quote:Op maandag 9 februari 2009 16:10 schreef P.F het volgende:
Ik loop al heel lang rond met een vraag, hij is alleen een beetje half12 dus sorry!nope PF! ik neem aan va niet... maar je zweet vaak een beetje op zo'n ding...en soms heb je van die bruiningslotion , en dan wordt t nog plakkeriger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Nou ja, je ligt naakt, lekker warm, je ziet jezelf in de weerspiegeling.. Nu lijk ik zeker weer een pervquote:Op maandag 9 februari 2009 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee; ik zou zelf nooit op het idee komen
Ik doe altijd een tukje
Het schoonmaken is gewoon voor de zweterds, dunkt mij.
Gruwelijke horrordingen vind ik datquote:Op maandag 9 februari 2009 16:13 schreef P.F het volgende:
En als je niet van vieze vingers houdt dan heb je ook van die inbrenghulzen!
wat moet ik dan zeggen "een piem0l gaat prima!!"quote:
Kan ik ook nu ook al om een uitstrijkje vragen?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:13 schreef Vivi het volgende:
Leuke trui Vik!
Ik gebruik ook geen pil meer, ik mot geen hormonenrommel in mijn lijf. Die paar baardharen neem ik dan wel op de koop toe.
En, unlike *SOMMIGE* dames alhier *strengkijkt* vraag ik regelmatig om een extra uitstrijkje en ook mammo's.
Better safe then sorry, denk ik dan maar (behalve qua zwangerschappen).
Ik word niet echt opgewonden van m'n eigen beeltenis, eigenlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja, je ligt naakt, lekker warm, je ziet jezelf in de weerspiegeling.. Nu lijk ik zeker weer een perv![]()
Van die minicondoompjes? Die moest ik ook voor zetpillen gebruiken in het ziekenhuisquote:Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Gruwelijke horrordingen vind ik dat
Vragen kan altijd denk ik?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Kan ik ook nu ook al om een uitstrijkje vragen?
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef Vivi het volgende:
Boodschappen doen is trouwens heul geen sinecure met een tweejarige bij je die al een week alleen achteruit wenst te lopen![]()
.
ja dat dacht ik ook altijd, maar dan wordt het oncomfortabel aan de "bovenkant" zeg maar... also ik daar tegen iets aanzit waar t niet hoort.. misschien ben ik anatomisch wel een beetje "kort" gebakken ofzo, want met sex heb ik dat gevoel ook weleens gehad. en zo buitenproportioneel was McEx nou ook weer niet dacht ik...quote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh? Moet je ze dan niet gewoon wat verder doordouwen?
Ik ook niet. Ik heb echt niks met spiegels. We hebben in onze nieuwe slaapkamer een inbouwkast zitten met een spiegel, die ga ik afplakken met van dat foliequote:Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik word niet echt opgewonden van m'n eigen beeltenis, eigenlijk.
Ik kende alleen maar twee hele preutse meisjes die die dingen gebruiken, heb er zelf geen ervaring mee..quote:Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee van die stugge kartonnen kokers!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Van die minicondoompjes? Die moest ik ook voor zetpillen gebruiken in het ziekenhuis.
Nou ja voor ik er goed en wel onderlig stel ik altijd al die dingen nog in en dat gaat het makkelijkst zonder brilletje!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb echt niks met spiegels. We hebben in onze nieuwe slaapkamer een inbouwkast zitten met een spiegel, die ga ik afplakken met van dat folie![]()
Ik zag mezelf ook nooit in de zonnebank? Ja als de lampen uitgaan maar dan wil je er snel onderuit toch?
Ik zie dan vooral mijn hoofd met die belachelijke groene dopjesquote:Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik word niet echt opgewonden van m'n eigen beeltenis, eigenlijk.
Afvegen met een wc papiertje en er niet teveel bij nadenken. Brr.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef P.F het volgende:
Ik kende alleen maar twee hele preutse meisjes die die dingen gebruiken, heb er zelf geen ervaring mee..
Nu we toch op dit onderwerp zijn (sorry!!) Soms ben je bij een openbaar toilet (ikea, opleiding, etc) En omdat het niet zo fris is de hele dag met een tampon te doen vervang je die uiteraard. Maar er zijn nooit kraantjes in het toilet zelf, dus krijg je vieze handen, moet je jezelf aankleden, etc. Hoe doen jullie dat?? (Ja schoonvegen natuurlijk, maar dan blijft het nog een beetje vies!)
Ik vind dat ik die illustrator aan ga klagenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.tampax.be/nl/tampon-howtouse.php?topic=1&step=6
*schraapt keel*quote:Op maandag 9 februari 2009 15:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, ik krijg de oproepen wel, maar ga niet. Het gaat er voornamelijk om baarmoederhalskanker vroegtijdig te ontdekken en ik heb besloten dat ik weinig risico loop.
Als het beter weer wordt, moet je gewoon lekker met je snuitje in de zonquote:Op maandag 9 februari 2009 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil, als het wat beter weer wordt, ook eens wat vaker een zonnebankje nemen. Lijkt me wel lekker.
Oh ja, dat wil ik ook nog gaag bekijken met uitzendig gemistquote:Op maandag 9 februari 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..].
O, trouwens, gisteren bij Baby te huur hadden de boodschappendoeners nogal wat werk om én het mandje te dragen én de kinderwagen te duwen. Hoe doen normale mensen met baby's dat eigenlijk met boodschappen doen?.
Zo ziet een Belgische vagina eruitquote:Op maandag 9 februari 2009 16:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind dat ik die illustrator aan ga klagenLijkt wel een grote gapende wond
Ik bedoel dus: als het beter weer gaat worden, maar nog niet warm genoeg om buiten te zittenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als het beter weer wordt, moet je gewoon lekker met je snuitje in de zon
Ik doe heel erg m'n best om m'n lekkere Afrikakleurtje intact te houden. Zodat ik me bij het sporten niet ook nog hoef te schamen voor mijn bleke vel
Thanksquote:Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef progje het volgende:
Vik, ik vind echt dat je er prima uit ziet
Mijn mams raadde me dat aan om het daarmee te leren toen ik als 12 jarige ongesteld werd en ik vind het een stuk frisser qua inbrengen moet ik zeggen. Echter heb ik in mijn tas altijd ob zitten omdat ie een stuk kleiner zijn qua verpakking. Maar thuis heb ik altijd met inbrenghuls liggen en dat gaat sneller, makkelijker en zit direct op de goede plaats. En vooral dat laatste is erg fijnquote:Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij mijn kinderwagen passen de meeste mandjes (behalve van de Dirk geloof ik, die zijn kleinerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..].
O, trouwens, gisteren bij Baby te huur hadden de boodschappendoeners nogal wat werk om én het mandje te dragen én de kinderwagen te duwen. Hoe doen normale mensen met baby's dat eigenlijk met boodschappen doen?.
Whhehe, dan moet je 'm omdraaien zodra ie begint te lopen, dan loopt ie wél de goede kant op!!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef Vivi het volgende:
Boodschappen doen is trouwens heul geen sinecure met een tweejarige bij je die al een week alleen achteruit wenst te lopen![]()
.
Verdikke, dat had ik moeten weten om te zeggen toen m'n vriend een Antwerpse dame flink zat te checken.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo ziet een Belgische vagina eruit
Even serieus he: schaamhaar bijwerken doet bijna niemand hier. Zelfs okselhaar tref je nog aanVerbazend volk, die Belgen
Ik haal mezelf altijd open van binnen met die rottige hulzenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef laziness het volgende:
Mijn mams raadde me dat aan om het daarmee te leren toen ik als 12 jarige ongesteld werd en ik vind het een stuk frisser qua inbrengen moet ik zeggen. Echter heb ik in mijn tas altijd ob zitten omdat ie een stuk kleiner zijn qua verpakking. Maar thuis heb ik altijd met inbrenghuls liggen en dat gaat sneller, makkelijker en zit direct op de goede plaats. En vooral dat laatste is erg fijn
En waar moet het kind dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb trouwens ooit een complete BBQ in doos met de wandelwagen vervoerd. Wel toen ie nog in deze staat was;
[ afbeelding ]
Dan kan je alles er zo mooi opleggen.
Wieso?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Whhehe, dan moet je 'm omdraaien zodra ie begint te lopen, dan loopt ie wél de goede kant op!!
Enne, tampons met ingbrenghulzen, dat is nog viezer dan gewone tampons.
Of ik doe wat verkeerd
Oh? Dat is niet fijn inderdaad maar mij nog nooit overkomen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik haal mezelf altijd open van binnen met die rottige hulzen
Nou, je duwt het ding met de huls voorop naarbinnen, en dan raken je vingers het oorlogsgebied aan...tenminste, hier wel, want anders zit ie er niet ver genoeg in!quote:
Hm, ik denk dat ik het gewoon niet helemaal voor me zie. Want als een mandje klemt tussen de bak en de duwstang, dan zou ie er toch zo tussenuit kunnen schieten, zeker zodra het ding voller wordt geladen!quote:
Het eerste wat ik deed was de huls eraf slopenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind inbrenghulzen gruwelijk. Heb het één keer geprobeerd en toen ben ik overgestapt op gewone tampons.
Ja haha, dat! Ik vind het ook makkelijker als je het gewoon met je hand doet.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het eerste wat ik deed was de huls eraf slopen.
En je ziet er prima uit Viking. Ik zie geen blubberend vet of gekke verhoudingen.
Nee, want de mandjes hebben een dikker randjequote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, je duwt het ding met de huls voorop naarbinnen, en dan raken je vingers het oorlogsgebied aan...tenminste, hier wel, want anders zit ie er niet ver genoeg in!
[..]
Hm, ik denk dat ik het gewoon niet helemaal voor me zie. Want als een mandje klemt tussen de bak en de duwstang, dan zou ie er toch zo tussenuit kunnen schieten, zeker zodra het ding voller wordt geladen!
Nou ik hou er schonere vingers aan over dan als ik gewone tampons gebruik maar het is ieder voor zich denk ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou, je duwt het ding met de huls voorop naarbinnen, en dan raken je vingers het oorlogsgebied aan...tenminste, hier wel, want anders zit ie er niet ver genoeg in!
Had ik ook laatst. V-snaar kaput.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:49 schreef Vivi het volgende:
Ik spring gewoon altijd met mijn benen wijd van een kruk als ik een tampon wil inbrengen.
Ik kan heel goed mikken.
BTW: Mijn wasmachinetrommel draait niet meer rondEn ik me al 3 dagen afvragen waarom mijn was aan de onderkant zeiknat en de bovenkant kurkdroog was...zucht....
Dat ken ik alleen van auto's?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Had ik ook laatst. V-snaar kaput.
ik zit nu al aan de 6e pil of zo. Nu heb ik Yasmin. De eerste maand was okay, hoop dat het zo blijft. Dit is m'n laatste mogelijkheid voor orale anticonceptie volgens de dokter, dan meot ik eens na gaan denken over het spiraaltje ofzo. Nog maar even aanzien dus!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:14 schreef Liejannuh het volgende:
Ik slik al jaren Marvelon! Geen problemen mee.![]()
Maar afijn, ik ben sowieso niet zo gevoelig.
Toch heeft je wasmachientje 'm ook hoor. Hij is kapot of ligt eraf of allebei.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen van auto's?
Ik flip er ubrigens behoorlijk van want ik wilde een schoon bedje maken.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Toch heeft je wasmachientje 'm ook hoor. Hij is kapot of ligt eraf of allebei.
Bij mij lag ie eraf maar de monteur heeft 'm voor de zekerheid ook maar meteen vervangen.
Viel nog binnen mijn garantie.
Hebben we hier ook een keer gehadquote:Op maandag 9 februari 2009 16:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Toch heeft je wasmachientje 'm ook hoor. Hij is kapot of ligt eraf of allebei.
Bij mij lag ie eraf maar de monteur heeft 'm voor de zekerheid ook maar meteen vervangen.
Viel nog binnen mijn garantie.
Een balansweek! Knap hoor. Ik loop al op mijn tandvlees als ik me een dag onder de 1600 kcal moet gaan begeven.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:22 schreef kwakveense het volgende:
mijn lijstje komt vandaag op 1227 kcal. is aan de lage kant, maar ik doe even een weekje balansen na de vreet-tiendaagse sinds ik hier ben...
vanaf volgende week ga ik proberen rond 1500 te zitten...
Ik moet 16 februariquote:Op maandag 9 februari 2009 17:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hoe zit het wat dat aangaat, eigenlijk met jou? Is er een behandelplan o.i.d?
Hier moest ik nog even op terugkomen. Baarharenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:13 schreef Vivi het volgende:
Ik gebruik ook geen pil meer, ik mot geen hormonenrommel in mijn lijf. Die paar baardharen neem ik dan wel op de koop toe.
Het kan geen kwaad. Ik had pap 4 op mijn 25e.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
@ Tink: Maar het is nu waarschijnlijk nog niet nodig?
Hoe kwam je daarachter, dan? Zelf om gevraagd?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad. Ik had pap 4 op mijn 25e.
Daarnaast kan je ook meteen om een chlamydiatestje vragen. Daar kan je mee rondlopen zonder dat je het weet, maar je kunt er wél onvruchtbaar van worden.
Vanaf mijn 18e ofzo laat ik me iedere paar jaar testen. Sinds mijn 25e minimaal 1x per jaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe kwam je daarachter, dan? Zelf om gevraagd?
Ik heb me ook al best vaak laten testen maar nooit dat pap dingquote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Tinkepink het volgende:
Vanaf mijn 18e ofzo laat ik me iedere paar jaar testen. Sinds mijn 25e minimaal 1x per jaar.
Ik was vroeger nogal van de foute vriendjes en leidde een nogal wild leven
Pap 4 wil zeggen dat er sporen van baarmoederhalskanker zijn aangetroffen, volgens mij.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb me ook al best vaak laten testen maar nooit dat pap ding
Ook als je alleen bolletjes met vloeibare wasmiddel gebruikt?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hebben we hier ook een keer gehad. En laatst was ie weer kapot. Toen was het iets anders, maar had te maken met agressieve wasmiddelen van tegenwoordig. Rubbers enzo werden aangetast. Daarom moet je eens per week een 'kookwas' draaien, 90 graden, om restjes wasmiddel goed weg te spoelen. Wasmachinefabrikanten zijn niet zo blij met die nieuwe "schoon bij 30 graden" middeltjes.
Technische tips van Chico
Ik dacht dat er bij 5 pas echt sprake was van kankercellen en dat 4 'gewone' afwijkende cellen betekende.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Pap 4 wil zeggen dat er sporen van baarmoederhalskanker zijn aangetroffen, volgens mij.
ingreepquote:Op maandag 9 februari 2009 18:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Brr..controle of echt een ingreep?
Helemaal correct.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er bij 5 pas echt sprake was van kankercellen en dat 4 'gewone' afwijkende cellen betekende.
Ik weet wel wat pap is, maar ik bedoel dat ik dus geen enkele keer dat ik de GGD inliep en zei van joh, check op alles, getest ben op die papwaardes.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Pap 4 wil zeggen dat er sporen van baarmoederhalskanker zijn aangetroffen, volgens mij.
Juist dan. Vloeibaar is nog agressiever dan poeder, vertelde de monteur. Maar die hete was kan je gebruiken voor washandjes/handdoeken enzoquote:Op maandag 9 februari 2009 18:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ook als je alleen bolletjes met vloeibare wasmiddel gebruikt?
Want dat doe ik dus en ik was nooit heter dan 40 graden.
Om dan 1x per week een lege trommel op 90 graden te draaien wat ook nog eens minimaal 1,5 uur duurt is een berg stroom en water die in mijn ogen niet op weegt tegen de kans dat wasmiddel resten iets aanrichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |