Hij was zijn lijstje van bezochte landen aan het afgaan, dus ik hielp hem een handje.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
Karrel: IJsland is natuurlijk prachtig, maar ik geloof niet dat ik je vergelijking begrijp?
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Japan dat is mijn laatste wens. Verder heb ik alles wat ik wil zien al gezien. Dat wil zeggen als de reis naar Sicillie dit jaar doorgaat.
Maar Japan is zo duur. Misschien maar sparen en als huwlijksreis erheen.
Ik heb mij portie kamperen wel gehad, ook al waren de laatste kampeervakanties superluxe met een grote camper. Vind rondtrekken met een (huur)auto en hotelletjes/B&B tegenwoordig toch wat leuker.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Golfer: we zijn dan ook wel van het 'luxere' kamperen in de grote vakantie. Vooral Thijs houd er van lekker te kunnen zitten en staan in de tent en zo. Ik zelf wil nog wel met een rugzakje, tentje en slaapmatje op een primitief tochtje gaan, maar niet voor mijn 'grote vakantie'
Ik heb er 38.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb dit jaar weinig vrije dagen over, dus moet eens kijken hoe ik zoveel mogelijk vakanties in die dagen kan proppen, binnen het beschikbare budget
Ja, als je zegt dat de één mooier is dan de ander, neem ik aan dat je er bent geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben ook in beide landen geweest hoor. Ik vond Tunesie ook niet echt indrukwekkend.
Japan vind ik nog altijd één van de indrukwekkendste landen waarik geweest ben.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Japan daar gaan wij volgend jaar zomer naartoe!
Dat vind ik echt heel spannend. Het zou het 'ongewoonste' land zijn waar ik tot dan toe ben geweest.
Het ging om Arabische landen. IJsland hoort daar nog steeds niet bij.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij was zijn lijstje van bezochte landen aan het afgaan, dus ik hielp hem een handje.
Nou, ik ben voorlopig nog een echte kampeerjunk. Ik heb ook altijd pas echt een goed vakantiegevoel als ons '2e huisje' staat en de eerste biertjes/wijntjes uit de koelbox komenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mij portie kamperen wel gehad, ook al waren de laatste kampeervakanties superluxe met een grote camper. Vind rondtrekken met een (huur)auto en hotelletjes/B&B tegenwoordig toch wat leuker.
Vandaar dus.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Dus dat gaan we pas doen als we oud en krakkemikkig zijn
Nou golf, zullen wij het dan maar over de nieuwste modellen rollator hebben?quote:
Daar kan ik (beroepsmatig) over meelullenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou golf, zullen wij het dan maar over de nieuwste modellen rollator hebben?
Nou kom, adviseer ons eens. Wat is nou het vet coolste model?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar kan ik (beroepsmatig) over meelullen
* ColdFeet schudt meewarig haar hoofd: die oudjes die proberen zich aan te passen naar hedendaags taalgebruikquote:Op maandag 9 februari 2009 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou kom, adviseer ons eens. Wat is nou het vet coolste model?
Er zijn geen coole modellen, alleen praktischequote:Op maandag 9 februari 2009 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou kom, adviseer ons eens. Wat is nou het vet coolste model?
yow, alles cool ? ja tog rustig, eey latex mang, praat je morge !quote:Op maandag 9 februari 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet schudt meewarig haar hoofd: die oudjes die proberen zich aan te passen naar hedendaags taalgebruik
Yo mattie ik weet niet waar je huis woont maar tog!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet schudt meewarig haar hoofd: die oudjes die proberen zich aan te passen naar hedendaags taalgebruik
Oeh, een extra breed zitplankje!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er zijn geen coole modellen, alleen praktischeMet een extra breed zit-plankje en zeer goede handremmen
En natuurlijk regelmatig de bandenspanning checken
Ik wil geen rollator. Ik weiger de leeftijd te bereiken waarop je zo'n ding nodig hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh, een extra breed zitplankje!![]()
Dat klinkt als een model voor mij!
Jij wilt er zeker eentje met een extra breed kaasplankje?
"Ja leuk, top apparaatje. Nieuwe bandjes eronder. Ik heb 'm zelf ook."quote:Op maandag 9 februari 2009 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er zijn geen coole modellen, alleen praktischeMet een extra breed zit-plankje en zeer goede handremmen
En natuurlijk regelmatig de bandenspanning checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat je weigert 45 te worden? Zo oud ben ik en ik was er erg blij mee. Niet alleen was ik weer mobiel, volgens mij hielp het me ook een operatie aan een hernia te voorkomen.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil geen rollator. Ik weiger de leeftijd te bereiken waarop je zo'n ding nodig hebt
45 kan nog. Maar 60+ levert me nu al hoofdbrekens opquote:Op maandag 9 februari 2009 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk niet dat je weigert 45 te worden? Zo oud ben ik en ik was er erg blij mee. Niet alleen was ik weer mobiel, volgens mij hielp het me ook een operatie aan een hernia te voorkomen.
Overigens wordt ik liever oud met een rollator dan dement zonder.
Remmen? Wat een onzinquote:Op maandag 9 februari 2009 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha! Beroepsmatig zie ik veel van die dingen... En de remmen zijn zó belangrijk!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen
Inderdaad! Waar heb je remmen voor nodig als je een kortingskaart hebt in het ziekenhuis voor gebroken heupen?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef kaasplankje het volgende:
Remmen? Wat een onzingewoon gaan met die banaan
Natuurlijk wil iedereen met zo min mogelijk kwalen gezond worden. Maar het gaat erom hoe je ermee omgaat. Ik kende een jonge vent met een hoge dwarslesie. En hij had een mooi leven.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
45 kan nog. Maar 60+ levert me nu al hoofdbrekens op
Laat maar weten tegen die tijd!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:23 schreef AKnynke het volgende:
oh, Dude: misschien heb ik wel een beetje interesse in je huisje van de zomer. Om nou een maand bij m'n ouders te gaan wonen zie ik wat tegenop, maar misschien ga ik wel naar NL. om te werken ofzo. Als je nu ook nog een leuk baantje voor me kunt scoren, zou het helemaal top zijn.
Maar goed, misschien ga ik ook wel stage lopen oid, dus ik kan me nog helemaal niet vastleggen. Nergens aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |