Nou ik hou er schonere vingers aan over dan als ik gewone tampons gebruik maar het is ieder voor zich denk ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou, je duwt het ding met de huls voorop naarbinnen, en dan raken je vingers het oorlogsgebied aan...tenminste, hier wel, want anders zit ie er niet ver genoeg in!
Had ik ook laatst. V-snaar kaput.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:49 schreef Vivi het volgende:
Ik spring gewoon altijd met mijn benen wijd van een kruk als ik een tampon wil inbrengen.
Ik kan heel goed mikken.
BTW: Mijn wasmachinetrommel draait niet meer rondEn ik me al 3 dagen afvragen waarom mijn was aan de onderkant zeiknat en de bovenkant kurkdroog was...zucht....
Dat ken ik alleen van auto's?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Had ik ook laatst. V-snaar kaput.
ik zit nu al aan de 6e pil of zo. Nu heb ik Yasmin. De eerste maand was okay, hoop dat het zo blijft. Dit is m'n laatste mogelijkheid voor orale anticonceptie volgens de dokter, dan meot ik eens na gaan denken over het spiraaltje ofzo. Nog maar even aanzien dus!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:14 schreef Liejannuh het volgende:
Ik slik al jaren Marvelon! Geen problemen mee.![]()
Maar afijn, ik ben sowieso niet zo gevoelig.
Toch heeft je wasmachientje 'm ook hoor. Hij is kapot of ligt eraf of allebei.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen van auto's?
Ik flip er ubrigens behoorlijk van want ik wilde een schoon bedje maken.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Toch heeft je wasmachientje 'm ook hoor. Hij is kapot of ligt eraf of allebei.
Bij mij lag ie eraf maar de monteur heeft 'm voor de zekerheid ook maar meteen vervangen.
Viel nog binnen mijn garantie.
Hebben we hier ook een keer gehadquote:Op maandag 9 februari 2009 16:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Toch heeft je wasmachientje 'm ook hoor. Hij is kapot of ligt eraf of allebei.
Bij mij lag ie eraf maar de monteur heeft 'm voor de zekerheid ook maar meteen vervangen.
Viel nog binnen mijn garantie.
Een balansweek! Knap hoor. Ik loop al op mijn tandvlees als ik me een dag onder de 1600 kcal moet gaan begeven.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:22 schreef kwakveense het volgende:
mijn lijstje komt vandaag op 1227 kcal. is aan de lage kant, maar ik doe even een weekje balansen na de vreet-tiendaagse sinds ik hier ben...
vanaf volgende week ga ik proberen rond 1500 te zitten...
Ik moet 16 februariquote:Op maandag 9 februari 2009 17:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hoe zit het wat dat aangaat, eigenlijk met jou? Is er een behandelplan o.i.d?
Hier moest ik nog even op terugkomen. Baarharenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:13 schreef Vivi het volgende:
Ik gebruik ook geen pil meer, ik mot geen hormonenrommel in mijn lijf. Die paar baardharen neem ik dan wel op de koop toe.
Het kan geen kwaad. Ik had pap 4 op mijn 25e.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
@ Tink: Maar het is nu waarschijnlijk nog niet nodig?
Hoe kwam je daarachter, dan? Zelf om gevraagd?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad. Ik had pap 4 op mijn 25e.
Daarnaast kan je ook meteen om een chlamydiatestje vragen. Daar kan je mee rondlopen zonder dat je het weet, maar je kunt er wél onvruchtbaar van worden.
Vanaf mijn 18e ofzo laat ik me iedere paar jaar testen. Sinds mijn 25e minimaal 1x per jaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe kwam je daarachter, dan? Zelf om gevraagd?
Ik heb me ook al best vaak laten testen maar nooit dat pap dingquote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Tinkepink het volgende:
Vanaf mijn 18e ofzo laat ik me iedere paar jaar testen. Sinds mijn 25e minimaal 1x per jaar.
Ik was vroeger nogal van de foute vriendjes en leidde een nogal wild leven
Pap 4 wil zeggen dat er sporen van baarmoederhalskanker zijn aangetroffen, volgens mij.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb me ook al best vaak laten testen maar nooit dat pap ding
Ook als je alleen bolletjes met vloeibare wasmiddel gebruikt?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hebben we hier ook een keer gehad. En laatst was ie weer kapot. Toen was het iets anders, maar had te maken met agressieve wasmiddelen van tegenwoordig. Rubbers enzo werden aangetast. Daarom moet je eens per week een 'kookwas' draaien, 90 graden, om restjes wasmiddel goed weg te spoelen. Wasmachinefabrikanten zijn niet zo blij met die nieuwe "schoon bij 30 graden" middeltjes.
Technische tips van Chico
Ik dacht dat er bij 5 pas echt sprake was van kankercellen en dat 4 'gewone' afwijkende cellen betekende.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Pap 4 wil zeggen dat er sporen van baarmoederhalskanker zijn aangetroffen, volgens mij.
ingreepquote:Op maandag 9 februari 2009 18:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Brr..controle of echt een ingreep?
Helemaal correct.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er bij 5 pas echt sprake was van kankercellen en dat 4 'gewone' afwijkende cellen betekende.
Ik weet wel wat pap is, maar ik bedoel dat ik dus geen enkele keer dat ik de GGD inliep en zei van joh, check op alles, getest ben op die papwaardes.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Pap 4 wil zeggen dat er sporen van baarmoederhalskanker zijn aangetroffen, volgens mij.
Juist dan. Vloeibaar is nog agressiever dan poeder, vertelde de monteur. Maar die hete was kan je gebruiken voor washandjes/handdoeken enzoquote:Op maandag 9 februari 2009 18:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ook als je alleen bolletjes met vloeibare wasmiddel gebruikt?
Want dat doe ik dus en ik was nooit heter dan 40 graden.
Om dan 1x per week een lege trommel op 90 graden te draaien wat ook nog eens minimaal 1,5 uur duurt is een berg stroom en water die in mijn ogen niet op weegt tegen de kans dat wasmiddel resten iets aanrichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |