quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lvl mn Rogue met dual Butcher's Slicer (beiden 2.90) en het is prettiger spelen dan 2 snelle wapens
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:12 schreef Revenge2005 het volgende:
inmiddels 74 met miin DK , dat iin zo ongeveer 2 dagen
nu alleen nog ff wat gold grinden voor 77 , zodat ik de rest kan afmaken op me epic flyer , Icecrown/stormpeaks etc
Watquote:
noobquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:36 schreef Zosk het volgende:
ik zie het nut niet in van een trage offhand als rogue
ik vind persoonlijk van wel , klein beetje OP maar dat is te verwachten met een hero classquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef rihago het volgende:
[..]
is DK beetje leuk?
wil er ook aan beginnen... maar eerst 55 worden...
quote:
Opbokken.quote:
en stond ook al in de vorige thread...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Opbokken.
Dat plaatje is belachelijk oud, en heeft oorspronkelijk niks met wow te maken, en het origineel is andersom.
Wacht maar tot je in Borean Tundra de Murloc quests gaat doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef Migwi het volgende:Vind 't gewoon stomme vleeshompen met beentjes. Mja..
Nou, ben benieuwd danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in Borean Tundra de Murloc quests gaat doen
Vergeet niet te eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd dan
Nu slapen, morgen Outland afmaken (lekkel heul d'n dag vrij)
Als je combat bent wel. Met mutilate is het beter om ook een langzame offhand te hebben, omdat muti gebaseerd is op weapon damage. Langzaam wapen = hoge damage.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
![]()
Even serieuze reply voor Drizzt dan maar: Slome mainhand voor harde instant attacks (heb je in orde met een 2.90), snelle offhand voor meer poison procs en Combat Potency procs.
Ja ok, maar toch lvl ik lekkerder met 2 trage weaponsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
![]()
Even serieuze reply voor Drizzt dan maar: Slome mainhand voor harde instant attacks (heb je in orde met een 2.90), snelle offhand voor meer poison procs en Combat Potency procs.
Mutilate PVE snelle mainhand, trage offhandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je combat bent wel. Met mutilate is het beter om ook een langzame offhand te hebben, omdat muti gebaseerd is op weapon damage. Langzaam wapen = hoge damage.
Dat is ook wat ik gehoord heb, in ieder geval lvl 80 instap mutilate wapens = 2x librarian paper cutters.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef Robier het volgende:
Voor mutilate 2x een zo snel mogelijk wapen.
Voor mutilate is 2x snel wapen inderdaad wel lekker, zelf ook Librarian paper cutter hiervoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik gehoord heb, in ieder geval lvl 80 instap mutilate wapens = 2x librarian paper cutters.
Maar van Mutilate heb ik geen kaas gegeten moet ik toegeven.
Dat vergat ik met vroeger naar lvl 60 levelen nog wel eens, alles was nog zo nieuw en spannendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |