abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65944416
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef maffemuts het volgende:

[..]

http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=19654
Veel voorkomend probleem dus
Tevens een tvp'tje enzo
Ah ja de repair heeft geholpen!
  woensdag 11 februari 2009 @ 12:11:38 #177
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_65944502
Scheelt toch weer een halve dag installeren en updaten

Maar kleine tip maak ff een copy van je wow map
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_65944735
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef CocaColaLight het volgende:
Scheelt toch weer een halve dag installeren en updaten

Maar kleine tip maak ff een copy van je wow map
ja dat heeft mij ook een keer gered. Toch bizar dat het zo'n ongelooflijk klote systeem is om te installeren en te updaten...Je bent er inderdaad een halve dag meer verder
pi_65945235
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef Robier het volgende:
Voor mutilate 2x een zo snel mogelijk wapen.
Snel? Traag bedoel je? Twee keer 1.80 tot 2.00 Daggers?

Tevens vandaag Love is in the Air achievements halen.
pi_65945348
Ik heb zojuist mijn eerste en waarschijnlijk mijn eerste valentine achievement gehaald. Lonely? puur om andere te helpen. Ik heb totaal geen zin om me elke event zwaar veel moeite te stoppen in alle achievements voor een mount waar eind oktober half de server op vliegt te krijgen (en na een jaar nog eens 25% van de server). Dus ik doe alleen die dingen die makkelijik zijn en/of iets leuks oplevert (vanity pet bijv.)
pi_65945421
Wat kan je allemaal krijgen voor de Love is in the Air achievements? Kan ik die ook doen met mijn lvl 50 war?
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:03:25 #182
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65946023
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:44 schreef Henkius het volgende:
Wat kan je allemaal krijgen voor de Love is in the Air achievements? Kan ik die ook doen met mijn lvl 50 war?
Helaasch neen voor een v/d achievements moet je minimaal lvl75 zijn
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:04:38 #183
94617 Ps2K
pi_65946065
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste en waarschijnlijk mijn eerste valentine achievement gehaald. Lonely? puur om andere te helpen. Ik heb totaal geen zin om me elke event zwaar veel moeite te stoppen in alle achievements voor een mount waar eind oktober half de server op vliegt te krijgen (en na een jaar nog eens 25% van de server). Dus ik doe alleen die dingen die makkelijik zijn en/of iets leuks oplevert (vanity pet bijv.)
Nou de Elder titel was wel gaaf, past goed bij mijn Shaman. Voor de rest boeit het mij ook geen flikker. Ik ga eens even kijken hoeveel van die achievements ik makkelijk kan halen, ik ga er iig geen pvp voor doen...
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65947472
Heb nu alleen de Ambassador titel. Ben zelf niet zo'n achievement junkie. Zit pas rond de 2000 punten ofzo..
Op zich wil ik nog wel de The Seeker achievement halen, dat is die ene met al die quests done.

Oh en ben nu een weekje Resto, hopelijk kan ik ook zo wat nieuwe healing gear mee pikken in heroics..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_65947511
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:38 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Snel? Traag bedoel je? Twee keer 1.80 tot 2.00 Daggers?

Tevens vandaag Love is in the Air achievements halen.
Ik quote even een stukje van een rogue website:

"Reasoning: Whilst Mutilate damage is higher with slower weapon the faster speed means more, albeit smaller, crits proccing http://www.wowhead.com/?spell=51637 allowing more Mutilates. Combine that with more poison procs (again due to the faster speed) and you get an overall gain in DPS."

Librarian Paper Cutter schijnt het beste Mutilate wapen te zijn tot Omen of Ruin of Webbed Death.
Doe eens niet.
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:53:48 #186
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_65947664
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:38 schreef GooseFM het volgende:

[..]

5mb ofzo?

En ik zit achter een router dus bij mij duurt het soms wat langer (Terwijl ik tijdens het spelen weinig tot nooit last van lag heb )
Zit ook achter een router al jaren trouwens maar nergens last van. Van een router hoor je ook helemaal geen last te hebben . Ow en vanavond ff Love is in the Air achievements starten .
phluphy for president!
pi_65947752
hehe, PUG vragen niet langer om een gearcheck maar of je de behaalde achievements even wil linken

Ik heb in mijn leven nog niet aan die idiote achievements gedaan...dus geen PUG voor mij meer...mafketels
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:58:43 #188
84926 WyriHaximus
pi_65947827
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef Ssswing het volgende:
hehe, PUG vragen niet langer om een gearcheck maar of je de behaalde achievements even wil linken

Ik heb in mijn leven nog niet aan die idiote achievements gedaan...dus geen PUG voor mij meer...mafketels
lol voor de raids wel ja, gewoon een guild run pakken voor de achievements van heroics of anders met je super stats gaat patsen wil ook nog wel eens helpen .
phluphy for president!
pi_65947912
net cold weather flying gekocht.. voelde me een klein kind toen ik mijn flying mount gebruikte in north Dit komt meer door het feit dat ik eigenlijk mijn flying mount nooit gebruikt heb in outlands.

@drumstickNL

1 level per dag is zat te doen. Ik doe het nu ook, maar gebruik wel een questlogger (http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/quest-helper.aspx)

btw.. doe alle quests in dragonblight! anders mis je wat moois!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer zonder signature
pi_65948322
ah yay...cold weather flying mount. Dat is niet zo'n probleem... maar op 3 toons die ellendige 5k gold bij elkaar sparen is wel vervelend

Overigens erg prettig om weer te kunnen vliegen inderdaad, maakt het geheel toch wat bereisbaarder.
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:58 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

lol voor de raids wel ja, gewoon een guild run pakken voor de achievements van heroics of anders met je super stats gaat patsen wil ook nog wel eens helpen .
Yep. Gelukkig ben ik een van de langer zittende members van de guild, er is altijd wel een plek voor me. Undergeared of niet

Heb overigens wel het idee dat de community echt hard achteruit gaat zeg. Even afgezien van de meest idiote DK (incl. namen) is het toch verdraaid lastig om PUG te spelen. De helft van de mensen heeft geen idee waar ze mee bezig zijn (please nuke the skull...?), of labiele connecties (2 mensen disconnecten, waaronder de healer tijdens een HC instance) of na één enkele whipe is het meteen schelden en tieren en een andere groep zoeken.

Pfff, waar zijn de tijden dat je echt moest nadenken bij een heroic run. Goed marken, classes kennen en een aantal keer wilt whipen om maar in ieder geval het einde te halen ;'(

//edit: als toelichting; ik speel pas weer sinds een paar weken een beetje. Avondje hier, avondje daar. In vanilla WoW en TBC wel (te) actief geraid en gespeeld
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:16:17 #191
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65948447
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef Ssswing het volgende:
Heb overigens wel het idee dat de community echt hard achteruit gaat zeg. Even afgezien van de meest idiote DK (incl. namen) is het toch verdraaid lastig om PUG te spelen. De helft van de mensen heeft geen idee waar ze mee bezig zijn (please nuke the skull...?), of labiele connecties (2 mensen disconnecten, waaronder de healer tijdens een HC instance) of na één enkele whipe is het meteen schelden en tieren en een andere groep zoeken.
Komt gewoon omdat je nergens meer moeite voor hoeft te doen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65948533
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Ssswing het volgende:
Echt een schrikbarend tekort aan healers tegenwoordig
Idd, daarom heb ik een healing set verzameld voor m'n paladin. Had vorige week een complete set door offspec rolls en wat rep gear dus ben maar holy gespecced. Best leuk om te doen en idd, er is een erg tekort dus ik hoef maar 5 minuutjes trade en lfg te lezen en ik zit al in een heroic.
pi_65948580
quote:
ah yay...cold weather flying mount. Dat is niet zo'n probleem... maar op 3 toons die ellendige 5k gold bij elkaar sparen is wel vervelend

Overigens erg prettig om weer te kunnen vliegen inderdaad, maakt het geheel toch wat bereisbaarder.

snap eigenlijk probleem niet zo erg, want ik ben nu level 77 en heb nog 3 levels te gaan tot 80. Op dit moment heb ik, nadat ik CWF heb gekocht nog 2300 gold over. En ik gebruik eigenlijk mijn professions nooit. Puur items verkopen die ik vind met grinden.
Dit keer zonder signature
pi_65948885
Eindelijk season 5 caster dagger
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:32:46 #195
94617 Ps2K
pi_65949035
quote:

Het spel zit vol idioten, daarom ben ik ook gestopt met pugs. Niet dat het beter gaat met guild heroics, maar dan hebben we tenminste nog lol. (Gonzo raiden ftw!) Snel naar binnen, alles kapot nuken, tactieken negeren, wipen, de tactieken voor de helft opvolgen en alles clearen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:38:07 #196
84926 WyriHaximus
pi_65949207
quote:

[..]

Yep. Gelukkig ben ik een van de langer zittende members van de guild, er is altijd wel een plek voor me. Undergeared of niet

Pfff, waar zijn de tijden dat je echt moest nadenken bij een heroic run. Goed marken, classes kennen en een aantal keer wilt whipen om maar in ieder geval het einde te halen ;'(

//edit: als toelichting; ik speel pas weer sinds een paar weken een beetje. Avondje hier, avondje daar. In vanilla WoW en TBC wel (te) actief geraid en gespeeld
gz en de community is imo nooit echt super geweest altho het nu wel een stuk fuckter lijkt te worden met WOTLK.
phluphy for president!
pi_65953254
Alweer wat achievements gehaald voor Valentine shit. Ik heb die pet Peddlefeet
pi_65953787
Jezus nóg een festival met achievements? Mjah ik ben toch te lui, zo blijf je bezig man .
pi_65954082
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
Jezus nóg een festival met achievements? Mjah ik ben toch te lui, zo blijf je bezig man .
Guildie van me doet al die festival archievements met 3 chars
pi_65954259
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:20 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

snap eigenlijk probleem niet zo erg, want ik ben nu level 77 en heb nog 3 levels te gaan tot 80. Op dit moment heb ik, nadat ik CWF heb gekocht nog 2300 gold over. En ik gebruik eigenlijk mijn professions nooit. Puur items verkopen die ik vind met grinden.
ja totdat je op level 80 komt en een beetje mee wilt draaien, dan gaan dingen nou eenmaal geld kosten. De afweging die je dan moet maken is: epic mount of gear (kopen / craften) zodat je heroics kunt gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')