abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65881849
Het vorige deel: Slank #541 Waar uniekhoorn een schatje is!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank"

[ Bericht 49% gewijzigd door cinnamongirl op 09-02-2009 15:12:44 ]
  maandag 9 februari 2009 @ 15:10:07 #2
236335 neen
schone schijn
pi_65881869
Fipo

wat een gevoel
het lijkt niet wat het is
  maandag 9 februari 2009 @ 15:10:53 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65881893
Ik heb een spiraaltje (Mirena dus), maar ga hem waarschijnlijk laten verwijderen. Heb hem sinds half juni en ik heb nog steeds regelmatig buikkrampen en prut, soms wel twee weken achter elkaar. Heb er geen zin meer in, dus ik ga wel over een pil praten .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 15:10:56 #4
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65881900
Typisch ook neentje, dat je in dit topic de fipo hebt.

Ben er maar trots op
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65881910
nuvaring al eens geprobeerd?

Ik heb die 1.5 jaar met veel tevredenheid gebruikt, daarna kreeg ik helaas last van enorme depri buien...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65881914
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:10 schreef neen het volgende:
Fipo

wat een gevoel
Neen wil alles weten over de prikpil?

Laureline, ik kreeg flinke migraine vn Yasmin. Ik heb nu een Mirena, en dat bevalt prima!
pi_65881916
hendig
Ja doei.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:11:57 #8
148689 Muis006
pi_65881940
Ik heb overigens Microgynon30 en ik heb nergens last van: geen extra puistjes, niet te licht en niet te zwaar en geen grotere cupmaat (gelukkig)
pi_65881980
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef progje het volgende:
nuvaring al eens geprobeerd?

Ik heb die 1.5 jaar met veel tevredenheid gebruikt, daarna kreeg ik helaas last van enorme depri buien...
Ik hoor best veel goeds over de nuvaring; hij is in ieder geval heel gebruiksvriendelijk, denk ik.
pi_65881985

Ik heb de meest standaard pil (ging van microgynon 30 naar rivegidon 30 en is nu weer iets in de trant van blablabla 30

Spiraaltje leek mij opzich wel wat, maar twee vriendinnen van mij hebben daar niet zulke goede ervaringen mee (één kreeg acne en de ander had vaak doorbraakbloedingen).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65882006
ik heb idd ook die mycrogynon 30 ' serie '

Ja doei.
pi_65882033
Ik slik al jaren Marvelon! Geen problemen mee.
Maar afijn, ik ben sowieso niet zo gevoelig.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:14:39 #13
148689 Muis006
pi_65882035
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:13 schreef Goodbye het volgende:

Ik heb de meest standaard pil (ging van microgynon 30 naar rivegidon 30 en is nu weer iets in de trant van blablabla 30

Spiraaltje leek mij opzich wel wat, maar twee vriendinnen van mij hebben daar niet zulke goede ervaringen mee (één kreeg acne en de ander had vaak doorbraakbloedingen).
levonorgestrel/ethinylestradiol!
  maandag 9 februari 2009 @ 15:15:36 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65882057
Ik heb ff foto's gemaakt met het fototoestel van m'n ouders. Ga ze zo ff uploaden.
Conclusie 1: ik heb te dikke bovenbenen , conclusie 2: ik kan geen normale foto's nemen van opzij
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 15:16:17 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65882078
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb idd ook die mycrogynon 30 ' serie '

Heb ik ook gehad. Ging de eerste keer goed (toen ik 17 was) en toen ik hem later nog eens had (op m'n 22 ofzo) had ik steeds doorbraakbloedingen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 15:16:21 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65882080
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een spiraaltje (Mirena dus), maar ga hem waarschijnlijk laten verwijderen. Heb hem sinds half juni en ik heb nog steeds regelmatig buikkrampen en prut, soms wel twee weken achter elkaar. Heb er geen zin meer in, dus ik ga wel over een pil praten .
Mag ik jou een gekke vraag stellen? Jij doet toch niet aan sex waar je zwanger van kunt worden? En met een spiraaltje kan je je menstruatie toch ook niet reguleren? Wat moet je dan met een spiraaltje?
Of zie ik iets over het hoofd en is dit een oerdomme vraag?

Ik gebruik overigens geen pil. Voel me daar veel beter bij (al loop ik natuurlijk altijd het risico zwanger te worden, maar dat is dan niet anders).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65882081
heb eigenlijk nooit last gehad van de pil.Werkt allemaal prima enzo

doorslikken prima, geen rare meuk eigenlijk
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 9 februari 2009 @ 15:18:41 #18
70532 loveli
N
pi_65882157
TVP'tje
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, loveli is de absolute kenner Hoe kom je toch aan al die kennis? Want jij weet meer van AC dan de gemiddelde huisarts
Ik gebruik zelf geen hormonen, ben gevoelig voor behoorlijk wat dingen en daarom heb ik me erin verdiept. En het valt me op dat de meeste vrouwen (en idd huisartsen) geen flauw idee hebben wat er geslikt wordt en waarom, extra reden om er zelf eens goed in te duiken.
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:08 schreef Laureline het volgende:
En nu het toch over de pil gaat: welke raden jullie aan/gebruiken jullie?

Ik wil weer aan de pil, maar weet niet welke. Van Microgynon kreeg ik puistjes, die ik daarvoor nooit had, bij Mercilon werd ik tussendoor, bij een paar uurtjes later slikken, meteen ongesteld (te licht dus), Diane kreeg ik ooit voorgeschreven omdat ik superhevig ongesteld was, maar die is vrij zwaar (wel meteen 2 cupmaten groter, misschien een idee voor sommige dames?), de rest heb ik niet geprobeerd, maar ik ken wel het verhaal dat iedereen van Yasmin enorm depressief wordt.

En spiraaltje vind ik eng
Op deze site staat uitgelegd welke hormonen een licht androgene (mannelijke, dus puistjes en hoger libido) en welke een anti-androgene werking hebben.
http://www.anticonceptie-online.nl/bijwerkingen_pil.htm#Pil en huidaandoeningen
Hier een overzicht welk hormoon in welke pil:
http://www.anticonceptie-online.nl/overzicht_horm.htm

En de Diane is geen pil, maar een anti-acne medicijn waarbij je niet zwanger mag worden. Alleen gebruiken bij erge acne of bv overbeharing. En het is geen zware pil, dat is het pas als er 50 in de naam zit.
crap in = crap out
  maandag 9 februari 2009 @ 15:18:49 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65882164
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mag ik jou een gekke vraag stellen? Jij doet toch niet aan sex waar je zwanger van kunt worden? En met een spiraaltje kan je je menstruatie toch ook niet reguleren? Wat moet je dan met een spiraaltje?
Met een spiraaltje kun je je menstruatie volgens mij idd niet reguleren, maar je wordt wel veel minder erg ongesteld en als je bij de lucky few zit word je zelfs helemaal niet meer ongesteld. Ik heb voornamelijk voor de Mirena gekozen omdat ik flink en lang ongesteld ben. Maar het kunnen reguleren is ook wel weer handig, dus ik ga toch maar weer voor een pil nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_65882192
Ik slik de Microgynon50, omdat ik met een lichtere pil steeds last heb van doorbraakbloedingen. Ik weet niet of ik er wat van merk, ik slik al 14 jaar de pil...
pi_65882210
quote:
Ik gebruik overigens geen pil. Voel me daar veel beter bij (al loop ik natuurlijk altijd het risico zwanger te worden, maar dat is dan niet anders).
Zelfde hier. Ik krijg zware hoofdpijnen van de pil.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:20:28 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65882215
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Met een spiraaltje kun je je menstruatie volgens mij idd niet reguleren, maar je wordt wel veel minder erg ongesteld en als je bij de lucky few zit word je zelfs helemaal niet meer ongesteld. Ik heb voornamelijk voor de Mirena gekozen omdat ik flink en lang ongesteld ben. Maar het kunnen reguleren is ook wel weer handig, dus ik ga toch maar weer voor een pil nu .
Ik heb altijd begrepen dat je van een spiraaltje erger ongesteld wordt! De prikpil is trouwens ideaal als je niet meer ongesteld wilt worden. Moet je natuurlijk niet bang zijn voor naalden.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:21:03 #23
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65882234
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:16 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

heb alleen ff geen batterijen in mijn fototoestel, maar kan ik hier uit opmaken dat je belangstelling hebt?
heb 3 jeans en 1 witte jeans...
Zeker! Ik ga even op de plee kijken welke maat ik nu aan heb, straks pas ik jouw broeken helega niet omdat mijn anus te breed is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65882245
quote:

[..]

Jij denkt aan een koperspiraaltje denk ik, en nee, die doet niks met je cyclus (ik ging er érger door bloeden, dat wel).
Maar de Mirena is een hormoonhoudend spiraaltje. Een bij-effect van de Mirena is dat bloedingen veel lichter worden.
pi_65882270
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb altijd begrepen dat je van een spiraaltje erger ongesteld wordt! De prikpil is trouwens ideaal als je niet meer ongesteld wilt worden. Moet je natuurlijk niet bang zijn voor naalden.
Volgens mij was dat het koperspiraaltje Tink. geen idee of dat ook in de Mirena zit.
pi_65882340
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik had altijd zo'n gezeik met onregelmatige cycli en PMS en fysieke klachten, dat is nu over! Ik hoor veel nare verhalen over de Mirena, maar bij mij werkt 'ie echt prima
Achteraf vind ik het de narigheid van een gynaecologenbezoek wel waard. Maar het plaatsen is wel echt rot
pi_65882408
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De prikpil lijkt mij toch wel zo vreselijk klote! Daar zou ik dus never nooit voor kiezen! Want als het niet lekker gaat, als je wat-voor-klachten-dan-ook krijgt, kun je niets anders doen dan de termijn uitzitten. Je krijgt het niet uit je lijf, je kunt niet stoppen. Met hormoon-gerelateerde migraineaanvallen lijkt het mij echt De Hel.
pi_65882426
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]

En de Diane is geen pil, maar een anti-acne medicijn waarbij je niet zwanger mag worden. Alleen gebruiken bij erge acne of bv overbeharing. En het is geen zware pil, dat is het pas als er 50 in de naam zit.
Dat is dan ook idioot! Dat als ik tegen de huisarts zeg: "Van die microgynon 30 kreeg ik een beetje puistjes, en ik ben al maandenlang bijna non-stop ongesteld.", hij gewoon die Dianepil voorschrijft! Dat mag dus geeneens.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:26:19 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65882431
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik had altijd zo'n gezeik met onregelmatige cycli en PMS en fysieke klachten, dat is nu over! Ik hoor veel nare verhalen over de Mirena, maar bij mij werkt 'ie echt prima
Achteraf vind ik het de narigheid van een gynaecologenbezoek wel waard. Maar het plaatsen is wel echt rot
En jij hebt me nog wel over de streep getrokken destijds .
En ik word van de Mirena niet erger ongesteld, hoor. Maar ja, die prut en die buikklachten word je ook een keer zat. Heb het meer dan een half jaar de tijd gegeven en nu is het klaar .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 15:27:54 #30
14746 k_i_m
pi_65882478
Ik heb nu een Esprit broek (met stretch) 31/34 aan . En jij had 30 in de aanbieding he??
In my life
Why do I smile
pi_65882481
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ik wil gewoon niet ' daar beneden laten vrotten '

en als ik al die plaats-verhalen hoor, dan ga ik wel voor een andere optie

desnoods gaan er gewoon condooms mee
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 9 februari 2009 @ 15:29:17 #32
70532 loveli
N
pi_65882525
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De prikpil lijkt mij toch wel zo vreselijk klote! Daar zou ik dus never nooit voor kiezen! Want als het niet lekker gaat, als je wat-voor-klachten-dan-ook krijgt, kun je niets anders doen dan de termijn uitzitten. Je krijgt het niet uit je lijf, je kunt niet stoppen. Met hormoon-gerelateerde migraineaanvallen lijkt het mij echt De Hel.
Jup. Ik ken iemand wiens ex-vriendin de prikpil nam omdat het zo makkelijk zou zijn. Ze kon er niet tegen, werd doodmoe en het heeft anderhalf jaar geduurd voor ze er weer bovenop was. Toen had ze ineens ook genoeg energie om het uit te maken, want die jongen was toch een klier.
crap in = crap out
  maandag 9 februari 2009 @ 15:29:30 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65882532
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Of je neukt niet, ook een heel bijzondere ervaring .
Sorry, ik ben flauw vandaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_65882542
Ik heb jeansmaat 30, soms 31.
Zelfs als ik 10 kilo afval zal ik niet minder dan maat 29 hebben denk ik. Mijn kont blijft altijd rond en mijn heupbotten kan ik niet afschaven
pi_65882543
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant: vanaf je 30e moet je toch (vrijwillig, dat wel) regelmatig uitstrijkjes laten maken? Moet je toch wel met je benen in de beugels
  maandag 9 februari 2009 @ 15:31:06 #36
148689 Muis006
pi_65882593
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb jeansmaat 30, soms 31.
Zelfs als ik 10 kilo afval zal ik niet minder dan maat 29 hebben denk ik. Mijn kont blijft altijd rond en mijn heupbotten kan ik niet afschaven
Troost je: dat heb ik ook! Alleen dan met 28 ipv 29.
  Vis een optie? maandag 9 februari 2009 @ 15:31:25 #37
70532 loveli
N
pi_65882604
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dat is dan ook idioot! Dat als ik tegen de huisarts zeg: "Van die microgynon 30 kreeg ik een beetje puistjes, en ik ben al maandenlang bijna non-stop ongesteld.", hij gewoon die Dianepil voorschrijft! Dat mag dus geeneens.
De fabrikant heeft er geen bezwaar tegen en elke huisarts doet het, maar de Diane is echt alleen geregistreerd als anti-acne medicijn. Het bestaat net als elke andere combinatiepil uit een progestageen en een oestrogeen, alleen het progestageen heeft een anti-androgene werking.
Juist omdat je puistjes kreeg door de M30, is het onzin om een anti-acne pil te gaan voorschrijven. Gewoon een neutrale pil zou voldoende zijn geweest.
crap in = crap out
  maandag 9 februari 2009 @ 15:32:36 #38
14746 k_i_m
pi_65882635
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

HAHAHAHA, Schrale troost noem je dat .
In my life
Why do I smile
pi_65882662
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant: vanaf je 30e moet je toch (vrijwillig, dat wel) regelmatig uitstrijkjes laten maken? Moet je toch wel met je benen in de beugels
uitstrijkje lijkt me nog wel anders dan gevrot met een spiraaltje
Ja doei.
pi_65882665
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:
Om een verhaal uit een vorig topic aan te halen: 'maar je bent toch lesbisch?'
pi_65882686
Ik heb Yasmin, Tink (jij vroeg het toch?), en ik ben er veel blijer mee dan ik was met de Microgynon30. Daarmee werd ik zo labiel als de pest, en daarvan merk ik met de Yasmin niks. Wel ben ik er 10 kilo door aangekomen, maar dat kon ik toen gelukkig best hebben.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 9 februari 2009 @ 15:34:04 #42
70532 loveli
N
pi_65882687
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mwah, ik krijg de oproepen wel, maar ga niet. Het gaat er voornamelijk om baarmoederhalskanker vroegtijdig te ontdekken en ik heb besloten dat ik weinig risico loop.
crap in = crap out
pi_65882693
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja, hee, die worden toch heul niet ongesteld??
  maandag 9 februari 2009 @ 15:34:20 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65882697
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja, maar ook als je lesbisch bent vind je het wel fijn om je menstruatie te kunnen reguleren (vraag je moeders maar of zijn die altijd tegelijkertijd ongesteld? )
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 15:34:22 #45
148689 Muis006
pi_65882699
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:32 schreef k_i_m het volgende:

[..]

HAHAHAHA, Schrale troost noem je dat .
Nouja zeg ik probeer alleen te sympathiseren.

Wil je mijn reet eens zien!? Ik ben echt geen dunne spriet ofzo
  maandag 9 februari 2009 @ 15:35:31 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65882736
Om even de anticonceptieshizzle te doorbreken, hier de foto's:

Er kan dus duidelijk nog wat af .
Niet meer actief op Fok!
pi_65882740
om de pil discussie even te verSlanken:
De week voordat je ongesteld moet worden ben je gemiddeld zo'n 1-3 kilo zwaarder dan normaal. Dat komt omdat je lijf extra vocht vasthoudt.

Zo leuk dat lijf van ons. Voel je je al kut met pijn in je onderrug en labielio extremus. Dan stap je met je negatieve zelfbeeld op de weegschaal en dan staat er: je bent niet alleen lelijk maar ook nog es haske dik, muwhahahah.

[\scene @ huize Anos gisteravond]
Fok!bejaarde
  maandag 9 februari 2009 @ 15:35:45 #48
14746 k_i_m
pi_65882747
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb Yasmin, Tink (jij vroeg het toch?), en ik ben er veel blijer mee dan ik was met de Microgynon30. Daarmee werd ik zo labiel als de pest, en daarvan merk ik met de Yasmin niks. Wel ben ik er 10 kilo door aangekomen, maar dat kon ik toen gelukkig best hebben.
Ohnoes, ik heb de Yasmin sinds twee weken . .
In my life
Why do I smile
pi_65882775
wat ben je roze Vik!
Ja doei.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:36:40 #50
14746 k_i_m
pi_65882777
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:34 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nouja zeg ik probeer alleen te sympathiseren.

Wil je mijn reet eens zien!? Ik ben echt geen dunne spriet ofzo
Pics or it didn't happen! .
In my life
Why do I smile
  maandag 9 februari 2009 @ 15:36:44 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65882781
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

.

Nog een troost: ik pas heul niet in 28 of 29 en dat gaat vast ook niet gebeuren .
Niet meer actief op Fok!
pi_65882789
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:35 schreef Anosmie het volgende:
om de pil discussie even te verSlanken:
De week voordat je ongesteld moet worden ben je gemiddeld zo'n 1-3 kilo zwaarder dan normaal. Dat komt omdat je lijf extra vocht vasthoudt.

Zo leuk dat lijf van ons. Voel je je al kut met pijn in je onderrug en labielio extremus. Dan stap je met je negatieve zelfbeeld op de weegschaal en dan staat er: je bent niet alleen lelijk maar ook nog es haske dik, muwhahahah.

[\scene @ huize Anos gisteravond]
Ik heb dé oplossing: niet meer wegen in de week voordat je ongesteld moet worden
pi_65882810
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

uitstrijkje lijkt me nog wel anders dan gevrot met een spiraaltje
Doet allebei pijn OK, spiraaltje plaatsen wel wat meer

Nuvaring is trouwens niet handig voor reizigers, bedacht ik: je moet 'm koel bewaren.
Vraag ik mij trouwens af of je 'm rechtstreeks uit de koelkast moet inbrengen?
  maandag 9 februari 2009 @ 15:38:14 #54
148689 Muis006
pi_65882834
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:36 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen! .
Kom maar kijken! Maar dan moet je niet achter me lopen want als ik dan opeens stilsta en jij loopt nog door, verzwelgt mijn kont je en dat moeten we niet hebben natuurlijk.
pi_65882855
Ik moet mij trouwens ook niet meer wegen na een paar slechtere eetdagen (=drank, zoutjes, zoetigheden). Ik hou nl. zo makkelijk vocht vast, het scheelt dan zó 3 kilo in één week!
pi_65882873
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik kreeg me toch een partij tieten van de Yasmin!
Kwam omdat ze altijd 'strak' stonden Succes!
pi_65882897
quote:
Anoniempje says:
nu moet jij ff tegen <willekeurige slankies> mopperen dat ik de aandachtshoer uithang met m'n foto's
CF, vind je d'r nu geen aandachtshoer, die Vik?

Ja doei.
pi_65882902
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:31 schreef loveli het volgende:

[..]

De fabrikant heeft er geen bezwaar tegen en elke huisarts doet het, maar de Diane is echt alleen geregistreerd als anti-acne medicijn. Het bestaat net als elke andere combinatiepil uit een progestageen en een oestrogeen, alleen het progestageen heeft een anti-androgene werking.
Juist omdat je puistjes kreeg door de M30, is het onzin om een anti-acne pil te gaan voorschrijven. Gewoon een neutrale pil zou voldoende zijn geweest.
Nouja, er bleek wel iets meer mis te zijn dus switchen naar de Diane hielp natuurlijk niet. Na nog een afspraak waarin ik alleen een verwijsbriefje voor de gynaecoloog vroeg (en hij me dat eerst niet eens wilde meegeven, de oetlul) ben ik ook nooit meer naar die arts geweest.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:40:46 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65882938
Ik ben thee aan het zetten en m'n moeder heeft spritsen gekocht Speciaal voor mij .

M'n ouders zijn er zelf niet. Die zijn naar een doe-middag voor ouderen op een school hier in de straat. Dat krijg je als je 65 bent, gok ik .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 15:41:18 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65882954
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

CF, vind je d'r nu geen aandachtshoer, die Vik?

.
Niet meer actief op Fok!
pi_65882979
Vik, looks good, ik vind dat je een prima figuur hebt zo op die foto's!
Zo, nu nog even tot half 5 heul hard stageverslagen (jaja tis een werkwoord geworden) en dan naar huis om te koken en eten, door naar mijn training en dan slapen. Bah wat een saaie dag.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65883021
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben thee aan het zetten en m'n moeder heeft spritsen gekocht Speciaal voor mij .

Nu las ik toch echt even: mijn moeder heeft spiralen gekocht voor mij.

Maar over die Mirena: bedoel je met 'prut' wat ik denk dat je bedoelt met 'prut'?
pi_65883028
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Ja doei.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:44:07 #64
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65883041
Ik heb een Mirena, inmiddels al mijn tweede en ik word niet ongesteld ... soms een dagje, maar dat kan mijn broekje dan gewoon opvangen, of eventueel als het erg is een inlegkruisje. Ik vind het ideaal!
Prrrrr
pi_65883043
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Mwah, ik krijg de oproepen wel, maar ga niet. Het gaat er voornamelijk om baarmoederhalskanker vroegtijdig te ontdekken en ik heb besloten dat ik weinig risico loop.
Herkenbaar.

Hoewel ik het ook struisvogelneiginghebbend zou kunnen noemen....
  maandag 9 februari 2009 @ 15:44:16 #66
14746 k_i_m
pi_65883045
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Kom maar kijken! Maar dan moet je niet achter me lopen want als ik dan opeens stilsta en jij loopt nog door, verzwelgt mijn kont je en dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Dat zou er ongeveer zo uitzien;

Dan ben jij Jeroen van de Boom, en ik tante Gerda die achterop komt .
In my life
Why do I smile
  maandag 9 februari 2009 @ 15:44:28 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65883053
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:43 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nu las ik toch echt even: mijn moeder heeft spiralen gekocht voor mij.

Maar over die Mirena: bedoel je met 'prut' wat ik denk dat je bedoelt met 'prut'?
Geen bonkjes iig .
Gewoon bruine afscheiding, zeg maar .

En ik heb Engelse drop ontdekt in de kast! . Nu maar hopen dat mijn moeder die zwarte met geel en roze niet het lekkerst vindt, want die zijn nu dus op, gna gna .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 15:45:25 #68
148689 Muis006
pi_65883080
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:44 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat zou er ongeveer zo uitzien;

[ afbeelding ]

Dan ben jij Jeroen van de Boom, en ik tante Gerda die achterop komt .
Woehahaha
  maandag 9 februari 2009 @ 15:45:43 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65883088
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:42 schreef cyclechick het volgende:
Vik, looks good, ik vind dat je een prima figuur hebt zo op die foto's!
Ha, iemand die reageert (behalve MoBlo, maar die reageert op alles ).
Thanks Ik merk wel heel erg dat het van m'n bui afhangt. Soms vind ik mezelf moddervet (zoals nu) maar op de foto's met jas (waar ik even zwaar ben) vind ik mezelf gewoon slank .
Niet meer actief op Fok!
pi_65883091
zomg!
Ja doei.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:48:08 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65883171
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
zomg!
Wat is?
Niet meer actief op Fok!
pi_65883188
Kim!
  maandag 9 februari 2009 @ 15:49:22 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65883202
Je bent erg afgevallen in vergelijking met de laatste meet Vik!
pi_65883206
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ha, iemand die reageert (behalve MoBlo, maar die reageert op alles ).
Thanks Ik merk wel heel erg dat het van m'n bui afhangt. Soms vind ik mezelf moddervet (zoals nu) maar op de foto's met jas (waar ik even zwaar ben) vind ik mezelf gewoon slank .
ik reageer alleen altijd op jou schatje
Ja doei.
pi_65883227
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is?
die foto van kim (nou ja, niet VAN haar, maar die ze postte )
Ja doei.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:53:39 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65883339
k vind je echt wel slank hoor vik, maar misschien is mijn referentekader wel niet naar de algemene wens in t topic

goeiemorgen!

ik ben het zat, mn broek zit strak, en ik was thuis zo goed bezig.... dus vanaf vandaag tel ik hier weer calorieën... heb mn hardloopzooi niet bij me, maar ik ga met de lunchpauze wel steeds evn een stukje wandelen (niet lang genoeg m echt verschil te maken, maar toch...) verder doe ik de ene avond baby-push ups (tegen de muur, tot ik er daar 40 van achter elkaar kan...dan iets diagonaler tegen mn bedrand of de kast, en dan wellicht full-form (ik kan niet p mn knieen zitten dus knee-push ups moet ik overlsaan) en de andere avond sit-ups... ik voel me vettig en blegh en dik... dat wil ik niet!!

lijstje vandaag (de calorieën kan ik pas tellen als ik de verpakking van de soft taco wraps bekeken heb):
-O cornflakes
-L twee meeergranen toast met twee plakjes in de micro uitgebakken bacon
-T appel
-D gehakt met ui en kruiden, drie wraps, en wortel en komkommer.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65883371
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

. . Ik heb dat tot nu toe met elke pil gehad hoor, dus 't zal 'm eerder aan mij liggen dan aan de pil!
pi_65883460
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:30 schreef mspoez het volgende:

[..]

Wat voor SO doet je mama PieF?
Weet ik niet! Moet ik even vragen..
pi_65883470
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

5 cm? Da's wel erg klein
Bedoel je die afbakdingetjes van de Appie?
Weet ik ook niet!
  maandag 9 februari 2009 @ 15:58:07 #80
14746 k_i_m
pi_65883475
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

. . Ik heb dat tot nu toe met elke pil gehad hoor, dus 't zal 'm eerder aan mij liggen dan aan de pil!
Oh, gelukkig! Ik lijk nu mijn labiel gehalte eindelijk weer een beetje te stabiliseren . Normaal gesproken had ik nergens last van met mijn oude pil, dus ik hoop dat deze ook weer zo gaat werken....
In my life
Why do I smile
pi_65883579
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat had ik ook met microgynon 30! Alleen kreeg ik nog vreetbuien, kwam ik 10 kilo aan in twee maanden en heel veel puisten! Nu heb ik mercilon en nergens last van
  maandag 9 februari 2009 @ 16:03:54 #82
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65883654
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb nu een Esprit broek (met stretch) 31/34 aan . En jij had 30 in de aanbieding he??
yeps maat 30- lengte 35

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65883671
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik kwam misschien 4 kilo aan van de Yasmin. Waarvan een deel op mijn boobs.
pi_65883685
Vik! Wat ben je slank! Heb je ook een foto met strakkere kleding want zo kunnen we niet zien of je echt zo strak in je vel zit
  maandag 9 februari 2009 @ 16:05:02 #85
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65883688
ik ben weer gestopt, en ik heb geen idee wat voor pil ik wil als ik ooit weer eens een vaste relatie heb.

er komt borstkanker voor in de familie (mn moeder vooralsnog niet, maar mn overgrootmoeder en mn oma beiden op hun 54ste) en ik heb last van doorbraakbloedingen als ik de pil probeer door te slikken. verder word ik epri van zowel de diane 35 als de micrognon dertig nepperd...ik had ane en kreeg daarvoor diane 35. toen ik stotpe kreeg ik t weer en kreeg ik microgynon, maar daar gingen ze van weg, ipvdat t t erger werd. toen werd ik depri en stopte ik, en kreeg ik weer puistjes, en begon ik weer en werden ze weer minder. nu ben ik wer gestopt (ik was er weer eens 4 vergeten en werd ongesteld..duh...en toen was ik t zat) ennu krijg ik voor zover ik merk niet weer meer puistjes (maar t is pas een maand of twee dat ik gestopt ben) iik ben neit een heel trouwe pilslikker trouwens.....zker als ik single ben niet... en ik ben a heel vaak tusenoor egstopt omdat t net beviel...

oh en ik ben panisch voor naalden en ik vind t spiraaltje een heel heel eng idee....
pi_65883709
Ik heb misschien ook nog wel ergens 30/34 en 31/34
pi_65883713
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:05 schreef kwakveense het volgende:
ik ben weer gestopt, en ik heb geen idee wat voor pil ik wil als ik ooit weer eens een vaste relatie heb.

er komt borstkanker voor in de familie (mn moeder vooralsnog niet, maar mn overgrootmoeder en mn oma beiden op hun 54ste) en ik heb last van doorbraakbloedingen als ik de pil probeer door te slikken. verder word ik epri van zowel de diane 35 als de micrognon dertig nepperd... en k ben neit een heel trouwe pilslikker...zker als ik single ben niet. oh en ik ben panisch voor naalden en ik vind t spiraaltje een heel heel en idee....
Nuvaring?
  maandag 9 februari 2009 @ 16:08:50 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65883803
gemist .

[ Bericht 42% gewijzigd door Viking84 op 09-02-2009 19:39:35 ]
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:09:28 #90
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65883821
wat zijn de hormonen in nuvaring? bijwerkingen?

ik ben ok een beetje huiverig voor dingen die je in moet brengen... heb t idee dat ik t voel zitten (ik ben absolut niet vaginistisch maar tampons worden ook echt nooit comfortabel... heb t idee dat ik ze "eruit werk" en voel t als ik op de fiets zit enzo...
  maandag 9 februari 2009 @ 16:10:30 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65883859
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:05 schreef P.F het volgende:
Vik! Wat ben je slank! Heb je ook een foto met strakkere kleding want zo kunnen we niet zien of je echt zo strak in je vel zit
Nee, als ik nog strakkere kleding aan trek komen m'n vetjes er bovenuit en dat is natuurlijk niet de bedoeling .
Nu moet ik wel oppassen dat ik niet meer aan kom voor de meet, want dan val ik tegen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:10:55 #92
148689 Muis006
pi_65883872
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef kwakveense het volgende:

ik ben ok een beetje huiverig voor dingen die je in moet brengen... heb t idee dat ik t voel zitten (ik ben absolut niet vaginistisch maar tampons worden ook echt nooit comfortabel... heb t idee dat ik ze "eruit werk" en voel t als ik op de fiets zit enzo...
Wat een grandioze zin
pi_65883873
Ik loop al heel lang rond met een vraag, hij is alleen een beetje half12 dus sorry!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:11:15 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65883884
quote:

Je moet tampons niet voelen zitten nee. Dat had ik alleen toen ik nog maagd was, daarna niet meer.
Je snapt wel wat ik nu ga vragen hè? .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:11:43 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65883898
Ik had een naamtopic!

Druk gewerkt vandaag, 4.30 uur al uit mijn nest dus al flink wat gegeten. Straks alleen nog warm eten en daarna niks meer dus dat komt nog wel goed.

5 volkorenboterhammen met osseworst
1 kom snert
stukje pure choco
Sinaasappel, 2 appels, halve komkommer

D: geroerbakte witlof met een tartaartje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65883900
quote:

Huh? Moet je ze dan niet gewoon wat verder doordouwen?
  maandag 9 februari 2009 @ 16:11:59 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65883908
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:10 schreef P.F het volgende:
Ik loop al heel lang rond met een vraag, hij is alleen een beetje half12 dus sorry!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me eerder met zweet te maken te hebben. Niemand ligt sowieso graag waar een ander gelegen heeft, toch? Masturberen onder de zonnebank lijkt me niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_65883918
Ik vond de Evra, de anticonceptiepleister helemaal het einde, want ik ben ook slordig met innemen van de pil. Jammer genoeg kreeg ik er doorbraakbloedingen door.
pi_65883919
Als je ze voelt zitten moet je proberen of je die tampon met een langere vinger (bijv. je middelvinger) wel ver genoeg kan inbrengen..
pi_65883939
quote:
SPOILER
Ik heb geen idee; ik zou zelf nooit op het idee komen
Ik doe altijd een tukje

Het schoonmaken is gewoon voor de zweterds, dunkt mij.
pi_65883945
En als je niet van vieze vingers houdt dan heb je ook van die inbrenghulzen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 16:13:55 #102
163650 Greys
pi_65883960
TeeVeePee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 februari 2009 @ 16:13:58 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65883963
Leuke trui Vik!

Ik gebruik ook geen pil meer, ik mot geen hormonenrommel in mijn lijf. Die paar baardharen neem ik dan wel op de koop toe .

En, unlike *SOMMIGE* dames alhier *strengkijkt* vraag ik regelmatig om een extra uitstrijkje en ook mammo's.

Better safe then sorry, denk ik dan maar (behalve qua zwangerschappen ).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:14:41 #104
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65883989
quote:
SPOILER
nope PF! ik neem aan va niet... maar je zweet vaak een beetje op zo'n ding...en soms heb je van die bruiningslotion , en dan wordt t nog plakkeriger...
pi_65883990
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb geen idee; ik zou zelf nooit op het idee komen
Ik doe altijd een tukje

Het schoonmaken is gewoon voor de zweterds, dunkt mij.
Nou ja, je ligt naakt, lekker warm, je ziet jezelf in de weerspiegeling.. Nu lijk ik zeker weer een perv
Maar, als ik dat idee kan krijgen, zullen wel heel veel mensen het echt doen Dus toen vond ik de zonnebank opeens een beetje naar
pi_65883994
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:13 schreef P.F het volgende:
En als je niet van vieze vingers houdt dan heb je ook van die inbrenghulzen!
Gruwelijke horrordingen vind ik dat
  maandag 9 februari 2009 @ 16:15:02 #107
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65883996
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wat een grandioze zin
wat moet ik dan zeggen "een piem0l gaat prima!!"
pi_65884005
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:13 schreef Vivi het volgende:
Leuke trui Vik!

Ik gebruik ook geen pil meer, ik mot geen hormonenrommel in mijn lijf. Die paar baardharen neem ik dan wel op de koop toe .

En, unlike *SOMMIGE* dames alhier *strengkijkt* vraag ik regelmatig om een extra uitstrijkje en ook mammo's.

Better safe then sorry, denk ik dan maar (behalve qua zwangerschappen ).
Kan ik ook nu ook al om een uitstrijkje vragen?
  maandag 9 februari 2009 @ 16:15:23 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65884007
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja, je ligt naakt, lekker warm, je ziet jezelf in de weerspiegeling.. Nu lijk ik zeker weer een perv

Ik word niet echt opgewonden van m'n eigen beeltenis, eigenlijk .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:15:40 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65884016
Boodschappen doen is trouwens heul geen sinecure met een tweejarige bij je die al een week alleen achteruit wenst te lopen .
  maandag 9 februari 2009 @ 16:15:59 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65884023
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Van die minicondoompjes? Die moest ik ook voor zetpillen gebruiken in het ziekenhuis .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:16:56 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65884055
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Kan ik ook nu ook al om een uitstrijkje vragen?
Vragen kan altijd denk ik?
  maandag 9 februari 2009 @ 16:16:58 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65884056
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef Vivi het volgende:
Boodschappen doen is trouwens heul geen sinecure met een tweejarige bij je die al een week alleen achteruit wenst te lopen .
.

O, trouwens, gisteren bij Baby te huur hadden de boodschappendoeners nogal wat werk om én het mandje te dragen én de kinderwagen te duwen. Hoe doen normale mensen met baby's dat eigenlijk met boodschappen doen? .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:17:06 #114
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65884063
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Huh? Moet je ze dan niet gewoon wat verder doordouwen?
ja dat dacht ik ook altijd, maar dan wordt het oncomfortabel aan de "bovenkant" zeg maar... also ik daar tegen iets aanzit waar t niet hoort.. misschien ben ik anatomisch wel een beetje "kort" gebakken ofzo, want met sex heb ik dat gevoel ook weleens gehad. en zo buitenproportioneel was McEx nou ook weer niet dacht ik...

(ik vraag me dit al langer af... t is de reden dat ik nooit tampons gebruik....)
pi_65884071
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook niet. Ik heb echt niks met spiegels. We hebben in onze nieuwe slaapkamer een inbouwkast zitten met een spiegel, die ga ik afplakken met van dat folie

Ik zag mezelf ook nooit in de zonnebank? Ja als de lampen uitgaan maar dan wil je er snel onderuit toch?
pi_65884073
quote:

[..]

Ik kende alleen maar twee hele preutse meisjes die die dingen gebruiken, heb er zelf geen ervaring mee..

Nu we toch op dit onderwerp zijn (sorry!!) Soms ben je bij een openbaar toilet (ikea, opleiding, etc) En omdat het niet zo fris is de hele dag met een tampon te doen vervang je die uiteraard. Maar er zijn nooit kraantjes in het toilet zelf, dus krijg je vieze handen, moet je jezelf aankleden, etc. Hoe doen jullie dat?? (Ja schoonvegen natuurlijk, maar dan blijft het nog een beetje vies!)
pi_65884100
quote:
Van die minicondoompjes? Die moest ik ook voor zetpillen gebruiken in het ziekenhuis .
Nee van die stugge kartonnen kokers!
pi_65884117
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik heb echt niks met spiegels. We hebben in onze nieuwe slaapkamer een inbouwkast zitten met een spiegel, die ga ik afplakken met van dat folie

Ik zag mezelf ook nooit in de zonnebank? Ja als de lampen uitgaan maar dan wil je er snel onderuit toch?
Nou ja voor ik er goed en wel onderlig stel ik altijd al die dingen nog in en dat gaat het makkelijkst zonder brilletje!
pi_65884130
quote:

[..]

Ik zie dan vooral mijn hoofd met die belachelijke groene dopjes Dus dan doe ik m'n ogen van schrik maar dicht. En van de combi warm/licht/ventilatorgezoem val ik meestal zo in slaap
pi_65884146
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef P.F het volgende:
Ik kende alleen maar twee hele preutse meisjes die die dingen gebruiken, heb er zelf geen ervaring mee..

Nu we toch op dit onderwerp zijn (sorry!!) Soms ben je bij een openbaar toilet (ikea, opleiding, etc) En omdat het niet zo fris is de hele dag met een tampon te doen vervang je die uiteraard. Maar er zijn nooit kraantjes in het toilet zelf, dus krijg je vieze handen, moet je jezelf aankleden, etc. Hoe doen jullie dat?? (Ja schoonvegen natuurlijk, maar dan blijft het nog een beetje vies!)
Afvegen met een wc papiertje en er niet teveel bij nadenken. Brr.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:20:17 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65884171
Ik wil, als het wat beter weer wordt, ook eens wat vaker een zonnebankje nemen. Lijkt me wel lekker .
Niet meer actief op Fok!
pi_65884173
quote:
Ik vind dat ik die illustrator aan ga klagen Lijkt wel een grote gapende wond
pi_65884178
Ik smeer me altijd in met spul voordat ik ga zonnen, dus dat gaat dan sowieso plakken op die zonnebank, dan is het wel zo fris om daarna even een doekje erover te halen. En om eventueel zweten op te ruimen inderdaad.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:20:31 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65884179
Je bent lekker bezig, PF .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:21:31 #126
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_65884211
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:34 schreef loveli het volgende:

[..]

*schraapt keel*

Ahum!

Ik zeg gaan
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65884227
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Je bent lekker bezig, PF .
Ja ik denk ik vraag nu maar gelijk al m'n brandende vragen
pi_65884248
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil, als het wat beter weer wordt, ook eens wat vaker een zonnebankje nemen. Lijkt me wel lekker .
Als het beter weer wordt, moet je gewoon lekker met je snuitje in de zon

Ik doe heel erg m'n best om m'n lekkere Afrikakleurtje intact te houden. Zodat ik me bij het sporten niet ook nog hoef te schamen voor mijn bleke vel
  maandag 9 februari 2009 @ 16:22:52 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65884252
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

O, trouwens, gisteren bij Baby te huur hadden de boodschappendoeners nogal wat werk om én het mandje te dragen én de kinderwagen te duwen. Hoe doen normale mensen met baby's dat eigenlijk met boodschappen doen? .
Oh ja, dat wil ik ook nog gaag bekijken met uitzendig gemist .

Ehhh, ff denken hoor, tis al weer lang geleden .

Nu loopt ie gewoon zelf met zo'n miniwagentje (fijn, zo'n slalom om oude mensjes heen in de supermarkt ) of hij gaat in het zitje zitten maar eerst deed ik dat geloof ik idd gewoon met een hand sturen en in de andere3 het mandje..of de boodschappen onder in de kinderwagen flikkeren. Er zijn trouwens ook supermarktwagentjes waar je je maxicosi op kan klemmen maar daar ben ik veuls te gemakzuchtig voor.
pi_65884300
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind dat ik die illustrator aan ga klagen Lijkt wel een grote gapende wond
Zo ziet een Belgische vagina eruit

Even serieus he: schaamhaar bijwerken doet bijna niemand hier. Zelfs okselhaar tref je nog aan Verbazend volk, die Belgen
pi_65884313
Vik, ik vind echt dat je er prima uit ziet
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 9 februari 2009 @ 16:28:13 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65884439
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als het beter weer wordt, moet je gewoon lekker met je snuitje in de zon

Ik doe heel erg m'n best om m'n lekkere Afrikakleurtje intact te houden. Zodat ik me bij het sporten niet ook nog hoef te schamen voor mijn bleke vel
Ik bedoel dus: als het beter weer gaat worden, maar nog niet warm genoeg om buiten te zitten .
Ik wil niet melkwit zijn, de eerste keer dat ik ga zonnen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:28:35 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65884451
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef progje het volgende:
Vik, ik vind echt dat je er prima uit ziet
Thanks .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:28:46 #134
244125 laziness
pi_65884459
quote:

[..]

Mijn mams raadde me dat aan om het daarmee te leren toen ik als 12 jarige ongesteld werd en ik vind het een stuk frisser qua inbrengen moet ik zeggen. Echter heb ik in mijn tas altijd ob zitten omdat ie een stuk kleiner zijn qua verpakking. Maar thuis heb ik altijd met inbrenghuls liggen en dat gaat sneller, makkelijker en zit direct op de goede plaats. En vooral dat laatste is erg fijn
  maandag 9 februari 2009 @ 16:29:36 #135
14746 k_i_m
pi_65884499
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Bij mijn kinderwagen passen de meeste mandjes (behalve van de Dirk geloof ik, die zijn kleiner . ) precies tussen de duwstang. Je kan dus het mandje er tussenklemmen, en zo doende hoef je alleen maar je wagen te duwen en de zooi in het mandje te flikkeren. Oja, wel oppassen dat er niet een beentje tussenzit als je het mandje aanduwt .
In my life
Why do I smile
pi_65884584
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef Vivi het volgende:
Whhehe, dan moet je 'm omdraaien zodra ie begint te lopen, dan loopt ie wél de goede kant op!!

Enne, tampons met ingbrenghulzen, dat is nog viezer dan gewone tampons.
Of ik doe wat verkeerd
pi_65884588
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zo ziet een Belgische vagina eruit

Even serieus he: schaamhaar bijwerken doet bijna niemand hier. Zelfs okselhaar tref je nog aan Verbazend volk, die Belgen
Verdikke, dat had ik moeten weten om te zeggen toen m'n vriend een Antwerpse dame flink zat te checken.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:32:18 #138
14746 k_i_m
pi_65884596
Ik heb trouwens ooit een complete BBQ in doos met de wandelwagen vervoerd. Wel toen ie nog in deze staat was;

Dan kan je alles er zo mooi opleggen .
In my life
Why do I smile
pi_65884638
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef laziness het volgende:
Mijn mams raadde me dat aan om het daarmee te leren toen ik als 12 jarige ongesteld werd en ik vind het een stuk frisser qua inbrengen moet ik zeggen. Echter heb ik in mijn tas altijd ob zitten omdat ie een stuk kleiner zijn qua verpakking. Maar thuis heb ik altijd met inbrenghuls liggen en dat gaat sneller, makkelijker en zit direct op de goede plaats. En vooral dat laatste is erg fijn
Ik haal mezelf altijd open van binnen met die rottige hulzen
pi_65884654
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb trouwens ooit een complete BBQ in doos met de wandelwagen vervoerd. Wel toen ie nog in deze staat was;

[ afbeelding ]

Dan kan je alles er zo mooi opleggen .
En waar moet het kind dan?

maandag 9 februari 2009 @ 16:34:55 #141
244125 laziness
pi_65884680
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Whhehe, dan moet je 'm omdraaien zodra ie begint te lopen, dan loopt ie wél de goede kant op!!

Enne, tampons met ingbrenghulzen, dat is nog viezer dan gewone tampons.
Of ik doe wat verkeerd
Wieso?
  maandag 9 februari 2009 @ 16:35:11 #142
14746 k_i_m
pi_65884696
Het kind ligt in de wandelwagenbak .
In my life
Why do I smile
  maandag 9 februari 2009 @ 16:36:10 #143
244125 laziness
pi_65884729
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik haal mezelf altijd open van binnen met die rottige hulzen
Oh? Dat is niet fijn inderdaad maar mij nog nooit overkomen.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:37:59 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65884807
en o ja
@Vik je ziet er tof uit en een onwijs leuke trui
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65884819
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef laziness het volgende:

[..]

Wieso?
Nou, je duwt het ding met de huls voorop naarbinnen, en dan raken je vingers het oorlogsgebied aan...tenminste, hier wel, want anders zit ie er niet ver genoeg in!
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:35 schreef k_i_m het volgende:
Het kind ligt in de wandelwagenbak .
Hm, ik denk dat ik het gewoon niet helemaal voor me zie. Want als een mandje klemt tussen de bak en de duwstang, dan zou ie er toch zo tussenuit kunnen schieten, zeker zodra het ding voller wordt geladen!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:38:22 #146
148689 Muis006
pi_65884822
Ik vind inbrenghulzen gruwelijk. Heb het één keer geprobeerd en toen ben ik overgestapt op gewone tampons.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:41:03 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65884922
Vik, heb je eiks ooit nog eens wat gehoord van dat poor excuse for a woman dat je als exvingertjeneukertje bestempelt?
pi_65884955
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind inbrenghulzen gruwelijk. Heb het één keer geprobeerd en toen ben ik overgestapt op gewone tampons.
Het eerste wat ik deed was de huls eraf slopen .

En je ziet er prima uit Viking . Ik zie geen blubberend vet of gekke verhoudingen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 9 februari 2009 @ 16:42:28 #149
148689 Muis006
pi_65884974
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het eerste wat ik deed was de huls eraf slopen .

En je ziet er prima uit Viking . Ik zie geen blubberend vet of gekke verhoudingen.
Ja haha, dat! Ik vind het ook makkelijker als je het gewoon met je hand doet.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:43:04 #150
14746 k_i_m
pi_65884993
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Nou, je duwt het ding met de huls voorop naarbinnen, en dan raken je vingers het oorlogsgebied aan...tenminste, hier wel, want anders zit ie er niet ver genoeg in!
[..]

Hm, ik denk dat ik het gewoon niet helemaal voor me zie. Want als een mandje klemt tussen de bak en de duwstang, dan zou ie er toch zo tussenuit kunnen schieten, zeker zodra het ding voller wordt geladen!
Nee, want de mandjes hebben een dikker randje

En dat dikkere randje past niet tussen de duwstang, dus hij blijft op het randje hangen
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')