Das idd een van de matigste gebieden om te questen jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef Pien85 het volgende:
Aaargh!!! Ik haat quests in Darkshire![]()
dan had ik maar niet opnieuw moeten beginnen
Vind 't gewoon stomme vleeshompen met beentjes. Mja..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dit zijn andere murlocs
Ja, daarom moet je ook NE spelen, kan je mooi naar Ashenvalequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef Pien85 het volgende:
Aaargh!!! Ik haat quests in Darkshire![]()
dan had ik maar niet opnieuw moeten beginnen
Lijkt me dus echt 3x niks.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:30 schreef rihago het volgende:
[..]
mijn server is heel rustig (nog wel tenminste)...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lvl mn Rogue met dual Butcher's Slicer (beiden 2.90) en het is prettiger spelen dan 2 snelle wapens
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:12 schreef Revenge2005 het volgende:
inmiddels 74 met miin DK , dat iin zo ongeveer 2 dagen
nu alleen nog ff wat gold grinden voor 77 , zodat ik de rest kan afmaken op me epic flyer , Icecrown/stormpeaks etc
Watquote:
noobquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:36 schreef Zosk het volgende:
ik zie het nut niet in van een trage offhand als rogue
ik vind persoonlijk van wel , klein beetje OP maar dat is te verwachten met een hero classquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef rihago het volgende:
[..]
is DK beetje leuk?
wil er ook aan beginnen... maar eerst 55 worden...
quote:
Opbokken.quote:
en stond ook al in de vorige thread...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Opbokken.
Dat plaatje is belachelijk oud, en heeft oorspronkelijk niks met wow te maken, en het origineel is andersom.
Wacht maar tot je in Borean Tundra de Murloc quests gaat doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef Migwi het volgende:Vind 't gewoon stomme vleeshompen met beentjes. Mja..
Nou, ben benieuwd danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in Borean Tundra de Murloc quests gaat doen
Vergeet niet te eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd dan
Nu slapen, morgen Outland afmaken (lekkel heul d'n dag vrij)
Als je combat bent wel. Met mutilate is het beter om ook een langzame offhand te hebben, omdat muti gebaseerd is op weapon damage. Langzaam wapen = hoge damage.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
![]()
Even serieuze reply voor Drizzt dan maar: Slome mainhand voor harde instant attacks (heb je in orde met een 2.90), snelle offhand voor meer poison procs en Combat Potency procs.
Ja ok, maar toch lvl ik lekkerder met 2 trage weaponsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
![]()
Even serieuze reply voor Drizzt dan maar: Slome mainhand voor harde instant attacks (heb je in orde met een 2.90), snelle offhand voor meer poison procs en Combat Potency procs.
Mutilate PVE snelle mainhand, trage offhandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je combat bent wel. Met mutilate is het beter om ook een langzame offhand te hebben, omdat muti gebaseerd is op weapon damage. Langzaam wapen = hoge damage.
Dat is ook wat ik gehoord heb, in ieder geval lvl 80 instap mutilate wapens = 2x librarian paper cutters.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef Robier het volgende:
Voor mutilate 2x een zo snel mogelijk wapen.
Voor mutilate is 2x snel wapen inderdaad wel lekker, zelf ook Librarian paper cutter hiervoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik gehoord heb, in ieder geval lvl 80 instap mutilate wapens = 2x librarian paper cutters.
Maar van Mutilate heb ik geen kaas gegeten moet ik toegeven.
Dat vergat ik met vroeger naar lvl 60 levelen nog wel eens, alles was nog zo nieuw en spannendquote:
Ligt eraan hoe lang je speelt, maar een level per dag zo ongeveer is best redelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:02 schreef drumstickNL het volgende:
Ben nu level 72, hoeveel levels zou ik op een dag nu kunnen doen?
Nee DK's zijn er om de lage hoeveelheid tanks aan te vullenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:05 schreef vogelkooi het volgende:
Rogue als dps? Voor dps hebben we toch death knight's?
Idd net als op je kop vliegen niet vast zitten en er toch niet afvallenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:44 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste bugs met nieuwe mount, ze zouden zomaar kunnen neerstorten.
Rijmt op prutser?quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:35 schreef stbabylon het volgende:
Een dag vrij om WoW te spelen, en dan woensdag uitkiezen.. slim
Is niet zo vreemd met die nadruk op PvP van Blizzard.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Ssswing het volgende:
Echt een schrikbarend tekort aan healers tegenwoordig
Tsja, een healer levellen is vaak lastig, dus doen mensen het niet. Vooral nieuwe spelers en alliance spelers kampen met dat probleemquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Ssswing het volgende:
Laatst bood iemand mij 300g om te respeccen naar resto...quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, een healer levellen is vaak lastig, dus doen mensen het niet. Vooral nieuwe spelers en alliance spelers kampen met dat probleem
Ik zie het probleem niet echt. Ga dps spec en spec terug naar healing op 80, instances doe je toch niet tijdens het lvlen omdat je er maar weinig aan hebt dan qua expquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, een healer levellen is vaak lastig, dus doen mensen het niet. Vooral nieuwe spelers en alliance spelers kampen met dat probleem
Heb nu webbed death in main en The fleshripper in offhand, opzich maakt het niet zoveel uit als je een langzame in offhand heb als die maar hoge dps heeft, omdat die dan de snelheid eruit haalt met mutilate.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:32 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Voor mutilate is 2x snel wapen inderdaad wel lekker, zelf ook Librarian paper cutter hiervoor.
Owww, tot 58 levelen als shadow, en dan BF,ramparts doen totdat je het kan dromen, tegen de tijd ga je Coilfang doen, en later manatombs en crypts/quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Patchen is binnen 5 minuten klaar (inclusief downloaden)? Heb het vanmorgen voor dat ik naar me werk ging ff snel gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef GooseFM het volgende:
Damn, kan ik vanavond eerst weer gaan patchenGelukkig heb ik nog een Heroes-aflevering te kijken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Patchen is binnen 5 minuten klaar (inclusief downloaden)? Heb het vanmorgen voor dat ik naar me werk ging ff snel gedaan.
Plaatje kennen we inmiddels al wel. Die hoeven we hier niet meer te zien.quote:
Welk plaatje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Plaatje kennen we inmiddels al wel. Die hoeven we hier niet meer te zien.
1 als je door buffeldquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:02 schreef drumstickNL het volgende:
Ben nu level 72, hoeveel levels zou ik op een dag nu kunnen doen?
reinstall..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:57 schreef Henkius het volgende:
Ik heb een probleempje want als ik probeer in te loggen krijg ik dit bericht te zien:
Unable to validate game version. This may be caused by file corruption or the interfernce of another program.![]()
Wat te doen?
Mjah, repair.exe wil nog wel eens helpen.quote:
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=19654quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:57 schreef Henkius het volgende:
Ik heb een probleempje want als ik probeer in te loggen krijg ik dit bericht te zien:
Unable to validate game version. This may be caused by file corruption or the interfernce of another program.![]()
Wat te doen?
Ah ja de repair heeft geholpen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef maffemuts het volgende:
[..]
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=19654
Veel voorkomend probleem dus
Tevens een tvp'tje enzo
ja dat heeft mij ook een keer gered. Toch bizar dat het zo'n ongelooflijk klote systeem is om te installeren en te updaten...Je bent er inderdaad een halve dag meer verderquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef CocaColaLight het volgende:
Scheelt toch weer een halve dag installeren en updaten![]()
Maar kleine tip maak ff een copy van je wow map
Snel? Traag bedoel je? Twee keer 1.80 tot 2.00 Daggers?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef Robier het volgende:
Helaasch neen voor een v/d achievements moet je minimaal lvl75 zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:44 schreef Henkius het volgende:
Wat kan je allemaal krijgen voor de Love is in the Air achievements? Kan ik die ook doen met mijn lvl 50 war?
Nou de Elder titel was wel gaaf, past goed bij mijn Shaman. Voor de rest boeit het mij ook geen flikker. Ik ga eens even kijken hoeveel van die achievements ik makkelijk kan halen, ik ga er iig geen pvp voor doen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste en waarschijnlijk mijn eerste valentine achievement gehaald. Lonely? puur om andere te helpen. Ik heb totaal geen zin om me elke event zwaar veel moeite te stoppen in alle achievements voor een mount waar eind oktober half de server op vliegt te krijgen (en na een jaar nog eens 25% van de server). Dus ik doe alleen die dingen die makkelijik zijn en/of iets leuks oplevert (vanity pet bijv.)
Ik quote even een stukje van een rogue website:quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Snel? Traag bedoel je? Twee keer 1.80 tot 2.00 Daggers?
Tevens vandaag Love is in the Air achievements halen.![]()
Zit ook achter een router al jaren trouwens maar nergens last van. Van een router hoor je ook helemaal geen last te hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:38 schreef GooseFM het volgende:
[..]
5mb ofzo?![]()
En ik zit achter een router dus bij mij duurt het soms wat langer(Terwijl ik tijdens het spelen weinig tot nooit last van lag heb
)
lol voor de raids wel ja, gewoon een guild run pakken voor de achievements van heroics of anders met je super stats gaat patsen wil ook nog wel eens helpenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef Ssswing het volgende:
hehe, PUG vragen niet langer om een gearcheck maar of je de behaalde achievements even wil linken
Ik heb in mijn leven nog niet aan die idiote achievements gedaan...dus geen PUG voor mij meer...mafketels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Yep. Gelukkig ben ik een van de langer zittende members van de guild, er is altijd wel een plek voor me. Undergeared of nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol voor de raids wel ja, gewoon een guild run pakken voor de achievements van heroics of anders met je super stats gaat patsen wil ook nog wel eens helpen.
Komt gewoon omdat je nergens meer moeite voor hoeft te doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef Ssswing het volgende:
Heb overigens wel het idee dat de community echt hard achteruit gaat zeg. Even afgezien van de meest idiote DK (incl. namen) is het toch verdraaid lastig om PUG te spelen. De helft van de mensen heeft geen idee waar ze mee bezig zijn (please nuke the skull...?), of labiele connecties (2 mensen disconnecten, waaronder de healer tijdens een HC instance) of na één enkele whipe is het meteen schelden en tieren en een andere groep zoeken.
Idd, daarom heb ik een healing set verzameld voor m'n paladin. Had vorige week een complete set door offspec rolls en wat rep gear dus ben maar holy gespecced. Best leuk om te doen en idd, er is een erg tekort dus ik hoef maar 5 minuutjes trade en lfg te lezen en ik zit al in een heroic.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Ssswing het volgende:
snap eigenlijk probleem niet zo erg, want ik ben nu level 77 en heb nog 3 levels te gaan tot 80. Op dit moment heb ik, nadat ik CWF heb gekocht nog 2300 gold over. En ik gebruik eigenlijk mijn professions nooit. Puur items verkopen die ik vind met grinden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef Ssswing het volgende:
ah yay...cold weather flying mount. Dat is niet zo'n probleem... maar op 3 toons die ellendige 5k gold bij elkaar sparen is wel vervelend
Overigens erg prettig om weer te kunnen vliegen inderdaad, maakt het geheel toch wat bereisbaarder.
Het spel zit vol idioten, daarom ben ik ook gestopt met pugs. Niet dat het beter gaat met guild heroics, maar dan hebben we tenminste nog lol. (Gonzo raiden ftw!) Snel naar binnen, alles kapot nuken, tactieken negeren, wipen, de tactieken voor de helft opvolgen en alles clearen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef Ssswing het volgende:
Heb overigens wel het idee dat de community echt hard achteruit gaat zeg. Even afgezien van de meest idiote DK (incl. namen) is het toch verdraaid lastig om PUG te spelen. De helft van de mensen heeft geen idee waar ze mee bezig zijn (please nuke the skull...?), of labiele connecties (2 mensen disconnecten, waaronder de healer tijdens een HC instance) of na één enkele whipe is het meteen schelden en tieren en een andere groep zoeken.
gzquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef Ssswing het volgende:
ah yay...cold weather flying mount. Dat is niet zo'n probleem... maar op 3 toons die ellendige 5k gold bij elkaar sparen is wel vervelend
Overigens erg prettig om weer te kunnen vliegen inderdaad, maakt het geheel toch wat bereisbaarder.
[..]
Yep. Gelukkig ben ik een van de langer zittende members van de guild, er is altijd wel een plek voor me. Undergeared of niet
Pfff, waar zijn de tijden dat je echt moest nadenken bij een heroic run. Goed marken, classes kennen en een aantal keer wilt whipen om maar in ieder geval het einde te halen ;'(
//edit: als toelichting; ik speel pas weer sinds een paar weken een beetje. Avondje hier, avondje daar. In vanilla WoW en TBC wel (te) actief geraid en gespeeld
Guildie van me doet al die festival archievements met 3 charsquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
Jezus nóg een festival met achievements? Mjah ik ben toch te lui, zo blijf je bezig man.
ja totdat je op level 80 komt en een beetje mee wilt draaien, dan gaan dingen nou eenmaal geld kosten. De afweging die je dan moet maken is: epic mount of gear (kopen / craften) zodat je heroics kunt gaan doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
snap eigenlijk probleem niet zo erg, want ik ben nu level 77 en heb nog 3 levels te gaan tot 80. Op dit moment heb ik, nadat ik CWF heb gekocht nog 2300 gold over. En ik gebruik eigenlijk mijn professions nooit. Puur items verkopen die ik vind met grinden.
Lol, ik ben al te lui om ze alleen op m'n main te doen. Enige die ik bijna allemaal heb is van hallow's end, daar moet ik alleen die sinister squashling nog.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Guildie van me doet al die festival archievements met 3 chars
tank moet baas zijn om te marken...quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:22 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zorg dat ik als healer de baas ben in de groep (de kroon dus), en als we(ik) nog niet klaar zijn en/of gaan rushen. Dan whipen we maar voor een dk is de repair toch veel meer dan voor een clothie. En als ze er uit willen gooien is er zo wel een andere groep. beetje kort door de bocht maar je moet die mongolen toch laten zien dat wat ze doen niet goed is.
Ik heb in de pug's trouwens al tijden geen mage tegen gekomen ook haast geen rogue's
Hoe krijg je die? Ik heb al wel paar Love Is In The Air achievements gehaald maar weet niet hoe je die Peddlefeet standaard krijgt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef sanakthe het volgende:
Alweer wat achievements gehaald voor Valentine shit. Ik heb die petPeddlefeet
Nah.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
tank moet baas zijn om te marken...
Vroeger was Strat ook 10-man...quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nah.
Ik heb met m'n Huntress en Rogues zelfs gemarked en meestal gewoon zonder marks gespeeld als ik leader was, gewoon "Assist my fucking target you dumb fucks" of iets van die strekking
Maakt geen kont uit wie de marks zet, zolang men maar de goede mob aanvalt
Trouwens, marks zijn sowieso overbodig. Vroegâh ging 't ook moeiteloos zonder marks
Je kunt Heroics beginnen met quest- en normal instance gear. Easy. Echt centen heb je nodig als je serieus gaat raiden. Pots, repairs, flasks, gems, enchants, etc. etc.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef Ssswing het volgende:
[..]
ja totdat je op level 80 komt en een beetje mee wilt draaien, dan gaan dingen nou eenmaal geld kosten. De afweging die je dan moet maken is: epic mount of gear (kopen / craften) zodat je heroics kunt gaan doen.
Voor WoTLK (eigenlijk TBC) was het nog moeilijk om aan goede (tank) gear te komen. Nu zit ik met mijn DK al op naxx-ready stats met alleen craftables, BoE items en 2 reputation rewards. En ik ben eergisteren pas 80 gewordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt Heroics beginnen met quest- en normal instance gear. Easy. Echt centen heb je nodig als je serieus gaat raiden. Pots, repairs, flasks, gems, enchants, etc. etc.
Ja precies. Daarom ga ik nu nog maar herbalism levellen op m'n rogue. En als ik genoeg mats heb drop ik skinning voor alchemy. Daarna ben ik helemaal zelfvoorzienendquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt Heroics beginnen met quest- en normal instance gear. Easy. Echt centen heb je nodig als je serieus gaat raiden. Pots, repairs, flasks, gems, enchants, etc. etc.
liever sinister revenge in offhand naast webbed deathquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef Robier het volgende:
voor pvp traag iddquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Snel? Traag bedoel je? Twee keer 1.80 tot 2.00 Daggers?
Tevens vandaag Love is in the Air achievements halen.![]()
Global warming is serious business...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef vogelkooi het volgende:
The ice stone has melted.
Misschien maar even Blizzard reporten voor spam!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef vogelkooi het volgende:
The ice stone has melted.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=14990463371&pageNo=1&sid=1#4quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef Hyperstorm het volgende:
[..]
Misschien maar even Blizzard reporten voor spam!
Mjah , het is een 310% speed mount , daar zijn er ofc niet zo heel veel van te verkrijgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste en waarschijnlijk mijn eerste valentine achievement gehaald. Lonely? puur om andere te helpen. Ik heb totaal geen zin om me elke event zwaar veel moeite te stoppen in alle achievements voor een mount waar eind oktober half de server op vliegt te krijgen (en na een jaar nog eens 25% van de server). Dus ik doe alleen die dingen die makkelijik zijn en/of iets leuks oplevert (vanity pet bijv.)
nice ! , me likequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:31 schreef sanakthe het volgende:
Hoi
http://www.wowhead.com/?item=40396
Pff dat was eind 2005, met 10 man strat of scholo doen en wipenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh hoe vroegah is dat, kan me dat zelfs niet herinneren!
Hmm kan het me niet herinneren dat we die als 10 man deden :/ rond die tijd zeker weten strat gedaan maar nooit als 10 manquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pff dat was eind 2005, met 10 man strat of scholo doen en wipenEn een gejank op het forum toen mensen het met 5 man moesten doen... of de baron run in 45min!
Ben er vrij zeker van dat dat ruim eerder was, al voor ik Molten Core in ging want had toen m'n Beaststalker compleet en dat was ergens in.., mei/juni ofzo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pff dat was eind 2005, met 10 man strat of scholo doen en wipenEn een gejank op het forum toen mensen het met 5 man moesten doen... of de baron run in 45min!
Het langste stuk dat ik vlieg is van Dalaran naar de Nexus. De rest is naar Naxx, ToS en straks Ulduar. Die laatste 3 is hooguit 1,5 minuut vliegen, die extra 10% maakt geen fuck uit. Nexus is maar één keer per week en ook maar iets van 4 minuten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef dontcare het volgende:
[..]
Mjah , het is een 310% speed mount , daar zijn er ofc niet zo heel veel van te verkrijgen
dat is toch wel leuk ^^
Patch 1.10 http://www.wowwiki.com/Patch_1.10quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat ruim eerder was, al voor ik Molten Core in ging want had toen m'n Beaststalker compleet en dat was ergens in.., mei/juni ofzo.
LACERATE!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:00 schreef stbabylon het volgende:
http://wowvault.ign.com/View.php?category_select_id=11&view=Talents.View.Beta
Talent calculators uit de originele Beta. Veel veranderd
30%quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het langste stuk dat ik vlieg is van Dalaran naar de Nexus. De rest is naar Naxx, ToS en straks Ulduar. Die laatste 3 is hooguit 1,5 minuut vliegen, die extra 10% maakt geen fuck uit. Nexus is maar één keer per week en ook maar iets van 4 minuten.
Ik kan wel zonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |