Ik hoef ze niet aan te schaffen, heb ze al.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:53 schreef Liejannuh het volgende:
Dus je zou speciaal voor een bezoek aan een arabisch land een keppeltje aanschaffen Golfer? Hoe vroom van je!
Heb je dan onzichtbare ofzo? Als man van het geloof zou je 'm namelijk toch altijd moeten dragen.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet aan te schaffen, heb ze al.
Ik ben niet orthodox.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:03 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je dan onzichtbare ofzo? Als man van het geloof zou je 'm namelijk toch altijd moeten dragen.
Dus dan zou je er alleen eentje dragen in een synagoge?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef Liejannuh het volgende:
Dus dan zou je er alleen eentje dragen in een synagoge?
Dan is er dus geen probleem om naar een arabisch land op vakantie te gaan.
Ah, ok.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Weet ik, ben ook al eens in Turkije geweest.
Inclusief je opmerkingen die er na kwamen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef golfer het volgende:
Jordaniė schijnt ook mooi te zijn, maar ja..ik heb het niet zo op Arabische landen.
Het was allemaal niet zo serieus bedoelt.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef Liejannuh het volgende:
Maar dan snap ik deze opmerking niet:
Inclusief je opmerkingen die er na kwamen.
Mooi woord: koketteren.quote:[b]Op maandag 9 februari 2009 16:16
Maar Golfer zit gewoon een beetje te koketteren met zijn afkomst
Dat weet ik, maar de ondertoon bevalt me niet. Net alsof je verwacht dat je door de eerste arabier die je tegen gewdongen wordt om plaats te nemen in een zelfmoord eskadron ofzo.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was allemaal niet zo serieus bedoelt.
hoewel er wel een lichte ondertoon van waarheid speelt dat ik mij niet zo helemaal op mijn gemak voel in die landen
Slechte grappen zijn nu ongepast denk ik?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de ondertoon bevalt me niet. Net alsof je verwacht dat je door de eerste arabier die je tegen gewdongen wordt om plaats te nemen in een zelfmoord eskadron ofzo.
Het zijn net mensen.
En ik hou er niet van als een geloof of een afkomst belachelijk wordt gemaakt, maar dat is dan weer mijn wereldreizigersvisie ofzo.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Slechte grappen zijn nu ongepast denk ik?
Vuile poepchinees.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Slechte grappen zijn nu ongepast denk ik?
2/3 weken zo ongeveer denk ik!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude, wanneer en hoe lang ben je van plan naar Schotland te gaan?
Ohja, laat ik eens niet vergeten de boot te boeken vanaaf...
Ijmuiden-Newcastlequote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
2/3 weken zo ongeveer denk ik!
Ligt er ook een beetje aan hoe lang ik mijn huis vol krijg met oppas, want ik wil de katten niet te lang helemaal alleen (afgezien van de betaalde voederdienst) laten.
Welke boot moet jij boeken?
wel een whisky toch doen... allemaal leuke distilleries bezoeken! (en daarna niet mogen rijden meer)quote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
2/3 weken zo ongeveer denk ik!
Ligt er ook een beetje aan hoe lang ik mijn huis vol krijg met oppas, want ik wil de katten niet te lang helemaal alleen (afgezien van de betaalde voederdienst) laten.
Welke boot moet jij boeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |