beetje mijn menu van gister na doenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister hele lekkere gewokte spruitjes met walnoten op! En nu ben ik brak, misselijk, heb ik hoofdpijn en zit ik op mijn werk.
En ik heb geen idee wat ik vanavond ga eten!
Iemand ideeen voor iets dat vooral snel en makkelijk is?
Ik kom niet verder dan biefstuk, aardappelschijfjes en een bak sla!
ik had laatst een heerlijke couscoussalade gemaakt met kip, walnoten, feta, peultjes en rucola. Was heerlijk!quote:Op maandag 9 februari 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zin in couscoussalade vanavond
kan je daar trouwens ook nog iets van groenvoer (sla ofzo) doorheen doen?
Dus couscous, tomaatjes, bosuitjes, feta, etc. en dan nog iets van rucola ofzo?
Het ziet er uit als kleine korreltjes die een gelijkenis hebben met rijst, tarly en aanverwanten... een no-go area dusquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Je kan trouwens de couscous met gemak vervangen door quinoa en dan dezelfde ingrediėnten als in een couscoussalade toevoegen.
Voor lunch heb ik m'n zelfgebakken brood alquote:Op maandag 9 februari 2009 09:52 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon voor jezelf maken als lunch Krnkje!![]()
En succes met jefilosofie
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, de Quinoia!Dat was toch mega-gezond ofzo?
Vast in het zonnatura schapquote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga vanavond eens zoeken. Zou de C1000 of de AH het verkopen?
Ik heb het nog in huis! Hoe maak je het klaar? Wellen, net als couscous?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]iets met alle noodzakelijke aminozuren in 1, iets wat je normaal alleen bij dierlijke produkten vindt en dus heel gezond voor vegetariėrs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |