ook of ben je niet tevreden ?
Die zie je wel eens in films toch? Als mensen krantenarchieven raadplegen.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:14 schreef kwakveense het volgende:
iemand wel eens met een microfilm reader gewerkt?echt de hél zo'n ding... gelukkig hadden ze ook wat losse handschriftjes die ik kon gebruiken ipv die onleesbaar en ondefinieeerbare zooi op de microfilm....
[ afbeelding ]
iPhone is zó 2008quote:Op maandag 9 februari 2009 20:26 schreef Sugar het volgende:
Hehehe, kwak!![]()
Ik krijg zomaar een Iphone! Ik hoef niet eens iets geks te doen of bij te dokken, ik kan 'm zo krijgen bij een nieuw contract! Zooooo leuk!!!
Toen ik dat bordje zag dacht ik eerst dat het bolletjes ijs warenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
Even met mijn Lush bestelling patsen
[ afbeelding ]
ik heb geen badquote:Op maandag 9 februari 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
Door al dat Lushgepraat heb ik zin om in bad te gaan, maar ik heb geen badspul
Ik heb ook zin om in bad te gaan, maar ik heb geen bad.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
Door al dat Lushgepraat heb ik zin om in bad te gaan, maar ik heb geen badspul
leuk sugar!! ik heb een ipod touch, das de iphone zonder bel-functies, en ben er helemaal weg van!!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:26 schreef Sugar het volgende:
Hehehe, kwak!![]()
Ik krijg zomaar een Iphone! Ik hoef niet eens iets geks te doen of bij te dokken, ik kan 'm zo krijgen bij een nieuw contract! Zooooo leuk!!!
Goed bezig wijffiequote:Op maandag 9 februari 2009 18:59 schreef Sugar het volgende:
Lijstje!
O: allbran + magere melk
T: 2 crackers met avocado
T: koffie verkeerd
L: 3 crackers met filet americain + een salade met mozzarella, olijfjes, komkommer, sla en zongedroogde tomaatjes
A: Spaghetti met tomatensaus (met gehakt en roerbakgroente e.d.)
Totaal: 1355 kcal! Hihaaa, én spaghetti gegeten! Dus ik verander wel.
Dan moet je hem 1x vullen, soda er in, aanzetten.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om in bad te gaan, maar ik heb geen bad.
O wacht, ik ben bij mijn ouders en die hebben wel een bad. Met bubbels!.
Ik ga morgenochtend vragen of ik in bad mag. Maar hij wordt nooit gebruikt, dus ik hoop dat er geen spinnen uit de bubbelgaten komen kruipen
.
Joyquote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan moet je hem 1x vullen, soda er in, aanzetten.
Leeg laten lopen en dan vullen, badspul, er zelf in gaan zitten.
Anders heb je kans dat er zwarte plakken schimmel in je badje drijven..
spaghettiquote:Op maandag 9 februari 2009 18:59 schreef Sugar het volgende:
Lijstje!
O: allbran + magere melk
T: 2 crackers met avocado
T: koffie verkeerd
L: 3 crackers met filet americain + een salade met mozzarella, olijfjes, komkommer, sla en zongedroogde tomaatjes
A: Spaghetti met tomatensaus (met gehakt en roerbakgroente e.d.)
Totaal: 1355 kcal! Hihaaa, én spaghetti gegeten! Dus ik verander wel.
Heb ik ook vaak na pasta. Pak straks een handje nootjes (of een boterham met pindakaas), dan gaat het wel weer wegquote:Op maandag 9 februari 2009 20:40 schreef Sugar het volgende:
ElisaB![]()
![]()
Nee, maar ik heb wel nu alweer een beetje honger.
In Nederland bestaat het ook maar is het veel duurder dan in de UK.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen ik dat bordje zag dacht ik eerst dat het bolletjes ijs waren.
Ik heb dan ook nog nooit van Lush gehoord.
Als ik het me goed herinner krijg je minder na-honger van volkoren pasta. Misschien het proberen waard?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:40 schreef Sugar het volgende:
ElisaB![]()
![]()
Nee, maar ik heb wel nu alweer een beetje honger.
Teh horror! Veel moeten gebruiken voor mijn geschiedenisscriptie. Bijna zo'n band een keer kapot gemaakt door hem er verkeerd in proberen te duwenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:14 schreef kwakveense het volgende:
[ afbeelding ]
Is die SHE proofquote:Op maandag 9 februari 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Als hij maar wel weer nieuwe mayo terugzet PF!
Die groene pot, Remia Frites Lijn! Meteen er in stampen die regels!
ohneee, toch niet in het centrum voor genalogie, daar bij t nationaal archief in den haag? daar heb ik ooit een keer een paper moeten schrijven... ik voelde mezelf er spontaan verdorren...quote:Op maandag 9 februari 2009 20:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Teh horror! Veel moeten gebruiken voor mijn geschiedenisscriptie. Bijna zo'n band een keer kapot gemaakt door hem er verkeerd in proberen te duwenblond
kwamen er gelijk allemaal geschokte 65plussers die hele dagen met hun stamboomonderzoek bezig zijn aangerend, hihi
![]()
Veel te veel werk en mijn moeder kennende vindt ze dat onzin.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan moet je hem 1x vullen, soda er in, aanzetten.
Leeg laten lopen en dan vullen, badspul, er zelf in gaan zitten.
Anders heb je kans dat er zwarte plakken schimmel in je badje drijven..
Waarom heeft ze dan een bad als hij niet aan magquote:Op maandag 9 februari 2009 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Veel te veel werk en mijn moeder kennende vindt ze dat onzin.
Dus dat bad gaat niet door.
Deze?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Want die raadde zij mij aan!
Vierkante groene pot!
Vroegah gingen ze er wel in (en ik ook wel), maar tegenwoordig komen ze zelden meer bovenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan een bad als hij niet aan mag
Ik ken iemand die er ervaring mee heeft, telt dat ook? De arme man heeft 2 maanden alleen wijdbeens kunnen zitten omdat 'ie een ontsteking had na de sterilisatie.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:36 schreef YPPY het volgende:
Wat een goede topic titel! Wie heeft er hier ervaring met een sterilisatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |