beetje mijn menu van gister na doenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister hele lekkere gewokte spruitjes met walnoten op! En nu ben ik brak, misselijk, heb ik hoofdpijn en zit ik op mijn werk.
En ik heb geen idee wat ik vanavond ga eten!
Iemand ideeen voor iets dat vooral snel en makkelijk is?
Ik kom niet verder dan biefstuk, aardappelschijfjes en een bak sla!
ik had laatst een heerlijke couscoussalade gemaakt met kip, walnoten, feta, peultjes en rucola. Was heerlijk!quote:Op maandag 9 februari 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zin in couscoussalade vanavond
kan je daar trouwens ook nog iets van groenvoer (sla ofzo) doorheen doen?
Dus couscous, tomaatjes, bosuitjes, feta, etc. en dan nog iets van rucola ofzo?
Het ziet er uit als kleine korreltjes die een gelijkenis hebben met rijst, tarly en aanverwanten... een no-go area dusquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Je kan trouwens de couscous met gemak vervangen door quinoa en dan dezelfde ingrediėnten als in een couscoussalade toevoegen.
Voor lunch heb ik m'n zelfgebakken brood alquote:Op maandag 9 februari 2009 09:52 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon voor jezelf maken als lunch Krnkje!![]()
En succes met jefilosofie
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, de Quinoia!Dat was toch mega-gezond ofzo?
Vast in het zonnatura schapquote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga vanavond eens zoeken. Zou de C1000 of de AH het verkopen?
Ik heb het nog in huis! Hoe maak je het klaar? Wellen, net als couscous?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]iets met alle noodzakelijke aminozuren in 1, iets wat je normaal alleen bij dierlijke produkten vindt en dus heel gezond voor vegetariėrs.
Bonne Maman?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:52 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, ik had vrijdag bij de Jumbo geweldig lekkere jam gehaald!Kiwi Kruisbessenjam met 100 gram fruit per 100 gram!
![]()
Geweldig lekker! Ben alleen het merk kwijt.
Nopez. Het was iets Duits. Ze hadden ook framboos/perzik en aarbei. Ik zoek het vanavond op!quote:
Ja dat is een beetje het punt: waar is het dan nog aangenaam. En ik heb maar een weekje, dus het moet een beetje een handzaam oord zijn, zeg maar.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, Schotland! In de herfst: Curacao? Is het in Tenerife dan nog zonnig? Of anders Gambia ofzo?
Zonnig, geschikt om ons er een weekje te vermaken, rust... dat is het zo ongeveer. Geen grote toeristische kermis, liefst een mooi huisje ergens of een kleinschalig hotel desnoods.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nopez. Het was iets Duits. Ze hadden ook framboos/perzik en aarbei. Ik zoek het vanavond op!![]()
Iets leuks in de herfst, waar moet het aan voldoen dude?
Behalve de paar daagjes Barcelona in mei/juni staat er hier ook nog geen vakantie gepland. We zullen in september/oktober w.s. gewoon een last minute naar een (ergens nog) warm oord boeken.:)quote:Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is vooral om de batterij op te laden voor dat het weer winter wordt (Schotland kan net zo goed een druilerige vakantie worden. Niet erg, maar ik wil daarom dus graag in de herfst even naar de zon.)
Leuk, Barcelona!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve de paar daagjes Barcelona in mei/juni staat er hier ook nog geen vakantie gepland. We zullen in september/oktober w.s. gewoon een last minute naar een (ergens nog) warm oord boeken.:)
Heb ik ook aan zitten denken! En de temperaturen zijn daar goed rond die tijd!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
Marokko is erg leuk Dude!
Ik was vooral erg weg van Essaouira en Marrakesh!
Ik heb toen een rondreis gemaakt door Marokko en alles ter plekke geregeld.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken! En de temperaturen zijn daar goed rond die tijd!
Ik zie echter altijd alleen maar van die all inclusive afschuwelijke resorts, als ik op Marokko google. Jij lijkt me daar ook geen type voor. Waar verbleef jij?
Klinkt goed en ik hou me zeer aanbevolen voor je info!!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb toen een rondreis gemaakt door Marokko en alles ter plekke geregeld.
In Essaouira hadden wij toen een appartement geregeld op het dak van een hotel.Gewoon uit de Lonely Planet. Ik ga vanavond even voor je zoeken hoe dat ook alweer heette.
Maar volgens mij zou vliegen op Marrakesh, daar een paar dagen blijven, dan met de bus naar Essaouira en daar een paar dagen blijven, een hele goede combinatie zijn.![]()
Je kunt heerlijk ronddwalen in Essaouira en Marrakesh.En in Essaouira kun je ontzettend toffe schilderijen kopen voor een paar tientjes.
je bedoeld je wil bluezz niet in een boerka stoppen?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef golfer het volgende:
Jordaniė schijnt ook mooi te zijn, maar ja..ik heb het niet zo op Arabische landen.
Dat ook, plus dat ik als ik daar met m'n keppeltje op loop ook waarschijnlijk wat rare blikken krijg.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:28 schreef cybermans het volgende:
je bedoeld je wil bluezz niet in een boerka stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |