Uiteraardquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben eind januari ook weer begonnen met WoWenMag ik me hier nu ook (weer) melden?
Jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben eind januari ook weer begonnen met WoWenMag ik me hier nu ook (weer) melden?
Haha!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja. En wil je je ook melden in een willekeurig topic over dat WoW-ers altijd puisterige nerds zijn? Dit om het vooroordeel te ontkrachten
.
Eindelijk iemand die het goed doetquote:
*checkt fobo* dat zit idd wel goed jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha!Ben misschien wel een beetje nerd hoor
Niet puisterig trouwens...
* checkt foboquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha!Ben misschien wel een beetje nerd hoor
Niet puisterig trouwens...
Wehehe, GMTA.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*checkt fobo* dat zit idd wel goed ja
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*checkt fobo* dat zit idd wel goed ja
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
* checkt fobo
Van mij mag je er zijn, hoor!
Vlaams?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:22 schreef GooseFM het volgende:
JE ziet er een tikje Vlaams uit, Pien
Vlaams!quote:
1.5 speed in MH?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef Henkius het volgende:
[..]
Ik heb dual wield met twee van dat soort wapensIk heb nog geen betere gevonden.
Ja thanksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Als het je eerste character is helemaal, daar deed ik een eeuw over. Dat het nu wat sneller gaat komt omdat ik onderhand alles wel ken.
En die axe is vet man. Gratz.
Ik heb een 1.8 in mn MH en 1.5 in mn OHquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef Migwi het volgende:
[..]
1.5 speed in MH?
Ik mag dan lang niet gespeeld hebben, maar is dat niet juist ontzettend slecht?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef Henkius het volgende:
[..]
Ik heb dual wield met twee van dat soort wapensIk heb nog geen betere gevonden.
Oh vandaar... want Vlaams ben ik niet, tenzij Amsterdam opeens in België ligtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Vlaams!
Eigenlijk lijk je gewoon op een Vlaamse die ik ooit eens op MSN had
Ok doe ik. Nog even door lvlen en dan kan ik naar Outlandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:25 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Check eens de AH of doe een Instance met wat lui en je vindt zo beter wapens (met wat geluk, dat wel..) Als je op 58 naar Outland kunt heb je ook vrij snel betere gear
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh vandaar... want Vlaams ben ik niet, tenzij Amsterdam opeens in België ligt
Ajaxquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:28 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Wist je niet dat de A in AFC Ajax staat voor Antwerpen?!
Murlocs zijn niet grappig...quote:
Ze zijn behoorlijk irritant inderdaad....quote:
heb ze dit weekend als wraak afgeslacht...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:01 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ze zijn behoorlijk irritant inderdaad....
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef rihago het volgende:
[..]
heb ze dit weekend als wraak afgeslacht...
wat ze mij jaren geleden allemaal hebben aangedaan (in goldshire)
leuk als sms toon voor je telefoon...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef GooseFM het volgende:
[..]![]()
Kan dat geluid van ze ook niet meer horen...
Yupquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef Migwi het volgende:
Zitten er murlocs in Northrend?
*vloekt*quote:
Been there, done thatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef rihago het volgende:
[..]
leuk als sms toon voor je telefoon...
Maar dit zijn andere murlocsquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Windigo het volgende:
Hoe weet je of je server druk is?
Als er zelfs s'ochtends vroeg om 0700 rijen staan bij de AH in exodar
Of dat je om 05:00 nog genoeg handtekeningen kunt vinden voor je guild charterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Windigo het volgende:
Hoe weet je of je server druk is?
Als er zelfs s'ochtends vroeg om 0700 rijen staan bij de AH in exodar
Das idd een van de matigste gebieden om te questen jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef Pien85 het volgende:
Aaargh!!! Ik haat quests in Darkshire![]()
dan had ik maar niet opnieuw moeten beginnen
Vind 't gewoon stomme vleeshompen met beentjes. Mja..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dit zijn andere murlocs
Ja, daarom moet je ook NE spelen, kan je mooi naar Ashenvalequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef Pien85 het volgende:
Aaargh!!! Ik haat quests in Darkshire![]()
dan had ik maar niet opnieuw moeten beginnen
Lijkt me dus echt 3x niks.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:30 schreef rihago het volgende:
[..]
mijn server is heel rustig (nog wel tenminste)...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lvl mn Rogue met dual Butcher's Slicer (beiden 2.90) en het is prettiger spelen dan 2 snelle wapens
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:12 schreef Revenge2005 het volgende:
inmiddels 74 met miin DK , dat iin zo ongeveer 2 dagen
nu alleen nog ff wat gold grinden voor 77 , zodat ik de rest kan afmaken op me epic flyer , Icecrown/stormpeaks etc
Watquote:
noobquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:36 schreef Zosk het volgende:
ik zie het nut niet in van een trage offhand als rogue
ik vind persoonlijk van wel , klein beetje OP maar dat is te verwachten met een hero classquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef rihago het volgende:
[..]
is DK beetje leuk?
wil er ook aan beginnen... maar eerst 55 worden...
quote:
Opbokken.quote:
en stond ook al in de vorige thread...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Opbokken.
Dat plaatje is belachelijk oud, en heeft oorspronkelijk niks met wow te maken, en het origineel is andersom.
Wacht maar tot je in Borean Tundra de Murloc quests gaat doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef Migwi het volgende:Vind 't gewoon stomme vleeshompen met beentjes. Mja..
Nou, ben benieuwd danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in Borean Tundra de Murloc quests gaat doen
Vergeet niet te eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd dan
Nu slapen, morgen Outland afmaken (lekkel heul d'n dag vrij)
Als je combat bent wel. Met mutilate is het beter om ook een langzame offhand te hebben, omdat muti gebaseerd is op weapon damage. Langzaam wapen = hoge damage.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
![]()
Even serieuze reply voor Drizzt dan maar: Slome mainhand voor harde instant attacks (heb je in orde met een 2.90), snelle offhand voor meer poison procs en Combat Potency procs.
Ja ok, maar toch lvl ik lekkerder met 2 trage weaponsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
![]()
Even serieuze reply voor Drizzt dan maar: Slome mainhand voor harde instant attacks (heb je in orde met een 2.90), snelle offhand voor meer poison procs en Combat Potency procs.
Mutilate PVE snelle mainhand, trage offhandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je combat bent wel. Met mutilate is het beter om ook een langzame offhand te hebben, omdat muti gebaseerd is op weapon damage. Langzaam wapen = hoge damage.
Dat is ook wat ik gehoord heb, in ieder geval lvl 80 instap mutilate wapens = 2x librarian paper cutters.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef Robier het volgende:
Voor mutilate 2x een zo snel mogelijk wapen.
Voor mutilate is 2x snel wapen inderdaad wel lekker, zelf ook Librarian paper cutter hiervoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik gehoord heb, in ieder geval lvl 80 instap mutilate wapens = 2x librarian paper cutters.
Maar van Mutilate heb ik geen kaas gegeten moet ik toegeven.
Dat vergat ik met vroeger naar lvl 60 levelen nog wel eens, alles was nog zo nieuw en spannendquote:
Ligt eraan hoe lang je speelt, maar een level per dag zo ongeveer is best redelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:02 schreef drumstickNL het volgende:
Ben nu level 72, hoeveel levels zou ik op een dag nu kunnen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |