Ik eet de salades altijd koud.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tvp, kheb nog nooit met couscous gekookt maar wil dat toch eens gaan proberen. Eet je deze salades koud, of lauwwarm?
oh.. flink ziek geweest op vakantie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik eet de salades altijd koud.
Ik heb nog een beetje een couscous trauma van mijn vakantie in Marokko, dus warme couscous durf ik nog niet zo goed aan.
Nee, dat niet eens. Het was gewoon allemaal heel flauw enzo. Zelfde met tajine;s, heb ik ook weinig goede herinneringen aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
oh.. flink ziek geweest op vakantie?
Wat zonde! Ga je op vakantie en denk je het echte marokaanse eten te gaan proeven zoals het hoort, krijg je allemaal smakeloze dingen voorgeschoteld.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens. Het was gewoon allemaal heel flauw enzo. Zelfde met tajine;s, heb ik ook weinig goede herinneringen aan.
Je bent echt een nobel mens, Zoalshetis. Maar voortaan misschien wat meer couscous en minder wiet?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben helemaal geen liefhebber van couscous, tenzij het gemaakt is door een echte marokkaanse vrouw. daar moet je dus voor uitgenodigd zijn als je bijvoorbeeld gratis een tekst schrijft voor een stichting die rolstoelen inzamelt voor hun berber thuisland.
op de van wou zit een hele goede marokkaan! twee huizen verder dan de beste ijzerwarenwinkel van amsterdam, 'van der meulen'. naast de weedwinkel.
kenners weten wat ik bedoel. ga maar eens een keer eten.
couscous gemaakt door niet-marokkanen is flauw, korrelig en smaakloos.
Same here.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:
Ik prefreer bulgur ook trouwens boven couscous.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |