Midden in de nacht kaas eten kan ik ookquote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
Het leukste vond ik dat ik zomaar midden in de nacht kaas kon eten ofzo. Niemand die er iets van zei....
Je wilt toch niet zeggen dat jij en MuadDib.........quote:Op maandag 9 februari 2009 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of hij is bekend in de buurt......
M'n ouders wonen in de buurtquote:
Ikke? Ik woon ver van Amsterdam.....quote:Op maandag 9 februari 2009 20:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat jij en MuadDib.........
Wat leuk!
Vroegah maakte ik aardbeien-gemberjam.....quote:Op maandag 9 februari 2009 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Gemberjamook gek de 1e keer, maar erg lekker
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ja maar jij.. toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat leuk!
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb ome golfer gedist, ik was al bang voor een ban....
Ik was boos op vieze ome golfer juist...
(ik had het gehad met zijn garpjes....)
stil toch PFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Golfer plagen, kusjes vragen...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb ome golfer gedist, ik was al bang voor een ban....
Ik was boos op vieze ome golfer juist...
(ik had het gehad met zijn garpjes....)
Ware liefde kent geen afstanden!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ikke? Ik woon ver van Amsterdam.....
Precies!quote:
Ik zou zeggen: LATEN!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een dillemaCrappy dag gehad, vermoeiend en lang verhaal... Ik heb NU trek, en er ligt een doos bonbons vlakbij. Doen of laten? Doen betekent dat een groot deel van de chocolade op gaat...
Ja maar als ik het NU op eet, is er morgen niks meer om op te etenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef MuadDib het volgende:
Ik zou zeggen: LATEN!!!
Maar ík zou die doos nu al op hebben...
doenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een dillemaCrappy dag gehad, vermoeiend en lang verhaal... Ik heb NU trek, en er ligt een doos bonbons vlakbij. Doen of laten? Doen betekent dat een groot deel van de chocolade op gaat...
Hallo mevrouwtje! Niet doen! Ik ga het zeggen!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja maar als ik het NU op eet, is er morgen niks meer om op te etenDus in feite help ik mezelf dan, toch?
probeer er anders gewoon ééntjequote:Op maandag 9 februari 2009 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar als ik het NU op eet, is er morgen niks meer om op te etenDus in feite help ik mezelf dan, toch?
Zeg kaas! Gemenerik!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
probeer er anders gewoon ééntje
Zeggen tegen wie?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef P.F het volgende:
Hallo mevrouwtje! Niet doen! Ik ga het zeggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U riep?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg kaas! Gemenerik!
Steun haar eensanders stuur ik de rest van de slankdames op je af!
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Zeg kaas! Gemenerik!
Steun haar eensanders stuur ik de rest van de slankdames op je af!
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb echt zin in chocola![]()
[..]
Zeggen tegen wie?O ben je gestopt met rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry! Dan heb ik niets gezegd!
Arme lein! Ik doe het niet om je te pesten als je dat maar weetquote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
1 sigaret of een hele doos chocola? Ik heb een crappy dag gehad, major crappy
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef P.F het volgende:
O ben je gestopt met roken
Sorry! Dan heb ik niets gezegd!
Ja nu maak je het lastig! Wat is je plan?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik ben helemaal nergens mee gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |