Ik ook niet trouwens. En dat vind ik stom van mezelf.quote:
Nee, de laatste dagen hier "op het werk". Het slaat echt helemaal nergens op, ik ben hier zó verschrikkelijk mijn tijd aan het verdoenquote:
Je kunt ook allebei doen!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
kickfitten zit ik even over te twijfelen nu.
misschien maar hardlopen.
Zou met IB gaan, maar die belde daarnet dattie een redelijk ernstig ongeluk overleefd heeft met een schram![]()
schrik me de teringniemand begreep ook echt hoe hij het overleefd kon hebben
![]()
in mn eentje gaan is toch minder leuk, dus dan woensdag maar, zeg maar
Daarbij moet ik mn hardlopen toch weer oppakken en nog wat aan de studie doen vanavond, dus..
*twijfel*
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
kickfitten zit ik even over te twijfelen nu.
misschien maar hardlopen.
Zou met IB gaan, maar die belde daarnet dattie een redelijk ernstig ongeluk overleefd heeft met een schram![]()
schrik me de teringniemand begreep ook echt hoe hij het overleefd kon hebben
![]()
in mn eentje gaan is toch minder leuk, dus dan woensdag maar, zeg maar
Daarbij moet ik mn hardlopen toch weer oppakken en nog wat aan de studie doen vanavond, dus..
*twijfel*
Ik ga vanavond dan ook heel lamlendig op de bank hangen.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga niet allebei doen, want ben al niet 100% procent, dus ga niet teveel van mn lijf vragen, dat jij dat wel doet is jouw ding
Ik moet vandaag nog, volgende week maandag, en de de week erna maandag en de helft van dinsdagquote:Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoelang moet/mag je nog Kim?
Het viel me op dat je in het weekend relatief weinig vezels eet, en al helemaal niet bij het ontbijt. Misschien kun je daar wat meer van eten, om je verbranding wat op te krikken?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dank je, ik val er alleen geen gram vanaf.
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin in ruzie, ik word een beetje mushy van al het gedoe en wil alleen maar liefheid en vrede om me heenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, de laatste dagen hier "op het werk". Het slaat echt helemaal nergens op, ik ben hier zó verschrikkelijk mijn tijd aan het verdoen.
Vief; ik heb wel zin in ruzie (en niet eens als ik U zie. ) dus als je wat ziet, haak ik wel in
.
Mups.
Oh, dat trekt wel weer bij hoor, maak je geen zorgenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin in ruzie, ik word een beetje mushy van al het gedoe en wil alleen maar liefheid en vrede om me heen.
Is toch logisch? Je ziet al zoveel pijn en verdriet om je heen dat je -ook ter zelfsbescherming- verder alleen maar liefde en geluk wilt zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin in ruzie, ik word een beetje mushy van al het gedoe en wil alleen maar liefheid en vrede om me heen.
Vezels helpen daar inderdaad goed voor.. of lijnzaad (te vinden bij de zonnatura afdeling bij de a.h.)quote:Op maandag 9 februari 2009 10:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het viel me op dat je in het weekend relatief weinig vezels eet, en al helemaal niet bij het ontbijt. Misschien kun je daar wat meer van eten, om je verbranding wat op te krikken?
Klopt Tink, zo is het.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is toch logisch? Je ziet al zoveel pijn en verdriet om je heen dat je -ook ter zelfsbescherming- verder alleen maar liefde en geluk wilt zien.
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Het viel me op dat je in het weekend relatief weinig vezels eet, en al helemaal niet bij het ontbijt. Misschien kun je daar wat meer van eten, om je verbranding wat op te krikken?
Oh, dat zal ik eens proberen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:03 schreef progje het volgende:
Vezels helpen daar inderdaad goed voor.. of lijnzaad (te vinden bij de zonnatura afdeling bij de a.h.)
*voert broodje*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |