Anders vinden jullie me via wow-armory en zien jullie de crap gear die ik draag op 80quote:Op maandag 9 februari 2009 13:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iedereen wel me dunkt.
Maar meneer heeft z'n naam wegge-edit, vandaar de vraag dus
En dat is erg, omdat....?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:49 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Anders vinden jullie me via wow-armory en zien jullie de crap gear die ik draag op 80
[ afbeelding ]
Werkt niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:40 schreef Katth het volgende:
[..]
Dan klik je op de image en vergroot je het...
Vandaag gedaan en gehaaldquote:
Grats, maar vind 'm wel lelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed gister ff gehaald:
[ link | afbeelding ]
Moeders mooiste is i niet neer wel aardig uniek heb hem nog maar 1 keer gezienquote:
Zeker een vette mount inderdaad, gratsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moeders mooiste is i niet neer wel aardig uniek heb hem nog maar 1 keer gezien.
Mijn vriendin is juist diegene die me aan het WoWen heeft gekregenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.wowinsider.com/2009/02/09/wow-intervention/
Wat zouden Julie doen?
Als je al een vriend(in) hebt dan moet je ff doen alsof je er geen hebt.
M'n guildie Senbonzakura heeft 'm ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moeders mooiste is i niet neer wel aardig uniek heb hem nog maar 1 keer gezien.
Whehe nice, naam komt me bekent voor dus het zou best wel eens kunnen zijn dat ik hem heb gezienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:35 schreef Draz het volgende:
[..]
M'n guildie Senbonzakura heeft 'm ook
Dat is dan ook de achievement whore van Skullcrusher! (6450 punten)
Dunno heb nu wel 191 dagen play time in totalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef Henkius het volgende:
Mag ik vragen in hoeveel playtime jullie ongeveer naar lvl 80 zijn ge-lvld?
Lastig om te zeggen, omdat ik op 70 heb gespeeld en het dus niet echt meer klopt als ik /played invoer. Maar 1-60 is ongeveer 2 dagen playtime, outland na de nerf denk ik zo'n 3-4 uur per level en als je op 68 naar northrend gaat doe je het in 4 uur, tegen de 80 aan word het langzaam iets van 6 uur. Bij elkaar opgeteld is dat euh, 5-6 dagen ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef Henkius het volgende:
hmm iets van 20 dagen /played tot 80. Dat was voor de xp bonus van 1-70.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef Henkius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |