Hm, klinkt verstandig.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier is het antwoord gewoon: "Het staat in de Bijbel en de Bijbel is het woord van God. Punt."
Ze zijn allebei 65, dus ik ga ze ook niet meer proberen te veranderen. Probeer het onderwerp gewoon zoveel mogelijk te vermijden.
Ik vind Tommy Hilfiger mooi, circle of trust, fornarina en voor de rest ben ik er ook een beetje uitquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat zijn tegenwoordig echt mooie merken? Ben er totaal uit. Loop nu in spijkerbroeken van ¤ 5 - ¤ 25 uit de uitverkoop (paar van Only, een paar Levi's en een paar van een kindermerk dat ik niet kende), maar wat als echt mooie broeken worden gezien weet ik dus niet
Ik heb dat anti-cellulitisspul van Estée Lauder. Ik geloof niet dat het werkt, maar het ruikt zoooo lekkerquote:Op maandag 9 februari 2009 12:35 schreef Anosmie het volgende:
Alsof er nog niet genoeg illusies in een potje zijn..
Ik heb een poster van bubbles op m'n kamerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaaaa!![]()
Ik vind Bubbles echt tofDat stemmetje alleen al.
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind de jeans van Esprit trouwens erg mooi. Komt door BJ
.
Leuk! Duur?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
dezeen dan ook nog in het bruin
en dan heeeeeel sexy en vrouwelijk stylen, met pumps en een mooi aansluitend shirtje
Leuke broek hoor, maar ik denk dat je er alleen iets vrouwelijks van kunt maken door er een lange jurk overheen aan te trekken.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
en dan heeeeeel sexy en vrouwelijk stylen, met pumps en een mooi aansluitend shirtje
Heb je dan nu maat 40 broeken in de aanbieding?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
valt mee, 69,95quote:
Dat probeer ik (ik drink nog wel een sinaasappelsapje of spa&fruit uit een pakje.. max 2 glazen per dag? Maar eerst at ik de hele dag door alleen maar suiker en daar lijk ik het veel beter op te doen!)quote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
PF, probeer anders de suikerinname langzaam af te bouwen?
zou je even op de site moeten kijken, het is wel de laatste ronde van de sale, dus ongetwijfeld, nog wel wat leuks te vindenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb je dan nu maat 40 broeken in de aanbieding?.
thx PFquote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef P.F het volgende:
Hm, ik denk dat hakken er niet zo mooi bij zijn omdat de broek niet aansluit bij je enkels! Maar hij is zeker wel vrouwelijk te dragen met het figuur van BJ!
Volgens mij is Kim meer geinteresseerd in jouw te grote broekenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
zou je even op de site moeten kijken, het is wel de laatste ronde van de sale, dus ongetwijfeld, nog wel wat leuks te vinden
dit is alweer nieuwe collectie...
Eet je niet gewoon veel te weinig? Hoeveel kcal zit je op nu? En hoe zit je met groenten / fruit?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
Ik ben nu ook vaak bij het opstaan al moe en als ik teveel beweeg duizelig..![]()
Dat jaquote:Op maandag 9 februari 2009 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is Kim meer geinteresseerd in jouw te grote broeken
ik snap het nu pas hahaquote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb je dan nu maat 40 broeken in de aanbieding?.
Uhm.. Ik heb nuquote:Op maandag 9 februari 2009 13:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Eet je niet gewoon veel te weinig? Hoeveel kcal zit je op nu? En hoe zit je met groenten / fruit?
Zelfs ik eet meer johquote:Op maandag 9 februari 2009 13:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm.. Ik heb nu
1x brinta magere melk
100 ml sinaasappelsap
1x gebakken ei
4 kleine pistoletjes
Vind ik wel vrij aardig?
Moet je even met mijn mama praten? Die vindt het al meer dan 25 jaar tofquote:Op maandag 9 februari 2009 13:38 schreef mspoez het volgende:
Getvergetver. Kan iemand me uitleggen waarom ik ook alweer speciaalonderwijsjuf wilde worden?
Srsly? Ik ben ook pas om half12 opgestaanquote:
Oh dat verandert de zaakquote:Op maandag 9 februari 2009 13:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Srsly? Ik ben ook pas om hald12 opgestaan
Het zijn van die kleine pistoletjes ongeveer 5 cm per stuk.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
vier pistoletjes tikken wel aan hoor
5 cm? Da's wel erg kleinquote:Op maandag 9 februari 2009 13:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Het zijn van die kleine pistoletjes ongeveer 5 cm per stuk.
En ik slik ongeveer twee keer per week een multivitamine en soms nog een handje vitamine C.
herkenbaar...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
mijn 29 zakt inmiddels ook weer af zonder riemen dat terwijl ik niet echt veel ben afgevallen
Maar afvallen en centimeters kwijtraken gaahaan ook niet tegelijkkkkkkkquote:Op maandag 9 februari 2009 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
mijn 29 zakt inmiddels ook weer af zonder riemen dat terwijl ik niet echt veel ben afgevallen
Yay!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik snap het nu pas haha
maar ik zal straks eens ff kijken, heb net laatst mijn zus wat jeans mee gegeven...
heb nog wel een paar broeken in maat 30 lengte 35
die te groot zijn...
(en net in augustus gekocht)
yeahquote:Op maandag 9 februari 2009 14:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar afvallen en centimeters kwijtraken gaahaan ook niet tegelijkkkkkkk.
Ditoquote:Op maandag 9 februari 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yeahmaar ik heb niet het idee dat er ook maar iets af is aan centimeters als ik in de spiegel kijk
Ik leek wel zwanger, gisterquote:Op maandag 9 februari 2009 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dito.
72,3 zei de weegschaal vanochtend, maar m'n buik was dikker dan toen ik 73 woog.
Dat komt omdat er poep in je ogen zitquote:Op maandag 9 februari 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yeahmaar ik heb niet het idee dat er ook maar iets af is aan centimeters als ik in de spiegel kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |