Je bent een lowbie dat betekent meestal of een goldspammer of een goldbegger. Gewoon gelijk vragen wat je wilt kom je vaak verder mee. Maar idd de meeste wowers zijn tyfuslijers probeer maar eens een party in te komen als rogue 90% van de tijd word je gewoon genegeerdquote:Op zondag 8 februari 2009 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn WOWers tyfuslijers?
Ik ben in Darnassus hé. lvl 12. Maar question hier is kut dus ik wil naar Stormwind. Dus ik heb binnen 10 minuten 10 (!!) mensen aangesproken. lvl 40 en hoger. Zo van: Hey Angelskiss. Ik wachten maar ze geven geen antwoord en dan lopen ze weer weg. Wtf zijn dat voor rare figuren![]()
Ik kom toch regelmatig in een party op mn 72 en 26 roguequote:Op zondag 8 februari 2009 23:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je bent een lowbie dat betekent meestal of een goldspammer of een goldbegger. Gewoon gelijk vragen wat je wilt kom je vaak verder mee. Maar idd de meeste wowers zijn tyfuslijers probeer maar eens een party in te komen als rogue 90% van de tijd word je gewoon genegeerd. Niet eens een nee
.
Eensch, edoch ligt dit ook aan de population van de serverquote:Op zondag 8 februari 2009 23:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Maar idd de meeste wowers zijn tyfuslijers probeer maar eens een party in te komen als rogue 90% van de tijd word je gewoon genegeerd. Niet eens een nee
.
Gratz!!quote:Op maandag 9 februari 2009 01:55 schreef Robier het volgende:
http://i39.tinypic.com/x3wges.jpg
Nieuwe mount.
Heb je een wolf? Heb je een raptor? Heb je een kodo? Heb je een undead horsie? Heb je een kip?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:24 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Gratz!!
(helaas beat NIEMAND mijn mounts)
Werkt nietquote:Op maandag 9 februari 2009 09:19 schreef Windigo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Terug vind Pownage
Heb ik een ticket geopent en dit kwam er uit:quote:Op zondag 8 februari 2009 18:00 schreef vogelkooi het volgende:
aditional instance can not be launced, try again later.
edit; Wat duidelijker zoquote:Op maandag 9 februari 2009 06:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je een wolf? Heb je een raptor? Heb je een kodo? Heb je een undead horsie? Heb je een kip?
Nog een server kopen?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:11 schreef stbabylon het volgende:
5000* instances kan de instance server aan
6000* groepen proberen er één te starten
dat kan niet he
*zo maar een nummer
Spectral Tiger. Tuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:43 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
edit; Wat duidelijker zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat stel je voor om het te bewijzen?quote:
Die serie is al bijna 2 jaar uitverkochtquote:Op maandag 9 februari 2009 11:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Die zou ik zo graag hebben hč. Maar ja, die kan je toch nergens meer krijgen?
Waarom haal je je naam eigenlijk weg?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:43 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
edit; Wat duidelijker zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You have been chosen to fill out a GM survey.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:31 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Heb ik een ticket geopent en dit kwam er uit:
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Voor $1.500,- op ebay.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Die zou ik zo graag hebben hč. Maar ja, die kan je toch nergens meer krijgen?
Ik heb de naam van mijn eigen character meestal ook uitstaan, mocht je daarop doelen. Ik weet immers al hoe mijn character heetquote:Op maandag 9 februari 2009 12:14 schreef Migwi het volgende:
[..]
Waarom haal je je naam eigenlijk weg?
Wil je niet 'herkend' worden?
Ja, dat heeft iedereen wel me dunkt.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb de naam van mijn eigen character meestal ook uitstaan, mocht je daarop doelen. Ik weet immers al hoe mijn character heet
Hehe, ik krijg meestal wel een invite.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je bent een lowbie dat betekent meestal of een goldspammer of een goldbegger. Gewoon gelijk vragen wat je wilt kom je vaak verder mee. Maar idd de meeste wowers zijn tyfuslijers probeer maar eens een party in te komen als rogue 90% van de tijd word je gewoon genegeerd. Niet eens een nee
.
Ow, niet gezienquote:Op maandag 9 februari 2009 13:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iedereen wel me dunkt.
Maar meneer heeft z'n naam wegge-edit, vandaar de vraag dus
leuke damagequote:
Oja, beetje jammer dat het onleesbaar is.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:31 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Heb ik een ticket geopent en dit kwam er uit:
[ afbeelding ]
Dan klik je op de image en vergroot je het...quote:Op maandag 9 februari 2009 18:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oja, beetje jammer dat het onleesbaar is.
Anders vinden jullie me via wow-armory en zien jullie de crap gear die ik draag op 80quote:Op maandag 9 februari 2009 13:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iedereen wel me dunkt.
Maar meneer heeft z'n naam wegge-edit, vandaar de vraag dus
En dat is erg, omdat....?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:49 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Anders vinden jullie me via wow-armory en zien jullie de crap gear die ik draag op 80
[ afbeelding ]
Werkt niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:40 schreef Katth het volgende:
[..]
Dan klik je op de image en vergroot je het...
Vandaag gedaan en gehaaldquote:
Grats, maar vind 'm wel lelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed gister ff gehaald:
[ link | afbeelding ]
Moeders mooiste is i niet neer wel aardig uniek heb hem nog maar 1 keer gezienquote:
Zeker een vette mount inderdaad, gratsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moeders mooiste is i niet neer wel aardig uniek heb hem nog maar 1 keer gezien.
Mijn vriendin is juist diegene die me aan het WoWen heeft gekregenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.wowinsider.com/2009/02/09/wow-intervention/
Wat zouden Julie doen?
Als je al een vriend(in) hebt dan moet je ff doen alsof je er geen hebt.
M'n guildie Senbonzakura heeft 'm ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moeders mooiste is i niet neer wel aardig uniek heb hem nog maar 1 keer gezien.
Whehe nice, naam komt me bekent voor dus het zou best wel eens kunnen zijn dat ik hem heb gezienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:35 schreef Draz het volgende:
[..]
M'n guildie Senbonzakura heeft 'm ook
Dat is dan ook de achievement whore van Skullcrusher! (6450 punten)
Dunno heb nu wel 191 dagen play time in totalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef Henkius het volgende:
Mag ik vragen in hoeveel playtime jullie ongeveer naar lvl 80 zijn ge-lvld?
Lastig om te zeggen, omdat ik op 70 heb gespeeld en het dus niet echt meer klopt als ik /played invoer. Maar 1-60 is ongeveer 2 dagen playtime, outland na de nerf denk ik zo'n 3-4 uur per level en als je op 68 naar northrend gaat doe je het in 4 uur, tegen de 80 aan word het langzaam iets van 6 uur. Bij elkaar opgeteld is dat euh, 5-6 dagen ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef Henkius het volgende:
hmm iets van 20 dagen /played tot 80. Dat was voor de xp bonus van 1-70.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef Henkius het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben eind januari ook weer begonnen met WoWenMag ik me hier nu ook (weer) melden?
Jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben eind januari ook weer begonnen met WoWenMag ik me hier nu ook (weer) melden?
Haha!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja. En wil je je ook melden in een willekeurig topic over dat WoW-ers altijd puisterige nerds zijn? Dit om het vooroordeel te ontkrachten
.
Eindelijk iemand die het goed doetquote:
*checkt fobo* dat zit idd wel goed jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha!Ben misschien wel een beetje nerd hoor
Niet puisterig trouwens...
* checkt foboquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha!Ben misschien wel een beetje nerd hoor
Niet puisterig trouwens...
Wehehe, GMTA.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*checkt fobo* dat zit idd wel goed ja
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*checkt fobo* dat zit idd wel goed ja
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
* checkt fobo
Van mij mag je er zijn, hoor!
Vlaams?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:22 schreef GooseFM het volgende:
JE ziet er een tikje Vlaams uit, Pien
Vlaams!quote:
1.5 speed in MH?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef Henkius het volgende:
[..]
Ik heb dual wield met twee van dat soort wapensIk heb nog geen betere gevonden.
Ja thanksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Als het je eerste character is helemaal, daar deed ik een eeuw over. Dat het nu wat sneller gaat komt omdat ik onderhand alles wel ken.
En die axe is vet man. Gratz.
Ik heb een 1.8 in mn MH en 1.5 in mn OHquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef Migwi het volgende:
[..]
1.5 speed in MH?
Ik mag dan lang niet gespeeld hebben, maar is dat niet juist ontzettend slecht?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef Henkius het volgende:
[..]
Ik heb dual wield met twee van dat soort wapensIk heb nog geen betere gevonden.
Oh vandaar... want Vlaams ben ik niet, tenzij Amsterdam opeens in België ligtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Vlaams!
Eigenlijk lijk je gewoon op een Vlaamse die ik ooit eens op MSN had
Ok doe ik. Nog even door lvlen en dan kan ik naar Outlandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:25 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Check eens de AH of doe een Instance met wat lui en je vindt zo beter wapens (met wat geluk, dat wel..) Als je op 58 naar Outland kunt heb je ook vrij snel betere gear
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh vandaar... want Vlaams ben ik niet, tenzij Amsterdam opeens in België ligt
Ajaxquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:28 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Wist je niet dat de A in AFC Ajax staat voor Antwerpen?!
Murlocs zijn niet grappig...quote:
Ze zijn behoorlijk irritant inderdaad....quote:
heb ze dit weekend als wraak afgeslacht...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:01 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ze zijn behoorlijk irritant inderdaad....
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef rihago het volgende:
[..]
heb ze dit weekend als wraak afgeslacht...
wat ze mij jaren geleden allemaal hebben aangedaan (in goldshire)
leuk als sms toon voor je telefoon...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef GooseFM het volgende:
[..]![]()
Kan dat geluid van ze ook niet meer horen...
Yupquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef Migwi het volgende:
Zitten er murlocs in Northrend?
*vloekt*quote:
Been there, done thatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef rihago het volgende:
[..]
leuk als sms toon voor je telefoon...
Maar dit zijn andere murlocsquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Windigo het volgende:
Hoe weet je of je server druk is?
Als er zelfs s'ochtends vroeg om 0700 rijen staan bij de AH in exodar
Of dat je om 05:00 nog genoeg handtekeningen kunt vinden voor je guild charterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Windigo het volgende:
Hoe weet je of je server druk is?
Als er zelfs s'ochtends vroeg om 0700 rijen staan bij de AH in exodar
Das idd een van de matigste gebieden om te questen jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef Pien85 het volgende:
Aaargh!!! Ik haat quests in Darkshire![]()
dan had ik maar niet opnieuw moeten beginnen
Vind 't gewoon stomme vleeshompen met beentjes. Mja..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dit zijn andere murlocs
Ja, daarom moet je ook NE spelen, kan je mooi naar Ashenvalequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef Pien85 het volgende:
Aaargh!!! Ik haat quests in Darkshire![]()
dan had ik maar niet opnieuw moeten beginnen
Lijkt me dus echt 3x niks.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:30 schreef rihago het volgende:
[..]
mijn server is heel rustig (nog wel tenminste)...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lvl mn Rogue met dual Butcher's Slicer (beiden 2.90) en het is prettiger spelen dan 2 snelle wapens
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:12 schreef Revenge2005 het volgende:
inmiddels 74 met miin DK , dat iin zo ongeveer 2 dagen
nu alleen nog ff wat gold grinden voor 77 , zodat ik de rest kan afmaken op me epic flyer , Icecrown/stormpeaks etc
Watquote:
noobquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:36 schreef Zosk het volgende:
ik zie het nut niet in van een trage offhand als rogue
ik vind persoonlijk van wel , klein beetje OP maar dat is te verwachten met een hero classquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef rihago het volgende:
[..]
is DK beetje leuk?
wil er ook aan beginnen... maar eerst 55 worden...
quote:
Opbokken.quote:
en stond ook al in de vorige thread...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Opbokken.
Dat plaatje is belachelijk oud, en heeft oorspronkelijk niks met wow te maken, en het origineel is andersom.
Wacht maar tot je in Borean Tundra de Murloc quests gaat doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef Migwi het volgende:Vind 't gewoon stomme vleeshompen met beentjes. Mja..
Nou, ben benieuwd danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in Borean Tundra de Murloc quests gaat doen
Vergeet niet te eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd dan
Nu slapen, morgen Outland afmaken (lekkel heul d'n dag vrij)
Als je combat bent wel. Met mutilate is het beter om ook een langzame offhand te hebben, omdat muti gebaseerd is op weapon damage. Langzaam wapen = hoge damage.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
![]()
Even serieuze reply voor Drizzt dan maar: Slome mainhand voor harde instant attacks (heb je in orde met een 2.90), snelle offhand voor meer poison procs en Combat Potency procs.
Ja ok, maar toch lvl ik lekkerder met 2 trage weaponsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
![]()
Even serieuze reply voor Drizzt dan maar: Slome mainhand voor harde instant attacks (heb je in orde met een 2.90), snelle offhand voor meer poison procs en Combat Potency procs.
Mutilate PVE snelle mainhand, trage offhandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je combat bent wel. Met mutilate is het beter om ook een langzame offhand te hebben, omdat muti gebaseerd is op weapon damage. Langzaam wapen = hoge damage.
Dat is ook wat ik gehoord heb, in ieder geval lvl 80 instap mutilate wapens = 2x librarian paper cutters.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef Robier het volgende:
Voor mutilate 2x een zo snel mogelijk wapen.
Voor mutilate is 2x snel wapen inderdaad wel lekker, zelf ook Librarian paper cutter hiervoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik gehoord heb, in ieder geval lvl 80 instap mutilate wapens = 2x librarian paper cutters.
Maar van Mutilate heb ik geen kaas gegeten moet ik toegeven.
Dat vergat ik met vroeger naar lvl 60 levelen nog wel eens, alles was nog zo nieuw en spannendquote:
Ligt eraan hoe lang je speelt, maar een level per dag zo ongeveer is best redelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:02 schreef drumstickNL het volgende:
Ben nu level 72, hoeveel levels zou ik op een dag nu kunnen doen?
Nee DK's zijn er om de lage hoeveelheid tanks aan te vullenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:05 schreef vogelkooi het volgende:
Rogue als dps? Voor dps hebben we toch death knight's?
Idd net als op je kop vliegen niet vast zitten en er toch niet afvallenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:44 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste bugs met nieuwe mount, ze zouden zomaar kunnen neerstorten.
Rijmt op prutser?quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:35 schreef stbabylon het volgende:
Een dag vrij om WoW te spelen, en dan woensdag uitkiezen.. slim
Is niet zo vreemd met die nadruk op PvP van Blizzard.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Ssswing het volgende:
Echt een schrikbarend tekort aan healers tegenwoordig
Tsja, een healer levellen is vaak lastig, dus doen mensen het niet. Vooral nieuwe spelers en alliance spelers kampen met dat probleemquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Ssswing het volgende:
Laatst bood iemand mij 300g om te respeccen naar resto...quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, een healer levellen is vaak lastig, dus doen mensen het niet. Vooral nieuwe spelers en alliance spelers kampen met dat probleem
Ik zie het probleem niet echt. Ga dps spec en spec terug naar healing op 80, instances doe je toch niet tijdens het lvlen omdat je er maar weinig aan hebt dan qua expquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, een healer levellen is vaak lastig, dus doen mensen het niet. Vooral nieuwe spelers en alliance spelers kampen met dat probleem
Heb nu webbed death in main en The fleshripper in offhand, opzich maakt het niet zoveel uit als je een langzame in offhand heb als die maar hoge dps heeft, omdat die dan de snelheid eruit haalt met mutilate.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:32 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Voor mutilate is 2x snel wapen inderdaad wel lekker, zelf ook Librarian paper cutter hiervoor.
Owww, tot 58 levelen als shadow, en dan BF,ramparts doen totdat je het kan dromen, tegen de tijd ga je Coilfang doen, en later manatombs en crypts/quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Patchen is binnen 5 minuten klaar (inclusief downloaden)? Heb het vanmorgen voor dat ik naar me werk ging ff snel gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef GooseFM het volgende:
Damn, kan ik vanavond eerst weer gaan patchenGelukkig heb ik nog een Heroes-aflevering te kijken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Patchen is binnen 5 minuten klaar (inclusief downloaden)? Heb het vanmorgen voor dat ik naar me werk ging ff snel gedaan.
Plaatje kennen we inmiddels al wel. Die hoeven we hier niet meer te zien.quote:
Welk plaatje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Plaatje kennen we inmiddels al wel. Die hoeven we hier niet meer te zien.
1 als je door buffeldquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:02 schreef drumstickNL het volgende:
Ben nu level 72, hoeveel levels zou ik op een dag nu kunnen doen?
reinstall..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:57 schreef Henkius het volgende:
Ik heb een probleempje want als ik probeer in te loggen krijg ik dit bericht te zien:
Unable to validate game version. This may be caused by file corruption or the interfernce of another program.![]()
Wat te doen?
Mjah, repair.exe wil nog wel eens helpen.quote:
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=19654quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:57 schreef Henkius het volgende:
Ik heb een probleempje want als ik probeer in te loggen krijg ik dit bericht te zien:
Unable to validate game version. This may be caused by file corruption or the interfernce of another program.![]()
Wat te doen?
Ah ja de repair heeft geholpen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef maffemuts het volgende:
[..]
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=19654
Veel voorkomend probleem dus
Tevens een tvp'tje enzo
ja dat heeft mij ook een keer gered. Toch bizar dat het zo'n ongelooflijk klote systeem is om te installeren en te updaten...Je bent er inderdaad een halve dag meer verderquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef CocaColaLight het volgende:
Scheelt toch weer een halve dag installeren en updaten![]()
Maar kleine tip maak ff een copy van je wow map
Snel? Traag bedoel je? Twee keer 1.80 tot 2.00 Daggers?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef Robier het volgende:
Helaasch neen voor een v/d achievements moet je minimaal lvl75 zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:44 schreef Henkius het volgende:
Wat kan je allemaal krijgen voor de Love is in the Air achievements? Kan ik die ook doen met mijn lvl 50 war?
Nou de Elder titel was wel gaaf, past goed bij mijn Shaman. Voor de rest boeit het mij ook geen flikker. Ik ga eens even kijken hoeveel van die achievements ik makkelijk kan halen, ik ga er iig geen pvp voor doen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste en waarschijnlijk mijn eerste valentine achievement gehaald. Lonely? puur om andere te helpen. Ik heb totaal geen zin om me elke event zwaar veel moeite te stoppen in alle achievements voor een mount waar eind oktober half de server op vliegt te krijgen (en na een jaar nog eens 25% van de server). Dus ik doe alleen die dingen die makkelijik zijn en/of iets leuks oplevert (vanity pet bijv.)
Ik quote even een stukje van een rogue website:quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Snel? Traag bedoel je? Twee keer 1.80 tot 2.00 Daggers?
Tevens vandaag Love is in the Air achievements halen.![]()
Zit ook achter een router al jaren trouwens maar nergens last van. Van een router hoor je ook helemaal geen last te hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:38 schreef GooseFM het volgende:
[..]
5mb ofzo?![]()
En ik zit achter een router dus bij mij duurt het soms wat langer(Terwijl ik tijdens het spelen weinig tot nooit last van lag heb
)
lol voor de raids wel ja, gewoon een guild run pakken voor de achievements van heroics of anders met je super stats gaat patsen wil ook nog wel eens helpenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef Ssswing het volgende:
hehe, PUG vragen niet langer om een gearcheck maar of je de behaalde achievements even wil linken
Ik heb in mijn leven nog niet aan die idiote achievements gedaan...dus geen PUG voor mij meer...mafketels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Yep. Gelukkig ben ik een van de langer zittende members van de guild, er is altijd wel een plek voor me. Undergeared of nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol voor de raids wel ja, gewoon een guild run pakken voor de achievements van heroics of anders met je super stats gaat patsen wil ook nog wel eens helpen.
Komt gewoon omdat je nergens meer moeite voor hoeft te doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef Ssswing het volgende:
Heb overigens wel het idee dat de community echt hard achteruit gaat zeg. Even afgezien van de meest idiote DK (incl. namen) is het toch verdraaid lastig om PUG te spelen. De helft van de mensen heeft geen idee waar ze mee bezig zijn (please nuke the skull...?), of labiele connecties (2 mensen disconnecten, waaronder de healer tijdens een HC instance) of na één enkele whipe is het meteen schelden en tieren en een andere groep zoeken.
Idd, daarom heb ik een healing set verzameld voor m'n paladin. Had vorige week een complete set door offspec rolls en wat rep gear dus ben maar holy gespecced. Best leuk om te doen en idd, er is een erg tekort dus ik hoef maar 5 minuutjes trade en lfg te lezen en ik zit al in een heroic.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Ssswing het volgende:
snap eigenlijk probleem niet zo erg, want ik ben nu level 77 en heb nog 3 levels te gaan tot 80. Op dit moment heb ik, nadat ik CWF heb gekocht nog 2300 gold over. En ik gebruik eigenlijk mijn professions nooit. Puur items verkopen die ik vind met grinden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef Ssswing het volgende:
ah yay...cold weather flying mount. Dat is niet zo'n probleem... maar op 3 toons die ellendige 5k gold bij elkaar sparen is wel vervelend
Overigens erg prettig om weer te kunnen vliegen inderdaad, maakt het geheel toch wat bereisbaarder.
Het spel zit vol idioten, daarom ben ik ook gestopt met pugs. Niet dat het beter gaat met guild heroics, maar dan hebben we tenminste nog lol. (Gonzo raiden ftw!) Snel naar binnen, alles kapot nuken, tactieken negeren, wipen, de tactieken voor de helft opvolgen en alles clearen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef Ssswing het volgende:
Heb overigens wel het idee dat de community echt hard achteruit gaat zeg. Even afgezien van de meest idiote DK (incl. namen) is het toch verdraaid lastig om PUG te spelen. De helft van de mensen heeft geen idee waar ze mee bezig zijn (please nuke the skull...?), of labiele connecties (2 mensen disconnecten, waaronder de healer tijdens een HC instance) of na één enkele whipe is het meteen schelden en tieren en een andere groep zoeken.
gzquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef Ssswing het volgende:
ah yay...cold weather flying mount. Dat is niet zo'n probleem... maar op 3 toons die ellendige 5k gold bij elkaar sparen is wel vervelend
Overigens erg prettig om weer te kunnen vliegen inderdaad, maakt het geheel toch wat bereisbaarder.
[..]
Yep. Gelukkig ben ik een van de langer zittende members van de guild, er is altijd wel een plek voor me. Undergeared of niet
Pfff, waar zijn de tijden dat je echt moest nadenken bij een heroic run. Goed marken, classes kennen en een aantal keer wilt whipen om maar in ieder geval het einde te halen ;'(
//edit: als toelichting; ik speel pas weer sinds een paar weken een beetje. Avondje hier, avondje daar. In vanilla WoW en TBC wel (te) actief geraid en gespeeld
Guildie van me doet al die festival archievements met 3 charsquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
Jezus nóg een festival met achievements? Mjah ik ben toch te lui, zo blijf je bezig man.
ja totdat je op level 80 komt en een beetje mee wilt draaien, dan gaan dingen nou eenmaal geld kosten. De afweging die je dan moet maken is: epic mount of gear (kopen / craften) zodat je heroics kunt gaan doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
snap eigenlijk probleem niet zo erg, want ik ben nu level 77 en heb nog 3 levels te gaan tot 80. Op dit moment heb ik, nadat ik CWF heb gekocht nog 2300 gold over. En ik gebruik eigenlijk mijn professions nooit. Puur items verkopen die ik vind met grinden.
Lol, ik ben al te lui om ze alleen op m'n main te doen. Enige die ik bijna allemaal heb is van hallow's end, daar moet ik alleen die sinister squashling nog.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Guildie van me doet al die festival archievements met 3 chars
tank moet baas zijn om te marken...quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:22 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zorg dat ik als healer de baas ben in de groep (de kroon dus), en als we(ik) nog niet klaar zijn en/of gaan rushen. Dan whipen we maar voor een dk is de repair toch veel meer dan voor een clothie. En als ze er uit willen gooien is er zo wel een andere groep. beetje kort door de bocht maar je moet die mongolen toch laten zien dat wat ze doen niet goed is.
Ik heb in de pug's trouwens al tijden geen mage tegen gekomen ook haast geen rogue's
Hoe krijg je die? Ik heb al wel paar Love Is In The Air achievements gehaald maar weet niet hoe je die Peddlefeet standaard krijgt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef sanakthe het volgende:
Alweer wat achievements gehaald voor Valentine shit. Ik heb die petPeddlefeet
Nah.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
tank moet baas zijn om te marken...
Vroeger was Strat ook 10-man...quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nah.
Ik heb met m'n Huntress en Rogues zelfs gemarked en meestal gewoon zonder marks gespeeld als ik leader was, gewoon "Assist my fucking target you dumb fucks" of iets van die strekking
Maakt geen kont uit wie de marks zet, zolang men maar de goede mob aanvalt
Trouwens, marks zijn sowieso overbodig. Vroegâh ging 't ook moeiteloos zonder marks
Je kunt Heroics beginnen met quest- en normal instance gear. Easy. Echt centen heb je nodig als je serieus gaat raiden. Pots, repairs, flasks, gems, enchants, etc. etc.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef Ssswing het volgende:
[..]
ja totdat je op level 80 komt en een beetje mee wilt draaien, dan gaan dingen nou eenmaal geld kosten. De afweging die je dan moet maken is: epic mount of gear (kopen / craften) zodat je heroics kunt gaan doen.
Voor WoTLK (eigenlijk TBC) was het nog moeilijk om aan goede (tank) gear te komen. Nu zit ik met mijn DK al op naxx-ready stats met alleen craftables, BoE items en 2 reputation rewards. En ik ben eergisteren pas 80 gewordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt Heroics beginnen met quest- en normal instance gear. Easy. Echt centen heb je nodig als je serieus gaat raiden. Pots, repairs, flasks, gems, enchants, etc. etc.
Ja precies. Daarom ga ik nu nog maar herbalism levellen op m'n rogue. En als ik genoeg mats heb drop ik skinning voor alchemy. Daarna ben ik helemaal zelfvoorzienendquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt Heroics beginnen met quest- en normal instance gear. Easy. Echt centen heb je nodig als je serieus gaat raiden. Pots, repairs, flasks, gems, enchants, etc. etc.
liever sinister revenge in offhand naast webbed deathquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef Robier het volgende:
voor pvp traag iddquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Snel? Traag bedoel je? Twee keer 1.80 tot 2.00 Daggers?
Tevens vandaag Love is in the Air achievements halen.![]()
Global warming is serious business...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef vogelkooi het volgende:
The ice stone has melted.
Misschien maar even Blizzard reporten voor spam!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef vogelkooi het volgende:
The ice stone has melted.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=14990463371&pageNo=1&sid=1#4quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef Hyperstorm het volgende:
[..]
Misschien maar even Blizzard reporten voor spam!
Mjah , het is een 310% speed mount , daar zijn er ofc niet zo heel veel van te verkrijgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste en waarschijnlijk mijn eerste valentine achievement gehaald. Lonely? puur om andere te helpen. Ik heb totaal geen zin om me elke event zwaar veel moeite te stoppen in alle achievements voor een mount waar eind oktober half de server op vliegt te krijgen (en na een jaar nog eens 25% van de server). Dus ik doe alleen die dingen die makkelijik zijn en/of iets leuks oplevert (vanity pet bijv.)
nice ! , me likequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:31 schreef sanakthe het volgende:
Hoi
http://www.wowhead.com/?item=40396
Pff dat was eind 2005, met 10 man strat of scholo doen en wipenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh hoe vroegah is dat, kan me dat zelfs niet herinneren!
Hmm kan het me niet herinneren dat we die als 10 man deden :/ rond die tijd zeker weten strat gedaan maar nooit als 10 manquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pff dat was eind 2005, met 10 man strat of scholo doen en wipenEn een gejank op het forum toen mensen het met 5 man moesten doen... of de baron run in 45min!
Ben er vrij zeker van dat dat ruim eerder was, al voor ik Molten Core in ging want had toen m'n Beaststalker compleet en dat was ergens in.., mei/juni ofzo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pff dat was eind 2005, met 10 man strat of scholo doen en wipenEn een gejank op het forum toen mensen het met 5 man moesten doen... of de baron run in 45min!
Het langste stuk dat ik vlieg is van Dalaran naar de Nexus. De rest is naar Naxx, ToS en straks Ulduar. Die laatste 3 is hooguit 1,5 minuut vliegen, die extra 10% maakt geen fuck uit. Nexus is maar één keer per week en ook maar iets van 4 minuten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef dontcare het volgende:
[..]
Mjah , het is een 310% speed mount , daar zijn er ofc niet zo heel veel van te verkrijgen
dat is toch wel leuk ^^
Patch 1.10 http://www.wowwiki.com/Patch_1.10quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat ruim eerder was, al voor ik Molten Core in ging want had toen m'n Beaststalker compleet en dat was ergens in.., mei/juni ofzo.
LACERATE!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:00 schreef stbabylon het volgende:
http://wowvault.ign.com/View.php?category_select_id=11&view=Talents.View.Beta
Talent calculators uit de originele Beta. Veel veranderd
30%quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het langste stuk dat ik vlieg is van Dalaran naar de Nexus. De rest is naar Naxx, ToS en straks Ulduar. Die laatste 3 is hooguit 1,5 minuut vliegen, die extra 10% maakt geen fuck uit. Nexus is maar één keer per week en ook maar iets van 4 minuten.
Ik kan wel zonder.
Voordat alle epic mounts hun armor kregen zelfs voordat het pvp systeem werd ingevoerd ( ik herinner me nog de dishonorable kill dat die extreeem zwaar telde(negatief effect) )quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh hoe vroegah is dat, kan me dat zelfs niet herinneren!
Was 't niet ook zo toen dat als je in een party/raid zat en je maakte een dishonorable kill iedereen penalty kreeg? Staat me iets van bij dat ik in een raid zat en aan 't klooien was en opeens wat mensen over de zeik gingenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:41 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Voordat alle epic mounts hun armor kregen zelfs voordat het pvp systeem werd ingevoerd ( ik herinner me nog de dishonorable kill dat die extreeem zwaar telde(negatief effect) )
yup en astranaar zat er vol meequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Was 't niet ook zo toen dat als je in een party/raid zat en je maakte een dishonorable kill iedereen penalty kreeg? Staat me iets van bij dat ik in een raid zat en aan 't klooien was en opeens wat mensen over de zeik gingen
Maar die van jou gaat weg na een tijdje en die van mij nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook ineens zo'n peddlefeet, en heb er niks voor moeten doen
Fatigue. Telt ook als je Water Walking/Path of Frost hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:37 schreef Migwi het volgende:
Zou je trouwens met je Death Knight van Auberdine naar Teldrassil kunnen lopen?
Blij dat die pet en dress niet tellen voor "Fool for Love"quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]`
Net gekregen, hij's zo vet. En ook best rare schijnt.
Ik heb m ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]`
Net gekregen, hij's zo vet. En ook best rare schijnt.
Kan hem echt niet uitstaan die pet, geen idee waarom. Zal wel komen omdat je om de 2seconden beschoten wordt door iemand.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb m ookEen echte, eentje die niet weg gaat als k relog
Mja, dacht ik al.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Fatigue. Telt ook als je Water Walking/Path of Frost hebt.
Denk t zelfde als de dress? Ik wil de dress ook, mja, begin een beetje achievement junk te worden...quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:28 schreef drumstickNL het volgende:
Heb de dress, maar hoe krijg je die pet?
Alledrie de Pet, Dress, Picnic ding zijn van een gift of adoration maar erg lage droprate. (1% zoiets)quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:28 schreef drumstickNL het volgende:
Heb de dress, maar hoe krijg je die pet?
Veel plezier!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:56 schreef SharQueDo het volgende:
In tussentijd Gadgetzan rep opbouwen naar neutral (0/36k).
Gelukkig tyfde die van mij op ja! Stom dingquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Maar die van jou gaat weg na een tijdje en die van mij niet.
123g, UBER FAILquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:56 schreef SharQueDo het volgende:
* bezig is met Scepter of the Shifting Sands quest chain![]()
[ afbeelding ]
![]()
DKPquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:40 schreef stbabylon het volgende:
Zo, een zeer verrijkend avondje Naxx25
t7.5 Shoulders
Nieuwe Necklace
Nieuwe Wrist (voor als ik weer hit genoeg heb)
Nieuwe Gloves
Nieuwe Legs
Nieuwe Ring
EN bewezen dat ik als BM wel degelijk iets toevoeg aan de raid (en dus een tevreden CL).
Prachtig!
Drops waren geweldig, heb dat rijtje voor 20 DKP gekregen (5x1 en 1x15), dropte ook nog 7.5 chest en head en Envoy of Mortality, maar overboden.
Meer vanuit de pols gooien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:41 schreef Reneuh het volgende:
Ding 63Gaat lekker, Hellfire Ramparts en Blood Furnace met dezelfde groep achter elkaar gedaan. Ik win alleen nooit met de rolls .. Is er een techniek voor?
Dat is dus niet de echte (permanent) pet/companion. Dat is een tijdelijke die je krijgt wanneer iemand zo'n pijl op je schiet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef ScarFace- het volgende:
Ik kreeg ook ineens zon compagnion, je relogged en hij is weg.
Niet dat het wat boeit, vage shit.
Oprotten met die zooi net zoals die cap die hele tijd smelt enzo pff
Ik vind 't eigenlijk meestal gewoon wel lekker ontspannend enzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:00 schreef Santello het volgende:
ACHIEVEMENTS!!!!!!!!!!!
daar doen we het voor
Ik hou niet van questen, maar ik heb me erg vermaakt op mn quest chain, die van 2 guildies die nu de titel en mount hebben en op die van een guildie die ook bezig is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:56 schreef SharQueDo het volgende:
* bezig is met Scepter of the Shifting Sands quest chain![]()
Vandaag Friendly gehaald met een AQ40 pug. Green Shard chain gesoloed (met hulp van 2 guildies in Moonglade).
Nu bezig met Blauwe. Strax in BWL pug rooie halen en deel van blauwe, Onyxia en MC trash soloen voor blauwe parts en dan Ragnaros puggen voor nog meer blauwe parts.![]()
In tussentijd Gadgetzan rep opbouwen naar neutral (0/36k).
Damn, echt geweldige quest chain, zeg!![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik ga die mount en titel echt asap halen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 04:53 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik hou niet van questen, maar ik heb me erg vermaakt op mn quest chain, die van 2 guildies die nu de titel en mount hebben en op die van een guildie die ook bezig is.
Vooral Eranikus aan het begin van Lunar Festival die allemaal lowbies one-shot.
Laatste kans overigens om je mount en titel te krijgen.
Maar goed, ik het iedereen aan raden om de chain te doen, hij is echt gaaf.
+100quote:
Recount merged pet ook met owner.. bij damage done en dps. Dat zeg ik. Het gaat fout bij de details van een mob bij damage taken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:05 schreef Santello het volgende:
Damn, is het dan wel een BM friendly fight?
Wat haal je trouwens als totale dps na de kill?
Moet wel zeggen dat je raidleaders wel ERG oude recount versies hebben dan, tegenwoordig na elke fight merged het de dps van je pet zelf. Denk toch dat je survival moet gaan om ervan te profiteren ( natuurlijk met dual spec in 3.1 zal dit geen probleem zijn
Mages spelen superlekker trouwens, dps koning!
Ik ben ook SV gegaan bij 3.0.8, maar we zitten nu op 3.0.9 en zolang je niet op max gear zit, kan BM net zoveel doen als SV. Het verschil is iig ernstig klein.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:14 schreef avotar het volgende:
STBabylon, je zou eens op www.bigredkitty.net kunnen kijken.
Die gast is een echte uber-BM, die sinds 3.08 ook naar SV is gaan respecced. Hij is aan het testen gegaan en bleek bijna 40% meer dps te doen in die spec dan in z'n oude BM spec.
En buiten dat is het een uiterst vermakelijke weblog om te lezen.
Klopt, ik was ook nog niet bij met lezen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben ook SV gegaan bij 3.0.8, maar we zitten nu op 3.0.9 en zolang je niet op max gear zit, kan BM net zoveel doen als SV. Het verschil is iig ernstig klein.
Pfff dps... ik deed gisteren 1300dps in naxx 25 maarja ik was aan het etenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:20 schreef avotar het volgende:
[..]
Klopt, ik was ook nog niet bij met lezen...Ik zie het nu ook net.
Gelukkig maar, ik ben nog geen 80 dus hoef er nog niet te veel over te denken, maar ik ben te gehecht aan mijn pet
quote:Sibling-Hotness Should Not Be Considered
TJ » 12 February 2009 » In Spec » 41 Comments
When Ferocious Inspiration was changed so that it didn’t stack, there was no reason to bring more than one BM hunter to a raid… except for the fact that just about every BM-hunter topped the damage meter by a huge margin. We were doing 4000DPS when other members of our guild weren’t breaking 3000. It was great fun.
Raid Leader: “We have one slot left in our 25-man raid. We can take a second BM hunter or an SV hunter. The BM hunter won’t buff the raid as one Ferocious Inspiration will not stack with another. Or, we can take the SV hunter who will provide a replenishment for our healers and casters. We should take the SV hunter, yes?”
DPS Officer: “The BM hunter will do 4000DPS. The SV hunter might hit 3000DPS. We have a paladin tank and a retribution paladin. Mana is no issue.”
Raid Leader: “Sending an invite the BM hunter…”
And we would raid with two, three, even four BM hunters at a time. Who cared if FI didn’t stack; 16,000DPS is nothing to sneeze at, foshizle!
The problem with the “Great BM Nerf of 2009” was that it was so severe that it made raiding as a BM totally unsupportable. The bonus from FI could not compete with the massive difference in DPS that the SV hunter brought to the fight.
The BM hunter-nerf came, and the conversation changed:
Raid Leader: “We have one slot left in our 25-man raid. We can take a BM hunter or an SV hunter. The BM hunter will buff the entire raid with Ferocious Inspiration. The SV hunter has a replenishment that we don’t need because we have a paladin tank and a ret paladin. Mana is no issue, so we go with the DPS and raid-buffing BM hunter, yes?”
DPS Officer: “The BM hunter got nerf-batted and will top out at 2500DPS. If he can’t keep his pet alive, we’ll lose Ferocious Inspiration and the hunter might hit 1800DPS by himself. The SV hunter and Explosive Shot will do 4000DPS even if he doesn’t bring his pet to the fight, and even more if he’s able to maintain a 30-yard distance from bosses while staying in totem and healz-range.”
Raid Lead: “Sending an invite to the SV hunter…”
So we went from one extreme to the other, and that’s not good for anybody. Before we had to raid as BM, then we had to raid as SV, and if you didn’t have the spec-o-the-day, you might get non-invited to raids because of it. Even we, BigRedKitty, rolled SV so we could do our part in our guild’s raids.
Now 3.0.9. has arrived and we’ve shown that BM-dps is, at a minimum, competitive again. Here’s how we’re hoping the conversation has evolved:
Raid Leader: “We have one slot left in our 25-man raid. We can take a BM-hunter or an SV-hunter. The BM hunter will buff the entire raid’s DPS, the SV hunter will provide a non-needed replenishment. The SV hunter does a little more base-DPS than the BM hunter, but I don’t know if a single person’s single DPS is worth the raid-buff from BM. Which hunter should we take?”
DPS Officer: “It depends on the quality of the player. A BM hunter who can’t control his pet is basically worthless to the raid. A dead-pet doesn’t provide Ferocious Inspiration and the hunter’s DPS goes in the tank. On the other hand, an SV hunter who can’t do the proper shot-rotation, who doesn’t know how to stand at distance to get the bonus-damage while staying in range of totems and healz, or who tunnel-visions on his cooldowns and doesn’t pay attention to the fights and ends up dying from black circles on the ground or standing in the fire, isn’t as valuable as the BM hunter is to the raid.
“Then you have to think about the boss-fights themselves. Fights like Thaddius, where the hunter is constantly in motion and cannot get to range, are probably more BM-friendly. But fights like Sartharian, where the BM-hunter has to pull his pet out of combat to keep him from dying in the fire walls, are probably more SV-friendly.
“A bad SV hunter will not out-DPS a good BM hunter. A bad BM hunter will not help the raid as much as a good SV hunter. Basically, we should choose the hunter based upon his skills with his spec rather than the spec itself.”
Raid Leader: “I’m choosing the BM hunter. His sister is in the guild and her pic is hot.”
DPS Officer: “I’m totally down with that. Let’s boogie.”
Mount is vanaf 3.0.9 niet meer te halen. Elke (nieuwe) server die gemaakt wordt komt met AQ40 open.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik ga die mount en titel echt asap halen.![]()
Helaas dat ik het dan drie maanden zonder m'n vertrouwde guild moet stellen.
Wacht maar tot patch 3.1 komt... dan zou alles beter moeten worden. Toch jammer dat blizz de shaman geen echte rol heeft gegevenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:13 schreef Migwi het volgende:
edit: zonder die wolfjes is de Shaman niks waard. Typisch.
Op trash packs? Een vriend van me speelt rogue en gaat standaard afk op trash in 25 omdat het voor hem gewoon geen nut heeft. De rest AoE-d als een idioot dan, boomkin, mage, lock, retri pally en warriors hebben ook altijd behoorlijke AoE.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:23 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff dps... ik deed gisteren 1300dps in naxx 25 maarja ik was aan het etenMaar die dps warriors doen zieke dps... 4,4k gemiddeld
tegen mijn zielige 2,4-2,8k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |