Hij was zijn lijstje van bezochte landen aan het afgaan, dus ik hielp hem een handje.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
Karrel: IJsland is natuurlijk prachtig, maar ik geloof niet dat ik je vergelijking begrijp?
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Japan dat is mijn laatste wens. Verder heb ik alles wat ik wil zien al gezien. Dat wil zeggen als de reis naar Sicillie dit jaar doorgaat.
Maar Japan is zo duur. Misschien maar sparen en als huwlijksreis erheen.
Ik heb mij portie kamperen wel gehad, ook al waren de laatste kampeervakanties superluxe met een grote camper. Vind rondtrekken met een (huur)auto en hotelletjes/B&B tegenwoordig toch wat leuker.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Golfer: we zijn dan ook wel van het 'luxere' kamperen in de grote vakantie. Vooral Thijs houd er van lekker te kunnen zitten en staan in de tent en zo. Ik zelf wil nog wel met een rugzakje, tentje en slaapmatje op een primitief tochtje gaan, maar niet voor mijn 'grote vakantie'
Ik heb er 38.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb dit jaar weinig vrije dagen over, dus moet eens kijken hoe ik zoveel mogelijk vakanties in die dagen kan proppen, binnen het beschikbare budget
Ja, als je zegt dat de één mooier is dan de ander, neem ik aan dat je er bent geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben ook in beide landen geweest hoor. Ik vond Tunesie ook niet echt indrukwekkend.
Japan vind ik nog altijd één van de indrukwekkendste landen waarik geweest ben.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Japan daar gaan wij volgend jaar zomer naartoe!
Dat vind ik echt heel spannend. Het zou het 'ongewoonste' land zijn waar ik tot dan toe ben geweest.
Het ging om Arabische landen. IJsland hoort daar nog steeds niet bij.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij was zijn lijstje van bezochte landen aan het afgaan, dus ik hielp hem een handje.
Nou, ik ben voorlopig nog een echte kampeerjunk. Ik heb ook altijd pas echt een goed vakantiegevoel als ons '2e huisje' staat en de eerste biertjes/wijntjes uit de koelbox komenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mij portie kamperen wel gehad, ook al waren de laatste kampeervakanties superluxe met een grote camper. Vind rondtrekken met een (huur)auto en hotelletjes/B&B tegenwoordig toch wat leuker.
Vandaar dus.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Dus dat gaan we pas doen als we oud en krakkemikkig zijn
Nou golf, zullen wij het dan maar over de nieuwste modellen rollator hebben?quote:
Daar kan ik (beroepsmatig) over meelullenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou golf, zullen wij het dan maar over de nieuwste modellen rollator hebben?
Nou kom, adviseer ons eens. Wat is nou het vet coolste model?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar kan ik (beroepsmatig) over meelullen
* ColdFeet schudt meewarig haar hoofd: die oudjes die proberen zich aan te passen naar hedendaags taalgebruikquote:Op maandag 9 februari 2009 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou kom, adviseer ons eens. Wat is nou het vet coolste model?
Er zijn geen coole modellen, alleen praktischequote:Op maandag 9 februari 2009 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou kom, adviseer ons eens. Wat is nou het vet coolste model?
yow, alles cool ? ja tog rustig, eey latex mang, praat je morge !quote:Op maandag 9 februari 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet schudt meewarig haar hoofd: die oudjes die proberen zich aan te passen naar hedendaags taalgebruik
Yo mattie ik weet niet waar je huis woont maar tog!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet schudt meewarig haar hoofd: die oudjes die proberen zich aan te passen naar hedendaags taalgebruik
Oeh, een extra breed zitplankje!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er zijn geen coole modellen, alleen praktischeMet een extra breed zit-plankje en zeer goede handremmen
En natuurlijk regelmatig de bandenspanning checken
Ik wil geen rollator. Ik weiger de leeftijd te bereiken waarop je zo'n ding nodig hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh, een extra breed zitplankje!![]()
Dat klinkt als een model voor mij!
Jij wilt er zeker eentje met een extra breed kaasplankje?
"Ja leuk, top apparaatje. Nieuwe bandjes eronder. Ik heb 'm zelf ook."quote:Op maandag 9 februari 2009 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er zijn geen coole modellen, alleen praktischeMet een extra breed zit-plankje en zeer goede handremmen
En natuurlijk regelmatig de bandenspanning checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat je weigert 45 te worden? Zo oud ben ik en ik was er erg blij mee. Niet alleen was ik weer mobiel, volgens mij hielp het me ook een operatie aan een hernia te voorkomen.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil geen rollator. Ik weiger de leeftijd te bereiken waarop je zo'n ding nodig hebt
45 kan nog. Maar 60+ levert me nu al hoofdbrekens opquote:Op maandag 9 februari 2009 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk niet dat je weigert 45 te worden? Zo oud ben ik en ik was er erg blij mee. Niet alleen was ik weer mobiel, volgens mij hielp het me ook een operatie aan een hernia te voorkomen.
Overigens wordt ik liever oud met een rollator dan dement zonder.
Remmen? Wat een onzinquote:Op maandag 9 februari 2009 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha! Beroepsmatig zie ik veel van die dingen... En de remmen zijn zó belangrijk!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen
Inderdaad! Waar heb je remmen voor nodig als je een kortingskaart hebt in het ziekenhuis voor gebroken heupen?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef kaasplankje het volgende:
Remmen? Wat een onzingewoon gaan met die banaan
Natuurlijk wil iedereen met zo min mogelijk kwalen gezond worden. Maar het gaat erom hoe je ermee omgaat. Ik kende een jonge vent met een hoge dwarslesie. En hij had een mooi leven.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
45 kan nog. Maar 60+ levert me nu al hoofdbrekens op
Laat maar weten tegen die tijd!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:23 schreef AKnynke het volgende:
oh, Dude: misschien heb ik wel een beetje interesse in je huisje van de zomer. Om nou een maand bij m'n ouders te gaan wonen zie ik wat tegenop, maar misschien ga ik wel naar NL. om te werken ofzo. Als je nu ook nog een leuk baantje voor me kunt scoren, zou het helemaal top zijn.
Maar goed, misschien ga ik ook wel stage lopen oid, dus ik kan me nog helemaal niet vastleggen. Nergens aan!
Midden in de nacht kaas eten kan ik ookquote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
Het leukste vond ik dat ik zomaar midden in de nacht kaas kon eten ofzo. Niemand die er iets van zei....
Je wilt toch niet zeggen dat jij en MuadDib.........quote:Op maandag 9 februari 2009 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of hij is bekend in de buurt......
M'n ouders wonen in de buurtquote:
Ikke? Ik woon ver van Amsterdam.....quote:Op maandag 9 februari 2009 20:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat jij en MuadDib.........
Wat leuk!
Vroegah maakte ik aardbeien-gemberjam.....quote:Op maandag 9 februari 2009 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Gemberjamook gek de 1e keer, maar erg lekker
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ja maar jij.. toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat leuk!
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb ome golfer gedist, ik was al bang voor een ban....
Ik was boos op vieze ome golfer juist...
(ik had het gehad met zijn garpjes....)
stil toch PFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Golfer plagen, kusjes vragen...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb ome golfer gedist, ik was al bang voor een ban....
Ik was boos op vieze ome golfer juist...
(ik had het gehad met zijn garpjes....)
Ware liefde kent geen afstanden!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ikke? Ik woon ver van Amsterdam.....
Precies!quote:
Ik zou zeggen: LATEN!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een dillemaCrappy dag gehad, vermoeiend en lang verhaal... Ik heb NU trek, en er ligt een doos bonbons vlakbij. Doen of laten? Doen betekent dat een groot deel van de chocolade op gaat...
Ja maar als ik het NU op eet, is er morgen niks meer om op te etenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef MuadDib het volgende:
Ik zou zeggen: LATEN!!!
Maar ík zou die doos nu al op hebben...
doenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een dillemaCrappy dag gehad, vermoeiend en lang verhaal... Ik heb NU trek, en er ligt een doos bonbons vlakbij. Doen of laten? Doen betekent dat een groot deel van de chocolade op gaat...
Hallo mevrouwtje! Niet doen! Ik ga het zeggen!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja maar als ik het NU op eet, is er morgen niks meer om op te etenDus in feite help ik mezelf dan, toch?
probeer er anders gewoon ééntjequote:Op maandag 9 februari 2009 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar als ik het NU op eet, is er morgen niks meer om op te etenDus in feite help ik mezelf dan, toch?
Zeg kaas! Gemenerik!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
probeer er anders gewoon ééntje
Zeggen tegen wie?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef P.F het volgende:
Hallo mevrouwtje! Niet doen! Ik ga het zeggen!
U riep?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg kaas! Gemenerik!
Steun haar eensanders stuur ik de rest van de slankdames op je af!
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Zeg kaas! Gemenerik!
Steun haar eensanders stuur ik de rest van de slankdames op je af!
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb echt zin in chocola![]()
[..]
Zeggen tegen wie?O ben je gestopt met rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry! Dan heb ik niets gezegd!
Arme lein! Ik doe het niet om je te pesten als je dat maar weetquote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
1 sigaret of een hele doos chocola? Ik heb een crappy dag gehad, major crappy
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef P.F het volgende:
O ben je gestopt met roken
Sorry! Dan heb ik niets gezegd!
Ja nu maak je het lastig! Wat is je plan?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik ben helemaal nergens mee gestopt
CF! Foeiquote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
WTF, zit ineens heel Slank in de CUL-SC?
*durft haar cheesecake niet meer op te eten
Met frambozen!!! Dat is fruit!!! Calorie-arm en rijk aan vitamine Cquote:
Stop het in een zip-lock zakje, ik PM mn adres welquote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
WTF, zit ineens heel Slank in de CUL-SC?
*durft haar cheesecake niet meer op te eten
Zeg maar 3x zoveelquote:Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
Even een stomme vraag.. Als ik om 8:45 in Amsterdam wil zijn, moet ik dan twee keer zoveel reistijd rekenen (auto) dan het zou zijn ivm file?
Yep ik snap, maar dan zou ik echt op tijd vertrekken: vaak kan een half uur eerder of later vertrekken het verschil maken tussen wel/niet in de file staan. Ik rijd alleen nooit tussen Almere en A'dam in de ochtendspits, dus ik kan je geen tips geven over ETD.quote:
O als er sneeuw is kan ik niet eens met de auto! Dan heeft m'n vader hem nodigquote:Op maandag 9 februari 2009 22:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ze verwachten morgen grote drukte ivm sneeuw enzo.![]()
Ik zou maar 4 keer zoveel tijd nemen.
Nouja, sneeuw, regen, whatever.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
[..]
O als er sneeuw is kan ik niet eens met de auto! Dan heeft m'n vader hem nodig
Dat is toch niet ver?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
Ik moet op de dijk rijden richting zilverstrand, dan pas bij de hollandse brug op.
Oooh ik ben zoo slecht in de wegIk ben een ramp
![]()
Of is dit onverantwoord? Nu al zover rijden??
PFje,quote:Op maandag 9 februari 2009 22:12 schreef P.F het volgende:
Ja maar ik bedoel omdat ik net m'n rijbewijs heb, of het wel verantwoord is! Ik had namelijk vandaag ook al ruzie op de snelweg
Ach in het diepe leer je het snelste zwemmen dude, bovendien rijd iedereen rustig als 't bad weather isquote:Op maandag 9 februari 2009 22:12 schreef P.F het volgende:
Ja maar ik bedoel omdat ik net m'n rijbewijs heb, of het wel verantwoord is! Ik had namelijk vandaag ook al ruzie op de snelweg
Naar Spanje is wel heeeel ver hoor. Ik vertrouw je wel, maar doe eerst eens de Randstad......quote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
Ik vond namelijk wel dat ik al meteen naar Gent kan rijden over 11 dagen. Of naar Spanje of zo.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Naar Spanje is wel heeeel ver hoor. Ik vertrouw je wel, maar doe eerst eens de Randstad......
Geen idee.. niet onder de mijne iig.. weinig slanke mokkels te vinden hierquote:Op maandag 9 februari 2009 22:15 schreef golfer het volgende:
Onder welke stenen komen al die slanke mokkels vandaan
Dat is volgens mij heel lang rechtdoor en dan kan je weer omkeren.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef P.F het volgende:
Nou ik ben vandaag (per ongeluk, afslag gemist
) Naar Lelystad gereden
Ja, 16 kilometer heen en 16 terugquote:Op maandag 9 februari 2009 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is volgens mij heel lang rechtdoor en dan kan je weer omkeren.
Telt niet voor Spanje
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naar Spanje is wel heeeel ver hoor. Ik vertrouw je wel, maar doe eerst eens de Randstad......
Is het buitenbad al open?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Bwuh, ik hoop dat het beter wordt, dude. Wou morgen in mijn lunchpauze gaan zwemmen, maar niets zo rot als je weer aankleden na het zwemmen als je kleren zijn natgeregend
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:16 schreef k_man het volgende:
Nog een geluk dat ie nog maar drie poten heeft.
Maar een driepoot staat altijd stabielquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:16 schreef k_man het volgende:
Nog een geluk dat ie nog maar drie poten heeft.
Elk kruis heeft kracht...of zo iets, las ik ergens op een tegeltje.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:19 schreef MuadDib het volgende:
Maar een driepoot staat altijd stabiel
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Elk kruis heeft kracht...of zo iets, las ik ergens op een tegeltje.
Dat kruis?quote:
Nou, absoluut!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:57 schreef golfer het volgende:
En in het kader van kruisen en daarmee hangende geloofszaken: ik ben zo blij voor Eluana Englaro en haar familie dat het eindelijk voorbij is en dat die enge griezels niet de kans hebben gekregen om het hun nog moeilijker te maken.
Ligquote:
Jaquote:
Voor/tegenquote:
Kruisknabbels?quote:
Wat? Bij een halve zak stoppen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is mij volgens mij nog nóóit geluk!
Ach, je bent inmiddels aan krakkemikke toe?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
de andere helft werd door iemand anders op gegeten
Extra krakende chips?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach, je bent inmiddels aan krakkemikke toe?
Nou miekje was nog niet aan de beurt geweest bij D_H toch?quote:
Nou trek dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:02 schreef golfer het volgende:
We hebben nog even Masterchef gekeken en nu heb ik alweer trek.
Daar heb ik mijn personeel voor.quote:
Ja, net als Isa functioneer ik 's nachts gewoon vele malen beter dan overdag. En pas morgenmiddag college, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer!![]()
Wat ben je toch een notoire nachtbraker.
Ik herken dat ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, net als Isa functioneer ik 's nachts gewoon vele malen beter dan overdag. En pas morgenmiddag college, dus dat scheelt.
Ik ben al even bezig aan mijn nachtelijke shiftquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Hobstra!
Heb je nachtdienst of kom je er net uit?
Welterusten Bolge & Gabbanaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ben al even bezig aan mijn nachtelijke shift
Rare nacht vol met brandmeldingen en kortsluitingen en inbraken!
en hoe is het hiero??
Sexyquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten Golfstra.
Hobsasa
Morgen Salsa dansen, heb er onwijs veel zin in. Na 100x geoefend te hebben op die cross body lead op YouTube moet het morgen toch helemaal goed komen.![]()
[ afbeelding ]
Plus het juiste geurtje op voor de juiste carribische sfeer.![]()
Na 2 lessen denk ik dat dansen zo in elkaar zit:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer: ik vind het knap dat je het lukt, met de salsa! Ik heb wat aanleg voor dans, maar de salsa-lessen bij mij mislukten deerlijk.Zo lang ik dóe alsof ik salsa kan, ziet het er best aannemelijk uit, maar tijdens de lessen werd ik een hark. Zo gek! Nu doe ik dus maar weer of ik het kan. Hetzelfde ging het trouwens met flamenco. Terwijl ik het echt heel graag goed zou willen leren.
Jups steeds bellen en gebeld worden en vanalles en nog wat tussendoor te regelen, hectisch en soms ook wel heftig hoor.. met bv. camera alarm.. denk aan een overval en dan iemand op de cam zien die bedreigd wordt, dan moet je wel heel snel handelen uiteraard.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welterusten Bolge & Gabana![]()
![]()
Je werkt inderdaad op een meldkamer hè? neem je zelf dus telefoontjes aan?
En is dat niet heftig soms?
Ja, maar er is nog een 5) Je vrij (voelen om je te) kunnen bewegen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na 2 lessen denk ik dat dansen zo in elkaar zit:
1) Ritmegevoel
2) Motoriek
3) Geheugen om je pasjes te onthouden en figuren aan elkaar te breien
4) Een gewillige partner (v) / een assertief leidende partner (m)
Het eerste heb ik wel, tweede en derde aanmerkelijk minder en dat vierde daar werken we nog aan.
Maar net doen alsof gaat vrij lang goed hoor! Een vriendin van mij die ECHT niet weet hoe ze ritme moet tellen keek gewoon erg goed naar haar partner bij het dansen en danste dan gelijktijdig mee. En dat ging goed, tot op zekere hoogte.
Ik neem aan dat je heel specifieke trainingen krijgt om met dergelijke noodsituaties om te gaan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups steeds bellen en gebeld worden en vanalles en nog wat tussendoor te regelen, hectisch en soms ook wel heftig hoor.. met bv. camera alarm.. denk aan een overval en dan iemand op de cam zien die bedreigd wordt, dan moet je wel heel snel handelen uiteraard.
Mijn pa is congierge op een lagere school, en d'r was laatst idd een paar keer ingebroken. Hij moet dan altijd als eerste kijken of er wat aan de hand is, nadat de meldkamer hem heeft gebeld. Voel het niet veilig hoor. Wil liever dat de politie met hem mee gaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups steeds bellen en gebeld worden en vanalles en nog wat tussendoor te regelen, hectisch en soms ook wel heftig hoor.. met bv. camera alarm.. denk aan een overval en dan iemand op de cam zien die bedreigd wordt, dan moet je wel heel snel handelen uiteraard.
Nou nee, ik kan dat dus nog niet. Vorige keer ging de halve les zo:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, maar er is nog een 5) Je vrij (voelen om je te) kunnen bewegen.
En dat lukt me bij salsa prima als ik de muziek hoor en mij alleen daardoor laat leiden. Het gaat mis als ik het idee heb dat ik aan pasjes moet denken.
De echt knappe dansers kunnen dat combineren natuurlijk. En jij dus ook zo te lezen. Dat lijkt me geweldig! Hoe lang duurt je cursus nog?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Dude wat zou ik graag met je dansen. Lekker handzaam!![]()
![]()
![]()
Latino's zijn inderdaad vaak ook niet zo groot, dus je misstaat vast niet in het algemene salsa-beeld.quote:Mijn danspartner is net anderhalve cm langer dan ik.Maar als ik die filmpjes bekijk op internet zijn het altijd van die mini-latino's die met enorm lange blonde Amerikaanse babes aan het dansen zijn.
Jups daar zijn idd. trainingen voor en verder ook heel veel gevoelsmatig handelen.. dat moet wel een beetje in je zitten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je heel specifieke trainingen krijgt om met dergelijke noodsituaties om te gaan?
Het zal misschien niet vaak voorkomen, maar jullie moeten toch voorbereid zijn op het ergste.
Best wel een uitgebreide cursus!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn pa is congierge op een lagere school, en d'r was laatst idd een paar keer ingebroken. Hij moet dan altijd als eerste kijken of er wat aan de hand is, nadat de meldkamer hem heeft gebeld. Voel het niet veilig hoor. Wil liever dat de politie met hem mee gaat.
[..]
Nou nee, ik kan dat dus nog niet. Vorige keer ging de halve les zo:
- 'JIJ LEIDT NIET GOED"
-- 'NEE JIJ *LAAT* JE NIET LEIDEN, TRUT'
etc.![]()
Want idd, je moet elke keer aan de pasjes denken en je moet ook nog aan je partner wennen. Het is net als leren autorijden: als je zonder na te denken kunt schakelen, koppeling in kan drukken, gas geven en remmen, dán pas kun je beginnen met echt autorijden en leren op het verkeer te letten etc.
Cursus is nog 15 lessen ofzo.
Ze deed toneel met mij, vorig jaar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Latino's zijn inderdaad vaak ook niet zo groot, dus je misstaat vast niet in het algemene salsa-beeld.Hoe kom je eigenlijk aan je danspartner? Werd dat tijdens de lessen gecombineerd?
Het lijkt me echt supergaaf Hob, op de meldkamer zitten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups daar zijn idd. trainingen voor en verder ook heel veel gevoelsmatig handelen.. dat moet wel een beetje in je zitten.
en Steer, hij kan altijd vragen of politie mee komt, ze doen het alleen niet altijd.. ligt aan type alarm.. en vooral dat hij dan binnen 15min. ter plaatse moet zijn zeg maar. Maar vragen kan altijd
Mja, hij spreekt niet zo goed Nederlands dus ik zie hem wel de moeite niet nemen en alleen gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups daar zijn idd. trainingen voor en verder ook heel veel gevoelsmatig handelen.. dat moet wel een beetje in je zitten.
en Steer, hij kan altijd vragen of politie mee komt, ze doen het alleen niet altijd.. ligt aan type alarm.. en vooral dat hij dan binnen 15min. ter plaatse moet zijn zeg maar. Maar vragen kan altijd
Aha, is zij die nep-aanstaande uit dat verhaal in dat café met dat aanzoek?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze deed toneel met mij, vorig jaar.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Over aantrekkelijke meisjes gesproken, waarom sta jij niet meer op m'n Hyves, Dude
kjoetie fotoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze deed toneel met mij, vorig jaar.
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
Je had rood haar en was iets aan het zoenen.
Oh heb je al gevonden en ben je al ZO oud?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, als ik zo oud was wil ik er net zo uit zien als jij!
Letterlijk.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het lijkt me echt supergaaf Hob, op de meldkamer zitten.
Maar ja, ik ben ook onvervalst van de vette sensatie.![]()
Ik woonde begin jaren '90 een paar jaar in Rotterdam in de Millinx-buurt, puur omdat er elke avond wel ergens werd geschoten![]()
Dat mis ik soms in Groningen. Dat niemand elkaar ooit doodschiet.
Maar zeg eens, kick je ook op de sensatie, als je dan al uuuren op de meldkamer zit?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]!!
Het is ook een enorm leuk vak en heel breed ook.
verveelt nooit eigenlijk.
Wordt nu eindelijk beetje rustiger, was enorm druk.. maar tegen 4 a 4.30 komt de drukte weer beetje en dat helpt dan goed om mij wakker te houden
Dat lijkt me heel saai.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
Was er maar een wereld waarin mensen geen kwaaie dingen deden.
Nee?quote:
Ja stuk of 15 waarvan 10 directe en nu zit ik er met 1 in de nacht, overdag/avond meestal met 3 a 4.quote:
Nou kicken...das een groot woord, geeft een leuke spanning hehe.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar zeg eens, kick je ook op de sensatie, als je dan al uuuren op de meldkamer zit?
Ja tuurlijk heb je het liefst een goede afloop, dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja stuk of 15 waarvan 10 directe en nu zit ik er met 1 in de nacht, overdag/avond meestal met 3 a 4.
[..]
Nou kicken...das een groot woord, geeft een leuke spanning hehe.
heb liever een goede afloop etc..dan dat iets "raak" is.
Ik ben een lazy ass die nauwelijks werkt en het echt veel te goed heeft in het leven en dus hang ik gewoon wat rond nog.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:16 schreef MissHobje het volgende:
Mare Duderinnetje en Steer, waarom zijn jullie nog wakkert??
Omdat ik me goed voel 's nachts.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:16 schreef MissHobje het volgende:
Mare Duderinnetje en Steer, waarom zijn jullie nog wakkert??
Oh absoluut waar, maar er blijven zat meldingen over ala prutswerk hoor hehe.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk heb je het liefst een goede afloop, dat spreekt voor zich.
Maar als er nooit iets zou gebeuren, zou je baan er toch heel anders uitzien?
Ik ben journalist geweest en hoezeer ik ook echt wil dat iedereen gelukkig is en pais en vree en twiedelediet... wilde ik toch graag af en toe mijn professie aan kunnen wenden op het moment dat het even níet zo voorspoedig verliep ergens in de wereld/samenleving.
Ik kan me zo voorstellen dat dit voor jouw baan ook geldt.
Dat lijkt me een groot goed, dat je op een bepaald moment weet dat je intuitie leidend kan zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh absoluut waar, maar er blijven zat meldingen over ala prutswerk hoor hehe.
zoals inschakelfouten, sabotages etc.
Mooie is wel dat als er een brand/overval/inbraak binnen komt dat je precies aanvoelt/weet welke raak is of niet.. en dat puur op het zien van tekst!
Maf dat je intuïtie dan heel goed werkt.
Nee, want thuis heb ik toch genoeg droge kleding.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:01 schreef cybermans het volgende:
goede morgen allemaal.
@Liejannuh heb je ook de voorspelling voor de rest van de dag gezien?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Ze doen het veel beter zo zonder au pairIk zei gisteren nog dat het huis vele malen netter en opgeruimder en schoner was dan bij alle 3 de au pairs
En dat is ècht waar!
Waarom hebben ze dan een au pairquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Ze doen het veel beter zo zonder au pairIk zei gisteren nog dat het huis vele malen netter en opgeruimder en schoner was dan bij alle 3 de au pairs
En dat is ècht waar!
Omdat mijn vader de hele dag aan het werk was en nu met (vroeg)pensioenquote:
En jij bent ook heel toevallig niet verdomd vaak bij je ouders de laatste tijd?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef Isabeau het volgende:
En dat is ècht waar!
Jawel, maar dan is het altijd al schoon en netjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:27 schreef Vork het volgende:
En jij bent ook heel toevallig niet verdomd vaak bij je ouders de laatste tijd?
In besprekingquote:
Zo gaat het altijd he?!quote:
Je vader heeft z'n nieuwe roeping gevonden?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Jawel, maar dan is het altijd al schoon en netjes
Niet terug laten bellen, gewoon zelf bellen. Succes!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd he?!Zit je een week tegen een telefoontje aan te hikken, bel je eindelijk, is de persoon die je wilt spreken niet beschikbaar!
Gaat ze je terug bellen?
Ik heb gemompeld dat ik later wel terug belquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef Liejannuh het volgende:
Zo gaat het altijd he?!Zit je een week tegen een telefoontje aan te hikken, bel je eindelijk, is de persoon die je wilt spreken niet beschikbaar!
Gaat ze je terug bellen?
Mijn moeder is lid geworden van de bieb en ik zag dat ze daar dan tegenwoordig onbeperkt gratis internet bij doen in de biebquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo het zit er weer opWas weer erg leuk! Iig beter dan de eerste keer op dinsdag, toen was het best chaotisch, kon ik niet echt goed tegen
![]()
Miss straks nog ff naar de bieb inetten, zo richting de volgende afspraak.
Wat zal ik blij zijn als ik om half 5 weer thuis ben.
Had gisteren een flinke pan tomatensoep gemaakt, dus dat eten we vandaag nog een keer met broodjes.
En? Heb je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb gemompeld dat ik later wel terug bel
Voorjaarsvakantie jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kom er net achter dat ik volgende week vakantie heb!![]()
![]()
Was ik helemaal vergeten.
Nee, niets gepland en de man is verder ook niet vrij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:02 schreef MissHobje het volgende:
Oh lekker is dat
Ga je wat leuks doen>??
Ik wil ook vakantie
Oh heerlijk lekker lang weekend..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voorjaarsvakantie jaMet die weer!
Ik heb maandag vrij genomen, gewoon zomaaromdat de helft van de dames allang weer voor de 1e keer vakantie heeft gevierd
![]()
Betekent dat ik zaterdag dan vrij heb t/m woensdag
golfer is gek geworden, heeft met dit weer zin om te gaan statten, stadten, stadden![]()
Maar we gaan het dóen!
Stad-ze Bluezz!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voorjaarsvakantie jaMet die weer!
Ik heb maandag vrij genomen, gewoon zomaaromdat de helft van de dames allang weer voor de 1e keer vakantie heeft gevierd
![]()
Betekent dat ik zaterdag dan vrij heb t/m woensdag
golfer is gek geworden, heeft met dit weer zin om te gaan statten, stadten, stadden![]()
Maar we gaan het dóen!
Ik wil naar een Turkse supermarkt en die hebben we nou eenmaal niet in ons dorp, dus moeten we even naar Haarlem. Kan ik het gelijk even combineren met nieuwe pasfoto's laten maken voor het verlengen van m'n rijbewijs.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:02 schreef Bluezz het volgende:
Maar we gaan het dóen!
Oh das dan wel jammertjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, niets gepland en de man is verder ook niet vrij.
Ik ga maar veel proefkoken voor het dinertje dat ik de 28ste geef, denk ik.
Hobbekequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh das dan wel jammertje
Koken is leukie
heb je al ideetjes ?
Ja ik heb er ooit een topic over geopend, zal zo eens zoeken. Ik wil herfstige, winterse gerechten maken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh das dan wel jammertje
Koken is leukie
heb je al ideetjes ?
Op tijd voor de afwas.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:08 schreef MissHobje het volgende:
Pssssssssssss Dude hoe laat verwacht je ons
Bij Pavlova moet ik aan hondjes denken!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:11 schreef Liejannuh het volgende:
Which reminds me, het kookclubje komt bij mij op 27 februari. En ik heb alleen nog maar het nagerecht verzonnen!
Wat combineert nu een beetje leuk bij een Pavlova?
Dat was Pavlov!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij Pavlova moet ik aan hondjes denken!![]()
Wat is het?
Oew, die ziet er ook goed uit!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Pavlova
Schuimgebakmet vruchtjes
Wat Dude zegtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa, ga eens bellen![]()
(Geen idee hoe of wat, maar als Liejannuh streng wordt, is het ongetwijfeld belangrijk).
Hmmmm, intrigerend voorzieningen lijstje!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Moet er wel een oven zijn! En moeten we van te voren nog bepalen wat we gaan koken? We kunnen voor de zaterdagavond wel in tweetallen allemaal een gerechtje maken
Volgens mij is het echt zo'n mini huisje!quote:Algemeen
Vrijstaand
Opp. ca. 70 m²
Woonkamer
Zit- en eethoek
TV
Radio-/cd-speler
Spellendoos
Open haard
Keuken
Open keuken
Magnetron
Afwasmachine
Slaapkamer(s)
4 slaapkamers met twee 1-persoonsbedden (2 met wastafel)
Bedden voorzien van dekbedden
Sanitair
Ligbad
Douche
Wastafel
Apart toilet
Overige
CV
Bergkast
Terras met terrasmeubilair
Oew! Dat is nou net jammer!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, volgens mij krijg je eiwitschuim enkel zo 'taai' als je er suiker bijdoet. Met zoetstof oid gaat dat niet.
Maar kun je geen suikervrije soufflé maken? Misschien ook wel lekker?quote:
Ik heb ze net gemaild of er uberhaupt wel een oven is in het huisje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar kun je geen suikervrije soufflé maken? Misschien ook wel lekker?
*heeft nieuw Gordon-R-toetjesboek, zag al een recept voor Kahluasoufflé![]()
Mijn arme lijn
Nou die van mij begint al om 05:00 te roepen.... Tenzij je een keertje je bedje uit moet om naar de Wc te gan zal je het niet winnen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:57 schreef Tezz het volgende:
Jij wint het ook elke keer he Kres.....Mijn wekker gaat om zeven uur, dat vind ik echt vroeg genoeg.
Even wakker worden met koffie!!!!!!![]()
![]()
Goedemorgen!
uitspraakoefeningen oa.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:41 schreef Liejannuh het volgende:
Wat goed dat je je huiswerk hebt gedaan DE!Wat moest je doen?
You got the same feeling today ??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
Kres, ik ken het gevoel
MK, succes met de training!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |