beetje mijn menu van gister na doenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister hele lekkere gewokte spruitjes met walnoten op! En nu ben ik brak, misselijk, heb ik hoofdpijn en zit ik op mijn werk.
En ik heb geen idee wat ik vanavond ga eten!
Iemand ideeen voor iets dat vooral snel en makkelijk is?
Ik kom niet verder dan biefstuk, aardappelschijfjes en een bak sla!
ik had laatst een heerlijke couscoussalade gemaakt met kip, walnoten, feta, peultjes en rucola. Was heerlijk!quote:Op maandag 9 februari 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zin in couscoussalade vanavond
kan je daar trouwens ook nog iets van groenvoer (sla ofzo) doorheen doen?
Dus couscous, tomaatjes, bosuitjes, feta, etc. en dan nog iets van rucola ofzo?
Het ziet er uit als kleine korreltjes die een gelijkenis hebben met rijst, tarly en aanverwanten... een no-go area dusquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Je kan trouwens de couscous met gemak vervangen door quinoa en dan dezelfde ingrediėnten als in een couscoussalade toevoegen.
Voor lunch heb ik m'n zelfgebakken brood alquote:Op maandag 9 februari 2009 09:52 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon voor jezelf maken als lunch Krnkje!![]()
En succes met jefilosofie
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, de Quinoia!Dat was toch mega-gezond ofzo?
Vast in het zonnatura schapquote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga vanavond eens zoeken. Zou de C1000 of de AH het verkopen?
Ik heb het nog in huis! Hoe maak je het klaar? Wellen, net als couscous?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]iets met alle noodzakelijke aminozuren in 1, iets wat je normaal alleen bij dierlijke produkten vindt en dus heel gezond voor vegetariėrs.
Bonne Maman?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:52 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, ik had vrijdag bij de Jumbo geweldig lekkere jam gehaald!Kiwi Kruisbessenjam met 100 gram fruit per 100 gram!
![]()
Geweldig lekker! Ben alleen het merk kwijt.
Nopez. Het was iets Duits. Ze hadden ook framboos/perzik en aarbei. Ik zoek het vanavond op!quote:
Ja dat is een beetje het punt: waar is het dan nog aangenaam. En ik heb maar een weekje, dus het moet een beetje een handzaam oord zijn, zeg maar.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, Schotland! In de herfst: Curacao? Is het in Tenerife dan nog zonnig? Of anders Gambia ofzo?
Zonnig, geschikt om ons er een weekje te vermaken, rust... dat is het zo ongeveer. Geen grote toeristische kermis, liefst een mooi huisje ergens of een kleinschalig hotel desnoods.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nopez. Het was iets Duits. Ze hadden ook framboos/perzik en aarbei. Ik zoek het vanavond op!![]()
Iets leuks in de herfst, waar moet het aan voldoen dude?
Behalve de paar daagjes Barcelona in mei/juni staat er hier ook nog geen vakantie gepland. We zullen in september/oktober w.s. gewoon een last minute naar een (ergens nog) warm oord boeken.:)quote:Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is vooral om de batterij op te laden voor dat het weer winter wordt (Schotland kan net zo goed een druilerige vakantie worden. Niet erg, maar ik wil daarom dus graag in de herfst even naar de zon.)
Leuk, Barcelona!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve de paar daagjes Barcelona in mei/juni staat er hier ook nog geen vakantie gepland. We zullen in september/oktober w.s. gewoon een last minute naar een (ergens nog) warm oord boeken.:)
Heb ik ook aan zitten denken! En de temperaturen zijn daar goed rond die tijd!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
Marokko is erg leuk Dude!
Ik was vooral erg weg van Essaouira en Marrakesh!
Ik heb toen een rondreis gemaakt door Marokko en alles ter plekke geregeld.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken! En de temperaturen zijn daar goed rond die tijd!
Ik zie echter altijd alleen maar van die all inclusive afschuwelijke resorts, als ik op Marokko google. Jij lijkt me daar ook geen type voor. Waar verbleef jij?
Klinkt goed en ik hou me zeer aanbevolen voor je info!!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb toen een rondreis gemaakt door Marokko en alles ter plekke geregeld.
In Essaouira hadden wij toen een appartement geregeld op het dak van een hotel.Gewoon uit de Lonely Planet. Ik ga vanavond even voor je zoeken hoe dat ook alweer heette.
Maar volgens mij zou vliegen op Marrakesh, daar een paar dagen blijven, dan met de bus naar Essaouira en daar een paar dagen blijven, een hele goede combinatie zijn.![]()
Je kunt heerlijk ronddwalen in Essaouira en Marrakesh.En in Essaouira kun je ontzettend toffe schilderijen kopen voor een paar tientjes.
je bedoeld je wil bluezz niet in een boerka stoppen?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef golfer het volgende:
Jordaniė schijnt ook mooi te zijn, maar ja..ik heb het niet zo op Arabische landen.
Dat ook, plus dat ik als ik daar met m'n keppeltje op loop ook waarschijnlijk wat rare blikken krijg.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:28 schreef cybermans het volgende:
je bedoeld je wil bluezz niet in een boerka stoppen?
Ik hoef ze niet aan te schaffen, heb ze al.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:53 schreef Liejannuh het volgende:
Dus je zou speciaal voor een bezoek aan een arabisch land een keppeltje aanschaffen Golfer? Hoe vroom van je!
Heb je dan onzichtbare ofzo? Als man van het geloof zou je 'm namelijk toch altijd moeten dragen.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet aan te schaffen, heb ze al.
Ik ben niet orthodox.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:03 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je dan onzichtbare ofzo? Als man van het geloof zou je 'm namelijk toch altijd moeten dragen.
Dus dan zou je er alleen eentje dragen in een synagoge?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef Liejannuh het volgende:
Dus dan zou je er alleen eentje dragen in een synagoge?
Dan is er dus geen probleem om naar een arabisch land op vakantie te gaan.
Ah, ok.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Weet ik, ben ook al eens in Turkije geweest.
Inclusief je opmerkingen die er na kwamen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef golfer het volgende:
Jordaniė schijnt ook mooi te zijn, maar ja..ik heb het niet zo op Arabische landen.
Het was allemaal niet zo serieus bedoelt.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef Liejannuh het volgende:
Maar dan snap ik deze opmerking niet:
Inclusief je opmerkingen die er na kwamen.
Mooi woord: koketteren.quote:[b]Op maandag 9 februari 2009 16:16
Maar Golfer zit gewoon een beetje te koketteren met zijn afkomst
Dat weet ik, maar de ondertoon bevalt me niet. Net alsof je verwacht dat je door de eerste arabier die je tegen gewdongen wordt om plaats te nemen in een zelfmoord eskadron ofzo.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was allemaal niet zo serieus bedoelt.
hoewel er wel een lichte ondertoon van waarheid speelt dat ik mij niet zo helemaal op mijn gemak voel in die landen
Slechte grappen zijn nu ongepast denk ik?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de ondertoon bevalt me niet. Net alsof je verwacht dat je door de eerste arabier die je tegen gewdongen wordt om plaats te nemen in een zelfmoord eskadron ofzo.
Het zijn net mensen.
En ik hou er niet van als een geloof of een afkomst belachelijk wordt gemaakt, maar dat is dan weer mijn wereldreizigersvisie ofzo.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Slechte grappen zijn nu ongepast denk ik?
Vuile poepchinees.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Slechte grappen zijn nu ongepast denk ik?
2/3 weken zo ongeveer denk ik!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude, wanneer en hoe lang ben je van plan naar Schotland te gaan?
Ohja, laat ik eens niet vergeten de boot te boeken vanaaf...
Ijmuiden-Newcastlequote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
2/3 weken zo ongeveer denk ik!
Ligt er ook een beetje aan hoe lang ik mijn huis vol krijg met oppas, want ik wil de katten niet te lang helemaal alleen (afgezien van de betaalde voederdienst) laten.
Welke boot moet jij boeken?
wel een whisky toch doen... allemaal leuke distilleries bezoeken! (en daarna niet mogen rijden meer)quote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
2/3 weken zo ongeveer denk ik!
Ligt er ook een beetje aan hoe lang ik mijn huis vol krijg met oppas, want ik wil de katten niet te lang helemaal alleen (afgezien van de betaalde voederdienst) laten.
Welke boot moet jij boeken?
Wanneer gaan jullie?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ijmuiden-Newcastle![]()
En wij gaan denk ik ook een week of 3. 2 is echt te kort!!
Nou... Ik denk dat de jodenhaat bij wel heel veel Arabieren met de paplepel is ingegoten, en behoorlijk diep zit. Maar volgens mij geldt dat enkel gelovige/praktiserende joden, geen mensen zoals golf die er weinig mee hebben, maar af en toe een beetje mee koketteren, omdat het interessant klinktquote:Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de ondertoon bevalt me niet. Net alsof je verwacht dat je door de eerste arabier die je tegen gewdongen wordt om plaats te nemen in een zelfmoord eskadron ofzo.
Het zijn net mensen.
En ik hou er niet van als een geloof of een afkomst belachelijk wordt gemaakt, maar dat is dan weer mijn wereldreizigersvisie ofzo.
Ja, daar ontkom ik dan echt niet meer aan, aan de whisky.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
wel een whisky toch doen... allemaal leuke distilleries bezoeken! (en daarna niet mogen rijden meer)
Ik moet altijd in IJmuiden lachen als we daar rijden en dan het verkeersbord zien:quote:
Ik zou niet willen beweren dat Marokko mooier is. Ik denk dat ik Tunesiė mooier vond.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Marokko is een mooi land. Sowieso mooier dan Tunesie, maar ik vind het volk wel vervelend en ik ben niet eens een blonde vrouw.
Ja goed is dat he! Ik krijg dan altijd zin om er 'ff heen te rijden'quote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet altijd in IJmuiden lachen als we daar rijden en dan het verkeersbord zien:
Newcastle, 1.2 km.
Gelukkig was het geen Iraanse Koerd ofzo. Dan had je nu een oor minder.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan mijn kapper uit Iran erg blij gemaakt door op te merken dat ik dus een Perzische kapper had, ipv een Arabische.
+ 1 inzichtvol Stereo.
Geen idee of dat zo is. Ik denk dat de meeste Arabieren voldoende handelsgeest bezitten om iedere toerist als een zak met geld te zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou... Ik denk dat de jodenhaat bij wel heel veel Arabieren met de paplepel is ingegoten, en behoorlijk diep zit. Maar volgens mij geldt dat enkel gelovige/praktiserende joden, geen mensen zoals golf die er weinig mee hebben, maar af en toe een beetje mee koketteren, omdat het interessant klinkt
En boek je je accomodatie(s) zelf?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De 3e of 4e week van Juli. Iig na 5 juli, anders mag Sam (de hond) het land niet in
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Gelukkig was het geen Iraanse Koerd ofzo. Dan had je nu een oor minder.
Die gaat in de kofferbakquote:Op maandag 9 februari 2009 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En boek je je accomodatie(s) zelf?
Dit voorjaar ga ik naar Iran.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:Gevoelige materie, jeweets
Ik wil nog wel 's naar Iran op vakantie, heb er veel goeds over gehoord! En ik zie dat je in Uzbekistan bent geweest, dat staat ook op mijn verlanglijstje! Liefst zzou ik samen met een vriendin daar gaan rondtrekken, zij komt uit die regio. Maar voorlopig zit ze nog volop in de kleine kindjes en vrees ik dat ik 't kan schudden.
Kramperen?quote:
Ik ben ook in beide landen geweest hoor. Ik vond Tunesie ook niet echt indrukwekkend.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou niet willen beweren dat Marokko mooier is. Ik denk dat ik Tunesiė mooier vond.
Zie sig voor foto's van beide landen (en andere).
I know! AL hoop ik dat het na de volgende verkiezingen misschien iets makkelijker wordt.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit voorjaar ga ik naar Iran.![]()
Weet wel waar je aan begint, vooral als vrouw. Je moet altijd en overal een hoofddoekje dragen. Alleen in je hotelkamer mag het af. Zelfs op de foto's voor je visum moet je een hoofddoekje op hebben. Wij vliegen met Iran Air (of zoiets) en dat betekent dat je ook in het vliegtuig het hoofd al dient te bedekken.
Grote tent, wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |