Wanneer gaan jullie?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ijmuiden-Newcastle![]()
En wij gaan denk ik ook een week of 3. 2 is echt te kort!!
Nou... Ik denk dat de jodenhaat bij wel heel veel Arabieren met de paplepel is ingegoten, en behoorlijk diep zit. Maar volgens mij geldt dat enkel gelovige/praktiserende joden, geen mensen zoals golf die er weinig mee hebben, maar af en toe een beetje mee koketteren, omdat het interessant klinktquote:Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de ondertoon bevalt me niet. Net alsof je verwacht dat je door de eerste arabier die je tegen gewdongen wordt om plaats te nemen in een zelfmoord eskadron ofzo.
Het zijn net mensen.
En ik hou er niet van als een geloof of een afkomst belachelijk wordt gemaakt, maar dat is dan weer mijn wereldreizigersvisie ofzo.
Ja, daar ontkom ik dan echt niet meer aan, aan de whisky.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
wel een whisky toch doen... allemaal leuke distilleries bezoeken! (en daarna niet mogen rijden meer)
Ik moet altijd in IJmuiden lachen als we daar rijden en dan het verkeersbord zien:quote:
Ik zou niet willen beweren dat Marokko mooier is. Ik denk dat ik Tunesië mooier vond.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Marokko is een mooi land. Sowieso mooier dan Tunesie, maar ik vind het volk wel vervelend en ik ben niet eens een blonde vrouw.
Ja goed is dat he! Ik krijg dan altijd zin om er 'ff heen te rijden'quote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet altijd in IJmuiden lachen als we daar rijden en dan het verkeersbord zien:
Newcastle, 1.2 km.
Gelukkig was het geen Iraanse Koerd ofzo. Dan had je nu een oor minder.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan mijn kapper uit Iran erg blij gemaakt door op te merken dat ik dus een Perzische kapper had, ipv een Arabische.
+ 1 inzichtvol Stereo.
Geen idee of dat zo is. Ik denk dat de meeste Arabieren voldoende handelsgeest bezitten om iedere toerist als een zak met geld te zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou... Ik denk dat de jodenhaat bij wel heel veel Arabieren met de paplepel is ingegoten, en behoorlijk diep zit. Maar volgens mij geldt dat enkel gelovige/praktiserende joden, geen mensen zoals golf die er weinig mee hebben, maar af en toe een beetje mee koketteren, omdat het interessant klinkt
En boek je je accomodatie(s) zelf?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De 3e of 4e week van Juli. Iig na 5 juli, anders mag Sam (de hond) het land niet in
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Gelukkig was het geen Iraanse Koerd ofzo. Dan had je nu een oor minder.
Die gaat in de kofferbakquote:Op maandag 9 februari 2009 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En boek je je accomodatie(s) zelf?
Dit voorjaar ga ik naar Iran.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:Gevoelige materie, jeweets
Ik wil nog wel 's naar Iran op vakantie, heb er veel goeds over gehoord! En ik zie dat je in Uzbekistan bent geweest, dat staat ook op mijn verlanglijstje! Liefst zzou ik samen met een vriendin daar gaan rondtrekken, zij komt uit die regio. Maar voorlopig zit ze nog volop in de kleine kindjes en vrees ik dat ik 't kan schudden.
Kramperen?quote:
Ik ben ook in beide landen geweest hoor. Ik vond Tunesie ook niet echt indrukwekkend.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou niet willen beweren dat Marokko mooier is. Ik denk dat ik Tunesië mooier vond.
Zie sig voor foto's van beide landen (en andere).
I know! AL hoop ik dat het na de volgende verkiezingen misschien iets makkelijker wordt.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit voorjaar ga ik naar Iran.![]()
Weet wel waar je aan begint, vooral als vrouw. Je moet altijd en overal een hoofddoekje dragen. Alleen in je hotelkamer mag het af. Zelfs op de foto's voor je visum moet je een hoofddoekje op hebben. Wij vliegen met Iran Air (of zoiets) en dat betekent dat je ook in het vliegtuig het hoofd al dient te bedekken.
Grote tent, wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |