Heb ik een ticket geopent en dit kwam er uit:quote:Op zondag 8 februari 2009 18:00 schreef vogelkooi het volgende:
aditional instance can not be launced, try again later.
edit; Wat duidelijker zoquote:Op maandag 9 februari 2009 06:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je een wolf? Heb je een raptor? Heb je een kodo? Heb je een undead horsie? Heb je een kip?
Nog een server kopen?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:11 schreef stbabylon het volgende:
5000* instances kan de instance server aan
6000* groepen proberen er één te starten
dat kan niet he
*zo maar een nummer
Spectral Tiger. Tuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:43 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
edit; Wat duidelijker zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat stel je voor om het te bewijzen?quote:
Die serie is al bijna 2 jaar uitverkochtquote:Op maandag 9 februari 2009 11:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Die zou ik zo graag hebben hè. Maar ja, die kan je toch nergens meer krijgen?
Waarom haal je je naam eigenlijk weg?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:43 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
edit; Wat duidelijker zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You have been chosen to fill out a GM survey.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:31 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Heb ik een ticket geopent en dit kwam er uit:
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Voor $1.500,- op ebay.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Die zou ik zo graag hebben hè. Maar ja, die kan je toch nergens meer krijgen?
Ik heb de naam van mijn eigen character meestal ook uitstaan, mocht je daarop doelen. Ik weet immers al hoe mijn character heetquote:Op maandag 9 februari 2009 12:14 schreef Migwi het volgende:
[..]
Waarom haal je je naam eigenlijk weg?
Wil je niet 'herkend' worden?
Ja, dat heeft iedereen wel me dunkt.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb de naam van mijn eigen character meestal ook uitstaan, mocht je daarop doelen. Ik weet immers al hoe mijn character heet
Hehe, ik krijg meestal wel een invite.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je bent een lowbie dat betekent meestal of een goldspammer of een goldbegger. Gewoon gelijk vragen wat je wilt kom je vaak verder mee. Maar idd de meeste wowers zijn tyfuslijers probeer maar eens een party in te komen als rogue 90% van de tijd word je gewoon genegeerd. Niet eens een nee
.
Ow, niet gezienquote:Op maandag 9 februari 2009 13:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iedereen wel me dunkt.
Maar meneer heeft z'n naam wegge-edit, vandaar de vraag dus
leuke damagequote:
Oja, beetje jammer dat het onleesbaar is.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:31 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Heb ik een ticket geopent en dit kwam er uit:
[ afbeelding ]
Dan klik je op de image en vergroot je het...quote:Op maandag 9 februari 2009 18:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oja, beetje jammer dat het onleesbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |