Lijkt me van wel..ik doneer iig!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh, die zijn wel lekker op zich(hersenhyl dus). Raketijsjes ook
.
Ik ga eens kijken wat er nog meer in de kast lig hier. Mams is toch aan 't bellen.
O ja, ze werd eerder op de avond gebeld door de kankerbestrijding, of ze donateur wilde worden. Zij: "Nee, want alles komt in de zakken van de hoge meneren terecht" Ik vond het best bot dat ze dat zei. Is dat eigenlijk zo? Is de kankerbestrijding ook niet te vertrouwen?.
Ik zal hem niet editen. Goed hè?quote:
Geen idee wat betreft je praktische vragen, maar wat kut voor je zus zeg!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Even een praktische vraag:
Mijn zussie heeft vandaag de sleutel van haar huurhuisje gekregen (nadat ze na 7 jaar geleden bruut gedumpt was voor een ander). Maar goed, ze heeft nog nooit op zichzelf gewoond, alleen samengewoond. En nu vragen we ons het volgende even af:
- Vandaag sleutel gekregen, kan ze zich morgen dan aanmelden bij een stroomleverancier en water? (Er komt nu gewoon water uit de kraan al en het licht doet het).
- Hoef je dan alleen de huidige meterstanden door te geven ofzo? Het huis staat nu leeg.
- Hoe kies je de juiste energieleverancier?Ze kan er uit meerdere kiezen.
- Vast laten zetten of flexibel laten? Flexibel zeker, die stroomprijs?
Ja, ja, online vergelijken, kweetniet.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Mijn zussie heeft vandaag de sleutel van haar huurhuisje gekregen (nadat ze na 7 jaar geleden bruut gedumpt was voor een ander). Maar goed, ze heeft nog nooit op zichzelf gewoond, alleen samengewoond. En nu vragen we ons het volgende even af:
- Vandaag sleutel gekregen, kan ze zich morgen dan aanmelden bij een stroomleverancier en water? (Er komt nu gewoon water uit de kraan al en het licht doet het).
- Hoef je dan alleen de huidige meterstanden door te geven ofzo? Het huis staat nu leeg.
-ze kan zich meteen aanmelden. wel nú meteen de meterstanden opnemen (as t goed is had de woningbouw dat moeten doen bij de overdracht) en de datum van opname doorgeven als eerste opnamestand.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik vond ook dat ze had moeten donere. Maar mijn moeder is nogal makkelijk beïnvloedbaar daarin.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lijkt me van wel..ik doneer iig!
Laat Guusje het maar niet horen.
kijk uit!!! die van mij waren 80 kcal per koekje (mijn heimwee koekjesbui) en ik had er zomaar 10 op!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
had hem net even aan de foon. Dat was ook de aanleiding voor de heimwee achtige aanval. Nu is het al een stuk beter! Na 6 koekjes..
Thanks! Ik ben ook trots op 'r!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering met je mams gezien. Wat een mooi mens
Pff, lijkt me moeilijk, als je zo anders bent dan je ouders (ook n.a.v. je verhaal vanmiddag over geloof enzo). Botst dat nooit?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond ook dat ze had moeten donere. Maar mijn moeder is nogal makkelijk beïnvloedbaar daarin.
"Heb je bronnen die dat bewijzen?"
"Ja dat zeggen ze in het ziekenhuis!"
Je moet minimaal een contract voor een jaar nemen en flexibel is op dit moment nog heel wat duurder. Wat je na de zomer minder betaalt betaal je nu meer. Ik heb vast 1 jaar genomen nu.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Flexibel. Sowieso tot tenminste de zomer wachten met vastzetten. De prijzen gaan dan weer dalen. Al zal de energiemaatschappij het omgekeerde beweren, voor hen is het namelijk heeel voordelig als je nu je stroom vastzet.
ik ben nu gestopt. Maar goed, ik heb vandaag 10 km. gelopen, en voor de rest voorbeeldig gegeten, dus voor een keertje...Morgen ga ik denk ik weer zwemmen.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:30 schreef kwakveense het volgende:
[..]
kijk uit!!! die van mij waren 80 kcal per koekje (mijn heimwee koekjesbui) en ik had er zomaar 10 op!
Ja zeker, dat botst heel vaakquote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Pff, lijkt me moeilijk, als je zo anders bent dan je ouders (ook n.a.v. je verhaal vanmiddag over geloof enzo). Botst dat nooit?
Wat onrespectloos!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja zeker, dat botst heel vaak. Maar ik ben eraan gewend
.
Vanavond tijdens het eten zei mijn vader ook weer dingen waarvan ik dacht van "" en dan heb ik echt moeite om m'n lachen in te houden. Maar het is ook zo respectloos om hem uit te lachen
.
Waar ik wél echt boos van word is als mijn moeder zegt dat mijn huidige ongeloof 'slechts een periode' is en dat het wel weer goed komt. Dat vind ik echt een belediging. Ik mag gewoon niet m'n eigen keuze hier in maken, want er is slechts één juiste keuze.
Tut tut dametje, dat gaat zomaar niet, wáár kom je vandaan en met wie en wat doet zijn vader?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef conleche het volgende:
Daar was ik ook weer eens! Mijn lijstje van heute:
O: ontbijtkoek light
L: niks
T: schijf ananas
T: wodka met een kaasstengel en 3 wasabinootjes
D: witlof ham/kaas, 2 rostirondles, gehaktballetje en ketchup. Toetje: citroenbavarois.
Vraag ook eens waarom ze geen L gehad heeft!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tut tut dametje, dat gaat zomaar niet, wáár kom je vandaan en met wie en wat doet zijn vader?
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Vanavond tijdens het eten zei mijn vader ook weer dingen waarvan ik dacht van "" en dan heb ik echt moeite om m'n lachen in te houden. Maar het is ook zo respectloos om hem uit te lachen
.
Waar ik wél echt boos van word is als mijn moeder zegt dat mijn huidige ongeloof 'slechts een periode' is en dat het wel weer goed komt. Dat vind ik echt een belediging. Ik mag gewoon niet m'n eigen keuze hier in maken, want er is slechts één juiste keuze.
Heb ik niet gevraagd!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tut tut dametje, dat gaat zomaar niet, wáár kom je vandaan en met wie en wat doet zijn vader?
Dat zou ik ook als enorm kwetsend ervaren. Was dat niet moeilijk dan, toen je nog thuiswoonde enzo? Ik heb zelf enorm gebotst met mijn moeder toen ik nog thuiswoonde en dat was nog niet eens ov er dingen als geloof enzo, maar puur over het vinden van mijn eigen normen en waarden (die nogal van die van haar afwekenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
.
Dat is gelukkig geen probleem hier. Ze hadden het liever anders gezien en ze snappen het niet, maar ik heb al zoveel meegemaakt in m'n puberteit dat ze hier niet ook nog eens over gaan lopen zeikenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Een ander geloof/het niet eens zijn met het geloof van je ouders is lastig en vervelend. En je ouders stellen zich ook niet echt open voor jouw keuze. Vraagje he, wat denken ze ervan dat je op vrouwen valt? Is dat ook 'slechts een periode' of iets dat 'genezen' kan worden? Vragen nav wat ik in mijn omgeving hoorde en zag
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig geen probleem hier. Ze hadden het liever anders gezien en ze snappen het niet, maar ik heb al zoveel meegemaakt in m'n puberteit dat ze hier niet ook nog eens over gaan lopen zeiken. Heb wel jaren gehoord dat het een fase is, maar daar zijn ze inmiddels wel overheen
.
En dat 'onrespectloos', dat had ik eerst getypt en vlug geëdit (en wel aan Muis verteld op MSN. Muis, ik zal je nog eens wat vertellen).
Ik ga even gezellig doen met een hapje en een drankje. Lat0rzz.
Ho, dat wist je alleen omdat ik het zei op MSN!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vik typte onrespectloos ipv respectloos![]()
Al is de edit nog zo snel..
Koekie is er toch niet aan nieuwe papa's blootgesteld hoop ikquote:
Ja, toen ik nog thuis woonde was er vaak ruzie. Waarom denk je dat ik op m'n 17e al uit huis was?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook als enorm kwetsend ervaren. Was dat niet moeilijk dan, toen je nog thuiswoonde enzo? Ik heb zelf enorm gebotst met mijn moeder toen ik nog thuiswoonde en dat was nog niet eens ov er dingen als geloof enzo, maar puur over het vinden van mijn eigen normen en waarden (die nogal van die van haar afweken). Wel knap dat je de "wijste" bent, zeg maar.
Mijn vriend woont nu bijna een jaar op zichzelf en krijgt nog steeds post en rekeningen voor "de heer I. Turay"quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Wel drie hele nootjes Co?![]()
En nog even over dat energiegelul:
Er is dus een site om dat te vergelijken, die was van het weekend bij Kassa o.i.d. op tv. Alleen jammer dat sindsdien elke keer als ik er op klik om te vergelijken, die site nu roept dat ik het wegens grote drukte later maar eens moet proberen. En dat al twee dagen![]()
Even een hele domme vraag wellicht:
Als er NU stroom uit de muur komt in dat huurhuis en het staat al een paar weken leeg, wie levert dát dan in godesnaam? Want de huurvereniging zegt dat ze het niet weten. Zou de vorige bewoner het wel opgezegd hebben dan? Moet dat soort dingen allemaal zelf nagaan, want mijn zus weet toch niet wie de vorige bewoner is?
Jij bent nóóit oninteressantloos!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Sorry, ik ga Tink wel even PM-en, dit is erg oninteressant voor jullie
Dat wordt tussentijds overgeschreven naar de verhuurder.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Even een hele domme vraag wellicht:
Als er NU stroom uit de muur komt in dat huurhuis en het staat al een paar weken leeg, wie levert dát dan in godesnaam? Want de huurvereniging zegt dat ze het niet weten. Zou de vorige bewoner het wel opgezegd hebben dan? Moet dat soort dingen allemaal zelf nagaan, want mijn zus weet toch niet wie de vorige bewoner is?
Wat?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Koekie is er toch niet aan nieuwe papa's blootgesteld hoop ik?
Eh..nou echt niet hoor, mijn moeder heeft hele toffe kanten maar het is soms ook echt een pokkewijf en behoorlijke tiran met een ego dat geen ruimte laat voor andermans behoeften, excusez le mot. Maar wel * mijn* pokkewijf uiteraardquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog thuis woonde was er vaak ruzie. Waarom denk je dat ik op m'n 17e al uit huis was?.
Het gaat nu veel beter.
En 'grappig' dat jij ook botste met je moeder, want zij kwam in dat filmpje juist op mij over als iemand die haar kinderen hun eigen weg laat vinden.
En nu moet ik gezellig doen van mams.
Kim, you just made my day! Hahahaquote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Zo, mijn supervette sjop van een wandelwagen met een mandje tussen de duwstang.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet blijft ie hangen met de rand. Ik duw het mandje altijd helemaal klem tussen de stang, dan hangt ie een beetje scheef maar kan er toch net niks uitvallen.
Ik kreeg een ooievaarspas van de gemeente den haag en aanmaningen van de politie en de politie aan de deur en ik werd aangeslagen als meerpersoonshuishouden. Allemaal omdat vorige huurders met de noorderzon waren vertrokken.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vriend woont nu bijna een jaar op zichzelf en krijgt nog steeds post en rekeningen voor "de heer I. Turay"
Dus meneer Turay, als je dit leest, doe er eens iets aan!
Wat betreft elektra enzo: contact opnemen met je maatschappij en kopie van het huurcontract van je zus meesturen, dan hoef je pas te betalen vanaf de datum waarop het huurcontract is ondertekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |